Файл қосу
Мектеп математика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-0.1.00 /02-2013 | |Студенттерге арналған |02.09.2013 ж. | | |«Математиканы оқыту теориясы және |№1 басылым | | |әдістемесі» пәні бойынша жұмыс | | | |бағдарламасы | | | Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы «Математиканы оқыту теориясы және әдістемесі» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5B010900 «Математика» мамандығына арналған Семей 2014ж. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының оқытушысы Есенжолов Е.Қ. _______ «___»__________ 2014ж 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2014ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы мағлұмат 4. Оқу пәнінің мазмұны 5. СӨЖ тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1. ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ «Математиканы оқыту теориясы және әдістемесі» пәні бойынша оқу бағдарламасының оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің оқу бағдарламасы 5В010900"Математика" мамандығындағы студенттерге арналған. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдығы мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Математиканы оқыту теориясы және әдістемесі» пәнінен оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың тәртібі мен нұсқаулығы бойынша жасалған: –– СТУ 042-ГУ-1-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін құрастыру мен рәсімдеудің жалпы тәртібі» университет стандарты; – ДП 042-1-01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрамы» құжат - рәсім 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесін үйрену арқылы орта мектептегі математиканы оқытудың әдіс-тәсілдері мен білік, дағдыларын меңгереді. Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бағдарламасының маңызды міндеті – болашақ математик мұғалімдердің кәсіптік-педагогикалық дайындығын беріктеп, олардың алған теориялық білімінің қолдану аясын кеңейту, бұл білімдердің мектеп оқушыларының жас және дара ерекшеліктеріне сай баяндалуы мен қалыптасуының тәсілдерін қазіргі студентке меңгерту болып табылады. Ол үшін орта мектепте математиканы оқытудың ғылыми негіздерін жан- жақты құрап, математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен математикадағы жалпы заңдардың мазмұнын ашып, оны практикалық есептер шеше білуге қолдану қажет. 3.2. " Математиканы оқыту теориясы және әдістемесі " курсының мақсаты орта арнаулы оқу орындары мен гимназия, физика-математикалық мектептерде, 12-жылдық мектептерде математиканы оқыту әдісі мен ұйымдастыру ерекшеліктерін оқыту, жоғары оқу орындарындағы математикалық пәндерді оқыту әдістерінің ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру. Бұл педагогикамен, психологиямен, философиямен, математикамен және т.б. байланыстарды үйрету мақсатын көздейді. 3.3. Курсты оқытудың негізгі міндеті сабақ өткізудің практикалық дағдысына ие болу, үй тапсырмасын тексеру әдістемесі, өзбетіндік жұмыс, жаңа материалды үйрену әдістемесі, өтілген сабаққа талдау жасаудың түрі және сабақтың барысын жазу т.б. Өтілетін сабақты жоспарлай білу, оған сабақ мазмұнына қарай оқытудың техникалық құралдарын қолдана білу. Стандартты және стандартты емес есептерді шеше білу. Орта және жоғары оқу орындарында сабақтан тыс жұмыстар: үйірме, олимпиада, математикалық кештер, жарыстар, ғылыми қоғамдардың жұмысын пәрменді түрде жүргізу және т.б. 3.4. Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы: - математиканың негізгі ұғымдарын еркін бағдарлай білу; - теорияның негізгі тұстарын білу; - алған білімдерін нақты жағдайларда қолдана білу. 3.5. Курстың пререквизиті: Студент мектеп математика курсының және математикалық анализ, алгебра және сандар теориясы, аналитикалық геометрия пәндерінің материалын және математикалық әдебиеттермен жұмыс істей білуі керек. 3.6. Курстың постреквизиті: Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің мақсаты болашақта математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студентердің педагогикалық ой-өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Болашақ мұғалімнің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды білуінің әдістемелері мен түрлерін меңгеруіне, оқушымен педагогикалық жұмыстағы қарым-қатынастың әртүрлі талаптарын меңгеруге оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әртүрлі әдістерін, әсіресе есептер шеше білудің әдістерін, теоремалар дәлелдеуге қойылатын әдістемелік талаптарды меңгеруі, сабақ өтуге қажетті әдістер мен тәсілдерді ұйымдастыра білуге үйрену. 3.7 Оқу жұмысының жоспарынан көшірме Кесте-1. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме |Курс|Семестр |Кредиты| | | |дәр|пр | |1 |МОТӘ пәні, мазмұны, мақсаты, міндеттері; МОӘ-нің тарихы, қазіргі|1 |1 | | |жайы, даму перспективалары. | | | |2 |Математиканы оқытудың ғылыми әдістері |2 |1 | |3 |Математиканы оқытудың дидактикалық принципі |1 |1 | |4 |Математиканы оқытудың әдістері |1 |1 | |5 |Математиканы оқытуды ұйымдастыру |1 | | |6 |Есептер математиканы оқыту құралы ретінде |1 |1 | | 7 | Математиканы оқытудың дифференциациясы |1 | | |8 |Мектеп математикасының практикалық бағыттылығы |1 |1 | | 9 |Оқушылар білімін бақылау және бағалау жүйесі |2 | | |10 |Мектеп математикасын жалпылау және жүйелеу |2 |1 | |11 |Оқыту технологиялары |1 |1 | |12 |Математикалық ұғымдар, анықтамалар және теоремалар |2 | | |14 |Теңбе-тең түрлендірулер |1 |1 | |15 |Мектеп математикасындағы теңдеулер мен теңсіздіктер |2 |1 | |16 |Есептеуді ұйымдастыру. Жуықтап есептеулер. |2 |1 | | |Жуықтап есептеулерді оқыту әдістемесі. (Шекара әдісі, | | | | |қателіктердің шекара әдісі, жуықтап есептеудің практикалық | | | | |тәсілдері). | | | |17 |Мектеп математика курсындағы функционалдық жолдар. |2 |1 | | |5-6 сыныптардағы функционалдық пропедевдика. Функция ұғымын | | | | |енгізудің әртүрлі жолдары. Тоғыз-жылдық мектепте функция ұғымын | | | | |енгізу әдістемесі. Функция қасиеттерін игеру әдістемесі. Табиғат| | | | |пен техникадағы функциялар. | | | |18 |Тригонометриялық және кері тригонометриялық функцияларды оқыту |2 |1 | | |әдістемесі. | | | | |Тригонометриялық және кері тригонометриялық функцияларды енгізу | | | | |әдістемесі. Функциялар қасиеттерін оқыту, функциялар графиктері. | | | |19 |Тригонометриялық теңбе-теңдіктер. |2 | | | |Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелерін | | | | |оқыту әдістемесі | | | | |Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді, теңсіздіктерді шешу | | | | |әдістемесі. Тригонометриялық теңдеулерді, теңсіздіктерді және | | | | |олардың жүйелерін шешу тәсілдері. | | | | |Кері тригонометриялық функцияларды қамтитын теңдеулер мен | | | | |теңсіздіктерді оқыту әдістемесі | | | |20 |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды оқыту әдістемесі |2 |1 | | |Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды енгізудің әртүрлі | | | | |жолдары. | | | | |Көрсеткіштік және логарифмдік функциялардың қасиеттерін оқыту. | | | | |Көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың| | | | |жүйелерін оқыту әдістемесі. | | | | |Барлығы |30 |15 | 6-СЕМЕСТРГЕ АРНАЛҒАН КУРСТЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ |№ |Тақырыптың мазмұны |сағат | | | |саны | | | |дәр |пр | |1 |Сандық тізбектер. Шек ұғымы және функцияның үзіліссіздігі. |3 |2 | | |Тарихқа шолу. Тақырыптың мектеп математика курсындағы орны мен ролі.| | | | |Мектепте арифметикалық және геометриялық прогрессияларды оқыту. | | | | |Ақырсыз тізбектер. Шектер теориясы мен функцияның үзіліссіздігін | | | | |оқытудың әртүрлі бағыттары. | | | |2 | Орта мектепте туынды және оның қолданысын оқыту әдістемесі. |3 |1 | | |Туынды ұғымын енгізудің әртүрлі жолдары. Туынды ұғымын енгізу | | | | |әдістемесі, оның механикалық және геометриялық мағынасы. Пәнаралық | | | | |байланыс және практикалық қосымшалар. Функцияны зерттеу. | | | |3 |Мектеп математика курсындағы алғашқы функция мен интеграл. |3 |2 | | |Математика курсындағы алғашқы функцияның ролі. Интегралды енгізу | | | | |әдістемесі. Интегралдың қолданысы. Жай дифференциалдық теңдеулер. | | | |4 |Мектеп геометрия курсын құру принциптері |3 |1 | |5 |Геометриялық түрлендірулер |3 |2 | |6 |Мектеп геометрия курсындағы векторлар |3 |2 | |7 |Координаталық және векторлық әдістерді теоремаларды дәлелдеуде және |3 |2 | | |есептер шығаруда қолдану | | | |8 |Стереометрияның жүйелі курсын оқыту әдістемесі |3 |1 | |9 |Ұзындықтыр мен аудандарды оқыту әдістемесі |3 |1 | |10 |Мектеп математика курсында көлемдерді оқыту әдістемесі |3 |1 | |Барлығы |30 |15 | 5. студенттің өздік жұмыс тақырыптары СОӨЖ 5-семестр 1. Орта мектепте математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне, математиканың мазмұнына талдау жасау. МОӘ-нің (педагогика, логика, психология, математика) басқа ғылымдармен байланысына талдау жасау. 2. Математикадан орта мектепке арналған бағдарламамен, оның түсінік хатымен танысу. Математиканың бағдарламасын, оқулығын, оқулыққа көмекші құралын талдау. Күнтізбелік жоспар. Математикадан үлгі тақырыптық жоспар және сабақтың конспектісі 3. Ғылыми таным әдістерінің жалпы сипаттамасының талдауы. Мектептегі математика курсынан ұғымдарды анықтау, фигуралардың қасиетін үйрену, теоремаларды дәлелдеу барысында оларға сәйкес әдістерді қолдана білуге мысалдар келтіру. 4. Есептерге қойылатын талаптар. Математикалық есептердің түрлері. Есептерді шешудің жалпы әдістерін оқыту 5. «Жай және ондық бөлшектер» тақырыбы бойынша сабақтан үзінді көрсету. 6. «Теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері» тақырыбы бойынша сабақтан үзінді көрсету 7. 1-ші аралық бақылау 8. Есептеулерді ұйымдастыру. Жуықтап есептеу. 9. Мектеп математика курсында функцияны оқыту әдістемесі. Функцияның қасиеттері, графигі. Мектеп оқулығында берілуі, шолу жасау 10. Функция графигін элементар түрлендіру арқылы салу. Мысалдар келтіру 11. Тригонометриялық функцияларды оқыту ерекшеліктері 12. Кері тригонометриялық функциялар. Мектеп оқулығы бойынша жұмыс 13. Көрсеткіштік функцияларды оқыту еекшеліктері. Мысалдар. 14. Логарифмдік функцияларды оқыту еекшеліктері. Мысалдар. 15. 2-ші аралық бақылау 6-семестр 1. Сандық тізбек. Функцияның үзіліссіздігі және шек ұғымы 2. Орта мектепте туындыны оқыту әдістемесі және оның қолданысы. Мектеп математика курсындағы алғашқы функция және интеграл 3. Геометриядан 7-8 сыныпқа арналған бағдарламамен, оқулықпен және көмекші құралмен танысу. 7-8 сынып оқулығының әдістемелік ерекшеліктерін көрсетіңдер. Әр тақырыпты жоспарла 4. Геометриядан 9 сыныпқа арналған бағдарламамен, оқулықпен және көмекші құралмен танысу. 9 сынып оқулығының әдістемелік ерекшеліктерін көрсетіңдер. Әр тақырыпты жоспарла 5. Геометриядан 10 сыныпқа арналған бағдарламамен, оқулықпен және көмекші құралмен танысу. 10сы нып оқулығының әдістемелік ерекшеліктерін көрсетіңдер. Әр тақырыпты жоспарла 6. Геометриядан 11 сыныпқа арналған бағдарламамен, оқулықпен және көмекші құралмен танысу. 11 сынып оқулығының әдістемелік ерекшеліктерін көрсетіңдер. Әр тақырыпты жоспарла 7. 1-ші аралық бақылау 8. Мектеп геометрия курсындағы векторлар тақырыбына берілген есептерге талқылама. 9. Мектеп геометрия курсындағы геометриялық түрлендіру тақырыбына берілген есептерге талқылама 10. Мектеп геометрия курсындағы ұзындық, аудан тақырыбына берілген есептерге талқылама 11. Мектеп геометрия курсындағы көлем тақырыбына берілген есептерге талқылама 12. Мектеп геометрия курсындағы ықтималдықтар теориясы тақырыбына берілген есептерге талқылама 13. Геометрия сабағында көрнекілік құралдар қолдану, маңызы және оларды дайындау 14. Мектептегі педагогикалық практика кезінде математикадан әртүрлі сыныптан тыс жұмыстар өткізуге арналған материалдарды жасап дайында және математика апталығын өткізуге арналған бағдарламаның нұсқасын әзірле 15. 2-ші аралық бақылау СӨЖ 5-семестр 1. 5-8 сыныптың математика оқулықтарына талдау жасау 2. Оқытудың қазіргі технологиялары. Дамыта оқыту технологиясы 3. Математиканы оқытудың есеп шығаруға негізделген технологиясы. Оқытудың компьютерлік технологиясы. 4. Модуль таңбасымен берілген элементар функциялардың графиктерін салуға есептер (10) көрсету 5. Модуль таңбалы теңдеулер мен теңсіздіктер шешуге мысалдар (10) көрсету. 6. Параметрлі теңдеулер мен теңсіздіктер шешуге мысалдар (10) көрсету. 7. Мәтіндік есептерге мысалдар (10) көрсету. 6-семестр 1. Алгебра және анализ бастамалары 9 сынып. Оқулыққа талдау жасау. 2. Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып. Оқулыққа талдау жасау 3. Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып. Оқулыққа талдау жасау 4. Мұғалімнің сабаққа даярлануы. Геомтериядан сабақ жоспарын дайындау және оны талдау 5. 7-сынып. Планиметрия. Қарапайым геометриялық фигуралардың қасиеттері. Сыбайлас және вертикаль бұрыштар. Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. 6. 7-сынып. Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы. Геометриялық салулар 7. 8-сынып. Төртбұрыштар. Пифагор теоремасы. Жазықтықтағы декарттық координаттар 8. 8-сынып. Қозғалыс. Векторлар 9. 9-сынып. Фигуралардың ұқсастығы. Үшбұрыштарды шешу. 10. 9-сынып. Көпбұрыштар. Фигуралардың аудандары 11. 10-сынып. Стереометрия. Стереометрия аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары. Түзулер мен жазықтықтардың парраллельдігі. 12. 10-сынып. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Кеңістіктегі декарттық координаттар және векторлар 13. 11-сынып. Көпжақтар. Айналу денелері. 14. 11-сынып. Көпжақтардың көлемдері. Айналу денелерінің беті және көлемі 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 –Пәннің оқу әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі|Өзіндік |Бақылау | | |ліктер |меңгеру |түрі | | | |сұрақтары | | |Дәріс |Практикалық |Зертха| | | | | |сабақтар |налық | | | | | |тақырыптары |сабақт| | | | | | |ардың | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |5 СЕМЕСТР | |1. МОТӘ пәні. ҚР |1. МОТӘ пәні, | | |Мектеп |Жазбаша | |мектеп математика |мазмұны, | | |математикасы |Ауызша | |білімінің концепциясы.|мақсаты, | | |мазмұнының | | |МОТӘ оқытудың мазмұны,|міндеттері; | | |жалпы | | |мақсаты және |МОӘ-нің тарихы, | | |сипаттамасы, | | |міндеттері. ҚР жалпы |қазіргі жайы, | | |бағдарламалар| | |білім беретін және |даму | | |мен | | |кәсіптік мектептерінде|перспективалары.| | |оқулықтарды | | |математиканы оқытудың | | | |талдау. | | |мақсаттары мен | | | |Математикалық| | |міндеттері. | | | |білім | | |Мектеп математикасы | | | |реформасының | | |мазмұнының жалпы | | | |негізгі | | |сипаттамасы, | | | |бағыттарының | | |бағдарламалар мен | | | |мәні. | | |оқулықтарды талдау. | | | | | | |Математикалық білім | | | | | | |реформасының негізгі | | | | | | |бағыттарының мәні. | | | | | | |2-3. Математиканы | | | |Бақылау және |Жазбаша | |оқытудың ғылыми |2.Математиканы | | |тәжірибе. |Ауызша | |әдістері. Бақылау және|оқытудың ғылыми | | |Салыстыру | | |тәжірибе. Салыстыру |әдістері | | |және талдау. | | |және талдау. | | | |Абстракциялау| | |Абстракциялау, | | | |, нақтылау, | | |нақтылау, жалпылау. | | | |жалпылау. | | |Индукция және | | | |Индукция және| | |дедукция. Анализ және | | | |дедукция. | | |синтез. | | | |Анализ және | | | | | | |синтез. | | |4. Математиканы |3.Математиканы | | |Жалпы |Жазбаша | |оқытудың дидактикалық |оқытудың | | |дидактикалық |Ауызша | |принципі. Жалпы |дидактикалық | | |принциптер:ғы| | |дидактикалық |принципі | | |лымилық, | | |принциптер:ғылымилық, | | | |оқушылардың | | |оқушылардың | | | |белсенділігі,| | |белсенділігі, | | | |көрнектілік, | | |көрнектілік, жүйелілік| | | |жүйелілік | | |және тізбектік, | | | |және | | |мұғалімнің жетекшілік | | | |тізбектік, | | |рөлі, өмірмен | | | |мұғалімнің | | |байланыс. Математиканы| | | |жетекшілік | | |оқытудағы жалпы | | | |рөлі, өмірмен| | |дидактикалық | | | |байланыс. | | |принциптер: ілім | | | |Математиканы | | |активизациясы, оқыту | | | |оқытудағы | | |саналылығы, меңгеру | | | |жалпы | | |беріктігі, оқыту | | | |дидактикалық | | |индивидуализациясы, | | | |принциптер: | | |тәрбиелік сипаттамасы.| | | |ілім | | |Арнаулы принциптер: | | | |активизациясы| | |матемтикалық білімнің | | | |, оқыту | | |ғылыми-идеялық | | | |саналылығы, | | |мазмұны, қызықты | | | |меңгеру | | |оқыту, интеллектуалды | | | |беріктігі, | | |дамыған оқыту, | | | |оқыту | | |математикалық | | | |индивидуализа| | |қабілеттің қарқынды | | | |циясы, | | |дамуы. | | | |тәрбиелік | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |Арнаулы | | | | | | |принциптер | | |5. Математиканы оқыту | | | |Әдістер |Жазбаша | |әдістері мен |4.Математиканы | | |мәселесі және|Ауызша | |формалары. Әдістер |оқытудың | | |оның қазіргі | | |мәселесі және оның |әдістері. | | |кездегі | | |қазіргі кездегі |Математиканы | | |математиканы | | |математиканы оқытудағы|оқытуды | | |оқытудағы | | |рөлі. Оқыту әдісі |ұйымдастыру. | | |рөлі. Оқыту | | |ұғымы және әдістердің | | | |әдісі ұғымы | | |жалпы сипаттаммасы. | | | |және | | |Түсіндірме-иллюстратив| | | |әдістердің | | |тік әдіс. | | | |жалпы | | |Репродуктивтік әдіс. | | | |сипаттаммасы.| | |Мәселелік оқыту әдісі.| | | | | | |Бөліктеп іздеу әдісі. | | | | | | |Зерттеу әдісі. | | | | | | |Бағдарламалық оқыту. | | | | | | |Жаңашыл мұғалімдердің | | | | | | |негізгі әдістері мен | | | | | | |принциптері. | | | | | | |Математиканы оқыту | | | | | | |формалары. | | | | | | |6. Математиканы | | | |Сабақтардың |Жазбаша | |оқытуды ұйымдастыру. | | | |негізгі |Ауызша | |Сабақтардың негізгі | | | |типтері.Сабақ| | |типтері.Сабақтардың | | | |тардың | | |құрылымы. Математика | | | |құрылымы. | | |сабақтарына қойылатын | | | | | | |қажетті талаптар | | | | | | |жүйесі. Жаңашыл | | | | | | |мұғалімдер қолданатын | | | | | | |стандартты емес сабақ | | | | | | |түрлері | | | | | | |7. Есептер | | |Интерак|Мектеп |Жазбаша | |математиканы оқыту |5.Есептер | |тивті |математика |Ауызша | |құралы ретінде. |математиканы | |тақта |курсындағы | | |Мектеп математика |оқыту құралы | | |есептердің | | |курсындағы есептердің |ретінде. | | |рөлі. Есеп | | |рөлі. Есеп ұғымы. |Математиканы | | |ұғымы. | | |Есептердің құрылысы , |оқытудың | | |Есептердің | | |мектептегі |дифференциациясы| | |құрылысы , | | |математикалық |. | | |мектептегі | | |есептердің | | | |математикалық| | |типологиясы. Есеп шешу| | | |есептердің | | |процесіне кіретін | | | |типологиясы. | | |дағдылар мен | | | | | | |іскерліктерді | | | | | | |қалыптастыру. Есепті | | | | | | |шешу тәсілін іздеу | | | | | | |әдістері(ішкі | | | | | | |есептерге бөлу әдісі, | | | | | | |есепті түрлендіру | | | | | | |әдісі, модельдеу | | | | | | |әдісі, қосымша | | | | | | |элементтер енгізу | | | | | | |әдісі). | | | | | | |8. Математиканы оқыту| | | |Математикалық|Жазбаша | |дифференциациясы. | | | |білімнің даму|Ауызша | |Математикалық білімнің| | | |концепциясы. | | |даму концепциясы. | | | | | | |Деңгейлік | | | | | | |дифференциация. | | | | | | |Профильдік | | | | | | |дифференциация. | | | | | | |Математиканы | | | | | | |тереңдетіп оқытатын | | | | | | |мектептерде және | | | | | | |сыныптарда, | | | | | | |гимназияда, колледжде,| | | | | | |лицейлерде | | | | | | |математиканы оқытуды | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |9. Мектеп математика | | | |Математиканы |Жазбаша | |курсының практикалық | | | |оқытудың |Ауызша | |бағыттылығы. | | | |әлеуметтік – | | |Математиканы оқытудың | | | |педагогикалық| | |әлеуметтік – | | | |функциясы. | | |педагогикалық | | | |Оқушылардың | | |функциясы. Оқушылардың| | | |есептеу және | | |есептеу және өлшеу | | | |өлшеу | | |іскерліктерін дамыту. | | | |іскерліктерін| | |Алгебраның және | | | |дамыту. | | |геометрияның | | | | | | |практикалық | | | | | | |бағыттылығы. | | | | | | |Пәнаралық байланыстар | | | | | | |оқушылар көзқарастарын| | | | | | |қалыптастыру құралы | | | | | | |ретінде. | | | | | | |10-11.Оқушылар білімін| | | |Оқушылардың |Жазбаша | |бақылау және бағалау |6.Мектеп | | |іскерлігі мен|Ауызша | |жүйелері. Оқушылардың |математикасының | | |білімін | | |іскерлігі мен білімін |практикалық | | |бақылауға | | |бақылауға қойылатын |бағыттылығы. | | |қойылатын | | |талаптар. Бақылаудың |Оқушылар білімін| | |талаптар. | | |негізгі түрлері, |бақылау және | | |Бақылаудың | | |формалары және |бағалау жүйесі. | | |негізгі | | |құралдары. Оқушылардың| | | |түрлері, | | |іскелігі мен білімін | | | |формалары | | |бақылау | | | |және | | |жүйесі.Оқытудың | | | |құралдары. | | |міндетті | | | | | | |қорытындыларына жетуді| | | | | | |бақылау. Оқушылардың | | | | | | |іскерлігі мен білімін | | | | | | |бағалау жүйесі. | | | | | | |Бақылаудың | | | | | | |эксперименттік | | | | | | |формалары | | | | | | |12-13 .Мектеп |7.Мектеп | |Интерак| |Жазбаша | |математика курсын |математика | |тивті | |Ауызша | |жүйелеу және жалпылау.|курсын жүйелеу | |тақта | | | |Мектеп математика |және жалпылау | | | | | |курсын жүйелеу мен | | | | | | |жалпылаудың | | | | | | |мақсаттары. Қайталауды| | | | | | |ұйымдастыру формалары.| | | | | | |14.Оқыту |8.Оқыту | | |Оқыту |Жазбаша | |технологиялары. Оқыту |технологиялары. | | |технологиясы |Ауызша | |технологиясы және оның|Математикалық | | |және оның | | |қазіргі кездегі білім |ұғымдар, | | |қазіргі | | |берудегі орны. |анықтамалар және| | |кездегі білім| | |Оқытудың информациялық|теоремалар. | | |берудегі | | |технологиялары. | | | |орны. | | |Дистантты оқыту | | | | | | |технологиясы. Дамыта | | | | | | |оқыту технологиясы. | | | | | | |15-16. Математикалық | | |Интерак|Ұғымдар, |Жазбаша | |ұғымдармен, | | |тивті |анықтамалар. |Ауызша | |анықтамалармен және | | |тақта |Ұғымдарды | | |теоремалармен жұмыс | | | |анықтау | | |әдістемесі. Ұғымдар, | | | |тәсілдері(жақ| | |анықтамалар. Ұғымдарды| | | |ын түр және | | |анықтау | | | |түрлік | | |тәсілдері(жақын түр | | | |айырмашылық | | |және түрлік | | | |арқылы, | | |айырмашылық арқылы, | | | |генетикалық, | | |генетикалық, | | | |абстрактылық)| | |абстрактылық).Ұғымды | | | |.Ұғымды | | |енгізу әдістемесі | | | |енгізу | | |(абстрактілі-дедуктивт| | | |әдістемесі | | |ік әдіс, | | | | | | |нақтылы-индуктивтік | | | | | | |әдіс). Анықтамалар | | | | | | |түрлері. Математикалық| | | | | | |пайымдаулар, | | | | | | |ой-қорытындылар. | | | | | | |Теориямен жұмыс | | | | | | |әдістемесі. Теоремалар| | | | | | |түрлері. Математикалық| | | | | | |дәлелдеулер. | | | | | | |17. Сандық жүйелер. |9.Сандық жүйелер| | |Жай және |Жазбаша | |Мектеп математика | | | |ондық |Ауызша | |курсындағы сан | | | |бөлшектерді | | |ұғымының дамуы. Жай |. | | |оқыту | | |және ондық бөлшектерді| | | |тәртібі. | | |оқыту тәртібі. Теріс | | | |Теріс | | |сандарды енгізу | | | |сандарды | | |әдістемесі. Иррационал| | | |енгізу | | |сан ұғымын енгізу | | | |әдістемесі. | | |әдістемесі. Нақты | | | |Иррационал | | |сандарды енгізу | | | |сан ұғымын | | |әдістемесі. Комплекс | | | |енгізу | | |сандар. | | | |әдістемесі. | | |18. Мектеп математика | | | |«Теңбе-теңдік|Жазбаша | |курсындағы теңбе-тең | | | |» ұғымын |Ауызша | |түрлендірулер |10.Теңбе-тең | | |енгізу. Бүтін| | |Оқытудың тәрбиелік |түрлендірулер. | | |және рационал| | |және білімділік | | | |өрнектерді | | |мақсаттары. 5-6 | | | |теңбе-тең | | |сыныптардағы теңбе-тең| | | |түрлендірулер| | |түрлендірулер. | | | |. | | |«Теңбе-теңдік» ұғымын | | | | | | |енгізу. Бүтін және | | | | | | |рационал өрнектерді | | | | | | |теңбе-тең | | | | | | |түрлендірулер. 7-8 | | | | | | |сыныптардағы теңбе-тең| | | | | | |түрлендірулер. Жоғарғы| | | | | | |сыныптарда теңбе-тең | | | | | | |түрлендірулерді оқыту.| | | | | | |19-20. Мектеп |11.Мектеп | | |Теңдеулер, |Жазбаша | |математика курсындағы |математика | | |теңсіздіктер |Ауызша | |теңдеулер мен |курсындағы | | |және олардың | | |теңсіздіктер |теңдеулер мен | | |жүйелерінің | | |Тақырыптың білімділік |теңсіздіктер | | |тең | | |мәні. «Теңдеу», | | | |мағыналығы. | | |«теңсіздік» | | | | | | |ұғымдарының әртүрлі | | | | | | |анықтамалары және | | | | | | |оларды талдау. | | | | | | |Теңдеулер, | | | | | | |теңсіздіктер және | | | | | | |олардың жүйелерінің | | | | | | |тең мағыналығы. 5-6, | | | | | | |7-8 сыныптарда | | | | | | |теңдеулерді, 5-9 | | | | | | |сыныптарда | | | | | | |теңсіздіктерді оқыту | | | | | | |әдістемесі. Жоғарғы | | | | | | |сыныптарда теңдеулер | | | | | | |мен теңсіздіктерді | | | | | | |оқыту. | | | | | | |21-22.Есептеуді | | | |Шекара әдісі,|Жазбаша | |ұйымдастыру. Жуықтап |12.Есептеуді | | |қателіктердің|Ауызша | |есептеулер. |ұйымдастыру. | | |шекара әдісі,| | |1. Жуықтап |Жуықтап | | |жуықтап | | |есептеулерді оқыту |есептеулер. | | |есептеудің | | |әдістемесі. (Шекара | | | |практикалық | | |әдісі, қателіктердің | | | |тәсілдері | | |шекара әдісі, жуықтап | | | | | | |есептеудің практикалық| | | | | | |тәсілдері). | | | | | | |23-24. Мектеп |13.Мектеп | | |Функция |Жазбаша | |математика курсындағы |математика | | |ұғымын |Ауызша | |функционалдық жолдар. |курсындағы | | |енгізудің | | |5-6 сыныптардағы |функционалдық | | |әртүрлі | | |функционалдық |жолдар. | | |жолдары | | |пропедевдика. | | | | | | |Функция ұғымын | | | | | | |енгізудің әртүрлі | | | | | | |жолдары. | | | | | | |Тоғыз-жылдық мектепте | | | | | | |функция ұғымын енгізу | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Функция қасиеттерін | | | | | | |игеру әдістемесі. | | | | | | |Табиғат пен | | | | | | |техникадағы | | | | | | |функциялар. | | | | | | |25-26. | | |Интерак|Функциялар |Жазбаша | |Тригонометриялық және |14.Тригонометрия| |тивті |қасиеттерін |Ауызша | |кері тригонометриялық |лық және кері | |тақта |оқыту, | | |функцияларды оқыту |тригонометриялық| | |функциялар | | |әдістемесі. |функцияларды | | |графиктері. | | |Тригонометриялық және |оқыту | | | | | |кері тригонометриялық |әдістемесі. | | | | | |функцияларды енгізу | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Функциялар қасиеттерін| | | | | | |оқыту, функциялар | | | | | | |графиктері. | | | | | | |27-28. | | | |Тригонометрия|Жазбаша | |Тригонометриялық | | | |лық |Ауызша | |теңбе-теңдіктер. | | | |теңдеулерді, | | |Тригонометриялық | | | |теңсіздіктерд| | |теңбе-теңдіктер. | | | |і және | | |Тригонометриялық | | | |олардың | | |теңдеулер, | | | |жүйелерін | | |теңсіздіктер және | | | |шешу | | |олардың жүйелерін | | | |тәсілдері. | | |оқыту әдістемесі | | | | | | |Қарапайым | | | | | | |тригонометриялық | | | | | | |теңдеулерді, | | | | | | |теңсіздіктерді шешу | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Тригонометриялық | | | | | | |теңдеулерді, | | | | | | |теңсіздіктерді және | | | | | | |олардың жүйелерін шешу| | | | | | |тәсілдері. | | | | | | |Кері тригонометриялық | | | | | | |функцияларды қамтитын | | | | | | |теңдеулер мен | | | | | | |теңсіздіктерді оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |29-30. Көрсеткіштік | | | |Көрсеткіштік,|Жазбаша | |және логарифмдік |15.Көрсеткіштік | | |логарифмдік |Ауызша | |функцияларды оқыту |және логарифмдік| | |теңдеулерді, | | |әдістемесі |функцияларды | | |теңсіздіктерд| | |1.Көрсеткіштік және |оқыту әдістемесі| | |і және | | |логарифмдік | | | |олардың | | |функцияларды енгізудің| | | |жүйелерін | | |әртүрлі жолдары. | | | |оқыту | | |2.Көрсеткіштік және | | | |әдістемесі | | |логарифмдік | | | | | | |функциялардың | | | | | | |қасиеттерін оқыту. | | | | | | |3.Көрсеткіштік, | | | | | | |логарифмдік | | | | | | |теңдеулерді, | | | | | | |теңсіздіктерді және | | | | | | |олардың жүйелерін | | | | | | |оқыту әдістемесі. | | | | | | |6 СЕМЕСТР | |1-2-3. Сандық |1-2. Сандық | | |Шектер |Жазбаша | |тізбектер. Шек ұғымы |тізбектер. Шек | | |теориясы мен |Ауызша | |және функцияның |ұғымы және | | |функцияның | | |үзіліссіздігі. |функцияның | | |үзіліссіздігі| | |1. Тарихқа шолу. |үзіліссіздігі. | | |н оқытудың | | |2. Тақырыптың мектеп | | | |әртүрлі | | |математика курсындағы | | | |бағыттары. | | |орны мен ролі. | | | | | | |3. Мектепте | | | | | | |арифметикалық және | | | | | | |геометриялық | | | | | | |прогрессияларды оқыту.| | | | | | | | | | | | | |4. Ақырсыз тізбектер. | | | | | | |5. Шектер теориясы мен| | | | | | |функцияның | | | | | | |үзіліссіздігін | | | | | | |оқытудың әртүрлі | | | | | | |бағыттары. | | | | | | |4-5-6. Орта мектепте |3. Орта мектепте| | |Туынды ұғымын|Жазбаша | |туынды және оның |туынды және оның| | |енгізудің |Ауызша | |қолданысын оқыту |қолданысын оқыту| | |әртүрлі | | |әдістемесі. |әдістемесі. | | |жолдары | | |1. Туынды ұғымын | | | | | | |енгізудің әртүрлі | | | | | | |жолдары. | | | | | | |2. Туынды ұғымын | | | | | | |енгізу әдістемесі, | | | | | | |оның механикалық және | | | | | | |геометриялық мағынасы.| | | | | | | | | | | | | |3. Пәнаралық байланыс | | | | | | |және практикалық | | | | | | |қосымшалар. | | | | | | |4. Функцияны зерттеу. | | | | | | |7-8-9. Мектеп |4-5. Мектеп | | |Интегралдың |Жазбаша | |математика курсындағы |математика | | |қолданысы |Ауызша | |алғашқы функция мен |курсындағы | | | | | |интеграл. |алғашқы функция | | | | | |1. Математика |мен интеграл. | | | | | |курсындағы алғашқы | | | | | | |функцияның ролі. | | | | | | |2. Интегралды енгізу | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |3. Интегралдың | | | | | | |қолданысы. | | | | | | |4. Жай дифференциалдық| | | | | | |теңдеулер. | | | | | | |10-11-12.Мектеп |6.Мектеп | | |Мектеп |Жазбаша | |геометрия курсын құру |геометрия курсын| | |курсындағы |Ауызша | |принциптері |құру принциптері| | |алғашқы | | |Мектеп геометрия | | | |теоремаларды | | |курсында базаланатын | | | |дәлелдеу | | |негізгі идеялар. | | | |әдістемесі. | | |Мектеп курсындағы | | | | | | |алғашқы теоремаларды | | | | | | |дәлелдеу әдістемесі. | | | | | | |Мектеп геометрия | | | | | | |курсындағы метрлік | | | | | | |теоремалар. | | | | | | |13-14-15.Геометриялық |7-8. | | |Мектеп |Жазбаша | |түрлендірулер |Геометриялық | | |геометрия |Ауызша | |Тақырыптың білімділік |түрлендірулер | | |курсындағы | | |және тәрбиелік | | | |қозғалыс | | |функциялары. | | | |ұғымының | | |Мектеп геометрия | | | |қалыптасу | | |курсындағы қозғалыс | | | |әдістемесі. | | |ұғымының қалыптасу | | | |Қозғалыстарды| | |әдістемесі. | | | |ң қасиеттері.| | |Қозғалыстардың | | | | | | |қасиеттері. | | | | | | |Гомотетия мен | | | | | | |ұқсастықты оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Теоремаларды | | | | | | |дәлелдеуге және | | | | | | |есептерді шешуге | | | | | | |геометриялық | | | | | | |түрлендірулерді | | | | | | |қолдану әдістемесі. | | | | | | |Геометриялық | | | | | | |түрлендірулердің | | | | | | |алгебра курсында | | | | | | |қолданылуы. Көрнекті | | | | | | |құралдар мен ОТҚ-ны | | | | | | |қолдану. | | | | | | |16-17-18.Мектеп |9-10. Мектеп | | |Вектор ұғымын|Жазбаша | |геометрия курсындағы |геометрия | | |енгізудің |Ауызша | |векторлар |курсындағы | | |әртүрлі | | |Вектор ұғымын |векторлар | | |әдістемелік | | |енгізудің әртүрлі | | | |жолдары | | |әдістемелік жолдары. | | | | | | |Векторларды санға | | | | | | |қосу, алу және | | | | | | |көбейту. | | | | | | |Векторлардың скаляр | | | | | | |көбейтіндісін оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |19-20-21.Координаталық|11-12.Координата| | |Координаталық|Жазбаша | |және векторлық |лық және | | |және |Ауызша | |әдістерді теоремаларды|векторлық | | |векторлық | | |дәлелдеуде және |әдістерді | | |аппаратты | | |есептер шығаруда |теоремаларды | | |есеп шығаруда| | |қолдану |дәлелдеуде және | | |және теорема | | |Мектеп оқулықтарындағы|есептер шығаруда| | |дәлелдеуде | | |тақырыптың баяндалуын |қолдану | | |қолдану. | | |дидактикалық талдау. | | | |Пәнаралық | | |жазықтық пен | | | |байланыс | | |кеңістікте | | | | | | |координаталар жүйесін | | | | | | |енгізу. | | | | | | |Координаталық және | | | | | | |векторлық аппаратты | | | | | | |есеп шығаруда және | | | | | | |теорема дәлелдеуде | | | | | | |қолдану. Пәнаралық | | | | | | |байланыс. | | | | | | |22-23-24.Стереометриян|13. | | |«Түзулер мен |Жазбаша | |ың жүйелі курсын оқыту|Стереометрияның | | |жазықтықтарды|Ауызша | |әдістемесі |жүйелі курсын | | |ң | | |Мектеп стереометрия |оқыту әдістемесі| | |парраллельдіг| | |курсы құрылымының | | | |і», «Түзу мен| | |принциптері. | | | |жазықтықтың | | |Мектеп стереометрия | | | |перпендикуляр| | |курсының | | | |лығы, | | |аксиоматикасы. | | | |жазықтықтарды| | |Стереометрия жүйелі | | | |ң | | |курсының алғашқы | | | |перпендикуляр| | |сабақтары. | | | |лығы» | | |Тақырыпты оқыту | | | |тақырыптарын | | |тәртібі. | | | |оқыту | | |«Түзулер мен | | | |әдістемесі. | | |жазықтықтардың | | | | | | |парраллельдігі», «Түзу| | | | | | |мен жазықтықтың | | | | | | |перпендикулярлығы, | | | | | | |жазықтықтардың | | | | | | |перпендикулярлығы» | | | | | | |тақырыптарын оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Стереометриядағы | | | | | | |чертеж. | | | | | | |Көрнекті құралдар мен | | | | | | |ОТҚ-ны пайдалану | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |25-26-27.Ұзындықтыр |14. .Ұзындықтыр | | |Мектеп |Жазбаша | |мен аудандарды оқыту |мен аудандарды | | |курсындағы |Ауызша | |әдістемесі |оқыту әдістемесі| | |өлшемнің | | |Мектеп курсындағы | | | |жалпы ұғымы | | |өлшемнің жалпы ұғымы. | | | | | | |Кесінді ұзындығын, | | | | | | |бұрыш, аудан | | | | | | |өлшемдерін оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Шеңбердің ұзындығы. | | | | | | |Тіктөртбұрыш, | | | | | | |паралеллограмм, | | | | | | |үшбұрыш аудандары, | | | | | | |көпбұрыштар аудандары.| | | | | | |Дөңгелектің ауданы. | | | | | | |Шектер теориясы мен | | | | | | |интегралды фигуралар | | | | | | |ауданын табуда | | | | | | |қолдану. | | | | | | |28-29-30. Мектеп |15. Мектеп | | |Көлем ұғымын |Жазбаша | |математика курсында |математика | | |енгізу |Ауызша | |көлемдерді оқыту |курсында | | |әдістемесі. | | |әдістемесі |көлемдерді оқыту| | |Көлемнің | | |Көлем ұғымын енгізу |әдістемесі | | |қасиеттері | | |әдістемесі. Көлемнің | | | | | | |қасиеттері. | | | | | | |Параллелепипедтің | | | | | | |көлемі. | | | | | | |Пирамида көлемінің | | | | | | |формулаларын қорыту | | | | | | |әдістері: | | | | | | |А) шекке көшуді | | | | | | |қолдану арқылы; | | | | | | |Б) Симпсон формуласын | | | | | | |қолдану арқылы; | | | | | | |В) анықталған | | | | | | |интегралды қолдану | | | | | | |арқылы; | | | | | | |Г) Кавальери принципін| | | | | | |қолдану арқылы. | | | | | | |4. Айналу денелерінің | | | | | | |көлемі. | | | | | | |5. Денелердің | | | | | | |көлемдерін есептеуге | | | | | | |берілген есептерді | | | | | | |шешу әдістемесі. | | | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ |Оқу құралы |Экземплярлар|Студенттер|Қамытылу | |Наименование учебников, |саны |саны |пайызы | |учебно-методических пособий | | | | |1 |2 |3 |4 | |Әбілқасымова А.Е., Көбесов А.К., Рахымбек | | | | |Д., Кенеш Ә.С. Математиканы оқытудың | | | | |теориясы мен әдістемесі. Алматы, «Білім», | | | | |1998. | | | | |Колягин Ю.М.и др. Методика преподавания | | | | |математики в средней школе. Общая методика | | | | |М. «Просвещение», 1975. | | | | |Методика преподавания математики в средней | | | | |школе. (Составили Черкасов Р.С., Столяр | | | | |А.А.) М. «Просвещение», 1987. | | | | |Современные проблемы методики преподавания | | | | |математики. (составили Антонов И.С., Гусев | | | | |В.А.) М. «Просвещение», 1985. | | | | |Столяр А.А. Методика обучения математике. | | | | |Минск, «Высш. Школа»,1966. | | | | |Темербекова А.А. Методика преподавания | | | | |математики. Москва, «Владос», 2003. | | | | |Қ.И.Қаңлыбаев, О.С.Сатыбалдиев, | | | | |С.А.Джанабердиева. «Математикадан оқыту | | | | |әдістемесі» курсынан лекциялар жинағы. | | | | |А.:Республикалық балалар кітапханасы, | | | | |2010.-265 бет. | | | | |Кенеш Ә.С. Математикалық ұғымдарды оқыту | | | | |негіздері (оқу құралы). Алматы, Ы.Алтынсарин| | | | |атындағы Қаз.білім академиясының | | | | |Республикалық баспа кабинеті, 1999. | | | | |Бидосов Ә. Орта мектепте математиканы оқыту | | | | |методикасы. (Жалпы методика). Алматы, | | | | |«Мектеп», 1989. | | | | |Рахымбек Д., Бейсеков Ж., Шарипов Т. | | | | |Математиканы оқыту әдістемесі. Шымкент, | | | | |2006. | | | | Әдебиеттер тізімі 1. Әбілқасымова А.Е., Көбесов А.К., Рахымбек Д., Кенеш Ә.С. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі. Алматы, «Білім», 1998. 2. Колягин Ю.М.и др. Методика преподавания математики в средней школе. Общая методика М. «Просвещение», 1975. 3. Колягин Ю.М.и др. Методика преподавания математики в средней школе. Частные методики, М. «Просвещение», 1977. 4. Методика преподавания математики в средней школе. (Составили Черкасов Р.С., Столяр А.А.) М. «Просвещение», 1987. 5. Методика преподавания математики в средней школе. (составитель Мишин В.И.) М. «Просвещение», 1987. 6. Пойа Д. Математика и правдоподобные рассуждения. М. «Просвещение», 1987. 7. Современные проблемы методики преподавания математики. (составили Антонов И.С., Гусев В.А.) М. «Просвещение», 1985. 8. Столяр А.А. Методика обучения математике. Минск, «Высш. Школа»,1966. 9. Учебники для школ по алгебре, геометрии, алгебре и началах анализа, дидактичекие материалы к ним и пособия для учителей. 10. Лабораторные и практические работы по методике преподавания математики» под редакцией Е.И.Лященко, М. Просвещение, 1988. 11. Столяр А.А. и др. «Практикум по педагогике математики. Минск, 1980. 12. Повышение эффективности обучения математике в школе. (составитель Глейзер Г.Д.) М. «Просвещение», 1989. 13. Мешельский Н.В. Дидактика математики. Минск, 1978 14. Темербекова А.А. Методика преподавания математики. Москва, «Владос», 2003. 15. Саранцев Г.И. Методика обучения математике в средней школе. М. «Просвещение», 2002. 16. Фридман Л.М. Теоретические основы методики обучения математике. М. изд- во «Флинта», 1998. 17. Рахымбек Д., Бейсеков Ж., Шарипов Т. Математиканы оқыту әдістемесі. Шымкент, 2006. 18. Бидосов Ә. Орта мектепте математиканы оқыту методикасы. (Жалпы методика). Алматы, «Мектеп», 1989. 19. Кенеш Ә.С. Математикалық ұғымдарды оқыту негіздері (оқу құралы). Алматы, Ы.Алтынсарин атындағы Қаз.білім академиясының Республикалық баспа кабинеті, 1999. 20. Оспанов Т.Қ., Құрманалина Ш.Х., Құрманалина С.Х. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі. 21. З.И.Слепкань. Психолого-педагогические основы обучения математике. Киев, «Радьянска школа», 1983г., -192 стр. 22. И.В.Метельский. Психолого-педагогические основы дидактики математики. Минск, «Вышэйшая школа», 1977г. 23. Практикум по педагогике математики. Под ред. А.А.Столяра. Минск, «Вышэйшая школа», 1978г., -192 стр. 24. «Республика ұстаздары», «Қазақстан мектебі», «Бастауыш мектеп», «Начальная школа Казахстана», «Народное образование», «Оқыту технологиясы», т.с.с. мерзімдік басылымдар. 25. Қ.И.Қаңлыбаев, О.С.Сатыбалдиев, С.А.Джанабердиева. «Математикадан оқыту әдістемесі» курсынан лекциялар жинағы. А.:Республикалық балалар кітапханасы, 2010.-265 бет. 26. А.В.Погорелов. Геометрия: Орта мектептің 7-11 сыныптарына арналған оқулық. А.: Рауан, 1997. – 384 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz