Файл қосу

Академиялық кескіндеме




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|СМК құжатының 3-деңгейі        |ПОӘК              |ПОӘК 042-33.1.8/02-2014   |
|ПОӘК                           |№1 басылым        |                          |
|«Академиялық кескіндеме - III» |03.09.2014        |                          |
|пәнінің студенттерге арналған  |                  |                          |
|бағдарламасы                   |                  |                          |













                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                       «Академиялық кескіндеме - III»

             5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы үшін


                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН


                            ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы сөз

1 әзірлеген
Құрастырған ___________  « 03  »    09    2014 ж.
Рахметова А.Р. «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж.,
Төраға ____________________ /                           /

3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /

БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН






























                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |


































1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ


1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Рахметова Алия Рашитовна, оқытушы, педагогика және психология магистрі
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - №2 оқу корпусы,
Сабақ өткізілетін орны – №407 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны – 1 семестр – 2 кредит, 2 семестр – 2 кредит

1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

      Педагогикалық  институттың  бейнелеу  өнері   мамандарын   дайындайтын
бөлімінің  басты  мақсаты–орта  мектепке  білікті  де  білімді,  эстетикалық
талғамы жоғары суретші-мамандарын дайындау.

      Кескіндеме, долбар және суреттеме жаттығуларымен  бекітіледі.  Болашақ
суретші-маман жинақтаған тәжірибелеріне  сүйене  отырып  кескіндеме  салудың
сапалық  сипаттарын  жетілдіре  түседі  және  өз   бетімен   жұмыс   жасауға
дағдыланады.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
      Курс   мақсаты   мен   міндеті   студенттерді   мәдениетке,   өнердегі
шығармашылыққа  баулу.  Бейнелеу  өнерінің   әдістемелері   мен   тәсілдерін
білімділікпен меңгеруді қалыптастыру.

1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
 - кескіндеме салу негіздерін теориялық және практикалық түрде меңгеру;
 - кескіндеме, долбар және суреттеме жаттығуларымен бекітіледі;
 - кескіндеме пәнін басқа пәндерге негіздеу білу.

1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
 – білу - графикалық құралдарды пайдалана білу;
– игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
– қабылдау - графикалық бейнелеудің әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
  материалдармен;
– істей алу – сурет салуда композиция және перспектива зандылықтарын  білу,
  оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың  арасынан
  ең жақсы вариантты таңдау;
– ұғу - бұл пән адамның білімін кеңейтеді;
– болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
– ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.

1.6 Курстың пререквизиттері:
Академиялық кескіндеме 1, 2


1.7 Курстың постреквизиттері:
Кескіндеме

2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТЫҢ ТҮРІНЕ ҚАРАЙ САБАҚ БӨЛУ

                                                                     Кесте 1

|№   |Тақырып                     |Сағаттар                   |Әдебиеттер      |
|р/с |                            |                           |                |
|    |                            |ДС   |ЗС  |ТС   |СОӨЖ |СӨЖ  |                |
|1 семестр                                                                    |
|1   |Гуашь кескіндемесі.         |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|2   |Қысқа мерзімдік этюд, жарық |     |    |4    |4    |4    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |жанынан түсті көріністі түс |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |бояулары жақындасқан        |     |    |     |     |     |                |
|    |натюрморт (гуашь)           |     |    |     |     |     |                |
|3   |Алдынан жарық түсірілген    |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |натюрморт (гуашь)           |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|4   |Жылы реңдері басым          |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |қарама-қарсы түстерге       |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |натюрморт (гуашь)           |     |    |     |     |     |                |
|5   |Суық реңдегі басым          |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |қарама-қарсы түстерге       |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |натюрморт (гуашь)           |     |    |     |     |     |                |
|6   |Түстері бір-біріне жақын 2-3|     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |заттан тұратын натюрморт    |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |(гуашь)                     |     |    |     |     |     |                |
|Барлығы                          |     |    |30   |30   |30   |                |
|2 семестр                                                                    |
|1   |Майлы бояу кескіндемесі     |     |    |4    |4    |4    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|2   |Әр түрлі материалдан        |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |құралған мазмұндық          |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |натюрморт. Көп кезендік     |     |    |     |     |     |                |
|    |майлы бояумен жұмыс орындау |     |    |     |     |     |                |
|    |(жұқа жазу, қалың жазу)     |     |    |     |     |     |                |
|3   |Суық түспен өңденген 2-3    |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |заттан этюд (майлы бояу)    |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|4   |Жылы түспен өңденген 2-3    |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |заттан этюд (майлы бояу)    |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|5   |Адам басының портреті. Қалың|     |    |8    |8    |8    |7.1.3, 7.1.4,   |
|    |және жұқа жазу арқылы       |     |    |     |     |     |7.1.6           |
|    |орындау (майлы бояу)        |     |    |     |     |     |                |
|Барлығы                          |     |    |30   |30   |30   |                |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
 - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
 - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
 - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
 - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
 - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
      Студенттер  тапсырманы  алғаннан  кейін,  үйде   берілген   тапсырманы
дәптердің тор бет парағына орындап, оқытушыға  көрсетеді.  Оқытушыдан  кеңес
алған соң тапсырманы орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СОӨЖ және СӨЖ  сабақтары жатады.

5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
- дәрістерге, тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу;
- себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде  медициналық  анықтама
әкелу;
- босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта босатылған  сабақтарды
тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді;
- оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау;
- СӨЖ және СОӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау;

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

          «Академиялық кескіндеме- III» пәні бойынша баллдарды бөлу

                                                                     Кесте 2

|Апта  |Бақылау түрі                                |Баллдардың  |Қосымша   |
|      |                                            |барлығы     |          |
|1     |2                                           |3           |4         |
|1-7   |Аудиториялық (барлық түрлері) сабақтарына   |30 балл     |          |
|      |қатысқан үшін                               |            |          |
|1-7   |Тәжірибе сабағы                             |100 балл    |          |
|1-7   |СОӨЖ                                        |35 балл     |          |
|1-7   |СӨЖ                                         |65 балл     |          |
|7     |1 Рубеждік бақылау                          |70 балл     |          |
|1-ші мен 7-ші апта арлығында алынатын баллдардың    |300 балл    |          |
|барлық саны                                         |            |          |
|8-15  |Аудиториялық (барлық түрлері) сабақтарына   |30 балл     |          |
|      |қатысқан үшін                               |            |          |
|8-15  |Тәжірибе сабағы                             |96 балл     |          |
|8-15  |СОӨЖ                                        |36 балл     |          |
|8-15  |СӨЖ                                         |68 балл     |          |
|15    |2 Рубеждік бақылау                          |70 балл     |          |
|8-ші мен 15-ші апта аралығында алынатын баллдардын  |300 балл    |          |
|барлық саны                                         |            |          |
|Емтиханда алынатын баллдардың саны                  |400 балл    |          |
|Академиялық кез аралығында алынатын баллдар саны    |1000 балл   |          |

7 ӘДЕБИЕТ

1. Негізгі әдебиеттер
   1. «Сборник» № 45 живопись» Алматы  1994г.  Республиканский  издательский
      кабинет.  Программы  для  университетов  и  педагогических  институтов
      (Проект). Составители Н.А. Стариченко, А.Ж.Накисбеков
   2.  Алехин  А.Д.  О  языке  изобразительного  искусства:  «Знание»  Серия
      Искусство,1973
   3. Алпатов А.Д.Композиция в живописи. Исторический очерк. М.:  Искусство,
      1940
   4. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Наука. 197
   5.  Беда   Г.В.Основы   изобразительной   грамоты:   Рисунок,   живопись,
      композиция. 2-е изд. М.: Просвещение, 1981
   6. Беда Г.В. Живопись и ее  изобразительные  средства.  М.:  Просвещение,
      1977

2. Қосымша әдебиеттер
   1. Волков Н.Н. Композиция в живописи. М.: Искусcтво, 1977
   2. Волков Н.Н. Восприятие картины. 2-е изд., доп. М.: Просвещение, 1976
   3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е  изд.,  доп.  М.:  Искусство,
      1968
   4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986
   5. Кардовский  Д.Н.  Об  искусстве:  Воспоминания,  статьи,  письма.  М.:
      Академия художеств СССР, 1960
   6. Кибрик Е.А. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961
   7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства. М.:  Знание,
      1978
   8.  Мейлах  Б.С.  Взаимодействие  искусств   и   задачи   художественного
      творчества //Вопросы литературы. 1964, №3
   9. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б.  Практическое  применение  перспективы  в
      станковой картине: М. Просвещение, 1978
























Пәндер