Файл қосу

Кәсіби лексиканы жинақтау












                          «Кәсіби қазақ (орыс) тілі»

                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                     2013
                                   Кіріспе

1 ӘЗІРЛЕГЕН
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің қазақ  тілінің  теориясы
мен әдістемесі  кафедрасының  оқытушысы  Дарменова  Гульвира  Тұрсынбекқызы,
педагогикалық  психология  кафедрасының   аға   оқытушысы   Абишева   Шолпан
Шәкәрімқызы
___________ «___» ___________20 ___жыл.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама   №___  «___» ___________20___ жыл

Кафедра меңгерушісі _______________ Джумажанова Г.К.

2.2  Филология  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама      №1  «05» «09» 2013жыл.

Төрайым_________________Ахметова Т.Ш.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде  бекітілді.
Хаттама    №1  «18 » «09» 2013 жыл.

ОӘК төрағасы _________________ Искакова Г.Қ.

4  20___ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ













                                   Мазмұны

1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны
5  Студенттің өздік жұмысының  тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемлік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер





































      1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ


      «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің  құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің  жұмыс  бағдарламасы   5В010100  «Мектепке
дейінгі оқыту және  тәрбиелеу»  мамандығының  студенттеріне  арналған.  ПОӘК
студенттерді  курс  мазмұнымен,  өзектілігімен,  қажеттілігімен,  саясатымен
және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті  үйренетінімен
таныстырады.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Кәсіби  қазақ  (орыс)  тілі»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
-5В010100- «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының  типтік  оқу
жоспарына сәйкес;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
-  ДП  042-08.10.12-2007  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1. Пәннің қысқаша мазмұны:
      Қазақ тілі  пәні  ресми  тілді  топтарға  мектептен  алған  білімдерін
жетілдіру  үшін  арналған.  Курс  барысында  студент   болашақ   мамандығына
байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай жасалады.
      Курс қазақ тілін қазақ  тілді  дәрісханаларда  кәсіби  тілге  бейімдей
оқытуға,  іскерлік  дағды-машықтарды  қалыптастыруға   бағытталған.   Сөйлеу
әрекетінің барлық  түрін  өзара  сабақтастыра  оқыту,  тілдік  материалдарды
қолданымдылық (функционалдық) жүйемен іріктеп, ыңғайлап меңгерту көзделеді.


      2.  Осы курстың  мақсаты:
      Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас  құралы  ретінде
ғана біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр  ойды  шешен
тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға,  ұлттық
таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру;
      Күнделікті қарым-қатынас кезінде, болашақта кәсіби терминдерді  қызмет
барысында еркін қолдану дағдыландыру;
      Психологияның теориялық негіздерін қазақ тілінде меңгерту.

      3.  Курстың негізгі міндеттері:
      Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, қазақ
тілінде айтылған ой-пікірді түсініп, дұрыс жауап  бере  алу;  қазақ  тілінің
грамматика  жүйесін  еркін  біліп,  қазақ  еліне   қатысты   тарихи   мәдени
материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер  жүйесін
пайдалана  отырып  мемлекеттік  тілде  жатық  сөйлеу  дағдысын  қалыптастыру
керек.

      4.  Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
   ● мамандығы бойынша қажетті тақырыптардағы орташа және күрделі мәтіндерді
   түсіну және қабылдай алу;
   ● баяндамалар, хаттар жаза білу, мамандығына қажетті  құжаттарды  сауатты
   құрастыра және толтыра білу;
   ● қажетті ақпараттарды талдай, сұрыптай білу;
   ● сызба, кестелердегі ақпараттарды сауатты сөйлете алу;
   ● қажет материалдарды орыс тілінен қазақ тіліне сауатты аудару;
   ● түрлі тақырыптардағы пікірталастарда айтпақ ойын дәлелдей білу, өз ойын
   (ауызша және жазбаша) тілдік нормаларды  сақтай  отырып,  дәйекті,  шебер
   жеткізе алу;
   ● негізгі терминдерді, ұғым-түсініктерді орынды қолдана алу;
   ●  өтілген  тақырыптар  негізінде  эссе,  баяндамалар,  хабарлама   жазу,
   студенттің өзіндік жұмыстарын дайындау барысында тезис құра білу;
   ● кез-келген стилдегі материалды түсініп, ажырата алу;
   ● өз кәсіби шеңберінде кеңес беріп, пікір білдіруі;
   ● іскерлік ортада шебер сөйлей алуы, мақал-мәтелдерді, қанатты   сөздерді
   қажетті тұстарда оңтайлы қолдана алуы.


      3.5 Курстың пререквизиттері:
      Қазақ тілі І;
      Қазақ тілі ІІ.
      Жалпы психология
      3.6 Курстың постреквизиті:
      Арнайы пәндердің барлығы;
      Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу.
      Кәсіби практика


      3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:


      Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                                          |Сем-естр  |
|1                                                             |2         |
|Практикалық сабақтары                                                    |
|Үндестік заңы. Қазақ тілінде дауысты дыбыстардың арасындағы   |2         |
|үндесу (синграмонизм) және дауыссыз дыбыстардың арасындағы    |          |
|үндесу  (ассимиляция).                                        |          |
|Лексика және лексикология ұғымы туралы. Қазақ тілінің лексика |2         |
|жүйесі.                                                       |          |
|Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. Сөз мағынасы  өзгеріп,    |2         |
|дамып, кеңейіп отыратын өте күрделі құбылыс. Осымен байланысты|          |
|сөздің тура және ауыспалы мағынасы болады.                    |          |
|Диалект және кәсіби сөздер. Сирек қолданылатын сөздер -       |2         |
|диалект сөздер, кәсіби сөздер мен терминдер.                  |          |
|Жалпылама қолданылатын терминдер мен сөздер. Терминдердің     |2         |
|ұғымы мен мағынасы. Маман саласындағы терминдер мен ұғымдар.  |          |
|Жалпылама сөздердің қолданылуы. Жалпылама лексиканың          |          |
|анықтамасы. Терминдердің қолданыс аясы.                       |          |
|Кірме сөздер. Басқа тілден енген сөздерді кірме сөздер дейміз.|2         |
|Өз тарихында қазақ халқы көптеген елдермен қарым-қатынас      |          |
|жасап, аралас-құралас болғаны мәлім. Соның нәтижесінде араб,  |          |
|парсы, моңғол, орыс тілдерінен қазақ тіліне  көптеген сөздер  |          |
|енген.                                                        |          |
|Кәсіби сала мамандығы бойынша қанатты сөздер, фразеологиялық  |2         |
|тіркестер, мақал-мәтелдердің қазақша-орысша баламалары.       |          |
|Мақал-мәтелдерді кәсіби тілде  қолдану.                       |          |
|Көнерген сөздер мен неологизмдер. Қоғам дамуына орай          |2         |
|тіліміздегі қолданыстан шыққан сөздер көнерген сөздер деп     |          |
|аталады. Көнерген сөздер мағынасына қарай екі түрге бөлінеді: |          |
|тарихи сөздер, архаизмдер.                                    |          |
|Стиль туралы түсінік. Стиль турлері. Стиль терминінің мазмұны |2         |
|кең, оның жұмсалатын орны көп. Стилистика – стиль туралы ілім.|          |
|Ресми іс-қағаздар стилі.                                      |2         |
|Ғылыми стиль лексикасы. Ғылыми  мәтіндердегі терминдердің     |2         |
|қолданысы. Ғылыми және публицистикалық стильде лебіз айтуға   |          |
|дағдылану.                                                    |          |
|Публицистикалық стильдегі сөз қолданыстары.                   |2         |
|Сөзжасам. Сөзжасамның тәсілдері. Сөзжасам – тіл білімінің жеке|2         |
|саласы. Сөзжасам – атау (номинация) жасау қызметін жүзеге     |          |
|асырады.                                                      |          |
|Туынды сөздер. Туынды сөздердің жасалу тәсілдері, туынды      |2         |
|сөдердің жасалу жұрнақтары.                                   |          |
|Жалғаулардың түрлері. Жалғаулардың түрлері (тәуелдік, көптік, |2         |
|жіктік, септік). Сөздер жекеше түрде де, көпше түрде де       |          |
|қолданыла береді. Көптік мағынаны білдіру үшін сөздерге көптік|          |
|жалғауы жалғанады.                                            |          |
|Тәуелдік жалғауы заттың біреуге немесе бір нәрсеге тәуелді    |          |
|(меншікті) екенін білдіреді. Сөздің жіктік жалғауларын        |          |
|қабылдауын жіктелу дейді.                                     |          |
|Сөздердің септік жалғауларын қабылдауын септелу дейді.        |          |
|Қорытынды сабақ. Кәсіби  лексиканы жинақтау.                  |          |
|Тілдік практикаға арналған жаттығулар, семинар-тренингілер,   |          |
|семестрлік жұмыс. Кәсіби  мәтіндермен жұмыс.                  |          |
|Барлығы                                                       |30        |

5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
1. Психологиялық  терминдер.  Психологиялық  терминдердің  салалық  сөздікте
   түзілуі (Тапсырма түрі: терминдер сөздігін құрастыру – 100 сөз).
2.   Психологиялық  ғылыми  жаңалықтарға  сипаттама  беру  (Тапсырма   түрі:
   реферат).
3.  Іскерлік  дағды  қалыптастыруға  арналған  тілдік  құрылымдар  (Тапсырма
   түрі: реферат).
4.  Мамандығы бойынша ғылыми еңбектерді оқып түсіну және қазақ  және  орысша
   аңдатпа (аннотация) жазу (Тапсырма түрі: ғылыми мақаланың көшірмесі  және
   2 тілде жазылған аңдатпа).
5.  Аударма:  түсінігі,  түрлері,  талаптар,  әдістері,  ерекше  жағдайлары,
   маңызы (Тапсырма түрі: баяндама жасау).




      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
      Пәннің оқу-әдістемелік картасы


      |Семинар сабағының тақырыбы  |Көрнекі құралдар,  |Өз бетімен    |Бақылау   |
|                            |плакаттар,         |дайындалу     |түрі      |
|                            |лаборатория-лық    |сұрақтары     |          |
|                            |стендтер           |              |          |
|1                           |2                  |3             |4         |
|Л: Қазақстан жаһандану      |Кітап көрмесі,     |Жаттығу       |Жазбаша,  |
|дәуірінде                   |бейнетаспа         |жұмыстарын    |ауызша    |
|                            |                   |орындау       |          |
|Г:Үндестік заңы             |                   |              |          |
|Л: Қатынасты-әлеуметтік-    |интерактивті тақта,|Жаттығу       |Жазбаша,  |
|психологиялық талдау        |интернетпен жұмыс  |жұмыстарын    |ауызша    |
|Г: Лексика және лексикология|                   |орындау       |          |
|ұғымы туралы                |                   |              |          |
|Л:Білім де бәсекеге түседі  |Сызба нұсқа,       |Мысалдар      |Жазбаша,  |
|                            |грамматикалық      |кетіру,       |ауызша    |
|Г: Сөздің тура және ауыспалы|оқулық, электронды |аудару, сөйлем|          |
|мағынасы                    |оқулық,            |құрастыру     |          |
|                            |интерактивті тақта,|              |          |
|                            |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |
|Л: Әлеуметтік –             |«Деңгейлеп оқыту   |Сөздіктермен  |Жазбаша,  |
|психологиялық хал-ахуал     |технологиясын»     |жұмыс         |ауызша    |
|құрылымы                    |қолдану            |              |          |
|                            |                   |              |          |
|Г: Диалект және кәсіби      |                   |              |          |
|сөздер                      |                   |              |          |
|Л: Кәсіби мәтін №5          |Кітаптар, кесте,   |Жаттығу       |Жазбаша,  |
|                            |бейнетаспалар      |жұмыстарын    |ауызша    |
|Г: Терминдердің ұғымы мен   |                   |орындау       |          |
|мағынасы. Маман саласындағы |                   |              |          |
|терминдер мен ұғымдар.      |                   |              |          |
|Л: Жаһандану және гендер    |Интерактивті тақта,|Үлестірмелі   |Жазбаша,  |
|мәселесі                    |проектор,          |карточкамен   |ауызша    |
|                            |«Жобалау           |жұмыс         |          |
|Г: Кірме сөздер             |технологиясын»     |              |          |
|                            |қолдану            |              |          |
|Л: Кәсіби мәтін №           |Бақылау            |Жаттығу       |Жазбаша   |
|                            |тапсырмалары       |жұмыстарын    |          |
|Г: Кәсіби сала мамандығы    |                   |орындау       |          |
|бойынша қанатты сөздер,     |                   |              |          |
|фразеологиялық тіркестер,   |                   |              |          |
|мақал-мәтелдердің           |                   |              |          |
|қазақша-орысша баламалары.  |                   |              |          |
|Мақал-мәтелдерді кәсіби     |                   |              |          |
|тілде  қолдану.             |                   |              |          |
|Л: Креативтілікті           |«VTS бағдарламасын»|Құжаттардың   |Жазбаша,  |
|зерттеудегі негізгі         |қолдану            |үлгілері      |ауызша    |
|теоретикалық бағыттар       |                   |              |          |
|                            |                   |              |          |
|Г: Көнерген сөздер мен      |                   |              |          |
|неологизмдер                |                   |              |          |
|Л: Жоғары кәсіби білім      |Интерактивті тақта,|Құжаттардың   |Жазбаша,  |
|берудің заңдастырылу        |проектор,          |үлгілері      |ауызша    |
|негіздері                   |                   |              |          |
|                            |                   |              |          |
|Г: Стиль туралы түсінік.    |                   |              |          |
|Стиль турлері               |                   |              |          |
|Л: Білім беру түрлері       |Сызба нұсқа,       |Жаттығу       |Жазбаша,  |
|                            |грамматикалық      |жұмыстарын    |ауызша    |
|Г:Ресми іс-қағаздар стилі   |оқулық, электронды |орындау       |          |
|                            |оқулық,            |              |          |
|                            |интерактивті тақта,|              |          |
|                            |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |
|Л: Қазіргі заманғы білім    |Сызба нұсқа,       |Жаттығу       |Жазбаша,  |
|берудің негізгі             |грамматикалық      |жұмыстарын    |ауызша    |
|тенденциялары               |оқулық, электронды |орындау       |          |
|                            |оқулық,            |              |          |
|Г:  Ғылыми стиль лексикасы. |интерактивті тақта,|              |          |
|Ғылыми  мәтіндердегі        |инновациялық       |              |          |
|терминдердің қолданысы.     |технология         |              |          |
|Ғылыми және публицистика    |                   |              |          |
|лық стильде лебіз айтуға    |                   |              |          |
|дағдылану.                  |                   |              |          |
|Л: Білім берудің            |Сызба нұсқа,       |Мысалдар      |Жазбаша,  |
|психологиялық принциптері   |грамматикалық      |кетіру,       |ауызша    |
|                            |оқулық, электронды |аудару, сөйлем|          |
|Г: Публицистикалық стильдегі|оқулық,            |құрастыру     |          |
|сөз қолданыстары            |интерактивті тақта,|              |          |
|                            |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |
|Л: Хейверхерст бойынша      |Сызба нұсқа,       |Сөздіктермен  |Жазбаша,  |
|кәсіби жол кезеңдері        |грамматикалық      |жұмыс         |ауызша    |
|                            |оқулық, электронды |              |          |
|                            |оқулық,            |              |          |
|Г: Сөзжасам. Сөзжасамның    |интерактивті тақта,|              |          |
|тәсілдері.                  |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |
|Л: Еуропа мен Американың    |Сызба нұсқа,       |Жаттығу       |Жазбаша,  |
|көптеген мемлекеттеріне тән |грамматикалық      |жұмыстарын    |ауызша    |
|психологиялық білім берудің |оқулық, электронды |орындау       |          |
|негізгі тенденциялары       |оқулық,            |              |          |
|                            |интерактивті тақта,|              |          |
|Г: Туынды сөздер            |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |
|Л: Психологиялық мамандықтың|Сызба нұсқа,       |Үлестірмелі   |Жазбаша,  |
|жалпы сипаттамасы           |грамматикалық      |карточкамен   |ауызша    |
|                            |оқулық, электронды |жұмыс         |          |
|                            |оқулық,            |              |          |
|Г: Жалғаулардың түрлері     |интерактивті тақта,|              |          |
|                            |инновациялық       |              |          |
|                            |технология         |              |          |


      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ


                Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|Бектұров Ш. Қазақ тілі.|1             |16             |6,2              |
|Алматы: Мектеп, 1992. –|              |               |                 |
|223 б.                 |              |               |                 |
|Мұхамадиева Н.Қ.       |4             |               |25               |
|«Іскерлік қазақ тілі». |              |               |                 |
|Астана, 2007 ж.        |              |               |                 |
|Жиенбаев С., Бегалиев  |2             |               |13               |
|Г., Уюкбаев И. Қазақ   |              |               |                 |
|тілі. - Алматы, 2000.  |              |               |                 |
|В.Салагаев, Б.Шалабай. |5             |               |31               |
|«Іс қағаздарын жүргізу |              |               |                 |
|туралы». - Алматы      |              |               |                 |
|«Раритет», 2000.       |              |               |                 |
|Кеңесбаев І. Қазақ     |2             |               |13               |
|тілінің                |              |               |                 |
|фразеолог.сөздігі.     |              |               |                 |
|–Алматы: Ғылым, 1977   |              |               |                 |
|«Қазақстан             |3             |               |19               |
|Республикасында іс     |              |               |                 |
|қағаздарын жүргізу»    |              |               |                 |
|(мемлекеттік және ресми|              |               |                 |
|тілдерде іс қағаздарын |              |               |                 |
|жүргізудің үлгілері) - |              |               |                 |
|А, 2001.               |              |               |                 |
|Өмірзақ Т., Сансызбай  |2             |               |13               |
|Ә. Қазақ тілі. IV      |              |               |                 |
|деңгей. Астана, 2006.  |              |               |                 |
|Жақыпов С. Жалпы       |20            |               |100              |
|психология негіздері.  |              |               |                 |
|Алматы, 2012ж          |              |               |                 |
|Намазбаева Ж.И.,       |10            |               |63               |
|Сангилбаев О.С. Орысша |              |               |                 |
|қазақша психологиялық  |              |               |                 |
|сөздік. Алматы, 2005ж  |              |               |                 |
|Жарықбаев Қ. Русско    |2             |               |13               |
|казахский толковый     |              |               |                 |
|словарь психологических|              |               |                 |
|терминов. Алматы, 2004ж|              |               |                 |


      8 ӘДЕБИЕТТЕР
      1. Негізгі әдебиеттер
      8.1.1 Қазақстан Республикасының Конституциясы. 30 тамыз,1995 жыл.
      8.1.2 «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» заң, ҚР  президенті  11
шілде, 1997 жыл №151
      8.1.3 «Тілдерді қолдану мен дамытудың  мемлекеттік  бағдарламасы».  ҚР
президентінің Жарлығы 5 қазан, 1998 жыл. №4106.
      8.1.4 «Тілдерді қолдану  мен  дамытудың  2001-2010  жылдарға  арналған
мемлекеттік бағдарламасы». ҚР  президентінің  Жарлығы  7  ақпан,  2001  жыл,
№550
      8.1.5 «Мемлекеттік ұйымдарда мемлекеттік тілдің қолдану аясын  кеңейту
туралы». ҚР Үкіметінің Қаулысы 14 тамыз, 1998 жыл №769
      8.1.6 «Мемлекеттік ақпарат  жұмыстарын  жақсарту  бюрократиямен  күрес
және құжат айналымын қысқарту шаралары туралы».  ҚР   президентінің  Жарлығы
31 шілде, 2000 жыл, №427
      8.1.7   «Азаматтардың   өтініштерін   қарау   тәртібі   туралы».    ҚР
президентінің Жарлығы 19 маусым, 1995 жыл.
      8.1.8 «Нормативтік-құқықтық актілері туралы». ҚР-ның заңы: 24  наурыз,
1997 жыл №213-1
      8.1.9 «Құжаттарды  мемлекеттік тілде даярлайтын мемлекеттік  әкімшілік
қызметкерлерін көтермелеу  туралы».  ҚР  Премьер-Министрлігінің  Нұсқауы  21
қыркүйек , 2000 жыл №117
      8.1.10  «Қазақстан  Республикасында   қызметтерін   мемлкеттік   тілде
жүргізетін, сонымен қатар мемлекеттік тілді жете меңгерген әділет  және  сот
органдары қызметкерлерін моральдық және материалдық тұрғыда көтермелеу  реті
туралы». ҚР Әділет министірінің бұйрығы 12 маусым, 1999 жыл № 45
      8.1.11 «Қазақстан Республикасында нотариалдық іс жүргізу  туралы».  ҚР
Әдлет министірінің бұйрығы, 16 шілде, 1998 жыл  № 83
      8.1.12 «Іс жүргізу  туралы»  ҚР  Министрлер  кабинетінің  Қаулысы.  20
маусым, 1992, № 562
      8.1.13 В.Салагаев, Б.Шалабай: «Іс қағаздарын  жүргізу  туралы»  Алматы
«Раритет», 2000.
      8.1.14 І.Жақып. «Іс жүргізу» Алматы «Раритет»,  2000
      8.1.15 «Қазақстан Республкасында іс қағаздарын  жүргізу»  (мемлекеттік
және ресми тілдерде іс қағаздарын жүргізудің үлгілері) А,2001
      8.1.16 Л.Дүйсенбаева «Іс қағаздарын қазақша жүргізу» Алматы «Ана тілі»
2001.
      8.1.17 «Сөздік анықтамалық: екі тілде іс жүргізу»  Алматы,  «Атамұра»,
1994.
      2. Қосымша әдебиеттер
              1.  Дүйсенбекова Л. «Іс-қағаздарын жүргізу». Алматы,  2001ж.
              2. Ақанова Д.Х. және т.б. «Ресми-іскери қазақ тілі».   Алматы,
                 2006ж.
              3. Зейнулина А. Ф., Балпанов Н.М.. Іскери- кәсіби қазақ  тілі.
                 - Павлодар, 2007 ж.
              4.  Сөз  сарасы.  Қазақ  тілінің  ресми-іскери  стилі   бойын.
                 әдістем. құрал. Астана, 2009ж.
              5. Өмірзақ Т., Сансызбай Ә. Қазақ  тілі.  IV  деңгей.  Астана,
                 2006ж.
              6. Зейнуллина А.Ф., Жұмабаева З.Е., Шаһарман А.П., Пазыл  Ә.Қ.
                 Іскери- кәсіби қазақ тілі: практикалық сабақтарға  арналған
                 әдістемелік нұсқау. Павлодар, 2009 ж.
              7. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы Заңы» (2000 жылдың 13
                 наурызында шыққан Заң бойынша).
              8. Мұхамадиева Н.Қ. «Іскерлік қазақ тілі».  Астана, 2007 ж.
            8.2.9  Жақыпов С. Жалпы психология негіздері. Алматы, 2012ж.
           8.2.10  Намазбаева   Ж.И.,   Сангилбаев   О.С.   Орысша   қазақша
психологиялық сөздік. Алматы, 2005ж.
           8.2.11   Жарықбаев   Қ.   Русско   казахский   толковый   словарь
психологических терминов. Алматы, 2004ж.






Пәндер