Файл қосу
Хор шығармасын дирижерлау
МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ имени ШАКАРИМА г. СЕМЕЙ | | |Документ СМК 2 уровня |УМКД | | | | |СТУ 042-ГУ-4-2014 | |ПОӘК | | | |«Құрамды хор, хор сыныбы |Редакция № 2 от | | |және хормен жұмыс істеу |г.16.06.2014 г. | | |практикумы» пәнінен оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В060100 «Музыкалық білім» мамандығы бойынша оқитын 3 курс студенттеріне арналған «Құрамды хор, хор сыныбы және хормен жұмыс істеу практикумы» пәнінен оқу-әдістемелік кешені Семей 2014 Алғы сөз 1 Құрастырған Уразова Ж.А., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы «26» «08»2014 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Музыкалық білім» кафедрасында Хаттама «29» «08» 2014 жыл, № 1. Кафедра жетекшiсi ___________ Б.К.Бодауова 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде Хаттама «05» «09» 2014 жыл, № 1. Төрағасы ______________ Т.Ш.Ахметова 3 Бекiтiлдi Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң мәжiлiсiнде мақұлданды Хаттама «18» «09» 2014 жыл, № 1. ОӘК төрағасы _____________ Искакова Г.К. 1.1.Пән туралы дерек Аты Хорды дирижерлау Кредит саны 2 - 90 сағат Өткізу орны №2 корпус, Акт.зал Оқу жоспарынан үзінді: |Курс |Семестр|Кредитт|Жеке |ОСӨЖ |СӨЖ |Барл |Бақылау түрі | | | |ер |сабақ | | |ығы | | |4 |1 |1 |15 |7,5 |22,5 |45 |Емтихан. | | |2 |1 |15 |7,5 |22,5 |45 |Емтихан. | 1.2.Пререквизиттер: Музыка теориясы, Сольфеджио, Хор, Негізгі аспап. Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студенттерге фортепиано аспабында хор шығармаларын ойнай білу, хор туралы толық мағлұмат беріп, жеке хормен жұмыс істеу барысында теориялық көмек ретінде, сондай – ақ хормен жұмыс істеу әдістерін игеру, музыкалық талдау, хор шығармасының әр дауысын айта білу, оны дирижерлай білу, қағаз бетінен (ЧХП) айта білу, шығармаларды саналы, әрі кәсіптік деңгейде, көркем орындау дағдыларын дарыту, хор ұжымымен жұмыс істеуге қажетті есту қабілетін, вокалды- хор дағыларын дамыту сияқты аса қажетті әдіс-тәсілдерді үйретеді. 1.3. Постреквизиттер: Музыкалық аспап, Хор сыныбы, Хортану, Сольфеджио, Хор шығармаларын өңдеу, Мектеп хорын ұйымдастыру, Вокал сыныбы. 1.4.Қысқаша сипаттамасы: Пән мақсаты – болашақ музыка мұғаліміне мамандығына кәсіби қажетті, педагог - музыкант дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі, психология – педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. Студенттер хортану пәнінде музыкалық қабілеттерін (есту, есте сақтау, сезім, ықыластығы) жетілдіреді, музыкалық танымын кеңейтеді, дұрыс тыныс алуға дыбыс түзеуге, дикцияға, әуен бояуына, а сарреllалық шығармалардың құрылымын және орындалу әдістерін үйренеді. 2. Пәннің оқу - әдістемелік комплексінің тізімі және мазмұны: 2.1. Курстың тақырыптық жоспары Барлығы (2 кредит) 90 сағат |р/с |Тақырып |Жекеше |ОБ |СӨЖ | | | |сабақ |СӨЖ | | |1. |Дирижерлау пәніне кіріспе |1 |0,5 |2 | |2. |Дирижердың қол аппаратын қою. |1 |0,5 |2 | |3. |Қол қимылдарына арналған жаттығулар. |1 |0,5 |2 | |4. |Дирижерлық қимылдардың негізгі принциптері. |1 |0,5 |2 | |5. |Дирижердың негізгі позициясы.Дирижерлау |1 |0,5 |2 | | |техникасына түсініктеме. Оң және сол қол | | | | | |кимылдары. | | | | |6.7. |Дирижерлық орындаушылықтың алғашқы үш |2 |1 |2 | | |элементі. | | | | |8.9. |Музыкалық өлшемдер: 3/4; 4/4.Схемалар. |2 |1 |2 | |10. |Штрихтарды көрсету заңдылығы |2 |1 |2 | |11. | | | | | |12. |Амплитудалық қимылдың ауықымына сай |2 |1 |2 | |13. |динамикалық белгілерін көрсету | | | | |14. |2 дауысқа арналған хор шығармасын ф/п |1 |0,5 |2 | | |аспабында орындау | | | | |15. |Сүйемелмен орындалатын мектеп әніне |1 |0,5 |2,5 | | |дирижерлау. | | | | |Барлығы: |15 |7,5 |22,5 | |р/с |Тақырып |Жекеше |ОСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ | | | |1. |Хор партияларын нотасымен оқу және есту |1 |0,5 |2 | | |қабілетін дамыту жұмыстарын жалғастыру | | | | |2.3. |Күрделі және көп дауысты хорларға түсініктеме.|2 |1 |2 | | |Шығармамен танысу. | | | | |4.5 |Аспапта хор партитурасымен жұмыс |2 |1 |2 | |6.7. |Жеке партиясын сөзімен , сольфеджиомен айту. |2 |1 |2 | |8.9. |Сүйемелмен орындалатын хор шығармасымен |2 |1 |2 | | |танысу. Поэтикалық сөз текстімен жұмыс | | | | |10. |Нюанстық ерекшеліктер. |1 |0,5 |2 | |11. |Хор партияларының орналасуын көрсету. |1 |0,5 |2 | | |Шығарманы толық дирижерлау. | | | | |12. |Орташа және орташа жылдам темпінде 3/4, 4/4 |2 |1 |2 | |13. |өлшемдерін көрсету | | | | |14. |Орташа екпінде, жылдам екпінде 2/4 өлшемінің |2 |1 |2,5 | |15. |схемасымен танысып дирижерлау | | | | |Барлығы: |15 |7,5 |22,5 | 2.2 Жекеше сабақтың жоспары: 1 семестр Жеке сабақ № 1 Хорды дирижерлау пәніне кіріспе. 1. Кіріспе бөлім. 2. Дирижерлау пәнінің мақсаты мен міндеттері Жеке сабақ № 2 Дирижердың қол аппаратын қою. 1. Дирижерлық аппараттың құрылымы Жеке сабақ № 3 Қол қимылдарына арналған жаттығулар. 1. Жаттығулар 2. Оң және сол қол кимылдары. Жеке сабақ № 4 Дирижерлық қимылдардың негізгі принциптері 1. еркіндік, графикалық айқындығы 2. қимылдың ықпалдылығы, көркем мағналығы Жеке сабақ № 5 Дирижердың негізгі позициясы.(тұру қалпы, аяғы, қолы,бас,иық, шынтақ,ұсақ саусақтары) 1.Дирижерлау техникасына түсініктеме. 2. Қол координациясы. Жеке сабақ № 6,7 Дирижерлық орындаушылықтың алғашқы үш элементі. 1. «Көніл аудару», «тыныс алу», «түсу», « дыбыстың аяқталу кезеңі» 2. «Кіріспе қимылын дайындау». Ауфтакт, оның түрлері. 3. Әуеннің басталу және аяқталу белгілері. Жеке сабақ № 8,9 Музыкалық өлшемдер: 3/4; 4/4.Схемалар. 1. Дирижерлық схемалармен танысу. 2. Өлшемнің әр бөлігіне бітіруге дағдылану. Жеке сабақ № 10,11 Штрихтарды көрсету заңдылығы 1. Legato, non legato, marcato. 2. Cызықтың игіштігі жұмсақтық нүктеге түсу және staccato Жеке сабақ № 12,13 Амплитудалық қимылдың ауықымына сай динамикалық белгілерін көрсету 1. Қол қимылындағы ескерту белгілері. 2. Шығармадағы динамикалық белгілермен жұмыс. 3. Шығармалардың нюанстық бөлімін ауызша түсіндіріп, оны орындау барысында сақтау. Жеке сабақ № 14 2 дауысқа арналған хор шығармасын ф/п аспабында орындау 1. Аспапта хор шығармасын ойнау. 2. А капеллалық шығарманың партияларын айту,жаттау Жеке сабақ № 15 Сүйемелмен орындалатын мектеп әніне дирижерлау. 1. 1-2 сыныпқа арналған мектеп әнін өз сүйемелдеуінде орындау 2 семестр Жеке сабақ № 1 Хор партияларын нотасымен оқу және есту қабілетін дамыту жұмыстарын жалғастыру 1. Хормен жұмыс істеу әдістерін қабылдауға жағдай туғызу. Жеке сабақ № 2,3 Күрделі және көп дауысты хорларға түсініктеме. Шығармамен танысу. 1. Жаттығуларды күрделендіру. 2. Хор партияларын үйрену 3. Партитура ұғымына түсініктеме Жеке сабақ № 4,5 Аспапта хор партитурасымен жұмыс 1. Партитураны жаттау, есте сақтау. 1. Партитурадағы үзіліс, стаккато, синкопалық ырғақтармен жұмыс. 2. Шығарманы жатқа орындау. Жеке сабақ № 6,7 Жеке партиясын сөзімен , сольфеджиомен айту. 1. Шығармадағы дикциямен жұмыс. 2. Шығармадағы қазақ әріптерімен жұмыс. 3. Сөйлем соңындағы дауысты, дауыссыз дыбыстармен жұмыс. Әр партиямен жеке жұмыс жүргізу. Жеке сабақ № 8,9 Поэтикалық сөз текстімен жұмыс 1. Музыкалық көркем бейненің ашылуымен жұмыс. 2. Шығарманы көркем орындау әдістері. 3. Поэтикалық сөз текстімен музыкалық ырғаққа сәйкес келуі Жеке сабақ № 10 Нюанстық ерекшеліктер. Хор шығармасын дирижерлау 1. Шығармадағы динамикалық белгілермен жұмыс. 2. Шығарманың көркемдік бейнесін ашу. 3. Дыбыс шағарудың сапалылығы. Жеке сабақ № 11 Хор партияларының орналасуын көрсету. Шығарманы толық дирижерлау. 1. Хор шығармасын дирижерлау 2. Шығарманы жатқа орындау. 3. Шығармашылықпен жұмыс. Жеке сабақ № 12,13 Орташа және орташа жылдам темпінде 3/4, 4/4 өлшемдерін көрсету 1.Сүйемелмен орындалатын хор шығармасымен танысу. 2. Хор партияларын айту, партитурадағы көлденең орналасқан әуен тақырыбын орындау. Жеке сабақ № 14,15 Орташа екпінде, жылдам екпінде 2/4 өлшемінің схемасымен танысып дирижерлау 2.3 Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспары. (ОСӨЖ) 2.4 Курс бойынша ауызша үй жұмыстарының тақырыбы. (СӨЖ) 1. Партияларды аспапта ойнау. 2 Хор партиясын сольфеджиялау. 3. Авторлар туралы мағлұмат дайындау. 4. Хор партиясын мәнерлеп айту. 5. Шығарманың өлшемін дирижерлау. 6. Партитураны талдау. 7. Шығармаға арнап жаттығулар таңдау. 8. Дирижерлауға арналған жаттығуларды қайталау. 9. Партияларды аспапта ойнап, айту. 10. Партияларды айтуда интонациялық тазалық. 11. Шығармадағы сөздерді мәнерлеп оқу. 12. Шығарманың авторына аннотация. 13. Дикциялық жаттығулар жасау. 14. Партияны жатқа орындау. 15.16.Динамикалық белгілерін сақтап айту. 17.18.Партитураны сольфеджио түрінде тапсыру. 19.20.Партияны сөзімен орындау. 21.22.Сөздегі көркемдік бейнені табу. 23.24.Шығарманың шарықтау шегін табу. 25.26.Партияны мәнерлеп орындау. 27.28.Көркемдік бейнесін ашу. 29.30.шығарманы жатқа дирижерлау. Әдебиет тізімі: Б.Жакеева. Хор үйірмесімен жұмыс. Алматы. Өнер – 1998. Балаларға арналған хрестоматия. Құр. Нұрымбетов Т., Мамизеров В. Алматы, Өнер. 1991. «Дирижирование» Л.А. Безбородов. Москва. 1990. «Хороведение» В.И.Краснощеков. Москва. 1969. «Работа с хором» Соколов В., Москва. 1967. Әбеуова К. «Хор жүргізу». Алматы. 1993. 2.3 Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспары. (ОСӨЖ) |Тақырып |Тапсырманың мақсаты |Әдебиетте|Баллдар |Жұмыстың |Бақылау | | |мен мазмұны |р | |өткізілу |түрі | | | | | |мерзімі | | |Дирижерлауға |Оң және сол қол |(1,2) |3 |1 жұма |Тәжір. | |арналған |кимылдарының бекіту| | | |көрсету | |жаттығуларды |және меңгеру | | | | | |қайталау. | | | | | | |Партияларды аспапта|Студентке өз бетінше|(3,5) |3 |2 жұма |Тәжір. | |ойнап, айту. |жұмыс жасай білуге | | | |көрсету | | |бағыт беру, жүктеу. | | | | | |«Ауфтакт» түсінігін|Ауфтакт, оның |(1,2) |3 |3 жұма |Тәжір. | |кеңейту және |түрлерімен танысу , | | | |көрсету | |ауфтактты меңгеру |қол қимылындағы | | | | | |дағдыларымен жұмыс.|ескерту белгілері. | | | | | |Партияларды айтуда |Шығармаларының жеке |(1,4) |3 |4 жұма |Тәжір. | |интонациялық |партиямен жұмыс | | | |көрсету | |тазалық. |істеу. Партитураны | | | | | | |сольфеджио түрінде | | | | | | |тапсыру. | | | | | |Мектеп репертуарын |Мектеп репертуардағы|(2,3) |3 |5 жұма |Тәжір. | |іріктеудің |ән үйрену. Мектеп | | | |көрсету | |қағидалары. |әнің сүйемелдеудің | | | | | | |фортепиано аспабында| | | | | | |талдап орындау | | | | | |Шығармадағы |Партияны сөзімен |(1,2) |3 |6 жұма |Тәжір. | |сөздерді мәнерлеп |орындау.Шығарманың | | | |көрсету | |оқу. |авторына аннотация. | | | | | |Сөздегі көркемдік |Шығарманың шарықтау |(5,2) |3 |7,8 жұма |Тәжір. | |бейнені табу. |шегін білу. | | | |көрсету | |Дирижерлау |Қол қимылы |(1,6) |3 |9,10 жұма |Тәжір. | |техникасы |динамикасының және | | | |көрсету | | |штрихының озара | | | | | | |байланыстылығы. | | | | | |Партияны жатқа |Партияны мәнерлеп |(1,2) |3 |11,12 жұма|Тәжір. | |орындау. |орындау, айта білу. | | | |көрсету | |Шығарманы жатқа | | | | | | |орындау. | | | | | | |Дикциялық |. |(1,2) |3 |13,14 жұма|Тәжір. | |жаттығулар жасау | | | | |көрсету | |Сольфеджилеу |Хорға арналған |(1,2) |3 |17,18 жұма|Тәжір. | | |шығармаларды нотаға | | | |көрсету | | |қарап оқу (ЧХП). | | | | | |Дирижерлік |Дирижерлік |(1,2) |3 |19,20 жұма|Тәжір. | |аппараттың |аппараттын | | | |көрсету | |орналасуына |орналастыру жұмысы | | | | | |көмектесетін |және дирижердің | | | | | |жаттығулар, |мануальды техникасы | | | | | |мануальды | | | | | | |техниканың | | | | | | |кемшіліктерін | | | | | | |түзету. | | | | | | |Динамикалық |Көркемдік бейнесін |(1,2) |3 |21,22 жұма|Тәжір. | |белгілерін сақтап |ашу. | | | |көрсету | |айту. | | | | | | 7. Білімді бағалау бойынша хабар. Студенттің сабақтардағы іс - әрекеттің рейтингтік бағасы: |№ |Көрсеткіштер |Балл бойынша | | | |студенттердің рейтингі | |1 |Сабаққа қатыспауы |0 | |2 |Сабаққа жөнді қатыспаған |1 | |3 |Студенттің оқу әрекетінің мазмұны мен |2 | | |ұйымдастырылуында кейбір қателерді табуға | | | |болады | | |4 |Оқу процесіне белсенді түрде қатысқан |3 | Студенттің түрлі тапсырма орындауындағы рейтинг бағасы: |№ |Көрсеткіштер |Балл бойынша студенттердің| | | |рейтингі | |1 |Тапсырма орындалмаған |0 | |2 |Ноталық текст қателермен орындалған |1 | |3 |Тапсырма жеткілік деңгейде орындалған |2 | |4 |Тапсырмада музыка шығармалардың көркем |3 | | |бейнесі толық ашылған | | Рейтинг – шкаласы: |Бақылау түрлері |Баллдар | |Күнделікті |20 | |Аралық |35 | |Үй тапсырмасы |10 | |Қорытынды |35 | |Барлығы |100 | 1.8.Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынандай администрациялық шарттар қойылады: • Сабаққа кешігу –минус 0,5 балл • Сабақты босату –минус 2 балл • Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 1.9. Курс бойынша қорытынды баға төмендегі шкала (мөлшер) негізінде қойылады: |Баға |Мағынасы |Балл |Пайыздар, % | |А | |4,00 |95 – 100 | | |Өте жақсы | | | |А- | |3,67 |90 – 94 | |В.+ | |3,33 |85 – 89 | | |Жақсы | | | |В | |3,00 |80 – 84 | |В - | |2,67 |75 – 79 | |С.+ | |2,33 |70 – 74 | | | | | | | |Қанағаттанарлық | | | |С | |2,00 |65 – 69 | |С- | |1,67 |60 – 64 | |Д + | |1,33 |55 - 59 | |Д | |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | Студент білімінің қорытынды емтихан бағасын анықтау Қорытынды баға өзіне мынаны кіргізеді: Межелік бақылау-60% Емтихан - 40% Қе =Мқ • 0,6 + Е • 0,4 Қе – Қорытынды емтихан бағасы процентпен Мқ – Қорытынды межелік бақылау бағасы процентпен Е – емтихан бағасы процентпен 0,6 және 0,4 - коэфициенттері АТТЕСТАЦИЯЛЫҚ БАҒАНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-30 БАЛЛ) |Аттестация |0 – 14 |15 – 22 |23 – 26 |27 – 30 | |Баға |қанағаттанарлықсыз |қанағаттанарлық |жақсы |өте жақсы | ЕМТИХАНҒА РҰҚСАТ РЕЙТИНГІСІ (мысалға): 1. А1 12 + А2 13 = 25 (15-тен 29-ға дейінгі балл) емтиханға жіберілмейді 2. А1 16 + А2 18 = 34 (30-тен 60-ға дейінгі балл) емтиханға жіберіледі ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-40 БАЛЛ) Емтихан – 40 балл (40 %) |Аттестация |0 – 19 |20 – 29 |30 – 36 |37 – 40 | |Баға |қанағаттанарлықсыз |қанағаттанарлық |жақсы |өте жақсы | 1) Емтихан 0-ден 19-ға дейінгі балл – «қанағаттанарлықсыз» (академиялық борыш) 2. Емтихан 20-дан 40-қа дейінгі балл – емтихан тапсырылды Мысалға: Қорытынды: 16+18 + 22 = 56 (Д+; 1,33; қанағаттанарлық) 2.5 «Хорды дирижерлау» пәнінен талаптар Бағдарлама талаптары: Техникалық есеп беру (І- аттестация) 1. А сарреІІа - лық шығарманы нотаға қарап орындау. 2. .А сарреІІа - лық шығарманың партияларын нотаға қарап айту. 3. Коллоквиум (ауызша сұрақтарға жауап беру) Академиялық есеп беру. (ІІ- аттестация) 1. А сарреІІа - лық орындалатын шығармалардың партияларын нотаға қарап сөзімен мәнерлі орындау. 2. А сарреІІа - лық және сүйемелмен орындалатын шығарманы жатқа дирижерлау. 3. Шығармаларға ауызша (жазбаша) аннотация. Емтихан талаптары. 1. А сарреІІа - лық және сүйемелмен орындалатын шығармалардың партияларын нотаға қарап сөзімен мәнерлі орындау. 2 А сарреІІа - лық және сүйемелмен орындалатын шығармаларды жатқа дирижерлау. 3. А сарреІІа - лық шығармаға жазбаша аннотация. «Хорды дирижерлау» пәнінен емтихан ауызша түрде өткізіледі. Емтиханға арналған тапсырмалар алдын - ала беріліп, жатқа ойналады. Бұл студенттердің пәнді толық меңгеруі мен шығармашылықпен жұмыс жасауына жағдай жасайды.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz