Файл қосу

Ағылшын тілінде сөйлей алу және түсіну, жаза алу этикасының талаптарына сәйкестікте ұстай алу



|                        Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым         |
|Министрлігі                                                                |
|Семей қаласының  Шәкәрім атындағы  Мемлекеттік Университеті                |
|СМК 3 деңгейдегі        |                 |                                |
|құжат                   |ПОӘК             |ПОӘК   042 –18-17. 1.41/02-2013 |
|                        |                 |                                |
|«Ағылшын тілі» пәнінің  |Басылым № 1      |                                |
|студентке арналған      |                 |                                |
|жұмыс бағдарламасы      |                 |                                |








                        «Ағылшын тілі»  пәні бойынша

                                  5В072600,
 5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400, 5В
    070300, 5В090100, 5В030100, 5В050200, 5В020300, 5В 050400, 5В050300,
   5В072600, 5В072300, 5В 070400, 5В070200, 5В072800, 5В 073000, 5В072900,
  5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В, 5В030100, 5В050300, 5В070400,
   5В070200, 5В 072900, 5В072600, 5В 072800, 5В073200, 5В070400, 5В080100,
   5В080700, 5В073100, 5В 120100, 5В120200, 5В060800, 5В080300, 5В080200,
  5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600, 5В080100, 5В080700, 5В
                       050800 мамандықтарына арналған

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                Пәннің студентке арналған жұмыс бағдарламасы


















                                    Семей


                                    2013






                                   Кіріспе

1 Жаcалынды
Құрастырған  Ахмерова Н.М.  “Аударма  теориясы мен практикасы” кафедрасының
аға оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті.



2 Талқыланды.
2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында

Хаттама № 1    «02»    қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі   _______________________ Калимова Ж. У.


2.2 Гуманитарлық -  заң  факультеттің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама № 1   17. қыркүйек 2013 г

Оқу-әдістемелік бюро бастығы _____________ Кенесбаева Ш.С.

3. Бекітілді.
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды.

Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013ж.

Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
бірінші проректор   _________________   ____________ Искакова Г.К.

4. Алғашқы рет енгізілді
(«   » ____________ 20 __ж.   №__  басылымның орнына)





















                                   Мазмұны


1. Жалпы мәліметтер.
2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу.
3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
4. Курс  форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты
7. Әдебиет











































1. Жалпы  мәліметтер
1.1 Жалпы мәліметтер
Ахмерова Нуржамиля Муснятовна, аға оқытушы
Кафедра: Аударма теориясы мен практикасы
Байланыс жолы: тел: 34 36 87
Сабақты өткізу орны  - № 1 корпус, № 903  аудитория
Пәннің атауы: Ағылшын тілі
Кредит саны: 6

1.2 Курстың қысқаша мінездемесі
       «Ағылшын      тілі»       пәнінің       бағдарламасы        5В072600,
5В072300,5В072700,5В072800,5В071700,5В073000,5В072900,5В070200,5В070400,  5В
070300,  5В090100,  5В030100,  5В050200,  5В020300,  5В  050400,   5В050300,
5В072600, 5В072300, 5В 070400,  5В070200,  5В072800,  5В  073000,  5В072900,
5В071700, 5В070300, 5В 090100, 5В 0504005В,  5В030100,  5В050300,  5В070400,
5В070200, 5В 072900, 5В072600,  5В  072800,  5В073200,  5В070400,  5В080100,
5В080700, 5В073100,  5В  120100,  5В120200,  5В060800,  5В080300,  5В080200,
5В060700, 5В050600, 5В050900, 5В051000, 5В 050600,  5В080100,  5В080700,  5В
050800  мамандықтары  бойынша  Қазақстан  Республиқасының   3.   08.277-2006
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты  негізінде  құрастырылған.
Студенттерге тілдік қарым-қатынас пен сөйлеу мәдениетінің  негізгі  ұғымдары
жөнінде түсінік беру.
1.2 Мәдениетаралық қатынастың негізгі  салаларында  болашақ  маманның  дұрыс
және кәсіби  сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын  қалыптастыру.  Болашақ  маманның
кәсіптік қызметінің контекстінде  оқытылатын  шет  тілі  елінің  және  туған
елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,  вербалды  және  вербалды  емес
қатынас құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік  ерекшеліктері  туралы  білімді
жүзеге асыру.
1.3 Тілдік  қарым-қатынаста  студенттердің  оқытылатын  шет  тілінің  тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).  Студенттерді  «Ағылшын   тілі»  пәні  бойынша  лингвистикалық
тұрғыдан дайындау.
1.4 Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
1. «Ағылшын тілі» курсының мақсаттары мен міндеттерін.
2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
3.Оқытылатын    тіл    елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің    жүйесін,     мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
5.Оқытылатын   шет   тілін   жеткізушілердің    тілдеріндегі   ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу  мінез  -  құлқының  вербалды   және   вербалды   емес
құралдары).
6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).
Студенттер мынаны істей білуі тиіс:
  1.Ағылшын  тілінде  сөйлей   алу   және   түсіну,жаза    алу    этикасының
талаптарына сәйкестікте ұстай алу;
 2.Басқа мәдениет  өкілдерінің  жағдайларға  байланысты  қалыптасқан  мінез-
құлқын пайымдай білу;
 3.Екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын  ажырата білу,  барабар
аударманы жүзеге  асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-барабар
стратегиясын және тактикасын іске асыру, мақсат білімдерді пайданалу;
4.Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес  өз  ойларын  шет  тілінде  бере
алуы;   Тілдің   мазмұндылығын,айтылымның   ақпараттылығын,    қисындылығын,
орындылығын, мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;
5. Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу;
1.6  1 семестр - курстың пререквизиті: жоқ
        2 семестр - курстың пререквизиті; Шет тілі I
1.7 Постреквизит; Шет тлі II, Кәсіби шет тілі

2 Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу

|№  |Тақырып                      |Сағат саны                  |Әдебиет  |
|п\п|                             |                            |         |
|   |                             |Дәр|ЗС |МС   |ОСӨЖ   |СӨЖ   |         |
|   |                             |іс |   |     |       |      |         |
|2  |Грамматикалық материал:      |   |   |8    |       |      |7.1.1;   |
|   |Оборот There is/ There are.  |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |The Noun. The Article.       |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Classification of nouns.     |   |   |     |       |      |         |
|   |Proper nouns. Class nouns.   |   |   |     |       |      |         |
|   |Material nouns. Abstract     |   |   |     |       |      |         |
|   |nouns. Grammatical categories|   |   |     |       |      |         |
|   |of nouns. The category of    |   |   |     |       |      |         |
|   |number. The category of case.|   |   |     |       |      |         |
|   |The  Use of articles with    |   |   |     |       |      |         |
|   |common nouns. The use of the |   |   |     |       |      |         |
|   |indefinite article with class|   |   |     |       |      |         |
|   |nouns. The use of the        |   |   |     |       |      |         |
|   |definite article with class  |   |   |     |       |      |         |
|   |nouns. The use of  indefinite|   |   |     |       |      |         |
|   |and definite  articles with  |   |   |     |       |      |         |
|   |nouns of material. The use of|   |   |     |       |      |         |
|   |indefinite  and definite     |   |   |     |       |      |         |
|   |articles with  abstract      |   |   |     |       |      |         |
|   |nouns. The use f articles    |   |   |     |       |      |         |
|   |with proper nouns. The use of|   |   |     |       |      |         |
|   |articles with nouns in set   |   |   |     |       |      |         |
|   |expressions.                 |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Place.  |   |   |     |       |      |         |
|   |Holidays. Countries.         |   |   |     |       |      |         |
|   |Text:  Win a dream holiday   |   |   |     |       |      |         |
|   |for two!                     |   |   |     |       |      |         |
|3  |Грамматикалық материал:      |   |   |7    |       |      |7.1.1;   |
|   |The Pronoun. The Preposition.|   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |The pronouns. Classification |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |of pronouns: personal,       |   |   |     |       |      |         |
|   |possessive, reflexive,       |   |   |     |       |      |         |
|   |reciprocal, demonstrative,   |   |   |     |       |      |         |
|   |interrogative, relative      |   |   |     |       |      |         |
|   |conjunctive, defining,       |   |   |     |       |      |         |
|   |indefinite, negative.  The   |   |   |     |       |      |         |
|   |Preposition. Classification  |   |   |     |       |      |         |
|   |of prepositions.             |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Love.   |   |   |     |       |      |         |
|   |Relationships. Stories.      |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: 1. The Hollywood       |   |   |     |       |      |         |
|   |director and the native      |   |   |     |       |      |         |
|   |American. 2. Dinner by post. |   |   |     |       |      |         |
|4  |Грамматикалық материал:      |   |   |6    |       |      |7.1.1;   |
|   |The Adjective.               |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Classifications of the       |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Adjective. The Adverb.       |   |   |     |       |      |         |
|   |Classification of Adverbs:   |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып: Shopping.|   |   |     |       |      |         |
|   |Presents. Clothes            |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: 1What people really    |   |   |     |       |      |         |
|   |want for their birthday. 2.  |   |   |     |       |      |         |
|   |The real price of fashion.   |   |   |     |       |      |         |
|5  |Грамматикалық материал:      |   |   |8    |       |      |7.1.1;   |
|   |The Numeral. The Cardinal    |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Numerals. Ordinal Numerals.  |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Dates. The Present (Past,    |   |   |     |       |      |         |
|   |Future) Indefinite Tenses.   |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып: Fit.     |   |   |     |       |      |         |
|   |Sport. Health and fitness.   |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: 16 ways to de-stress.  |   |   |     |       |      |         |
|6  |Грамматикалық материал:      |   |   |12   |       |      |7.1.1;   |
|   |The Present (Past, Future)   |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Continuous Tenses. The       |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Present (Past,Future) Perfect|   |   |     |       |      |         |
|   |Tenses. The Use of the       |   |   |     |       |      |         |
|   |Present Perfect Тense. The   |   |   |     |       |      |         |
|   |Use of the Past Perfect      |   |   |     |       |      |         |
|   |Тense.                       |   |   |     |       |      |         |
|   |The use of the Future Perfect|   |   |     |       |      |         |
|   |Тense                        |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып:  Job.    |   |   |     |       |      |         |
|   |Work. Experience.            |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: From mountains to      |   |   |     |       |      |         |
|   |modelling                    |   |   |     |       |      |         |
|   |2-семестр                    |   |   |     |       |      |         |
|1  |Грамматикалық материал:      |   |   |6    |       |      |7.1.1;   |
|   |The Passive Voice.           |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Лексикалық тақырып:  Eco.    |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Protests. Green issues.      |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: Climate change march.  |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: How green are you?     |   |   |     |       |      |         |
|2  |Грамматикалық материал:      |   |   |8    |       |      |7.1.1;   |
|   |Modal Verbs. Definition Can, |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Nay, Must, Should and Ought, |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Need.                        |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып:          |   |   |     |       |      |         |
|   |Education. Schools. Social   |   |   |     |       |      |         |
|   |change.                      |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: Three generations.     |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: Meet the parents.      |   |   |     |       |      |         |
|3  |Грамматикалық материал:      |   |   |10   |       |      |7.1.1;   |
|   |Sequence of tenses. Direct   |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |and Indirect Speech. Indirect|   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Speech (statements, commands,|   |   |     |       |      |         |
|   |general and special          |   |   |     |       |      |         |
|   |questions)                   |   |   |     |       |      |         |
|   |Лексикалық тақырып: Smile.   |   |   |     |       |      |         |
|   |Character. The face.         |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: “ Smile and the world  |   |   |     |       |      |         |
|   |smiles with you. Cry and you |   |   |     |       |      |         |
|   |cry alone.”                  |   |   |     |       |      |         |
|4  |Грамматикалық материал:      |   |   |7    |       |      |7.1.1;   |
|   |Non-finite forms of the verb |   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |(The Infinitive). Лексикалық |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |тақырып: Lifestyle. Health.  |   |   |     |       |      |         |
|   |Food. Cars.                  |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: How not to die before  |   |   |     |       |      |         |
|   |you get old.                 |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: My first car.          |   |   |     |       |      |         |
|5  |Грамматикалық материал:      |   |   |7    |       |      |7.1.1;   |
|   |Non-finite forms of the verb.|   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Participle Constructions.    |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Лексикалық тақырып: Animals. |   |   |     |       |      |         |
|   |Pets. People.                |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: Stories about animals. |   |   |     |       |      |         |
|6  |Грамматикалық материал:      |   |   |7    |       |      |7.1.1;   |
|   |Non-finite forms of the verb.|   |   |     |       |      |7.1.2;   |
|   |Gerundial Construction.      |   |   |     |       |      |7.1.3;   |
|   |Лексикалық тақырып:          |   |   |     |       |      |         |
|   |Coincidences. Buildings. The |   |   |     |       |      |         |
|   |weather. Predictions         |   |   |     |       |      |         |
|   |Text: The coolest hotel in   |   |   |     |       |      |         |
|   |the world.                   |   |   |     |       |      |         |

3 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
Студент болған күннен бастап кәсіби маман ретінде ойлап, соған сәйкес  жұмыс
істеуге дағдылан. Сабаққа уақытында кел. Үнемі  сабаққа  дайын  бол.  Кәсіби
маманға тән іс - әрекет ет. Сабақ барысында өтілетін тақырыптарға сәйкес  өз
ойыңды білдіруге әбден құқығың бар. Өз ойыңды білдіруге  тырыс.  Зерттеулер,
фактілер  негізінде  өз  ойыңды  дәлелдеуге  дайын  бол.  Барлық  студенттер
сабақтан  қалмауы  тиіс.  5  реттен  артық  сабақ  босатқан  студент  оқудан
шығарылады. Оқу жоспарында көрсетілген  талаптарды  физикалық  немесе  басқа
жағынан орындай алмаған жағдайда курстың алғашқы 2  аптасында  бұл    туралы
оқытушы құлағдар болуы  тиіс.  1  семестр  барысында  7  және  15  апталарда
жазбаша ағымдық  бақылау  жұмыстары  жүргізіледі.  Бұл  бақылау  жұмыстарына
едәуір мөлшерде балл бөлінетіндіктен студенттердің бәрі бақылау  жұмыстарына
қатысуы тиіс. Сабақ 15 желтоқсанда  аяқталады.  Бұл  күннен  кейін  сессияны
аяқтаймын, қысқы сессиядан өтемін  дейтін  студенттерден  ешқандай  қарыздар
қабылданбайды, сондықтан барлық қарыздар осы күнге дейін тапсырылуы тиіс.

4 Курс  форматы
Машықтану сабағына қатысу міндетті. Егер де  белгілі  бір  себеппен  сабаққа
қатыса алмаған жағдайда оқушы сабақта алынған тапсырма үшін жауапты  болады.
Сабақ кезінде тәртіпті бұзғаны  үшін  оқушы  сабақтан  босатылады  немесе  F
бағасы қайылады.Үй жұмысы міндетті  түрде  орындалуы  керек  және  машықтану
сабағы немесе ОСӨЖ- ден кейін өткізілу керек.

5 Курс саясаты
Семестр бойы  екі  межелік  бақылау  жұмысы  өткізіледі.  Бақылау  жұмысының
бағасы төмен  болған  жағдайда  қосымша  тапсырма  берілмейді.Сонымен  қатар
ешқандай қайта тапсыру болмайды. Бақылау жұмысы кезінде кітап және  конспект
қолдануға  болмайды.  Қорытынды   емтиханда   екі   семестр   байы   өтілген
тақырыптардың барлығы қамтылады. Кез-келген көшіру қатаң  жазаланады:  оқушы
сабақтан  босатылады  немесе  F  бағасы  қойылады.  Сабақ   барысында   ұялы
телефондарды міндетті түрде өшіру керек.

6 Бағалау саясаты

|Вид   |1 апта                                             |2 апта   |3 апта     |
|работы|                                                   |         |           |
|1     |2                                                  |3        |4          |
|      |1-7 апта аралығында аудиториялық сабаққа қатысу    |30       |           |
|2     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|3     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |About myself. My working day. My academy.          |20       |ОСӨЖ       |
|4     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |Geographical position and political system of      |30       |СӨЖ        |
|      |Kazakhstan.                                        |         |           |
|      |Economy, culture and customs and traditions of     |         |           |
|      |Kazakhstan.                                        |         |           |
|5     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|6     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |My flat. My home town. My friends.                 |20       |ОСӨЖ       |
|7     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |Geographical position and political system of The  |30       |СӨЖ        |
|      |United Kingdom. The United Kingdom(culture and     |         |           |
|      |customs and traditions)                            |         |           |
|      |Межелік бақылау                                    |80       |           |
|      |1-7 апта аралығындағы балл жиынтығы                |30       |           |
|8     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|9     |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |My hobby. My future profession. Kazakhstan is my   |20       |ОСӨЖ       |
|      |homeland.                                          |         |           |
|10    |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |The United States of America (geographical         |30       |СӨЖ        |
|      |position, economy, culture, political system,      |         |           |
|      |customs and traditions, holidays).                 |         |           |
|      |Higher education in Kazakhstan                     |         |           |
|11    |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|12    |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Үй жұмысы                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|      |Capitals: Astana. Capitals: London.                |20       |ОСӨЖ       |
|13    |Грамматикалық жаттығулар                           |15       |МС         |
|      |Глоссарий                                          |         |           |
|      |Лексикалық жаттығулар                              |         |           |
|14    |Higher education in English speaking countries.    |30       |СӨЖ        |
|      |Holidays.                                          |         |           |
|15    |Межелік бақылау                                    |80       |           |
|8-9 апта аралығындағы балл жиынтығы                      |300      |           |
|Барлығы;                                                 |600      |           |
|Емтихан баллы                                            |400      |           |
|Академиялық мерзімдегі балл жиынтығы                     |1000     |           |

7 Әдебиеттер
7.1  НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ
7.1.1 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs,  Chris  Dawson,  New
Inside out –  Macmillan, 2008
7.1.2 Ю.Б. Голицинский, Грамматика англ. языка.-М., 1997.
7.1.3 Баданбекқызы З. English.,1997.
7.1.4 Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005.
7.1.5 Качалова, К.Н. Практическая грамматика англ. языка с упражнениями и
ключами.-   М., 1996.
7.1.6 Ислам, А. Английский язык.- А.,2007.

7.2. ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТ

7.2.1 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.1.-СПб.,1999.
7.2.2 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.2.-СПб.,1999.
7.2.3 Eckersley C.E.   English for Everybody.B.3.-СПб.,1999.
7.2.4 Eckersley C.E.   English for Everybody. B.4.-СПб.,1999.
Электронды оқулық
English   "LINGUA"  для  начинающих:  Электронный  учебник  /Н.   Букетова.-
Караганда, 2007.
































































































































Пәндер