Файл қосу
Тарихи мұражай
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14-5-02.01.20. | | | |17/01-2013 | |«Шетелдер тарихының | | | |деректемесі»пәні |№1 басылым | | |оқу- әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Шетелдер тарихының деректемесі» «5В020300»- Тарих мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН: 5В020300 «Шетелдер тарихының деректемесі» мамандығына арналған элективті пәндердің каталогы негізінде жасалған. Құрастырған: Мухаметжанова Н.А 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама № 1 « » 2013 ж. Кафедра меңгерушісі Мухаметжанова Н.А 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама № « » 2013 жыл ОӘБ төрайымы Ш.Кеңесбаева 2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. Хаттама № « » 2013 жыл 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және шығаруға ұсынылды Хаттама № « » 2013 ж. ОӘК төрайымы Г.Искакова Мазмұны 1 Қолданылу аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Шет елдер тарихының деректемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В020300 – «Тарих» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «5В020300» -«Тарих» мамандығына арналған элективті пәндерінің каталогы негізінде жасалған. 22.09.2008 ж. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ –Оқытушының аты-жөні Мухаметжанова Н.А –аға оқытушы -«Мұражайтану» -Қазақстан тарихы кафедрасы -Қатыстық ақпарат: телефон 44-38-26(деканат) № 1 оқу ғимараты -Жүргізу орны № 1205 дәрісхана -Кредит саны - 3 -Оқу жоспарынан көшірме Кесте -1 |кур|семестр |кредит | |с | | | | | |Дәріс|Семинар |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |Ежелгі Греция тарихы бойынша деректер |2 | |2 | | |2 |Грек логолрафтарының еңбектері |2 |1 | |1 | |3 |Геродоттың тарихи көзқарастары |2 |2 |2 |2 | | |Грек тарихи әдісі | | | | | |4 |Публицистикалық шығармалар (Y-ІYғғ) |2 | |2 | | |5 |Грек тарихнамасының мәні мен ерекшеліктері|2 |1 | |1 | |6 |Элленистік римдік кезең |2 | |2 | | |7 |Римдік тарихнама Римдегі тарихнаманың |2 |2 |2 |2 | | |қалыптасуы | | | | | |8 |Ортағасыр тарихнамасы |2 |1 | |1 | |9 |Көне әдеби дәстүрдің әсері |2 | |2 | | |10 |Жаңа заман тарихнамасы |2 |1 | |1 | |11 |Қазіргі кездегі шетел тарихнамасы |2 | |3 | | | |ФРГ тарихнамасы | | | | | |12 |Франция тарихнамасы |2 |1 | |1 | |13 |Англия тарихнамасы |2 |2 |2 |2 | | |АҚШ тарихнамасы | | | | | |14 |Қазақстан тарихнамасы |2 |4 |3 |4 | | |Ежелден 18 ғ дейінгі тарихнама және | | | | | | |деректану | | | | | | |18 Ғ ІІ жартысы – 20 ғ басындағы деректану| | | | | | |және тарихнама | | | | | |15 |Қазақ төңкерісінен кейінгі және |2 |2 |2,5 | | | |тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан | | | | | | |деректану және тарихнамасы | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |22,5 |15 | курстың мақсаты: студенттерге қазіргі заман талабына жауап беретін мұражай ісі саласына байланысты кешенді және ғылыми пән ретінде мұражайтанудың теориясы негізіне байланысты білім беру. Мұражайтану саласының түсініктемелік аппараты. Түсініктемелік аппаратты жетілдіру – мұражайтану саласындағы білімді дамытудың негізгі бағыттарының бірі. Мұражайтанулық терминологияның дамуы. Түсініктер классификациясы. Мұражайтанулық терминология жүйесіндегі терминдер мен түсініктердің өзара байланысы. «Мұражайтану», «мұражай ісі», «мұражайлық құжат», «мұражайтанудың теориясы мен әдістемесі» түсініктері.Мұражайтану терминологиялардың дереккөздері. Мұражай мекемелерінің қолданыстағы тілі - әдебиеттен тыс дерек ретінде. Тарихи сөздіктер. Кітаптанулық сөздіктер. Мұражай ісіне қатысты әдебиеттер. Мұражайлық терминдер мен түсініктерді талдауға арналған мақалалар мен кітаптар бөлімдері. Арнайы мұражайтанулық сөздіктер.Мұражайтанулық түсініктемелер аппаратын жүйелеу. Түсініктемелік аппараттың жүйелік бөлімдері, олардың түрлері. Мұражайтық терминология дамуының теориялық бағыты. Терминологиялық сөздіктер - теориялық терминологияны жетілдірудің түрі ретінде. Мұражайлық терминологияның тәжірибелік даму бағыты. Стандарттау - тәжірибелік терминологияны жетілдірудің формасы ретінде. Мұражайлық терминологияға байланысты стандарттар жүйесін құрастыру. 3.2 Курстың мақсаты: Мұражайтану теориясы мен әдістемесінің пайда болуы мен дамуы. Зерттеу нысаны мен пәні. Курстың мақсаты мен құрылымы. Оның бөлімдерінің мазмұны мен сипаттамасы. Мұражайтанудың теориялық мәселелері. Ғылыми принциптері, тарихилық принцип, жан-жақтылық принципі, орталықтандыру принципі. Өндірістік принциптер: қорды бөлшектемеу принципі, құжат құндылығын сұрыптау принципі, қор ішінде құжаттарды жүйелеудің үш принципі. Мұражайтанудың методологиялық сипаттамасы. Жалпытанымдық әдістердің курс мәселелерін шешудегі орны. «Мұражайтанудың теориясы мен әдістемесі» курсында қолданылатын нақты ғылыми пәндерге тән әдістер. Мұражай және тарих ғылымы. Мұражайлық құжатты тарихи дерек көзі ретінде қабылдауға байланысты көзқарастар эволюциясы. Тарих ғылымындағы тарихи-салыстырмалық зерттеу әдісі және мұражайлық құжаттар. Мұражайтану және деректану. Құжаттарды талдаудың деректанулық әдісі және оны құжаттарды сұрыптауда, ұйымдастыруда және сипаттауда пайдалану мүмкіндігі. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Мұражайтану және қосалқы тарихи пәндер (палеография, дипломатика, тарихи хронология, сфрагистика, тарихи метрология, геральдика, эпиграфика, генеалогия, нумизматика, тарихи география). Мемлекеттік мекемелердің мұрағаттық құжаттарды ұйымдастырудағы орны. Экономикалық ғылымдар және мұражай қызметіндегі жоспарлау әдісінің дамуы, есепке алу, экономикалық талдау. Мұражайтану және құжаттану. Құжаттарды сыныптау мәселесі, сипаттау, құндылығын сараптау. Мұражайтану және археологиялық зерттеулер. Археологиялық зерттеу әдістерін мұражай ісіне ғылыми-ақпараттық қызметінде пайдалану. Мұражайтану және математика. Математикалық-статистикалық зерттеу әдісінің негізінде мұражайлық статистиканың дамуы. 3.4 Студент нені білуі тиіс: Пәнді толық меңгеру үшін студенттер «Мұражайтану» курсын зерделеудің негізгі міндеттері курс теориялық біліммен қатар практикалық дағдылар беруге де міндет етіп, студенттердің тіл деректерін нақты танып, сөйлеу, жазу мәдениетін жетілдіруді мақсат ете отырып, оларды ғылыми зерттеу жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады. «Мұражайтану» курсының кезеңдерін, Қазақстанның географиялық кеңістікте алатын орнын, Қазақстанның қазіргі заман тарихының әлеуметтік- мәдени және шаруашылық–экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихи даму үрдісін студенттерге ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды. 3.5 Курстың пререквизиті Посткеңестік кезеңде мұражай ісі саласында орын алған ерекшеліктерге байланысты жалпы мағлұмат бере отырып, олардың әрбір кезеңінің мұражай ісі саласына тигізген әсерін анықтау; - Мұражайтану саласына байланысты заңдар және негізгі нормативтік- әдістемелік құжаттармен таныстыру; 3.6 Пән постреквизиті: Мұражайтану Қазақстан тарихы деректемесі 4. Оқытушылар үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте -2 Оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы Таблица 1 |№ |Тақырып |Тақырып мазмұны |Сағат саны | | | | |ЛЛК|ССП|ЛЛБ|ССРСП|ССРС | | | | | |З | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Мұражайтану |Мұражай қоғамдық институт |22 |11 | |33 |33 | | |ғылыми пән |ретінде атқаратын әлеуметтік| | | | | | | |ретінде |функциялары. Мұражайтану- | | | | | | | | |қоғамдық ғылым, әлеуметтік | | | | | | | | |ақпараттың сақталу | | | | | | | | |процестерің, музей | | | | | | | | |жәдігерлері арқылы танымдық | | | | | | | | |берушісі. Мұражайтанудың | | | | | | | | |зерттеу нысанасы. Музей | | | | | | | | |ісінің теориясы мен | | | | | | | | |практикасының тарих, | | | | | | | | |мәдениет тарихы, | | | | | | | | |өнертану,этнография,археолог| | | | | | | | |ия т.б. ғылыми салалары | | | | | | | | |арқылы зерттеу. | | | | | | |2 |Тарихи мұражай |Тарихи мұражайлардың пайда |2 |1 | |3 |3 | | |атқаратын ролі |болуы. 20 ғ. | | | | | | | |және оның |Мұражайлары.Мұражайдың | | | | | | | |әлеуметтік |әлеуметтік функциялары. | | | | | | | |функциялары |Мұражайтану жүйесі және | | | | | | | | |мұражайлардың | | | | | | | | |классификациясы. Тарих | | | | | | | | |мұражайларының зерттеушілік | | | | | | | | |жұмысы. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің жалпытарихи | | | | | | | | |зерттеуі. Экспозицияның | | | | | | | | |жалпытарихи ғылыми | | | | | | | | |дайындауы. Жүйелеу | | | | | | | | |прцессіндегі жалпытарихи | | | | | | | | |зерттеулер. | | | | | | |3 |Мұражай |«Мұражай қоры» ұғымы.Тарихи |1 |1 | |3 |3 | | |қорларын |мұражайының жәдігерлері. | | | | | | | |ұйымдастыру |Жәдігерлердің мұражай | | | | | | | | |құндылығы. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің құндылығы. | | | | | | | | |Типтік және таңдандыратын | | | | | | | | |мұражай жәдігерлері. | | | | | | | | |Музейдегі ғылыми- көмекші | | | | | | | | |материалдар. | | | | | | |4 |Мұражай |Мұражай қорының ғылыми |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын ғылыми|ұйымдастырудың | | | | | | | |ұйымдастыру |мақсаттары.Мұражай | | | | | | | | |коллекциялары. Мұражай | | | | | | | | |қорының структурасы. Қор | | | | | | | | |жұмысының негізгі бағыттары.| | | | | | | | |Біріктіру, есептеу , сақтау,| | | | | | | | |қорларды зерттеу, | | | | | | | | |консультация жүргізіп отыру-| | | | | | | | |кор жұмытарының бағыттары. | | | | | | |5 |Мұражай |Мұражай жұмысындағы кор |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын |біріктіруі. Музееведческий | | | | | | | |біріктіру |подход к деятельности с | | | | | | | | |целью комплектования фондов.| | | | | | | | |Объекты социальной | | | | | | | | |деятельности с точки зрения | | | | | | | | |комплектования фондов. | | | | | | | | |Шынайы әлемнің заттары | | | | | | | | |мұражай жәдігерлері ретінде.| | | | | | | | |Біріктіру жұмысының | | | | | | | | |деректері мен ұйымдастыру | | | | | | | | |түрлері. Мұражай қорларын | | | | | | | | |біріктірудін жоспарлауы. | | | | | | |6 |Мұражай |Қорды біріктіру процессі. |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын |Қорды біріктірудегі ғылыми | | | | | | | |біріктірудін |әдістемесінің негіздері. | | | | | | | |ұйымдастыру |Мұражайға ұжымдардан және | | | | | | | | |жеке адамдардан жәдігерлерді| | | | | | | | |алу әдісі. Мұражай қорларын | | | | | | | | |біріктірудің мақсатымен | | | | | | | | |далалық зерттеу дайындау | | | | | | | | |және өткізу. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлердің іріктелуі. | | | | | | |7 |Мұражай |Музей каталогтары және |2 |1 | |3 |3 | | |қорларының |олардын жүйелеуі. Мұражайда | | | | | | | |ғылыми |автоматтырылған ақпараттық | | | | | | | |каталогтау |жүйені құру. Мұражай | | | | | | | | |қорларының құжаттарымен | | | | | | | | |қолдану . | | | | | | |8 |Мұражай |Мұражай қорларының |3 |1 | |3 |3 | | |қорларының |сақталуының тәртібі: | | | | | | | |сақталуы |температуралық – ылғалдылық | | | | | | | | |тәртіп, жәдігерлерді ауадағы| | | | | | | | |зиянды заттардан сақтау, | | | | | | | | |музейдегі жарық түсу | | | | | | | | |тәртібі,музейдегі | | | | | | | | |биологиялық режим. | | | | | | | | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | | | | |консервациялау және қайта | | | | | | | | |жөндеу. Мұражай қорларының | | | | | | | | |сақталуының жүйесі. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің экспозицияда | | | | | | | | |сақталудың ерекшеліктері. | | | | | | | | |Қордын ашық сақталуының | | | | | | | | |ұйымдастыру мәселелері. | | | | | | | | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | | | | |топтастыру және жинақтау. | | | | | | |9 |Мұражай |Тарихи мұражайдын |3 |1 | |3 |3 | | |экспозициясы. |экспозициясын құру әдісі мен| | | | | | | |Ғылыми |тәртібі. Тарихи мұражайдын | | | | | | | |дайындық. |экспозициясынын жуйесі. | | | | | | | | |Экспозициялық құжаттар. | | | | | | | | |Экспозициядағы | | | | | | | | |ғылыми-көмекші материалдар. | | | | | | | | |Тексты и фонокомментарии. | | | | | | | | |Экспозициялық комплекстар. | | | | | | | | |Экспозиция дайындау | | | | | | | | |кезіңдегі ұйымдастыру | | | | | | | | |жұмысы. Экспозицияны ғылыми | | | | | | | | |жобалау. | | | | | | |10 |Мұражай |Мұражай экспозициясын |3 |1 | |3 |3 | | |экспозициясы. |жобалауы. Мұражай | | | | | | | |Сәулет және |экспозициясын жобалауынын | | | | | | | |көркем |негізгі принциптері. | | | | | | | |дайындық. |Экспозициялық ансамбль. | | | | | | | | |Экспозициялық ансамблінде | | | | | | | | |құру жабдықтары. Мұражай | | | | | | | | |экспозициясын жобалаунын | | | | | | | | |сәулет және көркем дайындық | | | | | | |11 |Мұражайдын |Мұражайдын мәдени- көпшілік |2 |1 | |3 |3 | | |мәдени- |және тәрбие жұмысынын | | | | | | | |көпшілік және |мақсаттары мен | | | | | | | |тәрбие жұмысы |ерекшеліктері. Мұражай | | | | | | | | |педагогикасы. Мұражайдын | | | | | | | | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | | | | |жұмысынын түрлері мен | | | | | | | | |формалары Мұражайда | | | | | | | | |экскурсия жургізу. Ақпарат | | | | | | | | |және реклама. Мұражайдын | | | | | | | | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | | | | |жұмысын ұйымдастыруы. | | | | | | |12 |Мұражай – |Тарихи мұражайдын |2 |1 | |3 |3 | | |зерттеу |ғимараттарына жалпы | | | | | | | |орталықтары |талаптары. Мұражай | | | | | | | | |ғимараттары. Мұражайлардын | | | | | | | | |жаңа ғимараттарынын | | | | | | | | |құрылысы. Мұражай заттарының| | | | | | | | |типтеріне байланысты | | | | | | | | |(материалдық ескерткіштер, | | | | | | | | |бейне материалдар, жазба | | | | | | | | |деректері, деректі | | | | | | | | |фономатериалдар) | | | | | | | | |экспозицияда көрсетудің | | | | | | | | |арнайы әдістері. Мұражай | | | | | | | | |ғимараттарынын техникалық | | | | | | | | |жабдықтамасы. | | | | | | |13 |Қазақстандағы |Қазақстандағы мұражайлардың |4 |1 | |3 |3 | | |мұражайлар |тарихы. ҚР Мемлекеттік | | | | | | | | |Орталық мұражайы.Абай | | | | | | | | |Мемлекеттік тарихи- мәдени | | | | | | | | |қорық музейі. «Әуезов уйі» | | | | | | | | |атты атты ғылыми-мәдени | | | | | | | | |орталық. Г.Н.Потанин | | | | | | | | |атындағы Павлодар | | | | | | | | |тарихи-өлкетану музейі. | | | | | | | | |Көрмелер мен аукциондар | | | | | | | | |дирекциясы. ҚР Мемлекеттік | | | | | | | | |Ә.Кастеев атындағы өнер | | | | | | | | |музейі. ҚР ҰҒА археология | | | | | | | | |мұражайы. Қазақстан ұлттық | | | | | | | | |валюта мұражайы. | | | | | | | | |Қ.И.Сәтбаевтың мемориалдық | | | | | | | | |музейі.Ш.Уәлихановтың «Алтын| | | | | | | | |емел» Мемлекеттік | | | | | | | | |мемориалдық музейі.Ықылас | | | | | | | | |атындағы Республикалық халық| | | | | | | | |саз аспаптары музейі. | | | | | | | | |Қазақстан палеолит музейі. | | | | | | | |Барлығы | |30 |15 | |45 |45 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |№ |Тапсырма тақырыптары |Оқыту түрлері |Сағат саны| |1 |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен |картотека |3 | | |жұмыс. | | | |2 |Археологиялық деректер мұражай жәдігері |конспект |3 | | |ретінде. | | | |3 |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері |тест |3 | | |ретінде. | | | |4 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |5 |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі |таблица |3 | | |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау. | | | |6 | Мұражай жүйесі және жіктелуі. |тест |3 | |7 |Тарихи мұражайлар экспозициясының |тест |3 | | |тақырыптық құрылымы | | | |8 |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте |3 | | |синхронистикалық кесте құру. | | | |9 |Қор жұмысының негізгі бағыттары |тест |3 | |10 |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның |реферат |3 | | |негізі. | | | |11 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мектептің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |12 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мекеме немесе | | | | |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. | | | |13 |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын |баяндама |3 | | |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем, | | | | |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) | | | | |кітап, газет, журнал | | | |14 |Мұражай педагогикасы. |реферат |3 | |15 |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық |реферат |3 | | |және дублеттік қорлар. | | | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте -3 |Тақырыптары |Әдістемелік |Өз бетімен оқу |Бақылау | | |материалдар |сұрақтары |формасы | | |плакаттар | | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | |(семинар) сабақтары | | | | |1.Мұражайтану |1. Тарихи мұражай. |Журналдар, |Мұражайлық |Коллоквиум | |ғылыми пән |Мұражайлық |карталар, |зерттеулер | | |ретінде |зерттеулер. | | | | |2.Тарихи мұражай |2.Мұражай |қосымша |Мұражай |Тест | |атқаратын ролі |жәдігерлерінің |әдебиеттер |жәдігерлері |сұрақтары | |және оның |зерттеу әдістемесі. | | | | |әлеуметтік | | | | | |функциялары | | | | | |3.Мұражай |3.Мұражай |Журналдар, |Мұражай қорлары |Бақылау | |қорларын |жәдігерлерінің |карталар, | |жұмысы | |ұйымдастыру |есептелуі және | | | | | |олардын ғылыми | | | | | |қужатталуы. | | | | |4.Мұражай |4.Мұражай |қосымша |Мұражай қорларын|Бақылау | |қорларын ғылыми |жәдігерлерінің |әдебиеттер |ғылыми |жұмысы | |ұйымдастыру |есептелуі және | |ұйымдастыру | | | |олардын ғылыми | |әдісі | | | |қужатталуы. | | | | |5.Мұражай |5.Тарихи |қосымша |Мұражай қорларын|Тест | |қорларын |мұражайлардын |әдебиеттер |біріктіру |сұрақтары | |біріктіру |әртурлі топтарының | | | | | |экспозициялық | | | | | |қасиеттері. | | | | |6.Мұражай |6.Тарихи мұражайдын |Журналдар, |Тарихи |Бақылау | |қорларын |экспозициясы. |карталар, |мұражайдын |жұмысы | |біріктірудін | | |экспозициясы. | | |ұйымдастыру | | | | | |7.Мұражай |7.Тарихи мұражайдын |қосымша |Мұражай |Коллоквиум | |қорларының ғылыми|экспозициясы. |әдебиеттер |қорларының | | |каталогтау | | |ғылыми | | | | | |каталогтау | | |8.Мұражай |8.Мұражай |Журналдар, |Мұражай |Бақылау | |қорларының |экспозициясынын |карталар, |экспозициясы. |жұмысы | |сақталуы |көркемдік жобалаудын| | | | | |ұйымдастыру және | | | | | |онын салалары. | | | | |9.Мұражай | |қосымша |Сәулет және |Тест | |экспозициясы. | |әдебиеттер |көркем дайындық.|сұрақтары | |Ғылыми дайындық. | | | | | |10.Мұражай | |Журналдар, |Мұражай ісіндегі|Бақылау | |экспозициясы. | |карталар, |тәрбие жұмысы |жұмысы | |Сәулет және | | | | | |көркем дайындық. | | | | | |11.Мұражайдын |. |Қосымша |Мұражай – |Тест | |мәдени- көпшілік | |әдебиеттер |зерттеу |сұрақтары | |және тәрбие | | |орталықтары | | |жұмысы | | | | | |12.Мұражай – | |Журналдар, |Өлкелік |Бақылау | |зерттеу | |карталар, |мұражайтану |жұмысы | |орталықтары | | | | | |13.Қазақстандағы | |Журналдар, |Әлем |Коллоквиум | |мұражайлар | |карталар, |мұражайларына | | | | | |саяхат | | 7 Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы |Студенттер |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары |саны |саны |етілу пайызы | |Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для |5 |9 |10 | |высшей школы.- 2 е изд. М: | | | | |Академический проект . | | | | |Музееведения. Музеи исторического |3 |9 |10 | |профиля: Учеб. Пособие для вузов по | | | | |спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, | | | | |В. Хербста М. 1988 | | | | |Гнедовский М. Б Современные тенденции |3 |9 |10 | |развития музейной коммуникации // | | | | |Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. | | | | |1989 | | | | |Калугина Т.П Общественная сознание и |3 |9 |10 | |художественные музеи // Музеи мира М | | | | |1991 | | | | 8. Әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиет 1.Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для высшей школы.- 2 е изд. М: Академический проект . 2.Музееведения. Музеи исторического профиля: Учеб. Пособие для вузов по спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, В. Хербста М. 1988 3.Странский З. Понимание музееведения // Музееведение. Музеи мира. Сб науч. Трудов / НИИ культуры М. 1991 Қосымша әдебиет 1.Краткий словарь музейных терминов / Музеи и памятники культуры в идейно- воспитательной работе / Сб.науч. трудов /НИИ культуры. М . 1984 2.Гнедовский М.Б Анализ музейной сети и проблема классификации музеев // Музейное дело в СССР. Сб. научн. Трудов /ЦМР М.1985 3.Гнедовский М. Б Современные тенденции развития музейной коммуникации // Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. 1989 4.Динамика социальных функции музеев различных профилей в современных условиях. М. 1986 5.Дукельский В.Ю Памятники истории и культуры в системе музейного предмета // Терминологические проблемы музееведения/ ЦМР. М.1986 . 6.Калугина Т.П Общественная сознание и художественные музеи // Музеи мира М .1991 7.Портер Д. Роль музея как средство коммуникации М. 1983 8.Социальные функции музея: споры о будущем / Музееведение. На пути к музею ХХ1 в. Сб.научн.трудов / НИ культуры. М. 1989 9. ТумановВ.Е Общественные музеи: Современное состояние и перспективы развития // Музеи-культура, общество: сб.научн.трудов/ ЦМР М. 1992 10.Актуальные проблемы фондовой работы музеев Научная обработка музейных предметов. Сб научн.трудов /НИИ культуры М. 1981 11. Инструкция по учету и хранению музейных ценностей находящихся в государственных музеях СССРМ. 1984 12.Қ.Орманов. «Өлкетану тарихи атаулардан басталады»// Ана тілі. №37.2006. 13.Қалқаман Жақып. «Қазағымның бір қонысы Қостанай» //Жас Өркен.Қостанай. 14.А.Мауданов. «Күн сәулелі Қостанайым» 2006ж. 15.Қ.Оспанова. «Мұражай ғасырлар зердесі» //Қостанай таңы. 9 маусым.2006ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz