Файл қосу
Негізгі музыкалық аспап
«Негізгі музыкалық аспап» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Кайдарова.К.М. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2014 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Кайдарова Гүлбаршим Муратовна, «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы – педагогикалық стажы – 40 жыл, тел: 53-20-12, № 2 ғибарат,113- а. дәрісхана - Пәннің аты - «Негізгі музыкалық аспап»; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Негізгі музыкалық аспап 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1 – курс студенттерінің 1-2 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 1.3 Негізгі музыкалық аспап пәнінің мақсаты: Негізгі музыкалық аспапты еркін ойнау. Түрлі музыкалық шығармаларды беттен оқып ойнау тәсілдерін үйрену. Техникалық жаттығулардың әр түрін біліп ойнау. Мектеп бағдарламасына кіретін әндерді басқа тональноске транспорт жасай білу.Таныс әндерді аспапта есту қабілеті бойынша ойнау. Музыкалык, қабіліттерін дамыту. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи – теориялық, музыка орындаушылық, психология – педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. музыкалық оймен артистік және музыкалық есте сақтау, ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілетіне жол ашады. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: Негізгі аспапты меңгеру курсының жеке-дара сабақтарының түрлері әр студенттің мүмкіндігіне назар салып, жан-жақы зерттеуге жағдай туғызады. Негізгі аспапты оқып үйрену курсының алғашқы кезеңінде студенттің кәсіби дайындығының деңгейі мен орындаушылық шеберлігі анықталады. Музыкалық материал техникалық және көркемдік жағынан әртүрлі, әрі жан- жақты болуы тиіс. Студенттің ойнау дағдылары мен шеберлікті меңгеруіне байланысты музыкалық шығармалардың стилі мен сипатын бірте- бірте күрделендірілген жөн. Сонымен қатар, студенттер мажор мен минор гаммалары мен арпеджио ойнауды меңгеріп, күрделі шығармалармен қатар көп дауысты үлгіде жазылған шығармаларды үйреніп орындағаны жөн. Сонымен, музыкалық шығармаларды жоғары кәсіби деңгейде орындау. 3.4 Оқытудың нәтижесі: - Жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын кәсіптік деңгейде жүргізу; - Музыкалық аспаптарды (күйсандық, сырнай) еркін меңгеріп, мектеп бағдарламасында белгіленген музыкалық шығармаларды орындау. - Сүйемелдеу дағдыларын меңгеріп, өз орындауындағы әндерді, жеке әншілер мен хорды сүйемелдей білу. - Нотаны оқып ойнау, нотасы жоқ әндерді есту арқылы сүйемелдеу, түрлі сарындылыққа көше білу, ансамбль, оркестрге қосылып ойнай білу; - Музыкалық репертуарлармен өздігінше жұмыс істей білу; - Оқу әдістемелік әдебиеттермен танысып, оларды пайдалану; - Педагогикалық шеберлікті меңгеріп, мектеп оқушыларының алдында музыка жөнінде қызықты әңгіме өткізіп, музыкалық шығарманы шебер орындай білу. 3.5. Пререквизиттер: - Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу. 3.6. |Постреквизиттер: - Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, - Музыкалық білім әдістемесі. 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 |№ |Тақырыптың аты | |Әдебиеттер | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Пәннің мақсаты, |6 |4 |12 |1. Б.Мустафин, Т.Мустафин, | | |міндеттері, аспапты | | | |Т.Алыбаев, З.Смакова | | |еркін ойнау, түрлі | | | |«Сырнай үйрену мектебі» | | |музыкалық | | | |Алматы «Білім» 2004. | | |шығармаларды беттен | | | | | | |ойнау тәсілдерін | | | | | | |білу. | | | | | |2 |Орындаушылық |6 |4 |12 | А.Сурков «Пособие для | | |техниканы дамыту, | | | |начального обученияигре на | | |техникалық | | | |баяне» М., 1979 | | |жаттығуларды аспапа | | | |Ф.Липс «Искусство игры на | | |үнемі ойнауды | | | |баяне» М.,1983. | | |дағдылау. | | | | | |3 |Мектеп |8 |4 |12 |Прозорова, А.Н. Первые | | |бағдарламасынан | | | |шаги в мир музыки :Учебное | | |музыкалық | | | |пособие .-М.,2005 | | |шығармаларды аспапта | | | |Хрестоматии к программам по| | |түрлі тональноске | | | |музыке 1 – 6 классы | | |транспорттауды | | | | | | |дағдылау. | | | | | |4 |Классикалық |10 |3 |9 | А.Басурманов «Самоучитель | | |шығармаларды, | | | |игры на баяне». | | |қазақстан | | | |А.Онегин «Школа игры на | | |композиторларының | | | |баяне» М.,1983. | | |балаларға арналған | | | | | | |шығармаларын аспапта | | | | | | |ойнау. | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық аспапта ойнау, музыкалық сауаттылықты қажет етеді. Күнделікті аспапта ойнап жаттығулардың неше түрін ойна - есте сақтау қабілетін, саусақ қимылын дамытады. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық аспапта ойнау – студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология- педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Музыкалық шығарма талдау кезінде, логикалық ойлауды меңгеру, шығарманың мән- мағынасын анықтау, оқушының шығармашылық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу- үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және аспапта ойнау. 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда ; және 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі «_________________________» Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |45 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтағы жұмыстар |75 |1-7 | | | | |тәжірибелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | 7 Қолданылған әдебиеттер Музыкально - педагогическая подготовка учителя. - М., 1973 • Краткий музыкальный словарь-справочник.-М.,2002 • Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания. – А., 1987 • Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006. • Қазақ әндерінің антологиясы.Т.1:Қазақ халық әндерінің толықтырылған жинағы /[құраст.: Ә.Көпіш т.б.].-Алматы:Өнер,2006. • Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 • Прозорова, А.Н. Первые шаги в мир музыки :Учебное пособие .-М.,2005 • Хрестоматии к программам по музыке 1 – 6 классы |Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау түрі | | | |тер | | | | | | |1 |1-2. |2 |30 сағат |15 сағат |45 |90 |Музыкалық | |курс |семестр | | | |сағат |сағат |шығармаларды | | | | | | | | |аспапта ойнау, | | | | | | | | |емтихан | Қысқаш атаулары: Қ-сабаққа қатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны |№ |Тақырыптың аты | | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |Әр түрлі шағын шығармалар; халық |6 |4 |12 | | |әндері, билер, күйлер, қазақ | | | | | |авторларының шығармалары, мектеп | | | | | |әндері; | | | | |2 |До мажор, соль мажор, фа мажор, |6 |4 |12 | | |ля минор, ре минор | | | | | |арпеджиоларының қысқа түрін екі | | | | | |қолмен, екі октавада, ұзақ түрін | | | | | |төрт октавада орындау; | | | | |3 |Жеңіл шығармалардың нотасын оң |8 |4 |12 | | |қолмен немесе екі қолмен оқып, | | | | | |ойнау, мектеп әндерінің | | | | | |сүйемелдеулерін ойнау. | | | | |4 |Мектеп бағдарламасынан балалар |10 |3 |9 | | |әндерін ойнау. | | | | | |Барлығы: |30 |15 |22,5 | Кесте 3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны |ОБСӨЖ |СӨЖ |Бақылау түрі | |1-2 Пәннің мақсаты, |1-6 Пәннің мақсаты, |Мультимедиялық | |міндеттері, жалпы |міндеттері, жалпы |слайдтарды қолдану | |бағыттары, оның вуздық |бағыттары, оның вуздық | | |музыка-педагогикалық |музыка-педагогикалық | | |мұғалім дайындау |мұғалім дайындау жүйесінде| | |жүйесінде алатын орны |алатын орны | | |3-4 Аспапта еркін |7-12 Әдіснама, музыкалық |Интерактивті тақтада | |ойнауды игеру |білім ұғымдарының мәні |жұмыс жүргізу. | |5-6 Музыыкалық білім |13-18 Музыыкалық білім |Финал – бағдарламасын| |беруде педагогиканың |беруде педагогиканың |студенттерге | |философиямен, |философиямен, |таныстырып, жұмыс | |психологиямен, |психологиямен, музыкатумен|жасауды үйрету. | |музыкатанумен және басқа|және басқа ғылымдармен | | |ғылымдармен байланысы |байланысы | | |7,5 Музыкалық |19-22,5 Музыкалық |Мультимедия | |шығармалардың мазмұн, |шығармалардың мазмұн, |слайдтарды қолданып | |мағынасын аша, |мағынасын аша, |белгілі музыкалық | |шығармаларды ойнау. |шығармаларды ойнау. |орындаушылардың | | | |шығармашылығымен | | | |студенттерді | | | |таныстыру. |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz