Файл қосу
Стандарттау жөніндегі жұмыстарды жоспарлау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ |ПОӘК | | |құжаты | | | | | | | | | |ПОӘК 042–18-9.1.54/02-2013 | |ПОӘК | | | |«Стандарттау» пәнінен |18.09.2013 ж. | | |студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығы бойынша «Стандарттау» пәнінен СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы т.ғ.к., «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының аға оқытушысы Төлеубекова С.С. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» тамыз 2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «12» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________ С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «18» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ___________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны мен сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру|6 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Төлеубекова Сандуғаш Сайлауқызы, аға оқытушы «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинет Сабақ өткізілетін орындары - № 301 аудитория Пән бойынша кредитердің саны 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Техникалық реттеу саласындағы негізгі түсініктер. Техникалық реттеудің мақсаттары, принциптері. Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің құрылымы. Стандарттаудың даму тарихынан қысқаша мәліметтер. Стандарттаудың әдістемелік негіздері. Стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттардың сипаттамасы. Стандарттау жөніндегі жұмыстарды жоспарлау. Техникалық реттеу саласындағы орнатылған нормативтік құқықтық актілердің талаптарын сақтауға мемлекеттік бақылау және қадағалау. 1.3 Осы курстың мақсаты стандарттау саласында табысты қызмет істеу үшін студенттерге теориялық білім және тәжірибелік дағдылар беру. 1.4 Осы курсты оқудың негізгі мәселесі - стандарттау саласындағы негізге алынатын стандарттарды меңгеру және олардың талаптарын тәжірибе жүзінде қолдануды үйрену. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді: - техникалық реттеу саласындағы заңнамалық және нормативтік актілерді, стандарттау жөніндегі әдістемелік материалдарды, стандарттар мен басқа да нормативтік құжаттардың талаптарын сақтауға мемлекеттік қадағалау және бақылау жүйесін білуі керек; - стандарттардың ақпараттық көрсеткіштерімен жұмыс істеуге дағдылары болуы керек; - стандарттаудың мақсаттарын, мәселелерін, принциптерін, әдістерін және функцияларын меңгеру керек; - стандарттау жөніндегі жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыра алуы керек; - стандарттау саласындағы үкіметтің саясатын түсіне білуі керек; - стандарттаудың тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, стандарттау жөніндегі халықаралық және өңірлік ұйымдары туралы, стандарттаудың басқа пәндермен қатынасы жөнінде түсініктерге ие болуы керек; - кәсіпорынның сыртқыэкономикалық қызметінің дамуына және Қазақстанның Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруіне қажетті мамандардың кәсіптік қасиеттерге иелену керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: жоқ. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Метрология, 1.7.2 Сертификаттау, 1.7.3 Квалиметрлеу, 1.7.4 Сапа менеджмент жүйелері. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ 1 кесте |Тақырыптың атауы | Сағаттар саны | | |дс |спс |сөжо |сөж | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе |1 | | |1,5 | |Стандарттаудың даму тарихы | |1 |1 |1,5 | |Стандарттау саласындағы терминдер мен |1 | | |1,5 | |анықтамалар | | | | | |Стандарттаудың нысандары | |1 |1 |1,5 | |Стандарттаудың заңнамалық негізі |1 |1 |1 |1,5 | |Техникалық реттеудің Мемлекеттік |1 | | |1,5 | |жүйесінің құрылымы. Үкіметтің құзыреті | | | | | |Техникалық реттеудің мемлекеттік | |1 |1 |1,5 | |жүйесінің құрылымы | | | | | |Техникалық реттеудің уәкілетті органы, |1 | | |1,5 | |оның стандарттау саласындағы құрылымы | | | | | |мен функциялары | | | | | |Техникалық комитеттер | |1 |1 |1,5 | |Техниқалық регламенттер |1 |1 |1 |1,5 | |Стандарттау жөніндегі нормативтік |1 |1 |1 |1,5 | |құжаттар және оларға қойылатын талаптар | | | | | |Мемлекеттік стандарттар. Мемлекеттік |1 | | |1,5 | |стандарттарды қайта-қарау, жою тәртібі | | | | | |Негізге алынатын стандарттар | |1 |1 |1,5 | |Стандарттау жөніндегі жұмыстарды |1 | | |1,5 | |жоспарлау. Стандарттау жөніндегі | | | | | |жұмыстарды ақпаратпен қамтамасыз ету | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Өнімге, процестерге және қызметтерге | |1 |1 |1,5 | |стандарттар | | | | | |Техникалық регламенттердің міндетті |1 | | |1,5 | |талаптарын сақтауға мемлекеттік бақылау | | | | | |Халықаралық, өңірлік және шет елдердің |1 | | |1,5 | |ұлттық стандарттарын қолдану тәртібі | | | | | |Стандарттау әдістерінің жіктелуі |2 | | |3,0 | |Стандарттардың айлық көрсеткіштері | |1 |1 |1,5 | |Стандарттардың жылдық көрсеткіштері | |1 |1 |1,5 | |Стандарттау әртүрлі салаларда |1 | | |1,5 | |Мемлекеттік бақылауды тексеру | |1 |1 |1,5 | |Өңірлік стандарттар | |1 |1 |1,5 | |Стандарттау жөніндегі халықаралық және |1 | | |1,5 | |өңірлік ұйымдар | | | | | |Сапа менеджмент жүйесі | |1 |1 |1,5 | |Стандарттаудың әдістері | |1 |1 |1,5 | |Жиыны: |15 |15 |15 |45 | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Өздік жұмыс «Стандарттау» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік-графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік-графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Студенттердің рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Семестр кезінде студенттерге оқу жоспарына сәйкес 15 тәжірибелік және курсқа сәйкес 15 дәріс оқылады. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде студент өткен материалдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі СОӨЖ және СӨЖ алынады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максималды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай, Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. «Стандарттау» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескертпе | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |1 – 7 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |№ 1 тәжірибелік сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | |3 |№ 1 зертханалық сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 1 СӨЖ |30 |СӨЖ | |4 |№ 2 тәжірибелік сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 1 СОӨЖ |15 |Жұмысты қорғау | |5 |№ 2 зертханалық сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 2 СӨЖ |30 |СӨЖ | |6 |№ 3 тәжірибелік сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 2 СОӨЖ |15 |Жұмысты қорғау | |7 |№ 3 зертханалық сабақты |20 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |Аралық бақылау |60 |Тесттер | |1 – 7 аптаға дейін оқудың нәтижелері |300 | | |бойынша балдардың жиыны | | | |8-15 |8 – 15 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |№ 4 тәжірибелік сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 3 СӨЖ |30 |СӨЖ | |9 |№ 4 зертханалық сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 3 СОӨЖ |15 |Жұмысты қорғау | |10 |№ 5 тәжірибелік сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | |11 |№ 5 зертханалық сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 4 СӨЖ |30 |СӨЖ | |12 |№ 6 тәжірибелік сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |№ 4 СОӨЖ |15 |Жұмысты қорғау | |13 |№ 6 зертханалық сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | |14 |№ 7 тәжірибелік сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | |15 |№ 7 зертханалық сабақты |15 |Ауызша сабақ | | |қорғау | |сұрау | | |Қорытынды бақылау |60 |Тесттер | |8 – 15 аптаға дейін оқудың нәтижелері|300 | | |бойынша балдардың жиыны | | | |Емтихан бойынша балдардың жиынтығы |400 | | |Академиялық мерзімдегі балдардың |1000 | | |жиынтығы | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Нұрманов М.Ш. Метрология, стандарттау және сертификаттау.- Алматы, 2009 7.1.2 Акишев К. Стандарттау, метрология және сәйкестікті бағалау.- Астана, 2008 7.1.3 Рақымжанов М. Стандарттау, сертификация және метрология.- Астана, 2008 7.1.4 Жанзақов М.М., Мырзабек К.А. Стандарттау – Қызылорда, «Тұмар», 2007 ж. – 224 б. 7.1.5 ҚР СТ 1.0 ҚР МСЖ. Негізгі ережелер 7.1.6 ҚР СТ 1.1 ҚР МСЖ. Стандарттау және шектес қызмет түрлері. Терминдер мен анықтамалар 7.1.7 ҚР СТ 1.2 ҚР МСЖ. Мемлекеттік стандарттарды жасау тәртібі. 7.1.8 ҚР СТ 1.5 ҚР МСЖ. Стандарттардың құрылуына, баяндалуына, ресімделуіне және мазмұнына қойылатын талаптар 7.1.9 ҚР СТ 1.7 ҚР МСЖ. Стандарттау жөніндегі жұмыстарды жоспарлау тәртібі 7.1.10 СТ РК 1.8 ГСС РК Порядок издания и обеспечения нормативными документами и информацией Государственного фонда стандартов РК 7.1.11 ҚР СТ 1.9 ҚР МСЖ. Халықаралық, өңірлік және ұлттық стандарттарды және стандарттау, сертификаттау және аккредиттеу жөніндегі нормативтік құжаттарды қолдану тәртібі 7.1.12 ҚР СТ 1.15 ҚР МСЖ. Стандарттау жөніндегі техникалық комитеттер. Құру және әрекет ету тәртібі 7.1.13 ҚР СТ 1.16 ҚР МСЖ. Стандартау жөніндегі нормативтік құжаттардың, сертификаттау ережелерінің міндетті талаптарын сақтауға және сертификатталған өнімдерге (жұмыстарға, қызметтерге) мемлекеттік қадағалау мен бақылауды жүргізу тәртібі 7.1.14 ҚР СТ 1.25 ҚР МСЖ. Өнімді әзірлеу және өндіріске қою кезеңдерінде мемлекеттік қадағалауды жүргізу әдістемесі 7.2 Қосымша 7.2.1 «Техникалық реттеу туралы» ҚР заңы (өзгерістер мен толықтырулармен 03.12.2013 ж.) 7.2.2 Единая система конструкторской документации: Справ. пособие -М.: Изд-во стандартов,1986 г. 7.2.3 Басаков М.И. Основы стандартизации, метрологии, сертификации: 100 экзаменацион. Ответов.-М.; Ростов н/Д,2004 7.2.4 Стандартизация и управление качеством продукции/ В.А. Швандара. – М., 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz