Файл қосу
Зертханалық сабақта
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 15 | | | |/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |2013 ж. | | |« Адам анатомиясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Адам анатомиясы «5В011300» – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Кунанбаева С.К. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Кунанбаева Сауле Кабидулловна, аға оқытушы Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 773010, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 111 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Адам анатомиясы – биология пэнінен дәріс беретін мұғалімдерді медициналық, биологиялық даярлықтан өткізетін іргелі теориялық пән. Оның негізгі мақсаты тек қана білім объектісін емес, мамандардың болашақ қызметін де қамтамасыз ету. Сонымен қатар, олар осы бағдарлама арқылы тәжірибе жүзінде көптеген нәтижелерге қол жеткізбек. Адам анатомиясы курсының бағдарламасы жас шамасы, конституционалдық, динамикалық, сонымен қатар, адам ағзасының макроскопиялық және микроскопиялық құрылымы туралы қазіргі заманғы деректерді есепке ала отырып даярланған. 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны: 1.4 Пәннің мақсаты: - Организм тіршілігінің әр деңгейіндегі құрылым жүйесі мәнің айқындау; Студенттердің диалектикалық – материалистік дүниетанымының қалыптасуына ықпал ету; - Студенттердің жалпы биологиялық, теориялық және әдістемелік даярлығының ауқымын кеңейту; - Адам ағзасының құрылысын оның барлық ұйымдастыру деңгейінде тереңдете оқыту. - Жас шамасы, конституционалдық, морфлогиясының, сондай-ақ, жыныстық диморфизм негіздерімен таныстыру және адам денесіне сыртқы ортаның, нңбектін, элеуметтік жағдайларының тигізетін эсерлерін қарастырады. Қалыпты жағдайы мен қимыл – қозғалысының анатомиялық талдау тәсілі мен морфологиялық зерттеу әдістерін қолдануы дағдыға айналдыру. Адам анатомиясының курсынан жоғарғы оқу орындарында білім беру теориялық лекцияларды, лабораториялық жұмыстар жургізүден жэне собөж мен сөж түрінде орындалады жэне олар қатар жүргізіледі. 1.5 Пәннің міндеттері. Пәнді оқу барысында болашақ мамандар ретінде, студенттердің төмендегідей білім мен дағдылары болуы тиіс: - өздік жұмыстарды белсендіру; - білім сапасын көтеру; - оқытудың пассивті типінің белсенді оқытуға ауыстырулы жатады, яғни тыңдайтын, қайталайтын, меңгеретін т.б. студент білімнің, ақпараттардың т.б. белсенді жасаушысы болып табылады; - оқу процесін бақылауды оқытушы жағынан білім алушы жағына ауыстыру болып табылады. Бақылау «білім - студенттердің тапсырмаларды орындау дәрежесі» принципі бойынша емес, «оқу процесінің мақсаты - осы мақсаттарға студенттердің жету дәрежесі» бойынша жүзеге асырылады. 1.6 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • өздік жұмыстарды белсендіру; • білім сапасын көтеру; • негізгі қолданатын әдістерін білу; • ұлпалардың түрлерің микроскоптар арқылы зерттеу • - оқып білу. 1.7 Курстың пререквизиттері: биологияға кіріспе,адам физиологиясы,цитология және гистология,биохимия. 1.8.Постреквизиттер: педогогика, психология, педагогикалық практика. 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ЗС | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық |30 |Оқытушы | | | | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек| | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Анатомиялық ғылымдардың салалары. | |Зертханалық | | |Анатомиялық зерттеу әдістері. | |сабақта | | |Организм және оны қурайтын құрылымдар. | | | | |Адам онтогенезі және оның кезеңдері. | |Зертханалық | | |Адамның дене құрылыстары. | |сабақта | |2 |Тірек-қимыл аппараты. | |Зертханалық | | |Сүйек туралы ілім. | |сабақта | | |Сүйектер – және олардың құрылыстары. сүйек | |Зертханалық | | |классификациясы. | |сабақта | |3 |Сүйек аралық байланыстар-артрология |30 |Зертханалық | | | | |сабақта | | |Сүйек аралық байланыстардың классификациясы: | |Зертханалық | | |үзіліссіз-буынсыз, үзілісті - буынды және | |сабақта | | |жартылай буынды байланыстар. | | | |4 |Бұлшық еттер туралы ілім: | |Зертханалық | | |бұлшық еттер құрылысы. | |сабақта | | |бұлшық еттердің қосымша аппараты. | | | | |Арқа бұлшықеттері. | | | | |Кеуде бұлшықеттері. | |Зертханалық | | |Іштің бұлшықеттері. | |сабақта | |5 |Мойын бұлшықеттері. | |Зертханалық | | |Бастың бұлшықеттері. | |сабақта | | |Қол, иық, білек қолұшы, |30 |Зертханалық | | |аяқ бұлшықеттері | |сабақта | |6 |Ас қорыту органдар жұйесі құрылысына, | |Зертханалық | | |функциясына жалпы шолу. | |сабақта | | |Тыныс алу жұйесі құрылысына қызметіне жалпы | |Зертханалық | | |шолу. | |сабақта | | |Өкпенің микроскопиялық құрылысы. Ацинус. | | | |7 |Зэр шығару органдарының жүйесіне жалпы шолу. | |Зертханалық | | |Бүйректін ішкі құрылысы. Нефрон. | |сабақта | | |Қуық құрылысы, топографиясы. | | | | |Бүйректегі қан айналу ерекшелігі. | | | | |Аталық және аналық жыныс органдары. |30 |Зертханалық | | |Аталық жыныс безі. | |сабақта | | |Аталық сыртқы жыныс органдары. | | | | |Аналық жыныс безі. | | | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Адамның табиғаттағы орны. |14 |Зертханалық | | |Адамның пайда болу туралы ілім.Организм және | |сабақта | | |орта. | | | |2 |Қаңка филогенезі. |14 |Зертханалық | | |Сүектердің жасқа сай және атқаратын қызметіне | |сабақта | | |сай ерекшелігі | | | |3 |Ас қорыту жүйесінің филогенетикалық қыскаша |14 |Зертханалық | | |сипаты. | |сабақта | | |Барлығы |42 | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Бұлшық еттердің дамуы.Еттің жиырылуы. |21 |Зертханалық | | |Нейромоторлық бірлік. Еттің күші, жұмысы. | |сабақта | |2 |Тыныс алу жүйесінің филогенетикалық қыскаша |21 |Зертханалық | | |сипаты. | |сабақта | |3 |Аталық және аналық жыныс органдары |21 |Зертханалық | | |филогенетикалық қыскаша сипаты. | |сабақта | | |Барлығы |63 | | |Шекаралық бақылау | | |Тапсырманы график бойынша орындау |60 | | | |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық |30 |Оқытушы | | | | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек| | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Тамырлар жүйесінің маңызы және оның қан | |Зертханалық | | |тамырлар мен лимфа тамырларына бөлінуі.Қан және| |сабақта | | |оның маңызы. | | | | |Лимфа жұйесі. Құрылысы, қан жасаушы органдар. | |Зертханалық | | |Лимфа, құрамы, маңызы. | |сабақта | |2 |Жүрек, құрлысы, қызметі.Кіші және үлкен қан | |Зертханалық | | |айналу шеңбері. | |сабақта | | |Кіші және үлкен қан айналу шеңберінің | |Зертханалық | | |тамырлары. | |сабақта | |3 |.Ішкі секреция бездері құрылысы, ерекшелігі. |30 |Зертханалық | | |классификациясы. Қалқанша без, калқан серік | |сабақта | | |бездері, айырша безі (тимус). | | | | |Ұйқы безінің ішкі секрециялық бөлігі. | | | | |Параганглия бездері. | |Зертханалық | | |Бүйрек үсті бездері. | |сабақта | | |Жыныс бездерінің ішкі секрециялық қызметі. | | | | |Эпифиз. Гипофиз. | | | |4 |Нейрон, оның афферентті және эфферентті | |Зертханалық | | |өсінділері. | |сабақта | | |Нерв талшығы. Рецепторлар және олардың | | | | |түрлері.Эффекторлар. Синаптикалық құрылым, | | | | |қызметі. | | | | |Рефлекс, рефлекторлық доға туралы түсінік. | | | | |Нерв орталыктары және нейроңдар тізбегі. | | | | |Нерв жүйесінін орталық және шеткі бөлімдері. Ми| |Зертханалық | | |мен жұлын қабығы. | |сабақта | | |Жұлын, құрылысы, функциясы. Жұлын ганглиялары. | | | | |Жұлын түбірлері. Жұлынның сұр заты мен ақ | | | | |затының микроскопиялық құрылысы. | | | |5 |Жұлын нервтері, саны, басталатын жерлері, | |Зертханалық | | |шығатын орындары. Жұлын нервтерінің вентралды, | |сабақта | | |дорсалды, кері қайтымды және банланыстырғыш | | | | |бұталары және бұлардың тармақталу сипаты. | | | | |Вентралды бұталардың тармақталу | | | | |сипаттары, қабырға аралық нервтер. | | | | |Мойын, иық, бел және сегізкез торабтары. | | | | |Бұлардың ірі тарамдары, таралу аймақтары. | | | | |Ми орналасқан орны, мөлшері, сыртқы көрінісі. | |Зертханалық | | |Ми бөлімдері. Мидың қан тамырлары. Ретикулярлық| |сабақта | | |формация. | | | | |Ми нервтері. Олардың саны, пайда болу жолы, | | | | |талшықтық құрамы, мидан және ми сауытынан | | | | |шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері. | | | |6 |Автономды нерв жүйесі. Оның анатомиялық негізгі|30 |Зертханалық | | |ерекшеліктері. | |сабақта | | |Автономды нерв жүйесіндегі рефлекторлық доға. | | | | |Автономды нерв жүйесінін симпатикалық бөлімі, | | | | |оның орталық нейрондары. | | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | |7 | | | | | |Терінің құрылысы. Папиллярлық торлар. | |Зертханалық | | |Түктер мен тырнақтар. Тері бездері. Терінің | |сабақта | | |иннервациялануы. Тері рецепторлары. | | | | |Бұлшық ет буын сезім рецепторлары. | |Зертханалық | | |Тері және қимыл анализаторларының өткізгіш және| |сабақта | | |орталық бөлімдері. | | | |7 |Дем жене иіс анализаторы . Дәм сезу мушесі. Дәм| |Зертханалық | | |бүршіктері және олардың орналасулары. Дәм сезу | |сабақта | | |анализаторларының перифериялық, өткізгіш және | | | | |орталық бөлімдері. | | | | |Иіс сезу анализаторларының перифериялық, | | | | |өткізгіш және аралық бөлімдері. | | | |8 | | | | | |Есту және вестибулярлық анализаторларының | |Зертханалық | | |өткізгіш және орталық бөлімдері. Сөйлеумен | |сабақта | | |байланысты адамның есту мүшесінің жетілуі. | | | |8 |Көру анализаторы, Көз алмасы, оның камералары |30 |Зертханалық | | |мен қабаттары. Торлы қабат, оның микроскопиялық| |сабақта | | |құрылысы. Көз алмасының ядросы, кездің жарық | | | | |сындырғыш аппараты. Көру анализаторларының | | | | |өткізгіш және орталық бөлімдері. | | | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Ұрықтағы қан айналу. |10 |Зертханалық | | |Жүрек-қан тамырлар жүйесінің филогенезі.. | |сабақта | |2 |Лимфа жұйесінің жұқпалы ауруларға қарсы |10 |Зертханалық | | |кұрестегі ролі. | |сабақта | |3 |Ми невтері. Талшықтық қурамы, ми сауытынан |10 |Зертханалық | | |шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері. | |сабақта | |4 |Ми бөлімдері. Мидың қан тамырлары. Ретикулярлық|10 |Зертханалық | | |формация. | |сабақта | | |Барлығы |40 | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Нерв системасы мен сезім органдары |22 |Зертханалық | | |филогенезінің бастапқы стадиялары. | |сабақта | |2 |Қыртыстын цитоархитектоникасы және |22 |Зертханалық | | |миелоархитектоникасы. | |сабақта | | |Үлкен жарты шарлар қыртысындағы негізгі | | | | |аймақтар. | | | |3 |Алыстан көре алмаушылық және жақындағы көре |22 |Зертханалық | | |алмаушылық. | |сабақта | | |Барлығы |66 | | |Шекаралық бақылау | | |Тапсырманы график бойынша орындау |60 | | |8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | | | | | | | | | | | | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1 Кузенбаева Ә. Адам анатомиясы. - Алматы,2001. 7.1.2 Рақышев А.Р. Адам анатомиясы. - А., 1991. 7.1.3 Керимбаев Б.М. Анатомия человека. - А., 1992 7.1.4 Привес. М.Г. Анатомия человека. - М., 1974 7.1.5 Иваницкий М.Ф. Анатомия человека. - М., 1985. 7.1.6 Сапин Б.Р., Билич Г.Л. Анатомия человека. - М., 1989. 7.1.7 Р.Д. Синельников.Медицина. М.,1973 г. Атлас анатомии человека. 1-3 том 7.1.8 Анатомия человека в 2-х томах. / Под.ред. М.Р. Сапина. - 1987. 7.1.9 Демеуов Ж.Д. т.б. Мектепке дейінгі балалардың анатомяися мен физиологиясы және гигиенасы.-А.,1998 7.1.10 Керимбеков Т. Адам анатомиясы.-Алматы.,1992 7.1.11 Демеуов Ж.Д., Есимов Б.К., Жаксыбаев М.Б. Адам анатомиясының тест сұрақтары мен жауаптары.-Алматы.,2000 7.1.12 Бұғыбаева С.Ж. Адам физиологиясы.-А.,2003 Қосымша әдебиеттер: 7.1.13 Аяпова Ж.О. Цитология, эмбриология және гистология. Оқулық. Алмата 2009 ж. 7.1.14 Тоқаев ЗҚ. Жануарлар морфологиясы. Оқулық. Алмата 2006 ж 7.1.15 Леви А., Сикевиц Ф. Структура и функция клетки. М., Мир. - 1971.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz