Файл қосу
Экологиялық қорықтану
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОЭК | | | |042-18-25.1.61/02-2014 | |ПОӘК студентке арналған | | | |«Экологиялық қорықтану» |№2 басылым | | |пәнінің оқу-әдістемелік |11.09.2014 ж. | | |кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Экологиялық қорықтану» 5В060800 - «Экология» мамандығының студенттеріне арналған ОҚЫТУШЫНЫҢ ПӘН БОЙЫНША ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Кабышева Ж.К. _________________ «25» 08. 2014 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «02» 09. 2014 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ Артамонова Е.Н 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «09» 09. 2014 жыл. АФ ОӘБ төрағасы _________ Джаманова Г.И. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «11» 09. 2014 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор Искакова Г.К. 4. №1. 03.09.2013 жылғы басылым орнына екінші рет енгізілді. Мазмұны 1. Қолданылу саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ереже 4.Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өзіндік жұмыстарының тақырыптары 6. Оқу әдітемелік бағдарламасының әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 7. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Экологиялық қорықтану» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс оқу бағдарламасы 5В060800 «Экология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Бұл «Экологиялық қорықтану» пәні бойынша оқу - әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс оқу бағдарламасы төмендегі құжаттар талаптарына сай осы бойынша оқу үрдістері ұйымдастыру тәртібін белгілейді: -5В050608-«Экология» мамандығы бойынша элективті пәндер каталогі. - СТУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәнні оқу әдістемелік кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары» - ДП 042-1.01-2014 Құжат «Пәннің оқу әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің жалпы мазмұны Экологиялық қорықтану пәні экология мамандықтарының студенттерінің оқу үрдісіне кіреді. Ол электифті пән, бұл пән комплексін тереңдетілген теориялық және практикалық дайындыққа қажет. Методикалық жағынан бұл пәннің оқытылуы келешек мамандардың табиғат ресурстары және олардың құрам бөліктері туралы білімді, әртүрлі табиғат ресурстарының классификациясыменнегізгі әдістер мен табиғи факторлардың дамуы және ресурстық базасын бағалау критерилермен таныстыру, ҚР табиғат ресурстарының жалпы жағдайын оқыту болып табылады. 3.2 Пәнді оқытудың міндеттері: Пәннің міндеті экологиялық қорықтануда теориялық негізгі білімін, табиғат ресурстары мен олардың құрам бөліктерін анықтау, әр түрлі ресурс классификацияларымен таныстыру, негізгі әдістері мен бағалау критерилері және әлем мен мемлекеттік ресурстар базасының дамуы және де ҚР табиғи ресурстарының жалпы жағдайын оқыту мен келешекте қабыладуын болжау. Пәннің мақсаты-студенттердің табиғат ресурстарымен танысуы, ҚР табиғи ресурстық-потенциалының дамуы мен болашағын анықтау. 3.3 Пәнді оқыту мәселелері Студент семинар сабағында алған білімін нақты мысалдармен дәл қолдануға тиісті, әр түрлі масштабтағы географиялық карталарын қолдануды дағдылану керек. Білім алу дәріс, семинар және студенттің аудиториядан тыс өзіндік жұмыстарымен жүргізіледі. Дәріс аудиториялық пән болып саналады себебі, теориялық ұғыну және пәнні қиын бөлімдеріне арналады. Практикалық сабақта аудиториялық болып саналады және алдын ала тақырыбы белгілі семинар түрінде өтеді. Онда дәріс материалдарына арналған және практикалық сұрақтарын қарастырады. Пәнді өту оқу жоспарына сай біріңғай тематикалық программамен іске асырылады. 4. Пәнді оқығанда студент білу керек: Студент пәннің негізгі түсініктермен олардың басқа пәндердегі орнын меңгеруі керек. Студент пәнді оқу қорытындысында білу керек: • пәннің негізгі түсініктерін; • табиғи ресурстарды анықтау әдістерін; • табиғи ресурстарды бағалау әдістерін; • табиғи ресурстарды қолдану және қорғау әдістерін; • табиғатты қорғау заңнамасының негіздерін; • табиғи ресурстардың маңызды түрлерін бағалау әдістерін білу керек. 3.5 Пәннің пререквизиттері –«Экология», «Геоэкология». 3.6 Пәннің постреквизиттері- жоқ 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі кестеде Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит | | | | | |1 |2 |3 | |Экологиялық |1. Дәріс. |2 | |қорықтану |Кіріспе. Пәннің мазмұны және мәселелері. |2 | | |2. Дәріс. |2 | | |Табиғат байлығын пайдалану түсінігі. | | | |3. Дәріс. | | | |Қоғамдық дамудағы табиғи жағдай мен | | | |ресурстардың теориялық және практикалық мәні. | | | | 4. Дәріс. |3 | | |Табиғи ресурстардың түрлері мен пайдалану | | | |сипаты бойынша классификациясы. | | | |5. Дәріс. |2 | | |Республиканың табиғи – ресурстық потенциалы. | | | |6. Дәріс. | | | |Экология мәселелері. |2 | |Табиғи қорлар |7. Дәріс. |3 | | |Минералды-шикізат ресурстары және пайдалы | | | |кеңдер | | | |8. Дәріс. |3 | | |Жер ресурстары | | | |9. Дәріс. |3 | | |Су ресурстары | | | |10. Дәріс. |3 | | |Орман ресурстары. | | | |11. Дәріс. |3 | | |Ерекше қорғалатын табиғи территориялар (ЕҚТТ) | | | |12. Дәріс. |2 | | |Еңбек ресурстары, жұмыспен қамту және | | | |жұмыссыздық. | | | |30 | |Барлығы | | |Практикалық сабақ тақырыптары |Сағат саны | |1 |Экологиялық қорықтану пәнінің мақсаты, мәні мен мазмұны |2 | |2 |Табиғи ресурстардың түрлері мен пайдалану сипаты бойынша|2 | | |классификациясы. | | |3 |Минералды ресурстар |2 | |4 |Жанармай ресурстарының классификациясы |2 | |5 |Газ |2 | |6 |Метал ресурстарының шығатын көзі |3 | |7 |Бей (метал емес) рудаларының шығатын көзі |2 | |8 |Топырақ –жер ресурсы |2 | |9 |Орман ресурстары. ҚР және әлемдік қорлар |2 | |10 |Су ресурстары |2 | |11 |Жер асты сулары |3 | |12 |Дәстүрлі емес (Алтернативті ) ресурстар |2 | |13 |Климаттық ресурстар |2 | |14 |Аз қалдықты ресурстар |2 | | | |30 | | |Барлығы | | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ (СӨЖ) 5.1 Табиғи (рекрациялық) ресурстар 5.2 Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар 5.3 Этнографиялық ресурстар 5.4 Зоологиялық ресурстар 5.5 Биологиялық ресурстар 5.6 Минералды ресурстар 5.7 Жанармай ресурстарының классификациясы 5.8 Газ 5.9 Метал ресурстарының шығатын көзі 5.10 Бей (метал емес) рудаларының шығатын көзі 5.11 Топырақ –жер ресурсы 5.12 Орман ресурстары. ҚР және әлемдік қорлар 5.13 Дәстүрлі емес (Алтернативті ) ресурстар 5.14 Климаттық ресурстар 5.15 Аз қалдықты ресурстар 6 ОҚУ ӘДІТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ӘДЕБИЕТТЕР ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 6 |Әдебиеттердің аты |Жалпы саны |Студенттердің |қамтамасыз | | | |аны |ету мөлшері | |1.Вавилов Е.В. Экономическая |2 |3 |4 | |география и регионалистика. М.; | | | | |Гардарики, 2001г | | | | |2. Т.К. Сагимбаев . Экология и |50 |3 |20 | |экономика. Алматы. 1997 | | | | |3. Ветошкин А.Г. Защита литосферы|10 |3 |20 | |от отходов.учебное пособие.- | | | | |Пенза; изд-во Пенза. Гос. Унив, | | | | |2005. | | | | |4. А.А. Горелов. Экология. М., |10 |3 |20 | |2000. | | | | |5.Оспанов Г.C. Бозшатаев Т.Г. |10 |3 |20 | |«Экология», Алматы , 2002. | | | | |6. Оспанов Г.C. Бозшатаев Т.Г. |10 |3 |20 | |«Экологиядан оқу әдітемелік | | | | |құрал» А.2000. | | | | |7. Сағымбаев Г.К. «Экология |10 |3 |20 | |негіздері» Алматы. 1995. | | | | |8.Бейсенова Ә., ШілдебаевЖ. |20 |3 |40 | |«Экология эәне табиғатты тиімді | | | | |пайдалану» А. 2000 | | | | |9. Ақбасов А.Ж., Сагимбаев Г.Ә. |20 |3 |40 | |«Экология» Алматы 2003. | | | | |10. электрондық жүйе-ИНТЕРНЕТ |- |- |- | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.1 Вавилов Е.В. Экономическая география и регионалистика. М.; Гардарики, 2001г 7. 1.2 Колотова Е.В. Рекреационное ресурсоведение: учебное пособие. М.: РМАТ, 1999. – 135 с. 7. 1.3 Липец Ю.Г., Пуляркин В.А. География мирового хозяйства. М., Владос, 1999 г. 7. 1.4 Реимерс Н.Ф. Природопользование: Словарь-справочник. М., 1990. 7. 1.5Руков, Э.А. Арустамов. Природопользование. 5-е изд., пер. и доп. – М. Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2003. – 312 с. Доп. Мин. Образ.РФ. 7. 1.6 Шлотгауэр С.Д. Наши охраняемые территории. Хабаровск, 2002. 7. 1.7 Оспанов Г.C. Бозшатаев Т.Г. «Экология», Алматы , 2002. 7. 1.8 Оспанов Г.C. Бозшатаев Т.Г. «Экологиядан оқу әдітемелік құрал» А.2000. 7. 1.9 Бейсенова Ә., ШілдебаевЖ. «Экология эәне табиғатты тиімді пайдалану» А. 2000 7. 1.10 Ақбасов А.Ж., Сагимбаев Г.Ә. «Экология» Алматы 2003. 7.2 Қосымша әдебиеттер. 7.2.1 Кочуров Б.И.Геоэкология. М., 1998 г. 7.2.2 Шестеркин В.П. Характеристика химического состава воды ледниковых озер Дуссе-Алиня // Геолого-геохимические и биогеохимические исследования на Дальнем Востоке. Владивосток: Дальнаука. 1998. С. 133-136. 7.2.3 Шестеркин В.П., Крюкова М.В., Шамов В.В., Крамная С.В. Водопад Сагена // Материалы Вторых Гродековских чтений. Хабаровск: Изд. Дом «Частная коллекция». 1999. с. 320-322. Интернет-ресурстары: http://www.mnr.gov.ru/ - официальный сайт Министерства природных ресурсов и экологии Российской федерации http://www.geo.ru – электронный вариант журнала «Гео». http://www.green.tsu.ru/ - официальный сайт Департамента природных ресурсов и охраны окружающей среды Томской области http://www.vipstd.ru/gim/component/option,com_frontpage/Itemid,78/ - информационно-издательский центр по геологии и недропользованию Министерства природных ресурсов Российской Федерации http://www.e-reading.org.ua/bookbyauthor.php?author=41235 - "Географическая картина мира. Пособие для вузов". Владимир Максаковский. http://gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/main/ Федеральная служба государственной статистики РФ http://tmsk.gks.ru/default.aspx Федеральная служба государственной статистики по Томской области
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz