Файл қосу

Қырғиқабақ соғыстан








               5В050400 «Журналистика»   мамандығына  арналған
          «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                    2013



 КІРІСПЕ

1  ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна,   Журналистика
және практикалық қазақ тілі  кафедрасының аға оқытушысы,   «___» _______
2013  жыл


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №    «___» ______. 2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №   «____» ______. 2013 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.

3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №    «____»  _____. 2013 жыл.

Оқу-әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  2010 жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ















Мазмұны

1. Қолданыс
аясы........................................................................
............................4
2. Нормативтік
сілтемелер..................................................................
...................4
3. Жалпы
ережелер....................................................................
..........................4-5
4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының
мазмұны..........................6-9
5. СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
..............9-10
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы………………………………………….....10
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы..........................11
8. Әдебиеттер………………………………………………………………….....12


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Хибадуллина Айжан Сапарқызы аға оқытушы
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20;  912- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон : 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты:  күнделікті 9.00. -017.00.
Сабақ өтетін орын: 905 аудитория
Кредит саны: 3

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр   |Кредит    |ДС (сағ)         |СПС (сағ)  |Лаб. (сағ)    |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |

5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптың атауы       |
|                       |Дәріс   |Тәжір    | Баға.к. (балл)  |ОСӨЖ        |
|1                      |2       |3        |4                |6           |
|Коммуникация           |1       |         |5                |            |
|теориясының зерттеу    |        |         |                 |            |
|нысаны. Коммуникация   |        |         |                 |            |
|түрлері                |        |         |                 |            |
| БҰҰ қалыптасуы        |        |1        |3                |0.5         |
| Бұқаралық коммуникация|1       |1        |5                |            |
|құралдары және         |        |         |                 |            |
|коммуникациялық        |        |         |                 |            |
|кеңістік               |        |         |                 |            |
| Араб-Израиль шиеленісі|        |1        |3                |0.5         |
|(1940-70жж.)           |        |         |                 |            |
| Қырғиқабақ соғыстан   |1       |1        |5                |            |
|кейінгі халықаралық    |        |         |                 |            |
|қатынастардың жаңа     |        |         |                 |            |
|кезеңі.  Халықаралық   |        |         |                 |            |
|шиеленісудің жаңа      |        |         |                 |            |
|кезеңіндегі халықаралық|        |         |                 |            |
|қатынастар (1980жж.    |        |         |                 |            |
|1-ші жартысы)          |        |         |                 |            |
|Стратегиялық           |        |         |                 |            |
|қару-жарақты қысқарту  |        |         |                 |            |
|жөніндегі келісімдер   |        |         |                 |            |
|жағдайы.               |        |         |                 |            |
|1990жж. – ХХІ ғасыр    |        |         |                 |            |
|басындағы халықаралық  |        |         |                 |            |
|қатынастардың          |        |         |                 |            |
|ерекшеліктері және     |        |         |                 |            |
|дүниежүзілік негізгі   |        |         |                 |            |
|мәселелер.             |        |         |                 |            |
| 1940ж. аяғы мен 50ж.  |        |1        |5                |            |
|басындағы Орталық және |        |         |                 |            |
|Оңтүстік-Шығыс Еуропа  |        |         |                 |            |
|елдері.                |        |         |                 |            |
| Жаһандық ақпараттық   |1       |1        |5                |            |
|жүйе және халықаралық  |        |         |                 |            |
|қатынастар             |        |         |                 |            |
|Ақпарат, басқару, шешім|        |         |                 |            |
|қабылдау               |        |         |                 |            |
|Жаһандану, аймақтану   |        |         |                 |            |
|және дүниежүзілік жаңа |        |         |                 |            |
|тәртіп.                |        |         |                 |            |
|Дүниежүзілік саясаттағы|        |         |                 |            |
|халықаралық құқықтың   |        |         |                 |            |
|рөлі.                  |        |         |                 |            |
| НАТО және ОВД         |        |1        |5                |            |
|блоктарының құрылуы    |        |         |                 |            |
|(1950-бірінші жартысы  |        |         |                 |            |
|және 1970ж.)           |        |         |                 |            |
|Ақпараттық қоғам:      |1       |1        |5                |            |
|теориялық модель,      |        |         |                 |            |
|шындық                 |        |         |                 |            |
| Берлин дағдарысы      |        |1        |4                |            |
|(1958-71ж.) және ұлы   |        |         |                 |            |
|державалардың          |        |         |                 |            |
|позициясы.             |        |         |                 |            |
|Ақпараттық             |1       |1        |4                |            |
|қауіпсіздік-жаһандық   |        |         |                 |            |
|мәселе. Ақпараттық     |        |         |                 |            |
|қауіпсіздік–халықаралық|        |         |                 |            |
|қауіпсіздіктегі маңызды|        |         |                 |            |
|құрылым. Ақпараттық    |        |         |                 |            |
|соғыс: теориялық       |        |         |                 |            |
|концепциялар.          |        |         |                 |            |
| Кариб дағдарысы       |        |1        |4                |0.5         |
|«Қырғиқабақ соғыстың»  |1       |1        |4                |            |
|алғашқы кезеңі (1940ж. |        |         |                 |            |
|2-ші кезеңі)           |        |         |                 |            |
|Германияның бірігуі    |        |1        |3                |0.5         |
|және халықаралық       |        |         |                 |            |
|қатынастар             |        |         |                 |            |
|Халықаралық            |1       |1        |4                |            |
|қатынастардың          |        |         |                 |            |
|биполярлық сипаты      |        |         |                 |            |
|«Қырғиқабақ соғыстың»  |        |         |                 |            |
|аяқталуы және          |        |         |                 |            |
|биполярлық жүйенің     |        |         |                 |            |
|жойылуы. (1985-1991жж.)|        |         |                 |            |
| Жаһандық Ақпараттық   |        |1        |3                |            |
|Қоғамдастықтың         |        |         |                 |            |
|Окинавиялық Хартиясы   |        |         |                 |            |
|жаһандық ақпараттануды |        |         |                 |            |
|құқықтық реттеудің     |        |         |                 |            |
|тиімді жолы            |        |         |                 |            |
|«Қырғиқабақ соғыстың»  |1       |1        |3                |0.5         |
|(1950-1962жж.) шарықтау|        |         |                 |            |
|шегі                   |        |         |                 |            |
|АҚШ-тың өзгермелі      |        |1        |2                |            |
|әлемдегі рөлі          |        |         |                 |            |
|(1990ж.-ХХІғ.басы)     |        |         |                 |            |
|Халықаралық            |1       |1        |2                |            |
|қақтығыстардың типтері |        |         |                 |            |
| Ақпараттық соғыс:     |        |1        |2                |            |
|теориялық концепциялар |        |         |                 |            |
| Ақпараттық терроризм –|        |1        |2                |0.5         |
|ХХІ ғасыр халықаралық  |        |         |                 |            |
|қауіпсіздігіне төнген  |        |         |                 |            |
|қауіп                  |        |         |                 |            |
|50-жылдардағы Германия |1       |1        |2                |            |
|мәселелері             |        |         |                 |            |
| Халықаралық           |        |1        |                 |            |
|қатынастардағы         |        |         |                 |            |
|Интернеттердің рөлі    |        |         |                 |            |
|Жалпы Еуропалық үрдіс  |1       |1        |2                |            |
|(1960-жылдар мен       |        |         |                 |            |
|1970-жылдардың 1-ші    |        |         |                 |            |
|жартысы)               |        |         |                 |            |
|Телеарналардың         |        |1        |2                |            |
|ықпалдығы мен          |        |         |                 |            |
|классификациясы        |        |         |                 |            |
|Халықаралық            |1       |1        |2                |0.5         |
|шиеленістегі бейбіт    |        |         |                 |            |
|келісімге келу         |        |         |                 |            |
|(1962-1979жж.)         |        |         |                 |            |
|Саяси коммуникация     |        |1        |2                |            |
|Үндіқытайдағы          |1       |1        |2                |            |
|дүниежүзілік күштің    |        |         |                 |            |
|жеңісі                 |        |         |                 |            |
| «Рим клубы» ақпараттық|        |1        |2                |            |
|қоғамдастық туралы     |        |         |                 |            |
|сыртқы экономикалық    |        |         |                 |            |
|шешімдерді қабылдау    |        |         |                 |            |
|үрдісіне ақпараттық    |        |         |                 |            |
|технологиялардың ықпалы|        |         |                 |            |
|Солтүстік-Атлант блогы |1       |1        |                 |            |
|және оның қызметінің   |        |         |                 |            |
|өлшемдері              |        |         |                 |            |
|Интернет, спутниктік   |        |1        |3                |0.5         |
|байланыс               |        |         |                 |            |
| Барлығы:              |15      |30       | 161             |9,5         |

6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ                                             |СӨЖ                     |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|1.БАҚ менеджменті       |1. ПР және БАҚ          | 1.Саяси коммуникация   |
|2.Қазақстанның          |2.Басқару перспективасы | 2. Араб-Израиль        |
|шетелдермен қазіргі     |және эмпирикалық базасы |шиеленісі               |
|халықаралық қатынасы    |                        |                        |
|3. БАҚ-тағы коммуникация| 3. Коммуникация        |Солтүстік-Атлант блогы  |
|менеджменті             |теориясының зерттеу     |және оның қызметінің    |
|                        |нысаны                  |өлшемдері               |
|4. ПР және шығармашылық |4. Қазіргі әлемдік      | 4. Халықаралық         |
|                        |коммуникациялық         |шиеленістегі бейбіт     |
|                        |модельдері              |келісімге келу          |
|                        |                        |(1962-1979жж.)          |
| 5. Қоғаммен            |5. ПР-дың басқару       |5.50-жылдардағы Германия|
|байланыстың этикалық    |саласындағы рөлі        |мәселелері              |
|аспектілері             |                        |                        |
|6. Қоғамдық пікірді     |6. ПР қызметі           |6.Халықаралық           |
|зерттеу                 |саласындағы             |қақтығыстардың типтері  |
|                        |коммуникациялық кеңістік|                        |
|7. Қоғамдық түрлі       |7. Қоғаммен байланыс    | 7.Ақпараттық соғыс:    |
|топтармен байланысты    |жүйесіндегі жарнама     |теориялық концепциялар  |
|орнатудағы БАҚ рөлі     |                        |                        |
|8. Дағдарыс жағдайындағы|8. Билік және бизнес    | 8.Ақпараттық терроризм |
|Қоғаммен байланыс       |имиджі                  |– ХХІ ғасыр халықаралық |
|қызметі                 |                        |қауіпсіздігіне төнген   |
|                        |                        |қауіп                   |
|9. Мемлекеттік билік    |9. Коммуникативті аудит |9. «Рим клубы»          |
|жүйесіндегі ПР          |                        |ақпараттық қоғамдастық  |
|                        |                        |туралы сыртқы           |
|                        |                        |экономикалық шешімдер   |
|10. Коммуникативті      |10. Аудиторияның        |10.Телеарналардың       |
|стратегия               |жеке-психологиялық      |ықпалдығы мен           |
|                        |сипаттамасын берудегі   |классификациясы         |
|                        |коммуникацияның         |                        |
|                        |ережелері               |                        |
|11.Үндіқытайдағы        |11. 1990жж. – ХХІ ғасыр | 11. Ақпараттық         |
|дүниежүзілік күштің     |басындағы халықаралық   |қауіпсіздік–халықаралық |
|жеңісі                  |қатынастардың           |қауіпсіздіктегі маңызды |
|                        |ерекшеліктері           |құрылым                 |
|12. Жаһандық ақпараттық | БҰҰ қалыптасуы         |12. АҚШ-тың өзгермелі   |
|жүйе және халықаралық   |                        |әлемдегі рөлі           |
|қатынастар              |                        |(1990ж.-ХХІғ.басы)      |
|13. НАТО және ОВД       |13. Халықаралық         | 13. 1940ж. аяғы мен    |
|блоктарының құрылуы     |қатынастардағы          |50ж. басындағы Орталық  |
|                        |Интернеттердің рөлі     |және Оңтүстік-Шығыс     |
|                        |                        |Еуропа елдері.          |
|14. Араб-Израиль        | Кариб дағдарысы        |14. Бұқаралық           |
|шиеленісі               |                        |коммуникация құралдары  |
|                        |                        |және коммуникациялық    |
|                        |                        |кеңістік                |
|15. Германияның бірігуі |15. Жаһандық Ақпараттық |15. Коммуникация түрлері|
|және халықаралық        |Қоғамдастықтың          |                        |
|қатынастар              |Окинавиялық Хартиясы    |                        |
|                        |жаһандық ақпараттану    |                        |


7  «Бұқаралық  коммуникация  және  халықаралық  қатынас»  ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәні  бойынша  оқу
үрдісінің календарлық кестесі

|Апталар    |1          |2          |3              |4                      |
|           |           |           |               |Күні      |Аты-жөні,   |
|           |           |           |               |          |қолы,       |
|           |           |           |               |          |қызметі     |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |






























































































































































































Пәндер