Файл қосу
Студент дәптері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.61/01-201| | | |3 | |«Өзін-өзі тану» пәні |№1 басылым 18.09.2013 ж. | | |бойынша оқытушыға | | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В011900 – «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығына арналған) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1.ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ “Өзін-өзі тану” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің 5В011900 – «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуге негізгі басшылық болып табылады. 2.НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Өзін-өзі тану» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В011900 – «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В011900 – «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығының типтік оқу жоспары; - Өзін-өзі тану. Жоғары оқу орны оқытушыларына арналған әдістемелік құрал. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; - Өзін-өзі тану. Студент дәптері.1 курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; - Өзін-өзі тану. Хрестоматия. 1курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Жоғары оқу орындарында «Өзін-өзі тану» курсын оқып үйрену тұлғаның көпқырлы әлеуметтік қасиеттерін жан-жақты ашу, тұлға мен оны қоршаған орта әрекеттерінің үйлесімділігі, жеке және әлеуметтік өмірдің адами күш-қуаттық мәнін ашу, жеке өмір жолын таңдай алуға қалыптастыру, кәсіби тұрғыдан қалыптасуға қол жеткізу, отбасылық әлеуметтенуге бағыт-бағдар берумен тығыз байланыста қарастырылады. 3.2. Пәннің мақсаты - Жеке және әлеуметтік өмірдің адами күш-қуаттық мәнін ашып көрсету; - Өмір жолын өздігінен тағдауға ұмтылысын қалыптастыру; - Тез қарқынмен оқыту арқылы кәсіби тұрғыдан қалыптасуына қол жеткізу. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Студенттік ересектік өмірдің мәнін жете ұғынуына және өзінің жее өмір жолын әлеуметтік контексте сезінуіне көмектесу; ✓ Студенттік өмірлік ұстанымын анықтауы және соған сәйкес жеке тұлға ретінде жетілуіндегі жақын және алыс мақсаттарды белгілеуі; ✓ Студенттің үлкендер өмірінің оқиғалары мен жағдайларын, олардың ой-армандары мен мінез-құлықтарын, қажеттіліктері мен тілектерін ажырата білу қабілеттерін иемденуі және соған сәйкес қарым-қатынас нормаларын қалыптастыруы; ✓ Студенттің қиындық пен кедергілерге толы өмір ағымында тағдырына сенімді бола білуіне және бақытқа жету жолдарын меңгеруіне қол жеткізу. 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Студенттер тұлғааралық және топтық қарым-қатынас туралы білімдерін молайтады; ✓ Құндылық танымның түрлі ұғымдарын тануға үйренеді; ✓ Жанжалсыз, келісті қарым-қатынас жасауға машықтанады. 3.5. Курс пререквизиттері: 1. Философия 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Гуманитарлық ғылымдар 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Сәлеметсіздер ме? Танысуға рұқсат етіңіздер! |1 сағ | |2 |Мен бүгін студентпін. |1 сағ | |3 |Ойын ойнайтын адамдар. |1 сағ | |4 |Адамдар ойнайтын ойындар |1 сағ | |5 |Үйлесімділік пен жанжал |1 сағ | |6 |Төзімділік |1 сағ | |7 |Достық, жолдастық, әріптестік. |1 сағ | |8 |Махаббат сезімдері. |1 сағ | |9 |Нәзіктік пен қайраттылық. |1 сағ | |10 |Ғалам – біз өмір сүретін орта. |1 сағ | |11 |Еліктіргіш нәрселерден қалай сақтану керек? |1 сағ | |12 |Өмірді алдын ала болжауға бола ма? |1 сағ | |13 |Материалдық және рухани құндылықтар. |1 сағ | |14 |Өзгені пір тұтпа. Болашақ бүгіннен басталады. |1 сағ | |15 |Өмір – мәңгілік. Әрқашан мейірімділік жолымен жүр. |1 сағ | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Сәлеметсіздер ме? Танысуға рұқсат етіңіздер! |2 сағ | |2 |Мен бүгін студентпін. |2 сағ | |3 |Ойын ойнайтын адамдар. |2 сағ | |4 |Адамдар ойнайтын ойындар |2 сағ | |5 |Үйлесімділік пен жанжал |2 сағ | |6 |Төзімділік |2 сағ | |7 |Достық, жолдастық, әріптестік. |2 сағ | |8 |Махаббат сезімдері. |2 сағ | |9 |Нәзіктік пен қайраттылық. |2 сағ | |10 |Ғалам – біз өмір сүретін орта. |2 сағ | |11 |Еліктіргіш нәрселерден қалай сақтану керек? |2 сағ | |12 |Өмірді алдын ала болжауға бола ма? |2 сағ | |13 |Материалдық және рухани құндылықтар. |2 сағ | |14 |Өзгені пір тұтпа. Болашақ бүгіннен басталады. |2 сағ | |15 |Өмір – мәңгілік. Әрқашан мейірімділік жолымен жүр. |2 сағ | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Темперамент ұғымы. Өзіңіздің темперамент формулаңызды анықтаңыз. 2. Әр қоғамда түрлі әлеуметтік рольге ие адамдар (студент, профессор, бизнесмен, және т.б.) атынан сәлемдесу сценарийлерін дайындау. 3. Ж.Баласағұн, Қ.Жалаири, Сырым шешеннің адамдық қарым-қатынас, өзін ортада қалай ұстау керектігі жөнінде айтқан ақыл-кеңестері мен өсиеттеріне талдау жасау. 4. Бұқар жыраудың толғауынан үзіндіні, Ш.Құдайбердіұлының «Ұждан» атты әңгімесін, Кенже бидің нақылдары мен Абайдың «Он төртінші» қара сөзін оқып шығып, талдау жасау. 5. Шетел тілінің сөздігінен «толеранттық» және парадигма сөздерін жазып табыңыз. Олардың анықтамасы мен түсіндірмесін жазу. 6. Ел арасында кең тараған ән, толғаулар, өлең, шұмақтарындағы кешірім өтінген жолдарды еске түсіріп, жазу. 7. Әбу Насыр әл Фарабидің философиялық трактаттарынан үзндімен, Ақтамбердінің толғауымен, Абайдың алтыншы сөзімен, М.Мақатаевтың достық жайлы өлеңдрімен танысу, талдау жасау. 8. Нағыз ханымды ерекшелейтін белгілерді анықтап, көрсету. 9. «Әйел бақыты», «Еркек бақыты» сіздің пікіріңізше нені білдіреді? Эссе жазыңыз. 10. Қазіргі адамдар сақтанулары қажет және күшті ерік-жігер болмаған жағдайда құлдырауға алып келетін еліктіргіш нәрселердің тізімін жазыңыз. 11. Қандай әдеттерден арылып, қандай әдеттерді бойға сіңіргіңіз келеді? Менің жақсы әдіттерім, менің жаман әдеттерім, маған қажетті әдеттер деген бағаналардан тұратын кестені толтырыңыз. 12. Абайдың «Отыз жетінші сөзін» оқып шығып, өз ойыңызды білдіріңіз. 13. Сізге жұмсалатын қаржының пайыз көлемінде қаншасы материалдық, қаншасы рухани қажеттіліктерге жұмсалатынын анықтап, жазыңыз. 14. Сіз өз болашағыңызды елестете аласыз ба? Өзіңіздің мамандығыңыздың басқа немен шұғылданар едіңіз? Сіздің жеке адам, жеке тұлғалық бейнеңіз неден көрінеді? «Менің пікірім...» тақырыбына эссе жазыңыз. 15. «Бақыт түймедағын» салып, жапырақшаларына өмірге риза болу үшін сізге қажетті негізгі құндылықтарды жазыңыз. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ: Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сәлеметсіздер ме?|Сәлеметсіздер ме?| |Темперамент |Конспект | |Танысуға рұқсат |Танысуға рұқсат | |ұғымы. | | |етіңіздер! |етіңіздер! | |Өзіңіздің | | | | | |темперамент | | | | | |формулаңызды | | | | | |анықтаңыз. | | |Мен бүгін |Мен бүгін |Кесте |Әр қоғамда |Кесте | |студентпін. |студентпін. | |түрлі |жасау | | | | |әлеуметтік | | | | | |рольге ие | | | | | |адамдар | | | | | |(студент, | | | | | |профессор, | | | | | |бизнесмен, | | | | | |және т.б.) | | | | | |атынан | | | | | |сәлемдесу | | | | | |сценарийлерін| | | | | |дайындау. | | |Ойын ойнайтын |Ойын ойнайтын |Сурет-плакатта|Ж.Баласағұн, |Реферат | |адамдар. |адамдар. |р, муляждар |Қ.Жалаири, | | | | | |Сырым | | | | | |шешеннің | | | | | |адамдық | | | | | |қарым-қатынас| | | | | |, өзін ортада| | | | | |қалай ұстау | | | | | |керектігі | | | | | |жөнінде | | | | | |айтқан | | | | | |ақыл-кеңестер| | | | | |і мен | | | | | |өсиеттеріне | | | | | |талдау жасау.| | |Адамдар ойнайтын |Адамдар ойнайтын |Кесте |Бұқар |Конспект | |ойындар |ойындар | |жыраудың | | | | | |толғауынан | | | | | |үзіндіні, | | | | | |Ш.Құдайбердіұ| | | | | |лының «Ұждан»| | | | | |атты | | | | | |әңгімесін, | | | | | |Кенже бидің | | | | | |нақылдары мен| | | | | |Абайдың «Он | | | | | |төртінші» | | | | | |қара сөзін | | | | | |оқып шығып, | | | | | |талдау жасау.| | |Үйлесімділік пен |Үйлесімділік пен |Таратпа |Шетел тілінің|Хабарлама| |жанжал |жанжал |материалдар |сөздігінен | | | | | |«толеранттық»| | | | | |және | | | | | |парадигма | | | | | |сөздерін | | | | | |жазып | | | | | |табыңыз. | | | | | |Олардың | | | | | |анықтамасы | | | | | |мен | | | | | |түсіндірмесін| | | | | |жазу. | | |Төзімділік |Төзімділік |Нақты сезім |Ел арасында |Хабарлама| | | |мүшелеріне |кең тараған | | | | |әсер ететін |ән, | | | | |заттар |толғаулар, | | | | | |өлең, | | | | | |шұмақтарындағ| | | | | |ы кешірім | | | | | |өтінген | | | | | |жолдарды еске| | | | | |түсіріп, | | | | | |жазу. | | |Достық, |Достық, |Суреттер |Әбу Насыр әл |Реферат | |жолдастық, |жолдастық, | |Фарабидің | | |әріптестік. |әріптестік. | |философиялық | | | | | |трактаттарына| | | | | |н үзндімен, | | | | | |Ақтамбердінің| | | | | |толғауымен, | | | | | |Абайдың | | | | | |алтыншы | | | | | |сөзімен, | | | | | |М.Мақатаевтың| | | | | |достық жайлы | | | | | |өлеңдрімен | | | | | |танысу, | | | | | |талдау жасау.| | |Махаббат |Махаббат |ТСО |Нағыз ханымды|Схема | |сезімдері. |сезімдері. | |ерекшелейтін | | | | | |белгілерді | | | | | |анықтап, | | | | | |көрсету. | | |Нәзіктік пен |Нәзіктік пен |Лабораториялық|«Әйел |Схема | |қайраттылық. |қайраттылық. |стенд |бақыты», | | | | | |«Еркек | | | | | |бақыты» | | | | | |сіздің | | | | | |пікіріңізше | | | | | |нені | | | | | |білдіреді? | | | | | |Эссе жазыңыз.| | |Ғалам – біз өмір |Ғалам – біз өмір |Суреттер |Қазіргі |Еркін | |сүретін орта. |сүретін орта. | |адамдар |шығарма | | | | |сақтанулары | | | | | |қажет және | | | | | |күшті | | | | | |ерік-жігер | | | | | |болмаған | | | | | |жағдайда | | | | | |құлдырауға | | | | | |алып келетін | | | | | |еліктіргіш | | | | | |нәрселердің | | | | | |тізімін | | | | | |жазыңыз. | | |Еліктіргіш |Еліктіргіш |Таратпа |Қандай |Хабарлама| |нәрселерден қалай|нәрселерден қалай|материалдар |әдеттерден |даярлау. | |сақтану керек? |сақтану керек? | |арылып, | | | | | |қандай | | | | | |әдеттерді | | | | | |бойға | | | | | |сіңіргіңіз | | | | | |келеді? Менің| | | | | |жақсы | | | | | |әдіттерім, | | | | | |менің жаман | | | | | |әдеттерім, | | | | | |маған қажетті| | | | | |әдеттер деген| | | | | |бағаналардан | | | | | |тұратын | | | | | |кестені | | | | | |толтырыңыз. | | |Өмірді алдын ала |Өмірді алдын ала |Кесте, |Абайдың «Отыз|Реферат | |болжауға бола ма?|болжауға бола ма?|суреттер |жетінші | | | | | |сөзін» оқып | | | | | |шығып, өз | | | | | |ойыңызды | | | | | |білдіріңіз. | | |Материалдық және |Материалдық және |Таратпа |Сізге |Жинақ | |рухани |рухани |материалдар |жұмсалатын |жасау | |құндылықтар. |құндылықтар. | |қаржының | | | | | |пайыз | | | | | |көлемінде | | | | | |қаншасы | | | | | |материалдық, | | | | | |қаншасы | | | | | |рухани | | | | | |қажеттіліктер| | | | | |ге | | | | | |жұмсалатынын | | | | | |анықтап, | | | | | |жазыңыз. | | |Өзгені пір тұтпа.|Өзгені пір тұтпа.|Кесте |Сіз өз |Реферат | |Болашақ бүгіннен |Болашақ бүгіннен | |болашағыңызды| | |басталады. |басталады. | |елестете | | | | | |аласыз ба? | | | | | |Өзіңіздің | | | | | |мамандығыңызд| | | | | |ың басқа | | | | | |немен | | | | | |шұғылданар | | | | | |едіңіз? | | | | | |Сіздің жеке | | | | | |адам, жеке | | | | | |тұлғалық | | | | | |бейнеңіз | | | | | |неден | | | | | |көрінеді? | | | | | |«Менің | | | | | |пікірім...» | | | | | |тақырыбына | | | | | |эссе жазыңыз.| | |Өмір – мәңгілік. |Өмір – мәңгілік. |Кесте |«Бақыт |Кесте | |Әрқашан |Әрқашан | |түймедағын» |жасау. | |мейірімділік |мейірімділік | |салып, | | |жолымен жүр. |жолымен жүр. | |жапырақшалары| | | | | |на өмірге | | | | | |риза болу | | | | | |үшін сізге | | | | | |қажетті | | | | | |негізгі | | | | | |құндылықтарды| | | | | |жазыңыз. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Өзін-өзі тану. Студент |10 |9 | | | |дәптері.1 курс. – Алматы: | | | | | |«Бөбек» РОСО, 2004; | | | | |2 |Өзін-өзі тану. Хрестоматия.|10 |9 | | | |1курс. – Алматы: «Бөбек» | | | | | |РОСО, 2004; | | | | 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Өзін-өзі тану. Студент дәптері.1 курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; 8.1.2. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. 1курс. – Алматы: «Бөбек» РОСО, 2004; 8.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.2.1. От Конфуция до Жванецкого. 300 достойнейших афоризмов 8.2.2. Т О М А Л О Г И Я. ЭНЦИКЛОПЕДИЯ САМОПОЗНАНИЯ. Василий Лычковский – набор: http://www.koob.ru/members/vasgen 8.2.3. Бернс Р. Развитие Я концепции и воспитание. М., Прогресс, 1986г 8.2.4. Гинзбург М.Р. Психологическое содержание личностного самоопределения // Вопросы психологии. 1994г., №3 8.2.5. Захарова А.В. Структурно-динамическая модель самооценки // Вопросы психологии. 1989г., №1 8.2.6.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998 8.2.7. Прихоэлан А.М. Развитие эмоциональной стороны самосознания // Формирование личности в переходный период от подросткового к юношескому возрасту. М., 1987г. 8.2.8. Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение. – М. – В.: ИПП, НПО «МОДЭК», 1996г. 8.2.9. Пряжнеков Н.С. Психологический смысл труда: - М.: Издательство ИПП, Воронеж: НПО «МОДЖ» , 1997г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz