Файл қосу

Тіл туралы









   5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі »  мен 5 В 011700- «Қазақ тілі мен
                     әдебиеті» мамандықтарына  арналған
                   « Кәсіби бағытталған шет тілі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ




               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    СЕМЕЙ
                                    2013


                                   Кіріспе
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырғандар  _____ «___» ______2013 жыл
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің қазақ
тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  меңгерушісі, филология
ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова, аударма теориясы мен практикасы
кафедрасының оқытушысы  Әбікенова Лаура Төкенқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл

Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл

Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді
Хаттама     №___  «___» ________2013жыл

1 БАСЫЛЫМ


















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны,  сағаттарға шағу
3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6  Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі
Кафедра  «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі»
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 223 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон:
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00

Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория
Кредит саны: 2

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
      «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні ресми тілді топтарға мектептен
алған білімдерін жетілдіру үшін арналған. Курс барысында студент болашақ
мамандығына байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай
жасалады.

1.3 Осы курстың  мақсаты:
Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас құралы ретінде ғана
біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр ойды шешен
тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға, ұлттық
таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру.

1.4 Курстың негізгі міндеттері:
      Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, қазақ
тілінде айтылған ой-пікірді түсініп, дұрыс жауап  бере  алу;  қазақ  тілінің
грамматика  жүйесін  еркін  біліп,  қазақ  еліне   қатысты   тарихи   мәдени
материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер  жүйесін
пайдалана  отырып  мемлекеттік  тілде  жатық  сөйлеу  дағдысын  қалыптастыру
керек.

1.5 Білім нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Берілген кестеге сәйкес тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу;
- алған білімдерін практикада қолдана білу;
- тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
- теорияны практикамен ұштастыра алу;
- берілген өздік жұмыстарын уақытында өткізу;
- оқытушының және басқа да студенттердің пікірімен санасып, оларға
құрметпен қарау.

1.6 Курстың пререквизиттері:
жоқ

1.7 Курстың постреквизиті:
1.7.1«Қазақ тілі ІІ»
1.7.2 «Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу»


2 ОҚУ  ЖҰМЫС  ЖОСПАРЫНЫҢ  МАЗМҰНЫ, САҒАТТАРҒА ШАҒУ

                                            1 Кесте

|№  |Тақырыптардың    |Сағаттар                       |Әдебиеттер         |
|   |атауы            |                               |                   |
|   |                 |ЛК  |ПР  |ЛБ   |СРПС  |СРС      |                   |
|1  |2                |3   |4   |5    |6     |7        |8                  |
|1  |English as a     |-   |2   |-    |1     |3        |English "LINGUA"   |
|   |world language   |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |Тіл туралы       |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |мәлімет          |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|2  |My profession    |-   |2   |-    |1     |2        |Г.К.Гималетдинова, |
|   |Менің мамандығым |    |    |     |      |         |А.Р.Заляеева,      |
|   |                 |    |    |     |      |         |А.Р.Утей. Учебное  |
|   |                 |    |    |     |      |         |пособие для        |
|   |                 |    |    |     |      |         |студентов заочного |
|   |                 |    |    |     |      |         |отделения          |
|   |                 |    |    |     |      |         |филологического    |
|   |                 |    |    |     |      |         |факультета. –      |
|   |                 |    |    |     |      |         |Казань, 2004-27с.  |
|3  |The function of  |-   |2   |-    |1     |3        |English "LINGUA"   |
|   |language         |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |Тілдің қызметі   |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |                 |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|4  | Phraseology     |-   |2   |-    |1     |3        |English "LINGUA"   |
|   |Фразеологизмдер  |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |                 |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |                 |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|5  | Proverbs        |-   |2   |-    |1     |3        |                   |
|6  |Loan words       |-   |2   |-    |1     |3        |                   |
|   |Кірме сөздер     |    |    |     |      |         |                   |
|7  |Межелік бақылау  |-   |2   |-    |1     |2        |English "LINGUA"   |
|   |                 |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |                 |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |                 |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|8  |Informal style.  |-   |2   |-    |1     |3        |Г.К.Гималетдинова, |
|   |Colloquial words |    |    |     |      |         |А.Р.Заляеева,      |
|   |Стиль түрлері    |    |    |     |      |         |А.Р.Утей. Учебное  |
|   |                 |    |    |     |      |         |пособие для        |
|   |                 |    |    |     |      |         |студентов заочного |
|   |                 |    |    |     |      |         |отделения          |
|   |                 |    |    |     |      |         |филологического    |
|   |                 |    |    |     |      |         |факультета. –      |
|   |                 |    |    |     |      |         |Казань, 2004-27с   |
|9  |Slang            |-   |2   |-    |1     |4        |Ш.Б Сейтова.   Ана |
|   |                 |    |    |     |      |         |тілің –асыл        |
|   |                 |    |    |     |      |         |қазынаң. – Семей   |
|   |                 |    |    |     |      |         |2001.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |8.1.2              |
|   |                 |    |    |     |      |         |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. |
|   |                 |    |    |     |      |         |Бектұрова. Қазақ   |
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. –Алматы,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2002.              |
|10 |Dialect words    |-   |2   |-    |1     |3        |Г.К.Гималетдинова, |
|   |Диалектілік      |    |    |     |      |         |А.Р.Заляеева,      |
|   |лексика          |    |    |     |      |         |А.Р.Утей. Учебное  |
|   |                 |    |    |     |      |         |пособие для        |
|   |                 |    |    |     |      |         |студентов заочного |
|   |                 |    |    |     |      |         |отделения          |
|   |                 |    |    |     |      |         |филологического    |
|   |                 |    |    |     |      |         |факультета. –      |
|   |                 |    |    |     |      |         |Казань, 2004-27с   |
|11 |Professional     |-   |2   |-    |1     |3        |Ш.Б Сейтова.   Ана |
|   |terminology      |    |    |     |      |         |тілің –асыл        |
|   |Мамандыққа       |    |    |     |      |         |қазынаң. – Семей   |
|   |қатысты          |    |    |     |      |         |2001.              |
|   |терминология     |    |    |     |      |         |8.1.2              |
|   |                 |    |    |     |      |         |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. |
|   |                 |    |    |     |      |         |Бектұрова. Қазақ   |
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. –Алматы,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2002.              |
|12 |International    |-   |2   |-    |1     |5        |Ш.Б Сейтова.   Ана |
|   |words            |    |    |     |      |         |тілің –асыл        |
|   |Интернационал    |    |    |     |      |         |қазынаң. – Семей   |
|   |сөздер           |    |    |     |      |         |2001.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |8.1.2              |
|   |                 |    |    |     |      |         |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. |
|   |                 |    |    |     |      |         |Бектұрова. Қазақ   |
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. –Алматы,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2002.              |
|13 |Homonyms: Words  |-   |2   |-    |1     |3        |English "LINGUA"   |
|   |of the same form.|    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |                 |    |    |     |      |         |Электронный        |
|   |                 |    |    |     |      |         |учебник.–          |
|   |                 |    |    |     |      |         |Караганда, 2007    |
|14 |Synonyms         |-   |2   |-    |1     |3        |English "LINGUA"   |
|   |Синоним сөздер   |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |                 |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |                 |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|15 |Межелік бақылау  |-   |2   |-    |1     |2        |English "LINGUA"   |
|   |                 |    |    |     |      |         |для начинающих:    |
|   |                 |    |    |     |      |         |Электронный учебник|
|   |                 |    |    |     |      |         |.–  Караганда,     |
|   |                 |    |    |     |      |         |2007.              |
|   |                 |    |    |     |      |         |«Жас толқын». Қазақ|
|   |                 |    |    |     |      |         |тілі. Электронды   |
|   |                 |    |    |     |      |         |оқулығы            |
|   |Барлығы:         |    |30  |     |15    |45       |                   |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ

      Студент « Кәсіби бағытталған шет тілі» пәнінде  тәжірибе  жүзінде  кең
қолданылатын, әрі жан-жақты  игерілген  тілді  талдаудың  негізгі  әдістерін
білуі қажет.  Курста   тілдің   коммуникативтік  қызметіне   айрықша   көңіл
бөлінеді және  курстың әлеуметтік-мәдени   біліктілігі   мен   міндеттерінің
қажетті  шеңберіндегі  айтылым,   оқылым,   тыңдалым,   жазылым   дағдыларын
тереңірек  жетілдіріп  дамыту  көзделеді.  Бұл   курстағы   оқытудың   басты
мақсаты – үйренушінің  қарым-қатынас  тілін жетілдіріп,  толық  меңгерту.

4 КУРС  ФОРМАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма,  сабаққа  қатысуы,  СӨЖ,  ОСӨЖ
тапсырмаларын,  тиісті  жаттығу  жұмыстарын   орындағаны   жөніндегі    ұпай
жиынтығы,кезеңдік,  қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті   тапсырмалар  сессияның
соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай  жинақтай  алмаған  студент
емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті , өтілген  материалды
меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз  сағат
босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет  кешігу  бір
рет сабақ босатқанға теңгеріледі.

5 КУРС  САЯСАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма,  сабаққа  қатысуы,  СӨЖ,  ОСӨЖ
тапсырмаларын,  тиісті  жаттығу  жұмыстарын   орындағаны   жөніндегі    ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті   тапсырмалар  сессияның
соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай  жинақтай  алмаған  студент
емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті,  өтілген  материалды
меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз  сағат
босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет  кешігу  бір
рет сабақ босатқанға теңгеріледі.


6 БАҒАЛАУ  САЯСАТЫ
«Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні бойынша  ұпайлардың бөлінісі

                            Кесте -2
|Апталар    |Бақылау түрі            |Барлық ұпайлар    |Ескерту           |
|1          |2                       |3                 |4                 |
|           |1-7 апталардағы         |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|1          |0                       |0                 |Студенттер        |
|           |                        |                  |тапсырма алып     |
|           |                        |                  |үлгермейтіндіктен |
|2          |0                       |0                 |------            |
|3          |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-25 |55                |                  |
|4          |Прак-20,ОСӨЖ-20, СӨЖ-10 |50                |                  |
|5          |Прак-20,СӨЖ-10          |30                |                  |
|6          |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |40                |                  |
|7          |Прак-20,ОСӨЖ-15         |35                |                  |
|           |1-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |1-7 аралық бақылау      |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |8-15 апталардағы        |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|8          |Прак-10                 |10                |                  |
|9          |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30                |                  |
|10         |Прак-10, СӨЖ-10         |20                |                  |
|11         |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30                |                  |
|12         |Прак-10, СӨЖ-10         |20                |                  |
|13         |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30                |                  |
|14         |Прак-20, СӨЖ-10         |30                |                  |
|15         |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |40                |                  |
|           |2-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |8-15 аралық бақылау     |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Емтихан ұпайларының     |400               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Академиялық аралықтың   |1000              |                  |
|           |ұпай қорытындысы        |                  |                  |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1  Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001.
7.1.2  Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002.
7.1. 3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология
английского языка. – Москва, 1999.
   4. Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для
      студентов заочного отделения филологического факультета. – Казань,
      2004-27с.
7.2. Қосымша әдебиеттер
7.2.1 «Жас толқын» электронды оқулығы
7.2.2 « Руханият» электронды оқулығы
7.2.3 «Зерде» электронды оқулығы
7.2.4 English  "LINGUA" для начинающих: Электронный учебник  /Н.  Букетова.–
 Караганда, 2007.
7.2.5 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.1.-СПб.,1999.
7.2.6 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.2.-СПб.,1999.
7.2.7 Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005.
7.2.8 Ислам А. Английский язык.– А.,2007.








Пәндер