Файл қосу

Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы. Курстың пәнді оқытудағы мақсаты




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|СМК құжатының 3-деңгейі    |ОӘК              |ОӘК 042-33.1.58/01-2014     |
|ОӘК                        |№1 басылым       |                            |
|оқытушыға арналаған        |03.09.2014       |                            |
|«Оқушыларды кәсіпке        |                 |                            |
|дайындау жүйесіндегі жаңа  |                 |                            |
|технология»                |                 |                            |
|пәнінің жұмыстық           |                 |                            |
|бағдарламасы               |                 |                            |








                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                        «Оқушыларды кәсіпке дайындау
                   жүйесіндегі жаңа оқыту технологиялары»

                  5В012000  – «Кәсіптік білім» мамандығына



                     СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    Семей
                                    2014


|ОӘК 042-33.1.58/01-2014 |№1 басылым 03.09.2014   | 10 беттен 2 бет        |

                                  Алғы сөз

1 әзірлеген
Құрастырған ___________  «03»     09   2014 ж. Дуйсенбаев Б.Ш.
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы
2  ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж.,
Төраға ____________________ /                           /

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /

БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

































                                   Мазмұны

|1 Жалпы ережелер                                              |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕРІ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Дуйсембаев Б.Ш..,  оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-41-01,
Сабақ өткізілетін орны –№ 2 оқу корпусы № 414 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы:
Педагогикалық технология, оның принцптері,  топтары,  оқыту  технологиясының
мәні  және  интегралды  сипатталуы,   кәсіптік   білім   берудегі   дәстүрлі
технологияларды    түрлендірудің    концептуалды    тәсілдері.    оқушыларды
дайындаудағы  қытуды  жекелендіру  және  дифференциациялау   технологиялары.
проблемалық  оқытудың  теориялық  негізі,  онтымақтастық  оқу  технологиясы,
деңгейлеп оқыту технологиясы, ойын технологияларының мүмкіндіктері,  оқытуда
компьютерлік технология,  бағдарламалап  оқытудың  жалпы  сұрақтары,  дамыта
оқыту технологиясы, қашықтан оқыту технологиясы


1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты:
Жаңа оқыту технилогияларын қолдана отырып сабақ жүргізуді үйрету.


1.4 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттері.
Жаңа технологияларды қолдану әдіс тәсілдермен таныстыру.

1.5 Білім алу нәтижесі:
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – жаңа технологияларды жетік игеріп тәжірибеде қолдана алу

Төмендегі  дағдылар мен іскерліктерін қалыптасытыру:
    - Жаңа технологияларды оқу ;
    - әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу;
    - әр түрлі технолгияларды сабақта қолдану;
    - педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуға қалыптастыру


1.6 Курстың пререквизиттері:
Педагогоки, психология, жас ерекшеліктер физиологиясы, этнопедагогика


1.7 Курстың постреквизиттері:
Педагогикалық практика, дипломдық жұмыс, кәсіби шығармашылық міндет.



2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ  ТҮРЛЕРІ  БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып                                   |Сағаттар         |Әдебиет  |
|р/с|                                          |                 |         |
|   |                                          |Дәріс    |ТС     |         |
|1  |2                                         |         |5      |8        |
|1  |1- дәріс, 1-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Кіріспе. Пәнді оқып үйренудің мақсаттары  |         |       |7,1,4    |
|   |мен міндеттері, оның педагогты            |         |       |7,1,5    |
|   |дайындаудағы ролі мен маңызы.             |         |       |7,2,4    |
|2  |2- дәріс, 2-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Оқыту технологиясының мәні және интегралды|         |       |7,1,4    |
|   |сипатталуы. «Технология», «білім беру     |         |       |7,1,5    |
|   |технологиясы», «педагогикалық технология» |         |       |7,2,4    |
|   |ұғымдары.                                 |         |       |         |
|3  |3 дәріс, 3-тәжірибелік                    |1        |2      |7,1,3    |
|   |Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі          |         |       |7,1,4    |
|   |технологияларды түрлендірудің концептуалды|         |       |7,1,5    |
|   |тәсілдері. Оқушыларды дайындаудағы оқытуды|         |       |7,2,4    |
|   |жекелендіру және дифференциациялау        |         |       |         |
|   |технологиялары.                           |         |       |         |
|4  |4- дәріс, 4-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Проблемалық оқытудың теориялық негізі.    |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|5  |5- дәріс, 5-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Ынтымақтастық оқу технологиясы            |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|6  |6- дәріс, 6-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Деңгейлеп оқыту технологиясы              |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|7  |7- дәріс, 7-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту           |         |       |7,1,4    |
|   |технологиялары ойын 1технологияларының    |         |       |7,1,5    |
|   |мүмкіндіктері                             |         |       |7,2,4    |
|8  |8- дәріс, 8-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Оқытуда компьютерлік технология           |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|9  |9- дәріс, 9-тәжірибелік                   |1        |2      |7,1,3    |
|   |Бағдарламалап оқытудың жалпы сұрақтары    |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|10 |10- дәріс, 10-тәжірибелік                 |1        |2      |7,1,3    |
|   |Психологиялық- педагогикалық бағыттағы    |         |       |7,1,4    |
|   |мамандар даялау үрдісінде оқытудың        |         |       |7,1,5    |
|   |белсенді әдістерінің мәні және мағынасы   |         |       |7,2,4    |
|11 |11- дәріс, 11-тәжірибелік Бағалаудың      |1        |2      |7,1,3    |
|   |түрлері. Және оларды тиімді пайдалану     |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|12 |12- дәріс, 12-тәжірибелік                 |1        |2      |7,1,3    |
|   |Дамыта оқыту технологиясы                 |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|13 |13- дәріс, 13-тәжірибелік                 |1        |2      |7,1,3    |
|   |Сыни оқыту технологиясы                   |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|14 |14- дәріс, 14-тәжірибелік                 |1        |2      |7,1,3    |
|   |Кәсіптік мектеп үрдісіндегі оқыту         |         |       |7,1,4    |
|   |құралдары                                 |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |
|15 |15- дәріс, 15-тәжірибелік                 |1        |2      |7,1,3    |
|   |Қашықтан оқыту технологиясы               |         |       |7,1,4    |
|   |                                          |         |       |7,1,5    |
|   |                                          |         |       |7,2,4    |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ

3.1 Негізгі, қосымша және анықтама әдебиеттерін үнемі оқып отыру;
3.2 Интернет сайттармен жұмыс істеу;
3.3 Жұмыс және сызба құралдарының болуы;
3.4 Қысқаша жазбалар жазу;
3.5 Курс бойынша тәжірибелік жұмыстарды уақытында орындау;
3.6 Тапсырмаларды тапсыру уақытынан кешіктірмеу.




4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

|Курс       |Семестр                       |Кредит          |ДС            |
|           |                              |                |сағ           |
|1          |2                             |3               |4             |
|           |1 аптадан 7-ші апта аралығында|30              |              |
|           |тәжірибелік сабақтар үшін     |                |              |
|1          |1-тәжірибелік                 |0+0             |              |
|           |Кіріспе. Пәнді оқып үйренудің |                |              |
|           |мақсаттары мен міндеттері,    |                |              |
|           |оның педагогты дайындаудағы   |                |              |
|           |ролі мен маңызы.              |                |              |
|2          |2-тәжірибелік                 |20+0            |              |
|           |Оқыту технологиясының мәні    |                |              |
|           |және интегралды сипатталуы.   |                |              |
|           |«Технология», «білім беру     |                |              |
|           |технологиясы», «педагогикалық |                |              |
|           |технология» ұғымдары.         |                |              |
|3          |3-тәжірибелік                 |                |              |
|           |Кәсіптік білім берудегі       |20+0            |              |
|           |дәстүрлі технологияларды      |20+0            |              |
|           |түрлендірудің концептуалды    |                |              |
|           |тәсілдері. Оқушыларды         |                |              |
|           |дайындаудағы оқытуды          |                |              |
|           |жекелендіру және              |                |              |
|           |дифференциациялау             |                |              |
|           |технологиялары.               |                |              |
|4          |4-тәжірибелік                 |20+40           |4 аптада      |
|           |Проблемалық оқытудың теориялық|                |тапсырылады   |
|           |негізі.                       |                |              |
|5          |5-тәжірибелік                 |20+0            |              |
|           |Ынтымақтастық оқу технологиясы|                |              |
|6          |6-тәжірибелік                 |20+40           |6 аптада      |
|           |Деңгейлеп оқыту технологиясы  |                |тапсырылады   |
|7          |7-тәжірибелік                 |0+0+90          |              |
|           |Жеке тұлғаға бағдарланған     |                |              |
|           |оқыту технологиялары ойын     |                |              |
|           |технологияларының             |                |              |
|           |мүмкіндіктері                 |                |              |
|8          |8- дәріс, 8-тәжірибелік       |                |              |
|           |Оқытуда компьютерлік          |15+0            |              |
|           |технология                    |                |              |
|9          |9- дәріс, 9-тәжірибелік       |15+0            |              |
|           |Бағдарламалап оқытудың жалпы  |                |              |
|           |сұрақтары                     |                |              |
|10         |10- дәріс, 10-тәжірибелік     |15+40           |10 аптада     |
|           |Психологиялық- педагогикалық  |                |тапсырылады   |
|           |бағыттағы мамандар даялау     |                |              |
|           |үрдісінде оқытудың белсенді   |                |              |
|           |әдістерінің мәні және мағынасы|                |              |
|11         |11- дәріс, 11-тәжірибелік     |15+0            |              |
|           |Бағалаудың түрлері. Және      |                |              |
|           |оларды тиімді пайдалану       |                |              |
|12         |12- дәріс, 12-тәжірибелік     |15+0            |              |
|           |Дамыта оқыту технологиясы     |                |              |
|13         |13- дәріс, 13-тәжірибелік     |15+0            |              |
|           |Сыни оқыту технологиясы       |                |              |
|14         |14- дәріс, 14-тәжірибелік     |10+40           |14 аптада     |
|           |Кәсіптік мектеп үрдісіндегі   |                |тапсырылады   |
|           |оқыту құралдары               |                |              |
|15         |15- дәріс, 15-тәжірибелік     |0+0+90          |              |
|           |Қашықтан оқыту технологиясы   |                |              |



7 ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

7.1 Негізгі әдебиеттер
|7.1.1|Мухина С.А. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении: учеб.|
|     |пособие.-Ростов н/д:Феникс,2004                                       |
|7.1.2|Учебно-методический комплекс дисциплины "Современные технологии       |
|     |обучения и ТСО" :для студентов 2 курса специальности 050120           |
|     |"Профессиональное обучение" /Семипалатинский  гос.пед. ин-т;          |
|     |[сост.И.М.Цхай].-Семипалатинск:[б.и.],2007.-84с.                      |
|7.1.3|Новые педагогические и информационные технологии в системе            |
|     |образования:учеб. пособие /Под ред. Е.С. Полат.-М.,2005               |
|7.1.4|Майоров А.Н. Мониторинг в образовании.-М.:Интеллект-Центр,2005.-424 с.|
|7.1.5|Сухаревская Е.Ю.Технология интегрированного урока: практическое       |
|     |пособие для учителей начальных классов, студентов пед. учеб.          |
|     |заведений, слушателей ИПК. – Ростов-на/Д., 2003                       |
|7.1.6|Колеченко А.К.Энциклопедия педагогических технологий: материалы для   |
|     |специалистов образовательных учреждений. – СПб., 2005                 |
|7.1.7|Селевко Г.К.Современные образовательные технологии. – М., 1998        |
|7.1.8|Кульневич С.В., Лакоценина Т.П. Анализ современного урока: практ.       |
|     |Пособие.- Ростов-на/Д., 2003                                            |
|                                                                                |
|                                                                                |
|7.2 Қосымша әдебиеттер                                                          |
|7.2.1|Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы     |
|     |ретінде. – Алматы, 2002                                                 |
|7.2.2|Хмель Н.Д.Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен  |
|     |технологиясы.- Алматы,2003                                              |
|7.2.3|Подласый И.П. Продуктивная педагогика: Книга для учителя.- М., 2003     |
|7.2.4|Педагогика: педагогические теории, системы, технологии: учебник.-М.,1999|
|7.2.5|Гузеев В.В. и др. Образовательная технология XXI века: деятельность,    |
|     |ценности, успех. – М., 2004                                             |








Пәндер