Файл қосу

Салалас құрмалас сөйлем








         5 В  020500 « Филология: қазақ тілі » мамандығына  арналған
             «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі»
                         ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                                        СЕМЕЙ
                                                           2014





                                   Кіріспе
1 ӘЗІРЛЕНДI
Құрастырушы _____ ___«_23_» __12___2013  ж.  ф.ғ.к., доцент
Ә.М. Жұмағұлова «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасының
меңгерушісі

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды
Хаттама     №_4__  «__24_» ___12__2013 ж.

Кафедра меңгерушісі: _______________Ә.М. Жұмағұлова

2.2  Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №_4__  «__25_» _12__2013 ж.

Төрайым_______Мұқанова Қ.Қ.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013ж.
Оқу -әдістемелік  кеңес төрайымы _________Г. Искакова

4 № 1 БАСЫЛЫМЫ




















                                   Мазмұны


1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер

































      1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ
      «Қазіргі қазақ  тілінің  құрмалас  сөйлем  синтаксисі»   пәнінің  оқу-
әдістемелік кешенінің  құрамына  кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс
бағдарламасы   5В  020500  «Филология:  қазақ  тілі»  мамандығының  3   курс
студенттеріне арналған.


  2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
  Осы  «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» пәнінің оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін  ұйымдастырудың
тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
  – Мемлекеттік жалпыміндетті  білім беру стандарты;
  – 5В020500 – «Филология: қазақ тілі» мамандығының  типтік оқу жоспары;
  - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге  және
  ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
  -  ДП  042-1.01.-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

  3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем  синтаксисі»  пәнінде  құрмалас
сөйлемдер  жөнінде   оқылатын    мағлұматтар    мына   тарауларға    бөлініп
беріледі:
1.Құрмалас сөйлемнің сипаты
2. Салалас құрмалас сөйлемдер
3. Сабақтас құрмалас сөйлемдер
4. Көп компонентті құрмалас сөйлемдер
5.  Құрмалас  сөйлемдердің    коммуникативтік   талаптарды    жүзеге   асыру
ережелері.
       Осы  арқылы   құрмалас  сөйлемдерді   танудың   –   оны   құрылымдық,
функционалдық   жағынан    танудың    басты    түбегейлі     тұжырымдамалары
ашылатындығы.
3.2 Пәнді оқыту  мақсаты:
      Курс түгелдей алғанда  бүгінгі күні  жалпы халық қолданып жүрген қазақ
әдеби тілінің   (ауызекі,  жазба  варианттарының)  фонетикалық,  лексикалық,
грамматикалық   жүйесін  ғылыми-теориялық  негізде   тануды  мақсат   етеді.
Құрмалас сөйлем жүйесіне  арналған  арналған  бөлім де  осы  мақсатты   алға
ұстай дайындалды.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
      Кешен    құрмалас  сөйлем   жүйесін   қазіргі  қазақ  тілі    курсының
бұрынғы өтілген бөлімдерінің  материалдарымен  тығыз  байланыстырып  оқытуды
міндет  етеді.   Өйткені,  тілдің   фонетикалық,  фонетикалық,    лексикалық
тұлғалары  сөйлемнің  грамматикалық, функционалдық тұрпатының   қалыптасуына
тікелей қатысады.  Мұнымен  бірге   құрмалас  сөйлемді   таныту  психология,
информатика  пәндерімен  байланыста жүзеге асады.
3.4  Оқыту нәтижелері:
      Пәнді  оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
 Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады.
– талапқа сай  студенттер  өз бетімен іздену жұмысын ұйымдастыра білуі;
– қазіргі қазақ тілінің  құрмалас сөйлеміндегі өзекті мәселелерін білуі ;
- алған білімдерін практикада қолдана білуі;
- тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеруі;
- теориялық талдау жасай алуы;
- қазақ тілінінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары
мәселелерін түсінуі;
- өзіндік пікір айта алуы;
- негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білуі.
3.5 Курстың пререквизиттері
– Тіл біліміне кіріспе;
–   Қазіргі қазақ тілінің  жай сөйлем синтаксисі
3.6 Курстың постреквизиті:
 – Қазақ тілін оқыту әдістемесі;
– Стилистика және тіл мәдениеті
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                        Кесте 1
|Курс                                                     |Семестр            |
|1                                                        |2                  |
|Дәріс сабақтары                                          |                   |
|Модуль1. Құрмалас сөйлемнің грамматикалық белгілері      |                   |
|Тақырып 1. Құрмалас сөйлемнің грамматикалық белгілері.   |  3                |
|Құрмалас сөйлемдердің грамматикалық түрлерін тану        |                   |
|принциптері.                                             |                   |
|Құрмалас сөйлемдердің  салалас, сабақтас  болып топтасу  |                   |
|принцибі. Құрмалас сөйлем құрылысы мен  пікірдің         |                   |
|қарым-қатынасы. Құрмалас сөйлем жүйесі мен жай сөйлем    |                   |
|жүйесінің құрылымдық, функционалдық қарым-қатынасы.      |                   |
|Құрмалас  сөйлем жүйесіне  коммуникативтік мақсаттардың  |                   |
|әсері, оның көрінісі. Құрмалас сөйлем жүйесінің          |                   |
|қалыптасуы. Бұл процесте тілдің таңба жүйесінің          |                   |
|қалыптасуымен байланысы.                                 |                   |
|   Модуль 2. Салалас құрмалас сөйлем                     |                   |
|Тақырып 2 Салалас құрмалас сөйлем                        | 4                 |
|Салалас құрмалас сөйлемдердің грамматикалық түрлері,     |                   |
|олардың түр-түрге топтасу принцибі. Жалғаулықты салалас  |                   |
|құрмалас сөйлемдер.  Олардың грамматикалық, семантикалық |                   |
|сипаты,  ыңғайластық салалас  сөйлемдердің               |                   |
|компоненттерін байланыстыратын жалғаулықтар,  олардың    |                   |
|түр-түрлерінің  жұмсалу ерекшеліктері. Жалғаулықты       |                   |
|ыңғайластық салалас сөйлемдердің тыныс белгілері.        |                   |
|Тақырып 3. Қарсылықты салалас сөйлемдер, олардың         |1                  |
|грамматикалық, семантикалық сипаты.                      |                   |
|Қарсылықтық салалас сөйлемдердің  компоненттерін         |                   |
|байланыстыратын жалғаулықтар, олардың түр-түрлерінің     |                   |
|жұмсалу ерекшеліктері. Жалғаулықты себептік салалас      |                   |
|құрмалас сөйлемдердің тыныс белгілері.                   |                   |
|Тақырып 4. Жалғаулықты себептік салалас  құрмалас        |2                  |
|сөйлемдердің  грамматикалық, семантикалық сипаты.        |                   |
|Себептік салалас сөйлемдердің  компоненттерін            |                   |
|байланыстыратын жалғаулықтар. Олардың түр-түрлерінің     |                   |
|жұмсалу ерекшеліктері. Жалғаулықты себептік салалас      |                   |
|құрмалас сөйлемдердің  тыныс белгілері.                  |                   |
|Тақырып 5. Жалғаулықты талғаулық салалас құрмалас        |2                  |
|сөйлемдердің  грамматикалық,  семантикалық сипаты.       |                   |
|Талғаулықты салалас құрмалас сөйлемдерді  байланыстыратын|                   |
|жалғаулықтар,  олардың  түр-түрлерінің  жұмсалу          |                   |
|ерекшеліктері тыныс белгілері                            |                   |
|Тақырып 6. Іргелес салалас құрмалас сөйлемдердің         |2                  |
|грамматикалық, функционалдық сипаты.                     |                   |
|Грамматикалық, семантикалық топтары. Жалғастық  қатынасты|                   |
|білдіретін  іргелес құрмалас сөйлемдер. Мезгілдік        |                   |
|қатынасты білдіретін іргелес салалас құрмалас сөйлемдер. |                   |
|Қарсылықтық қатынасты білдіретін іргелес салалас құрмалас|                   |
|сөйлемдер. Талғаулықты қатынасты білдіретін іргелес      |                   |
|салалас құрмалас сөйлемдер.                              |                   |
|Тақырып 7. Себептік, шартты айқындауыштық, обьектілік,   |2                  |
|теңдік қатынасты білдіретін  іргелес салалас құрмалас    |                   |
|сөйлемдер.                                               |                   |
|Олардың грамматикалық, семантикалық сипаты. Тыныс        |                   |
|белгілері. Телінбе компонентті іргелес салалас құрмалас  |                   |
|сөйлемдер. Грамматикалық, семантикалық сипаты. Тыныс     |                   |
|белгілері.                                               |                   |
| Модуль 3. Сабақтас құрмалас сөйлем                      |                   |
|Тақырып 8. Сабақтас құрмалас сөйлемдер                   |3                  |
|Сабақтас құрмалас сөйлемдердің грамматикалық сипаты,     |                   |
|сабақтас құрмалас сөйлемдерді нақты танытатын белгілері. |                   |
|Есімше формаларының қатысуымен құралатын сабақтас        |                   |
|құрмалас сөйлемдер.  Шартты рай формалы етістіктің       |                   |
|қатысуымен құралатын сабақтас құрмалас сөйлемдер.        |                   |
|Тақырып 9. Көсемше формалы етістіктің қатысуымен         |2                  |
|жасалған сабақтас құрмалас сөйлем.                       |                   |
|Өткен шақ көсемше формалы етісітіктің  қатысуымен        |                   |
|құралатын сабақтас құрмалас сөйлемдердің семантикалық,   |                   |
|грамматикалық сипаты. Келер шақ көсемше формалы          |                   |
|етістіктің  қатысуымен құралатын сабақтас құрмалас       |                   |
|сөйлемдердің  семантикалық, грамматикалық сипаты.        |                   |
|Тақырып 10. Көсемшенің  -ғалы, -гелі формаларының        |2                  |
|сабақтас құрмалас сөйлем құруға қатысуы.                 |                   |
|Бұл типті сөйлемдердің семантикалық, грамматикалық       |                   |
|сипаты. Қимыл атауы формасындағы  етістіктің қатысуымен  |                   |
|құралатын сабақтас  құрмалас сөйлемдердің  грамматикалық,|                   |
|семантикалық сипаты. Жатыс септіктегі есім сөздердің     |                   |
|ұйымдастыруымен жасалған құрмалас сөйлемдер.             |                   |
|Модуль 4. Көп компонентті құрмалас сөйлемдер             |                   |
|Тақырып 11. Көп компонентті құрмалас сөйлемдер.          |2                  |
|Грамматикалық, семантикалық сипаты. Түрлері.             |                   |
|Компоненттерінің байланысуына тән ерекшеліктер.          |                   |
|Аралас құрмалас сөйлемдердің  грамматикалық сипаты       |2                  |
|Тақырып 12.Құрмалас сөйлемнің коммуникативтік талапқа сай|2                  |
|ұйымдасу ерекшелігі.                                     |                   |
|Құрмалас сөйлем компоненттерінің кірігуі, инверсияға     |                   |
|түсуі. Құрмалас сөйлем  құрылысындағы ортақтасу.         |                   |
|Тақырып 13. Қазақ тілі  құрмалас сөйлемдер  жүйесінің    |1                  |
|зерттелу тарихы                                          |                   |
|                                                         |                   |
|                      Семинар сабақтары                  |                   |
|         Модуль 1. Құрмалас сөйлемдердің синтаксистік    |                   |
|тұлға ретіндегі сипаты                                   |                   |
|Тақырып 1. Құрмалас сөйлемдердің синтаксистік тұлға      |1                  |
|ретіндегі сипаты, грамматикалық белгілері.               |                   |
|Тақырып 2. Құрмалас сөйлемдердің компоненттерін          |1                  |
|байланыстыратын амалдар, оларды сипатын қарай топтау     |                   |
|Тақырып 3.Құрмалас сөйлемдердің негізгі түрлері.  Оларды |1                  |
|түрге бөлу принцибі.                                     |                   |
|Тақырып 4. Ыңғайластық салалас сөйлемдердің              |1                  |
|компоненттерін байланыстыратын                           |                   |
|жалғаулықтар                                             |                   |
|Тақырып 5. Қарсылықтық  салалас  құрмалас  сөйлемдерді   |1                  |
|ұйымдастыратын  жалғаулықтардың  қызмет ерекшелігі       |                   |
|Тақырып 6. Қарсылықтық  салалас  құрмалас  сөйлемдерді   |                   |
|ұйымдастыратын  жалғаулықтардың  қызмет ерекшелігі       |1                  |
|Тақырып 7.Себептік, талғаулы салалас  құрмалас           |1                  |
|сөйлемдердің  ұйымдасуы, мағынасы                        |                   |
|Тақырып 8.Сабақтас құрмалас сөйлемдердің грамматикалық   |1                  |
|белгілері.                                               |                   |
|Тақырып 9.Сабақтас құрмалас  сөйлемдердің  синтаксистік  |1                  |
|жүйедегі  функциональдық орны.                           |                   |
|Тақырып 10. Сабақтас  құрмалас сөйлемдердің  теориялық   |1                  |
|мәселелері. Оларды зерттеуге арналған еңбектер.          |                   |
|Тақырып 11. Көп компонентті құрмалас сөйлемдердің        |1                  |
|құрылымдық белгілері, түрлері, қызметі.                  |                   |
|Модуль 2. Көп компонентті құрмалас сөйлемдер             |                   |
|Тақырып 12.Көп компонентті құрмалас сөйлемдердің         |1                  |
|құрылымы, функциясы жөніндегі  теориялық зерттеулер.     |                   |
|Тақырып 13.Аралас құрмалас сөйлемдердің  грамматикалық   |1                  |
|сипаты                                                   |                   |
|Тақырып 14. Құрмалас сөйлем компоненттерінің кірігуі,    |1                  |
|инверсияға түсуі. Құрмалас сөйлем  құрылысындағы         |                   |
|ортақтасу.                                               |                   |
|Тақырып 15.Қазақ тілі  құрмалас сөйлемдер  жүйесінің     |1                  |
|зерттелу тарихы.                                         |                   |

5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Құрмалас сөйлем компоненттерін байланыстыратын амалдар, оларды  сипатына
қарай топтау.
5.2  Ыңғайластық   салалас   сөйлемдердің   компоненттерін   байланыстыратын
жалғаулықтар.
5.3 Қарсылықтық салалас құрмалас сөйлемдерді ұйымдастыратын  жалғаулықтардың
қызмет ерекшелігі.
5.4  Себептік салалас құрмалас сөйлемдердің ұйымдасуы, мағынасы
5.5  Талғаулықтық салалас құрмалас сөйлемдердің ұйымдасуы, семантикасы.
5.6  Тұрақты, ауыспалы іргелес салалас сөйлемдер.
5.7  Салалас құрмалас сөйлемдерді зерттеуге арналған негізгі еңбектер.
5.8  Сабақтас  құрмалас  сөйлемдердің  грамматикалық   белгілері   байланысу
амалдары.
5.9 Сабақтас құрмалас сөйлемдердің  грамматикалық  түрлері,  олардың  танылу
принципі
5.10 Сабақтас құрмалас сөйлемдерді зерттеуге арналған негізгі еңбектер.
5.11 Сабақтас  құрмалас  сөйлемдердің  синтаксистік  жүйедегі  функционалдық
орны.
5.12 Көп компонентті құрмалас  сөйлемдердің  құрылымдық  белгілері,  олардың
түрлері қызметі.
5.13 Көп компонентті құрмалас сөйлемдердің  құрылымы,  функциясы  жөнінідегі
теориялық зерттеулер.
5.14  Салалас  құрмалас  сөйлемдер  мен   сабақтас   құрмалас   сөйлемдердің
функционалдық қарым-қатынасы.
5.15  Қазақ  тілі  құрмалас  сөйлемдер   жүйесінің   зерттелу   тарихы,   ол
зерттеулердің түркологиялық зерттеулермен байланысы.







6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3
|Тақырып                                         |Көрнекі      |Өз       |Бақылау   |
|                                                |құралдар,    |бетімен  |түрі      |
|                                                |плакаттар,   |дайындалу|          |
|                                                |ОТҚ, стендтер|сұрақтары|          |
|Дәріс сабағы       |Тәжірбиелік     |Зертхана   |             |         |          |
|                   |сабақ           |сабақ      |             |         |          |
|1                  |2               |3          |      4      |    5    |6         |
|1.Құрмалас         |1.Құрмалас      |-          |Дәріс тезисі,|Сөздіктер|Жазбаша,  |
|сөйлемнің          |сөйлемдердің    |           |сызба нұсқа  |мен жұмыс|ауызша    |
|грамматикалық      |синтаксистік    |           |             |         |          |
|белгілері          |тұлға ретіндегі |           |             |         |          |
|                   |сипаты,         |           |             |         |          |
|                   |грамматикалық   |           |             |         |          |
|                   |белгілері.      |           |             |         |          |
|2.Салалас құрмалас |2.Құрмалас      |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|сөйлем             |сөйлемдердің    |           |сызба нұсқа  |жұмыс    |ауызша    |
|                   |компоненттерін  |           |             |         |          |
|                   |байланыстыратын |           |             |         |          |
|                   |амалдар, оларды |           |             |         |          |
|                   |сипатын қарай   |           |             |         |          |
|                   |топтау          |           |             |         |          |
|3.Қарсылықты       |3.Құрмалас      |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|салалас сөйлемдер, |сөйлемдердің    |           |сызба нұсқа, |жұмыс    |ауызша    |
|олардың            |негізгі түрлері.|           |кесте        |         |          |
|грамматикалық,     |Оларды түрге    |           |             |         |          |
|семантикалық сипаты|бөлу принцибі.  |           |             |         |          |
|4.Жалғаулықты      |4.Ыңғайластық   |           |Дәріс тезисі,|Тілдік   |Жазбаша,  |
|себептік салалас   |салалас         |           |кесте        |белгілерд|ауызша    |
|құрмалас           |сөйлемдердің    |           |             |і        |          |
|сөйлемдердің       |компоненттерін  |           |             |ажырату. |          |
|грамматикалық,     |байланыстыратын |           |             |         |          |
|семантикалық сипаты|жалғаулықтар    |           |             |         |          |
|5.Жалғаулықты      |5.Қарсылықтық   |           |Дәріс тезисі,|Үлестірме|Жазбаша,  |
|талғаулық салалас  |салалас         |           |сызба нұсқа, |лі       |ауызша    |
|құрмалас           |құрмалас        |           |үлестірмелі  |карточкам|          |
|сөйлемдердің       |сөйлемдерді     |           |карточка     |ен жұмыс |          |
|грамматикалық,     |ұйымдастыратын  |           |             |         |          |
|семантикалық       |жалғаулықтардың |           |             |         |          |
|сипаты.            |қызмет          |           |             |         |          |
|                   |ерекшелігі      |           |             |         |          |
|                   |Қарсылықтық     |           |             |         |          |
|                   |салалас         |           |             |         |          |
|                   |құрмалас        |           |             |         |          |
|                   |сөйлемдерді     |           |             |         |          |
|                   |ұйымдастыратын  |           |             |         |          |
|                   |жалғаулықтардың |           |             |         |          |
|                   |қызмет          |           |             |         |          |
|                   |ерекшелігі      |           |             |         |          |
|6.Іргелес салалас  |6.Себептік,     |           |Дәріс тезисі,|Үлестірме|Жазбаша   |
|құрмалас           |талғаулы салалас|           |бақылау      |тапсырмал|          |
|сөйлемдердің       |құрмалас        |           |тапсырмалары |ары-мен  |          |
|грамматикалық,     |сөйлемдердің    |           |             |жұмыс    |          |
|функционалдық      |ұйымдасуы,      |           |             |         |          |
|сипаты.            |мағынасы        |           |             |         |          |
|Грамматикалық,     |                |           |             |         |          |
|семантикалық       |                |           |             |         |          |
|топтары.           |                |           |             |         |          |
|                   |                |           |             |         |          |
|7.Себептік, шартты |7.Сабақтас      |           |Дәріс тезисі,|Картотека|Жазбаша,  |
|айқындауыштық,     |құрмалас        |           |сызба нұсқа  |теру     |ауызша    |
|обьектілік, теңдік |сөйлемдердің    |           |             |         |          |
|қатынасты          |грамматикалық   |           |             |         |          |
|білдіретін  іргелес|белгілері.      |           |             |         |          |
|салалас құрмалас   |                |           |             |         |          |
|сөйлемдер.         |                |           |             |         |          |
|                   |                |           |             |         |          |
|8.Сабақтас құрмалас|8.Сабақтас      |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|сөйлемдер          |құрмалас        |           |кесте, сызба |жұмыс    |ауызша    |
|                   |сөйлемдердің    |           |нұсқа        |         |          |
|                   |синтаксистік    |           |             |         |          |
|                   |жүйедегі        |           |             |         |          |
|                   |функциональдық  |           |             |         |          |
|                   |орны.           |           |             |         |          |
|9.Көсемше формалы  |9.Сабақтас      |           |Дәріс тезисі,|Үлестірме|Жазбаша,  |
|етістіктің         |құрмалас        |           |сызба нұсқа, |карточкам|ауызша    |
|қатысуымен         |сөйлемдердің    |           |үлестірме    |ен жұмыс |          |
|жасалған сабақтас  |теориялық       |           |каточка      |         |          |
|құрмалас сөйлем.   |мәселелері.     |           |             |         |          |
|                   |Оларды зерттеуге|           |             |         |          |
|                   |арналған        |           |             |         |          |
|                   |еңбектер.       |           |             |         |          |
|10.Көсемшенің      |10.Көп          |           |Дәріс тезисі,|Кестені  |Жазбаша,  |
|-ғалы, -гелі       |компонентті     |           |кесте        |толтыру  |ауызша    |
|формаларының       |құрмалас        |           |             |         |          |
|сабақтас құрмалас  |сөйлемдердің    |           |             |         |          |
|сөйлем құруға      |құрылымдық      |           |             |         |          |
|қатысуы.           |белгілері,      |           |             |         |          |
|                   |түрлері,        |           |             |         |          |
|                   |қызметі.        |           |             |         |          |
|11.Көп компонентті |11.Аралас       |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|құрмалас сөйлемдер.|құрмалас        |           |сызба нұсқа  |жұмыс    |ауызша    |
|                   |сөйлемдердің    |           |             |         |          |
|                   |грамматикалық   |           |             |         |          |
|                   |сипаты          |           |             |         |          |
|12.Аралас құрмалас |12.Көп          |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|сөйлемдердің       |компонентті     |           |сызба нұсқа  |жұмыс    |ауызша    |
|грамматикалық      |құрмалас        |           |             |         |          |
|сипаты             |сөйлемдердің    |           |             |         |          |
|                   |құрылымы,       |           |             |         |          |
|                   |функциясы       |           |             |         |          |
|                   |жөніндегі       |           |             |         |          |
|                   |теориялық       |           |             |         |          |
|                   |зерттеулер.     |           |             |         |          |
|13.Құрмалас        |13.Құрмалас     |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|сөйлемнің          |сөйлем          |           |сызба нұсқа  |жұмыс    |ауызша    |
|коммуникативтік    |компоненттерінің|           |             |         |          |
|талапқа сай        |кірігуі,        |           |             |         |          |
|ұйымдасу           |инверсияға      |           |             |         |          |
|ерекшелігі.        |түсуі. Құрмалас |           |             |         |          |
|                   |сөйлем          |           |             |         |          |
|                   |құрылысындағы   |           |             |         |          |
|                   |ортақтасу.      |           |             |         |          |
|14.Қазақ тілі      |14.Қазақ тілі   |           |Дәріс тезисі,|Сөздікпен|Жазбаша,  |
|құрмалас сөйлемдер |құрмалас        |           |сызба нұсқа  |жұмыс    |ауызша    |
|жүйесінің зерттелу |сөйлемдер       |           |             |         |          |
|тарихы             |жүйесінің       |           |             |         |          |
|                   |зерттелу тарихы.|           |             |         |          |


7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТІЛУ КАРТАСЫ


                                                    Кесте 4
|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|Ермекова, Т.           |1             |2              |50%              |
|Қазіргі қазақ тілінің  |              |               |                 |
|құрмалас сөйлемі: оқу  |              |               |                 |
|құралы - Астана:       |              |               |                 |
|Фолиант, 2011.- 223 б. |              |               |                 |
|                       |              |               |                 |
|                       |              |               |                 |
|2.Ақбұзауова, Б.       |1             |2              |50%              |
|Қазіргі қазақ тіліндегі|              |               |                 |
|етістікті              |              |               |                 |
|анықтауыштар.- Алматы: |              |               |                 |
|Қазақ ун-ті, 2008.- 165|              |               |                 |
|б.                     |              |               |                 |

8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1. 1 Ермекова, Т. Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі: оқу құралы -
Астана: Фолиант, 2011.- 223 б.
8.1.2 Ақбұзауова, Б. Қазіргі қазақ тіліндегі етістікті анықтауыштар.-
Алматы: Қазақ ун-ті, 2008.- 165 б.

8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 Түсіпбекова, Ғ.А. Қазіргі қазақ тіліндегі бағалау мағынасы  және  оның
құрылымдық жүйесі: Филол. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін  алу  үшін  дайынд.
дис. автореф. Астана, 2007.- 28б.
8.2.2 Шаяхметұлы, Қ. Қазіргі қазақ тілі. Сөзжасам-дериватология, сөзөзгерім-
морфология .- Семей; Новосібір: Талер-Пресс, 2007.- 334б.
Пәндер