Файл қосу
әрекет - мазмұнын - кәсіби - жазуда - әрекеттің - общей - атындағы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.19 | | | |/02-2013 | |«Іс-әрекет психологиясы» | | | |пәнінен |Баспа № 1 18.09.13. | | |студентке арналған пәннің| | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Іс-әрекет психологиясы» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “_13_____” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1_____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1_____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрайымы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1_____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Бураханова Айгуль Турарбековна, аға оқытушы, психология магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1208 Берілген пән бойынша кредиттер саны-2 2. Пәннің қысқаша мазмұны Тіршіліктің жалпылама сипатын қамтыған адам қоғамындағы белсенділік өз ерекшелігіне орай айрықша көрініске ие. Бұл белсенділік көрінісі іс-әрекет деп аталады. Адам іс-әрекеті –күрделі құбылыс. Оның қыртараптарын әртүрлі ғылымдар зерттейді: әлеуметтік мағынасын- қоғамдық ғылымдар; физиологиялық механизмдерін- физиология пәні; ал психология- іс-әрекеттің психикалық болмысын танумен шұғылданады. 1.3 Пәннің мақсаты Іс-әрекет психологиясы курсын зерделеудің мақсаты –студенттерге кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті педагогикалық, психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - Іс-әрекет психологиясы пәні, оның категориялық аппараты туралы ұғым беру; - психологиялық, педагогикалық пәндердің мазмұнын ашып көрсету; - іс-әрекет психологиясының басқа ғылымдармен байланысын көрсету; - психологияны, педагогиканы және психо-педагогикалық пәндердің әдістемесінің мәнін ашып көрсету. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - психологиялық ғылымдар жүйесі туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; - психологиялық зерттеу әдістерін; - психология ғылымының категориялық құрылымын; - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; - іс-әрекет психологиясының басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - психологиялық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 6. Курс пререквизиттері: 1.6.1 философия 1.6.2 жалпы психология 1.6.3 жас ерекшелігі психологиясы 1.7 Курстың постреквизиті: - барлық өтілуге тиісті гуманитарлық пәндер 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 |№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны | | | |Д |СПС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Іс-әрекеттің |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |ұғымы мен | | | | |.1.6; | | |құрылымы. | | | | | | |2 |Іс-әрекеттің |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |негізгі | | | | |.1.6; | | |түрлеріне | | | | | | | |сипаттама | | | | | | |3 |Леонтьев : |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |Іс-әрекет. Сана.| | | | |.1.6; | | |Тұлға. | | | | | | |4 |Іс-әрекет және |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |сана. | | | | |.1.6; | |5 |Іс-әрекет және |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |тұлға. | | | | |.1.6; | |6 |Мотивтер, |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |эмоциялар және | | | | |.1.6; | | |тұлға. | | | | | | |7 |Рубинштейн: |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |жалпы психология| | | | |.1.6; | | |негіздері. | | | | | | |8 |Абульханова-Слав|1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |ская: | | | | |.1.6; | | |іс-әрекетте | | | | | | | |тұлғаның дамуы. | | | | | | |9 |Давыдов: |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |Іс-әрекет | | | | |.1.6; | | |теориясының | | | | | | | |қазіргі | | | | | | | |теориялық | | | | | | | |психологиядағы | | | | | | | |орны. | | | | | | |10 |Оқу әрекеттерін |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |меңгеру | | | | |.1.6; | | |кезеңдері мен | | | | | | | |түрлері | | | | | | |11 |Оқу мотивтері |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | | | | | | |.1.6; | |12 |Білім, дағды, |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |іскерлік туралы | | | | |.1.6; | | |түсінік | | | | | | |13 |Түсіну формалары|1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | | | | | | |.1.6; | |14 |Қарым-қатынас |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |іскерлігі | | | | |.1.6; | |15 |Үйретудің |1 |1 |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.4;7.1.5;7| | |психологиялық | | | | |.1.6; | | |теориялары | | | | | | | |Барлығы |15 |15 |30 |30 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Іс-әрекет психологиясы» пәні бойынша 15 сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 3. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 4. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 5. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 6. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Іс-әрекет психологиясы» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | |2 |Семинар- 0; СОӨЖ-0;СӨЖ-0 . |0 | | |3 |Семинар-15 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |40 | | |4 |Семинар-20 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10 . |35 | | |5 |Семинар- 20; СОӨЖ-5;СӨЖ- 15. |40 | | |6 |Семинар-20 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |45 | | |7 |Семинар-25 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |110 | | | |Рубеждік бақылау-1-60. | | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |8-15-ші апта бойы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар түрлеріне | | | | |қатысу | | | |9 |Семинар- 15; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |25 | | |10 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |20 | | |11 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |25 | | |12 |Семинар-15; СОӨЖ-5;СӨЖ- 10. |30 | | |13 |Семинар-15 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |30 | | |14 |Семинар-15;СОӨЖ-5;СӨЖ-15. |35 | | |15 |Семинар-20;СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |105 | | | |Рубеждік бақылау-2-60. | | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиеттер 1. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.; Питер, 2005 7.1.2 Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. Курс лекций. М.2000 3. Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М.2004 4. С.Бап-Баба. Жалпы психология. А.,2003 5. Тәжібаев Т. Жалпы психология. –А., 2003 6. Немов Р.С. Психология. Ч.1. М., 2001-2003 1. Қосымша әдебиеттер: 1. Немов Р.С. Психология. М. 2005 7.2.2 Психология. Словарь/ под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. М. 1990 3. Гуревич П.С. Психология. М. 2000 4. Р.С.Немов. Психология. I том. М.,2002 5. С.Л.Рубинштейн. Основы общей психологии. М.,2004 6. Нұржанова Г.Т. Жалпы және балалар психологиясы. Астана, 2010 7. Лурия А.Р. Лекции по общей психологии.М., 2004 7.2.8 Жақыпов С. Жалпы психология негіздері. А., 2008
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz