Файл қосу
Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет пәні 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2014 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2014 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2014 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН (16.06.2014 ж. №2 басылымға ауыстырылды) Мазмұны: 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Джумажанова Гульжанар Какимжановна, психология ғылымдарының кандидаты, доцент Телефон номері: 30-43-41 Сабақ өтетін орын - №302 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 3. Пәнді оқытудың мақсаты: – оқу-тәрбие мәселелеріндегі тұлғаның толық дамуын қалыптастыру; – жас ерекшелік кезеңінде толық тұлғалық және ақыл-ой кәсіптік дамуын қамтамасыз ету; – әрбір балаға жекелеген қатынас жолдарын табу; – баланың психологиялық-педагогикалық зерттеулермен қамтамасыз ету; – тұлғалық және ақыл-ой даму ауытқының коррекциясымен алдын-алу жұмыстарын жүргізу; – ата-аналарды немесе бала тәрбиесімен айналысатындарды, отбасында психологиялық ахуалды қалыптастыру жағдайында кеңеспен қамтамасыз ету. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: – білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет пәнінің мазмұнын білу; – білім беру мекемелерінде психологиялық қызметті ұйымдастырудың моделдерімен танысу; – қатаң түрде өзінің кәсіби компетенциясы шегінде сұрақтарды қарастыруға шешімдер қабылдауға; – қазіргі ғылыми негізделген диагностикалық әдістерді қолдануға үйрету; – психокоррекциялық жұмысты ұйымдастыру. 1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: білуі керек: - психологиялық қызмет жүйесін, құрылысын; - психологиялық қызметтің жұмыс бағыттарын; - психодиагностиканы, психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - психологтың психикалық түзету жұмыстарыының және дамыту жұмыстарының мазмұнын. игеруі керек: - отбасында, мектепте психологиялық кеңес берудің принциптері мен методикасын меңгеруі керек: - практикалық психолог кәсіби іс әрекетінде түрлі әдістемелерді жүргізу; - клиенттың проблемасын талқылау, клиентпен арадағы қарым-қатынасты орнату, клиентке әсер ету әдістерін жүргізу; - психологиялық кеңес берудің нәтижелілігін анықтау. істей алуы керек: - негізгі психологиялық ұғымдар мен анықтамалардың мәнін түсініп, игеру; - ғылыми теориялар және сөздіктермен жұмыс; - теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижесін өздігінен талдау, қорытынды жасау түсінуі керек: практикалық психолог кәсіби іс-әрекетінде түрлі әдістемелерді жүргізу; - клиенттың проблемасын талқылау, клиентпен арадағы қарым-қатынасты орнату, клиентке әсер ету әдістерін жүргізу болуы керек: - психологиялық қызмет жүйесін, құрылысын; - психологиялық қызметтің жұмыс бағыттарын; - психодиагностиканы, психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - психологтың психикалық түзету жұмыстарыының және дамыту жұмыстарының мазмұнын қабылдауы керек: психологиялық қызмет жүйесінде ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұн және экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерін талдау, тәсілдері мен әдістер жүйесін. 1.6. Курс пререквизиттері: 1.6.1 Жалпы психология 1.6.2 Балалар психологиясы 1.6.3 Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау, психологиялық кеңес беру 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1 Ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру 1.7.2 Психологиялық коррекция және кеңес беру, педагог-психологтың жеке тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті 1.7.3 Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы 1.7.4 Эксперименталды психологиясы 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 1 | |Тақырып атауы |Сағат саны | | | | | |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Семи |Лаб. |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 35-48 | | |мекемелеріндегі | | | | | |3 Б. 5-9 | | |психологиялық | | | | | |7 Б. 47-210 | | |қызметтің қазіргі | | | | | | | | |жағдайы, моделі, | | | | | | | | |құрылысы. | | | | | | | |2 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 51-55 | | |мекемелеріндегі | | | | | |8 Б. 210-225 | | |психологиялық | | | | | | | | |қызметтегі мектеп | | | | | | | | |психологының жұмыс| | | | | | | | |мазмұны, мақсаты, | | | | | | | | |міндеттері. | | | | | | | |3 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |мекемесіндегі | | | | | |7 Б. 105-135 | | |психолог жұмысын | | | | | |4 Б. 52-69 | | |ұйымдастыру | | | | | | | |4 |Мектеп оқушысының |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |психологиялық-педа| | | | | |7 Б. 12-165 | | |гогикалық | | | | | |8 Б. 14-28 | | |мәртебесі, оның | | | | | | | | |мазмұны және | | | | | | | | |параметрлері. | | | | | | | |5 |Психологиялық-педа|2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 35-48 | | |гогикалық | | | | | |3 Б. 5-9 | | |консилиум | | | | | |7 Б. 47-210 | | |ұйымдастыру және | | | | | | | | |өткізу. | | | | | | | |6 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |мекемесіндегі | | | | | |7 Б. 12-165 | | |психологтың | | | | | |8 Б. 14-28 | | |іс-қағаздарын | | | | | | | | |жүргізу | | | | | | | | |қажеттілігі. | | | | | | | |7 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |мекемесіндегі | | | | | |7 Б. 12-165 | | |психолог жұмысын | | | | | |8 Б. 14-28 | | |жоспарлау. | | | | | | | |8 |Мектеп |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |психологының | | | | | |4 Б. 52-69 | | |педагогикалық | | | | | |7 Б. 12-165 | | |ұжыммен жұмыс | | | | | |8 Б. 14-28 | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |9 |Мектеп |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |психологының | | | | | |7 Б. 105-135 | | |отбасымен жұмыс | | | | | |4 Б. 52-69 | | |ерекшелігі. | | | | | | | |10 |Ата-аналармен |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |диагностикалық | | | | | |7 Б. 105-135 | | |жұмыс мазмұны және| | | | | |4 Б. 52-69 | | |кеңес беру. | | | | | | | |11 |Ата-аналармен |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |коррекциялық жұмыс| | | | | |4 Б. 52-69 | | |мазмұны. | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |12 |Психологиялық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |кеңес берудің жас | | | | | |4 Б. 52-69 | | |ерекшелікке | | | | | |7 Б. 12-165 | | |байланысты | | | | | |8 Б. 14-28 | | |сипаттары. | | | | | | | |13 |Психологиялық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |алдын-алу | | | | | |7 Б. 105-135 | | |жұмыстарын | | | | | |4 Б. 52-69 | | |ұйымдастыру | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |14 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |мекемесіндегі | | | | | |7 Б. 105-135 | | |психологтың | | | | | |4 Б. 52-69 | | |психологиялық | | | | | | | | |ағарту жұмыстары. | | | | | | | |15 |Білім беру |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |мекемесіндегі | | | | | |4 Б. 52-69 | | |психолог | | | | | |7 Б. 12-165 | | |жұмысындағы | | | | | |8 Б. 14-28 | | |психотерапияның | | | | | | | | |алатын орны. | | | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |- |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |2 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |4 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинар |30 | | |6 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинарға |30 | | |8 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |10 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |12 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | | |Семинар |30 | | |14 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |15 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. Вопросы теории и практики. М., 1991 2. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога, М: 1993 3. Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 1997. 4. Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога в образовании. – М: 1995. 5. Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.1-том.-М., 1998. 7.2. Қосымша әдебиеттер: 1. Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. //Вопросы теории и практики. – М., 1991 2. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. – М.: 1993 3. Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 1997 4. Нұрмұхамбетова Т.Р. Тәжірибелік психология. – Шымкент, 2006
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz