Файл қосу
Орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Құжат СЖМ 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 042-Х. 1.ХХ/01- 20 | |Пәннің оқу-әдістемелік |Редакция № | | |кешені | | | |Пәннің оқытушыға арналған| | | |бағдарламасы | | | «5В011100» – «Информатика» мамандығы үшін «Информатиканы оқытудың әдістемесі» ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Құрастырған: 28.08.2013 ж Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының аға оқытушысы _______ Абишова А.А. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды. Хаттама № 1 05.09.2013 ж. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының меңгерушісі _______ Абишова А.А. Физика-математика факультетінің Оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде бекітілді. Хаттама №1 11.09.2013 ж. Физика-математика факультеті Оқу-әдістемелік бюросының төрайымы ____________ Батырова К.А. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды. Хаттама №1 18.09.2013 ж. ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 7. Әдебиеттермен қамтамасыз етілуі 1. Қолданылу аймағы Бұл ПОӘК 5В011100– Информатика мамандығы студенттерінің «Информатиканы оқытудың әдістемесі» пәнін оқуға арналған. Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес «Информатиканы оқытудың әдістемесі» курсы оқытудың басты мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді: білім берудің барлық баспалдақтарында информатиканы оқытудың теориясына байланысты жаңа білімді үйрену, ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктерін меңгеру, арнайы әдістермен оқушылардың қабілеттерін толығырақ ашу және дамыту. «Информатиканы оқытудың әдістемесі» пәні ақпараттандыру құралдарын пайдалануға байланысты мәселелерді қарастырады, адамның ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру тәжірибесін түсіндіруді қамтамасыз етеді. Сондай-ақ, білім беру жүйесін ақпараттандыруда толық жетекші роль атқарады. 2. Нормативтік сілтемелер Бұл ПОӘК төмендегі нормативтік сілтемелер талаптарына сай жасалған: – ҚР МЖМБС 5.04.019 – 2011. Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелері; – ҚР МЖМБС 6.08.067-2010 Жоғары білім. Бакалавриат. 5В011100- Информатика мамандығы; – ҚР МЖМБС 5.03.006-2006 ЖОО білімді бақылау мен бағалау; – ҚР МЖМБС 5.03.007-2006 Кәсіптік- білім беру бағдарламалары. Негізгі ережелері; - Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі. ҚР БҒМ 20.04.2011 ж. №152 бұйрығы – ЖОО ағымдық үлгерімді бақылау, аралық және қорытынды аттестациялауды жүргізудің типтік ережелері. ҚР БҒМ 16.03.2011 ж. №94 бұйрығы; – Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ережелері Бұйр.01.01.2006. – ҚР МЖМБС 2.3.4.01-2010 Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ҚР Үкіметінің 19.01.2012 ж. №112 қаулысымен бекітілген; 3. Жалпы жағдайы «Информатиканы оқытудың әдістемесі» пәнін оқытудың міндеттері – информатиканы оқытудың әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру, болашақ информатика пәні мұғалімін «информатика» курсын оқытуға қажетті білім, іскерлік пен дағдылармен қамтамасыз ету; сондай-ақ, студенттерді озық педагогикалық іс-әрекеттің жалпыланған тәжірибесі негізінде өз бетімен сабақты жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақ конспектісін жасауға, әдістемелік жұмыстар жасауға баулу; оқу үрдісінде пайдаланылатын нақты қолданбалы программалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды дайындау. 4. Пәннің мазмұны мен модулге бөлінуі |Тақырыбы және мазмұны |дәріс |зертх | |1 Модуль. Орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі | |1 |Ақпарат және ақпараттық процестер сызығы |2 |1 | |2 |Ақпаратты ұсыну сызығы. Информатикадағы тіл ұғымының орны |2 |1 | | |және рөлі | | | |3 |Сандарды ұсыну тілдері: санау жүйелері. Компьютер сызығы |2 |1 | |4 |ЭЕМ архитектурасы ұғымын ашу әдістемесі |2 |1 | |5 |ЭЕМ бағдарламалық қамсыздандыруын оқыту әдістемесі |2 |1 | |6 |Ақпараттық модельдеу сызығын қарастыру әдістемесі. |2 |1 | |7 |Алгоритмдеу және бағдарламалау сызығын оқыту әдістемесі |2 |1 | |8 |Бағдарламалау тілін оқудың әдістемелік мәселелері |2 |1 | |9 |Бағдарламалау жүйесін үйрену әдістемесі |2 |1 | |10 |Ақпараттық технологиялар сызығын оқыту әдістемесі |2 |1 | |11 |Графикалық ақпаратпен жұмыс жасау технологиясы |2 |1 | |12 |Сандық ақпаратты өңдеу технологиясы. Электрондық кестелерді |2 |1 | | |оқыту әдістемесі | | | |2 Модуль. Орта мектепте информатиканы дербес оқыту әдістемесі | |13 |Деректер қоры және ақпараттық жүйелер тақырыбын оқыту |2 |1 | | |әдістемесі | | | |14 |Желілілік ақпараттық технологиялар тақырыбын оқыту әдістемесі|2 |1 | |15 |Бастауыш мектеп оқушыларына информатиканы оқытуды ұйымдастыру|2 |1 | | |әдістері | | | 5. СӨЖ-дің тақырыбы мен мазмұны |№ |тақырыбы |Тапсырманың |Ұсыныла-ты|Бақылау түрі|балл |Тапсыру | | | |мақсаты мен |н әдебиет | | |мерзімі | | | |мазмұны |негізгі/ | | | | | | | |қосымша | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |1 апта | | |ғылым және орта|тақырыпты |[23-46] |электронды | | | | |мектептегі оқу|айқындау | |түрде | | | | |пәні ретінде |мақса-тында | | | | | | | |презента-ция | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Информатиканы |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Кез келген |5 |2 апта | | |оқыту |Орта мектеп |[23-46] |ортада | | | | |әдістемесінің |пәнінің бір | |құрылған | | | | |міндеттері. |тарауы бойынша | |жоба | | | | | |мульти-медиялық | | | | | | | |оқыту | | | | | | | |бағдарламасы | | | | | | | |жобасын жасау | | | | | | |Орта мектепте |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |2 апта | | |информатиканы |білім беру |[23-46] | | | | | |оқыту |үрдісінде ЖАТ | | | | | | |әдістемесінің |қолданудың | | | | | | |мақсаттары |мүмкіндіктерін | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Жалпы білім |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |3 апта | | |беретін орта |ИЭО мен ЭОР |[23-46] | | | | | |мектептерде |классификациясын| | | | | | |информатика |ың схемасын | | | | | | |негіздерін |құрастыру | | | | | | |оқытудың | | | | | | | |құрылымы мен | | | | | | | |мазмұны | | | | | | | |Орта мектептегі|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |3 апта | | |информатика |ИЭО мен ЭОР |[23-46] |электронды | | | | |кабинеті. |құрастыру | |түрде | | | | |Кабинетті |кезеңдерін | | | | | | |жабдықтау және |қарастыру | | | | | | |оған қызмет | | | | | | | |ету. | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |4 апта | | |пәнін оқытуды |оқытуды |[23-46] | | | | | |ұйымдастыру |ұйымдастыру | | | | | | | |формаларын | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |4 апта | | |курсын |курсын |[23-46] | | | | | |бағдарламалық |бағдарламалық | | | | | | |қамтамасыз ету |қамтамасыз ету | | | | | | | |мүмкіндіктерімен| | | | | | | |танысу | | | | | | |Жергілікті |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |5 апта | | |желі, оны оқу |Жергілікті желі,|[23-46] | | | | | |үрдісінде |оны оқу | | | | | | |пайдалану |үрдісінде | | | | | | | |пайдалану | | | | | | | |мүмкіндіктері | | | | | | |Орта мектептегі|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |5 апта | | |информатика |Оқыту әдістерін |[23-46] |электронды | | | | |курсын оқыту |қарастыру | |түрде | | | | |әдістері | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |6 апта | | |курсының |Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |негізгі |жасау | |түрде | | | | |тарауларын | | | | | | | |оқыту | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | |Программалау |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |6 апта | | |тілдерін оқыту|Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |әдістемесі |жасау | |түрде | | | | |Информатиканы |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |7 апта | | |оқытудың |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |кезеңдері мен |жасау | | | | | | |деңгейі | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |7 апта | | |курсын шетел |Оқыту түрлерін |[23-46] | | | | | |мектептерінде |қарастыру | | | | | | |оқыту | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |семинар |5 |8 апта | | |негіздерін |Нормативтік |[23-46] | | | | | |оқытуға қажетті|құжаттарды | | | | | | |құжаттар. |қарастыру | | | | | | |Орта жалпы |Жұмыс мақсаты : |[1-22]/ | |5 |8 апта | | |білім берудің |МЖМБС |[23-46] | | | | | |мемлекеттік |функциялары мен | | | | | | |жалпыға |орнын оқып | | | | | | |міндетті |үйрену | | | | | | |стандарты | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |9 апта | | |курсы бойынша |тақырыпты |[23-46] | | | | | |сыныптан тыс |айқындау | | | | | | |жұмыстар |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Телекоммуни-кац|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |9 апта | | |иялық жобалар: |Вебинар |[23-46] | | | | | |ұйымдастыру |мүмкіндігін | | | | | | |және өткізу |қарастыру | | | | | | |Мектеп |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |баяндама |5 |10 апта | | |инфор-матикасын|Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |дағы |жасау | | | | | | |«Ақпараттық | | | | | | | |технологиялар» | | | | | | | |Бастауыш |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |10 апта | | |мек-тептегі |Бастауыш |[23-46] | | | | | |информа-тика |мек-тептегі | | | | | | |курсы |информа-тика | | | | | | | |курсын оқыту | | | | | | | |әдістемесін | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Орта мектепте |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |11 апта | | |информатика |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |пәнін оқытуда |жасау | | | | | | |ақпараттық | | | | | | | |технология | | | | | | | |құралдарын | | | | | | | |пайдалану | | | | | | | |мүмкіндігі. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |11 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |курсының оқу |жасау | | | | | | |бөлімінің | | | | | | | |тақырыптарын | | | | | | | |құрылымдау | | | | | | | |(тақырыптың | | | | | | | |құрылымданған | | | | | | | |конспектісін | | | | | | | |мысал арқылы) | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Кез келген |5 |12 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |ортада | | | | |курсының |жасау | |құрылған | | | | |теор-иялық | | |программа | | | | |материал-дарыны| | | | | | | |ң негізін-де | | | | | | | |ағымдық, аралық| | | | | | | |бақылау-ды | | | | | | | |ұйымдасты-руға | | | | | | | |арналған тест | | | | | | | |тапсырма-ларын | | | | | | | |дайындау. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |12 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |курсының |жасау | |түрде | | | | |теор-иялық | | | | | | | |материал-дарыны| | | | | | | |ң негізін-де | | | | | | | |қорытынды және | | | | | | | |өзіндік | | | | | | | |бақылауды | | | | | | | |ұйымдастыруға | | | | | | | |арналған тест | | | | | | | |тапсырмаларын | | | | | | | |дайындау. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Электронды |5 |13 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |түрде | | | | |курсының |жасау | | | | | | |бөлім-дерінің | | | | | | | |тақырып-тары | | | | | | | |бойынша қызықты| | | | | | | |тапсыр-малар | | | | | | | |мен есеп-тер | | | | | | | |құрастыру | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |13 апта | | |таңдаулы |тақырыпты |[23-46] | | | | | |бөлімдерінің |айқындау | | | | | | |бірінен |мақсатында | | | | | | |факультативтік |презентация | | | | | | |курстың |дайындау | | | | | | |бағдарламасын | | | | | | | |және жүргізу | | | | | | | |әдістемесін | | | | | | | |жасау | | | | | | | |Алгоритмдеу мен|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |13 апта | | |программалаудың|тақырыпты |[23-46] | | | | | |негізгі |айқындау | | | | | | |ұғымдарын |мақсатында | | | | | | |оқытудың |презентация | | | | | | |әдістемелік |дайындау | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Компьютер |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |14 апта | | |білімді |тақырыпты |[23-46] | | | | | |тексеру құралы|айқындау | | | | | | |ретінде. |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Жеке пәндерді |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |14 апта | | |тереңдетіп |тақырыпты |[23-46] | | | | | |оқытатын |айқындау | | | | | | |мектептер мен |мақсатында | | | | | | |сыныптардағы |презентация | | | | | | |информатика |дайындау | | | | | | |Информатика оқу|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |15 апта | | |кабинетінің |тақырыпты |[23-46] | | | | | |жабдықталуына |айқындау | | | | | | |қойылатын |мақсатында | | | | | | |талаптар |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |пта | | |сабағында ойын |тақырыпты |[23-46] | | | | | |элементтерін |айқындау | | | | | | |пайдалану |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | 6. 6.ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | |Көрнекі |Бақылау сұрақтары |Есеп беру| |Тақырыбы |құралдар | | | |Дәрістер, зертханалық | | | | |сабақтар | | | | |Ақпарат және ақпараттық |Компьютер |Ақпарат және ақпараттық|Презентац| |процестер сызығы |интерактивті|процестер сызығын оқыту|ия | | |тақта |әдістемесі | | |Ақпаратты ұсыну сызығы. |Компьютер |Ақпаратты ұсыну сызығы |Презентац| |Информатикадағы тіл ұғымының |интерактивті|оқыту әдістемесі |ия | |орны және рөлі |тақта | | | |Сандарды ұсыну тілдері: санау|Компьютер |Сандарды ұсыну тілдері:|конспект | |жүйелері. Компьютер сызығы |интерактивті|санау жүйелері | | | |тақта |тақырыбын оқыту | | | | |әдістемесі | | |ЭЕМ архитектурасы ұғымын ашу |Компьютер |ЭЕМ архитектурасы |Презентац| |әдістемесі |интерактивті|тақырыбын оқыту |ия | | |тақта |әдістемесі | | |ЭЕМ бағдарламалық |Компьютер |ЭЕМ бағдарламалық |Презентац| |қамсыздандыруын оқыту |интерактивті|қамсыздандыруын оқыту |ия | |әдістемесі |тақта |әдістемесі | | |Ақпараттық модельдеу сызығын |Компьютер |Ақпараттық модельдеу |Презентац| |қарастыру әдістемесі. |интерактивті|сызығын қарастыру |ия | | |тақта |әдістемесі. | | |Алгоритмдеу және |Компьютер |Алгоритмдеу және |Презентац| |бағдарламалау сызығын оқыту |интерактивті|бағдарламалау сызығын |ия | |әдістемесі |тақта |оқыту әдістемесі | | |Бағдарламалау тілін оқудың |Компьютер |Бағдарламалау тілін |Тапсыр-ма| |әдістемелік мәселелері |интерактивті|оқудың әдістемелік |лар | | |тақта |мәселелері |электронд| | | | |ы | | | | |түрде | |Бағдарламалау жүйесін үйрену |Компьютер |Бағдарламалау жүйесін |конспект | |әдістемесі |интерактивті|үйрену әдістемесі | | | |тақта | | | |Ақпараттық технологиялар |Компьютер |Ақпараттық |Презентац| |сызығын оқыту әдістемесі |интерактивті|технологиялар сызығын |ия | | |тақта |оқыту әдістемесі | | |Графикалық ақпаратпен жұмыс |Компьютер |Графикалық ақпаратпен |Тапсыр-ма| |жасау технологиясы |интерактивті|жұмыс жасау |лар | | |тақта |технологиясы |электронд| | | | |ы | | | | |түрде | |Сандық ақпаратты өңдеу |Компьютер |Сандық ақпаратты өңдеу |Тапсыр-ма| |технологиясы. Электрондық |интерактивті|технологиясы. |лар | |кестелерді оқыту әдістемесі |тақта |Электрондық кестелерді |электронд| | | |оқыту әдістемесі |ы | | | | |түрде | |Деректер қоры және ақпараттық|Компьютер |Деректер қоры және |Кез | |жүйелер тақырыбын оқыту |интерактивті|ақпараттық жүйелер |келген | |әдістемесі |тақта |оқыту әдістемесі |ортада | | | | |құрылған | | | | |программа| |Желілілік ақпараттық |Компьютер |Желілілік ақпараттық |Презентац| |технологиялар тақырыбын оқыту|интерактивті|технологиялар тақырыбын|ия | |әдістемесі |тақта |оқыту әдістемесі | | |Бастауыш мектеп оқушыларына |Компьютер |Бастауыш мектеп |Презентац| |информатиканы оқытуды |интерактивті|оқушыларына |ия | |ұйымдастыру әдістері |тақта |информатиканы оқыту | | | | |технологиясы | | 7. ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ Негізгі әдебиеттер 1. Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем. – Воронеж: ВГУ, 1977. – 304 с. 2. Бидайбеков Е.Ы., Лапчик М.П., Беркімбаев К.М., Сағымбаева А.Е. Информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесіне кіріспе: Оқу құралы. – Алматы, 2008. – 280 бет. 3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики. — Минск: Вышэйшая школа, 1998. 4. Гейн А.Г., Житомирский В.Г. и др. Основы информатики и вычислительной техники. - М.: Просвещение, 1991. 5. Горячев А.В., Меньшакова А.В., Методика преподавания информатики в начальной школе (1-4 классы) на примере курса «Информатика в примерах и играх». М.: Педагогический университет «Первое сентября», 2005, 68 с. 6. Гребенюк О.С., Гребенюк Т.Б. Теория обучения: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003. – 384 с. 7. Ершов А.П. Информатика: Предмет и понятие // Кибернетика. Становление информатики. – М.: Наука, 1986. 8. Ершов А.П., Звенигородский Г.А., Первин Ю.А Школьная информатика (концепции, состояние, перспективы). Препринт ВЦ СО АН СССР №152. - Новосибирск, 1979,51 с. 9. Ершов А.П., Звенигородский Г.А., Первин Ю.А. Школьная информатика (концепции, состояния, перспективы) // ИНФО, 1995, № 1, С. 3. 10. Ефимова О.В., Шафрин Ю.А. Практикум по компьютерной технологии. - М.: АБФ, 1997. 11. Завельский Ю.В. " Как подготовить современный урок" . Журнал "Завуч" № 4, 2000 г. 12. Загвязинский В.И. Теория обучения: Современная интерпре-тация. – М.: Академия, 2001. – 192 с. 13. Златопольский Д.М. Интеллектуальные игры в информатике. БХВ-Петербург, 2004 г. – 390 с. 14. Изучение основ информатики и вычислительной техники. II Часть - I. М.: Просвещение, 1985. 15. Изучение основ информатики и вычислительной техники. Часть II. - М.: Просвещение, 1986. 16. Кабинет информатики. Методическое пособие / И.В. Роберт, Ю.А. Романенко, Л.Л. Босова и др. – М.: БИНОМ. Лаборатория зна-ний, 2002. – 125 с. 17. Каймин В.А. и др. Основы информатики и вычислительной техники. - М.: Просвещение, 1989. 18. Қойбағарова Т.Қ. Turbo Pascal программалау тілі. Оқу құралы.– Павлодар, 2011. – 264 бет. 19. Қойбағарова Т.Қ. Информатика, Оқу-әдістемелік құрал. – Павлодар, 2010. – 324 бет. 20. Концепция содержания обучения информатике в 12- летней школе (проект) //ИНФО.-2000. - №2. 21. .Крысько В.Г. Психология и педагогика: Схемы и коммента-рии. – М.: Владос-Пресс, 2001. – 368 с. 22. Кузнецов А. А. О концепции содержания образовательной области "Информатика" в 12-летней школе //ИНФО. 2000. - №7. 23. Кушниренко А.Г., Лебедев Г.В., Сворень Р.А. Основы информатики и вычислительной техники. - М.: Просвещение, 1990. 24. Лапчик М.П. и др. Методика преподавания информатики: Учеб. пособие для студ. пед. вузов / М.П.Лапчик, И.Г.Семакин, Е.К.Хеннер; Под общей ред. М.П. Лапчика. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 624 с. 25. Малев В.В. Общая методика преподавания информатики: Учебное пособие. - Воронеж: ВГПУ, 2005. - 271 с. 26. Малев В.В., Малева А.А., Микерова Л.Н. Современный кабинет информатики: Учебно-методическое пособие для студентов физико-математического факультета. – Воронеж: Воронежский государственный педагогический университет, 2003. – 84 с. – (Серия «Теория и методика обучения информатике»). 27. Малева А.А., Малев В.В. Практикум по методике преподавания информатики. - Воронеж: ВГПУ, 2006. - 148 с. 28. Методические и справочные материалы по внедрению развивающих педтехнологий в профессиональное образование / Под научной редакцией Н.Н. Михайловой. – М.: ИРПО, 2000. 29. Основы информатики и вычислительной техники. Програм-ма для средних учебных заведений. - М.: Просвещение, 1985. 30. Панкратова Л.П., Челак Е.Н., Контроль знаний по информатике: тесты, контрольные задания, экзаменационные вопросы, компьютерные проекты. БХВ- Петербург, 2004 г. – 448 с. 31. Платов В.Я. Деловые игры: разработка, организация, проведение. – М.: Профиздат. 1991. – 80 с. 32. Программа курса "Основы информатики и вычислительной техники" /Микропроцессорные средства и системы. 1986.-№2. -С. 86-89. 33. Программы средней общеобразовательной школы. Основы информатики и вычислительной техники. - М.: Просвещение, 1991. - 44 с. 34. Пуйман С.А. Педагогика. Основные положения курса. – Минск: ТетраСистемс, 2002. – 256 б 35. Санитарные правила. «Санитарно-эпидемиологические тре-бования к условиям работы с источниками физических факторов (компьютеры и видеотерминалы), оказывающих воздействие на чело-века» – Утверждены постановлением Правительства РК от 1 декабря 2011 года – № 1430 36. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с. 37. Семакин И.Г., Шеина Т.Ю.. Преподавание базового курса информатики в средней школе. Методическое пособие. – М.:Лаборатория Базовых Знаний, 2001. – 496 с.: ил. 38. Советский энциклопедический словарь. - М.: Советская энциклопедия, 1987. 39. Софронова Н.В. Теория и методика обучения информатике. – М.: Высшая школа, 2004. – 223 с. 40. Шафрин Ю.А. Основы компьютерной технологии. Учебное пособие для 7-11 классов по курсу "Информатика и вычислительная техника". - М.: АБФ, 1997. Электрондық ресурстар 41. . – http://school.iatp.by/uthitel/salagam/domzadanie.htm – Всё о домашнем задании. 42. http://mf.mgpu.ru/main/Content/Vestnik/Vestnik2/11.doc Дерга-чева Л.М. Необходимость дифференцируемого подхода при подготов-ке домашнего задания по информатике // Вестник Московского городского педагогического университета. – 2004. – № 1 (2). 43. http://www.school2100.ru/arch_mag_stat/magst_12-04_18.pdf Алексеева О.В., Литвинова Е.А. Домашняя работа как одна из форм занятий с учащимися по предмету // Начальная школа плюс До и По-сле. – 2004. – № 12. 44. http://citpvl.kz/ – Павлодарский областной центр информационных технологий 45. http://www.ipkpkpavlodar.kz/ – Павлодарский областной ИПК педагогичеких кадров 46.http://infust.kz/2011/09/bayandama-taqyryby-bastauysh-synypta- informatika-panin-engizuding-qazhettiligi/ – Информатик ұстаздар 47. http://nto.immpu.sgu.ru/sites/default/files/3/ __ 12697.pdf. 48. http://45minut.kz/ Қосымша әдебиет 49. Босова Л.Л. Уроки информатики в 5-6 классах: Методическое пособие / Л.Л. Босова, А.Ю. Босова. – М.: БИНОМ. Лаборатория зна-ний, 2004. – 256 с. 50. Первин Ю.А. Информатика дома и в школе. Книга для учителя. – Спб.: БХВ- Петербург, 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz