Файл қосу

Балалар психологиясы, педагогикалық психология





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.65  |
|                         |                         |/01-2013                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.13.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Ойынның                 |                         |                         |
|психологиялық-педагогикал|                         |                         |
|ық негіздері»            |                         |                         |







        «ОЙЫННЫҢ  ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»


              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей  2013







                                  Алғы сөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы_________ Семей қ. Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің
“Педагогикалық психология”  кафедрасының  аға  оқытушысы  п.ғ.к.,  Кулмышева
Н.А.
                                                                    “______”
 ______ 2013  ж.
2 ҚАРАЛДЫ
     1.   Семей   қ.   Шәкәрім   атындағы    мемлекеттік    университетінің
        “Педагогикалық психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №_1____ «__»________  2013   жыл

Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к. ____________ Г.К.Джумажанова

2.2 ПФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «__»________  2013 жыл

Төрайымы _______  БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «__»_______  2013  жыл

ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______






































Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер





































      1 Қолданыс аймағы
          «Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері» пәні  бойынша  оқу
   әдістемелік  кешен  5В010100-«Мектепке  дейінгі  оқыту  және   тәрбиелеу»
   мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс  мазмұнымен,  оның
   өзектілігімен, курс саясатымен,  оқу  процесі  барысындағы  студенттердің
   білуге және істеуге тиіс  білімдерімен  таныстырады.  Оқу  -  әдістемелік
   кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.


 2 Нормативтік нұсқама.
          Осы   «Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері» пәнінен  оқу
   - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен  ұсыныстар
   бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
       5В010100 - «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы  бойынша
   Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2011 Қазақстан
   Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен  бекітілген  және
   күшіне енгізілген.


 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Бұл курс психология бөліміндегі  студенттердің  кәсіптік  дайындығында
құрамдық  бөлігі  болып  табылады.  Аталған  пәнде  ойынның   психологиялық-
педагогикалық  негіздерінің   теорияларын   зерттеуге,   оларды   талқылауға
бағытталған.
       «Ойынның   психологиялық-педагогикалық   негіздері»   пәні   көптеген
теориялардан, зерттеу әдістерінен, ғылыми ақпараттардан  тұрады.  Сабақтарда
студенттер осы сала бойынша бүгінгі өмірдегі маңызды  элементтерден  тұратын
ақпараттарға және нақты түсініктемеге жауап алады.
3.2  Пәннің мақсаты:
    Студенттерге  мектеп  жасына   дейінгі   балалардың   ойын   әрекетінің
ерекшелігін,  оның  түрлері  туралы  білім  беріп,   ұйымдастыру  дағдыларын
қалыптастыру.

 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
     - ойыннның теориялық негіздері туралы білім меңгерту;
     - ойын әрекетінің психологиялық негіздерін үйрету;
  - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдарын игерту;

3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    - мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің жіктелуін үйрету;
    - ойынға басшылық жасау біліктілігін қалыптастыру;
    - ойын әрекетін ұйымдастыра білуге үйрету.

3.5  Курс пререквизиттері:
      «Ойынның психологиялық - педагогикалық негізі» курсын меңгеру үшін
      студенттер  келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: Балалар психологиясы,
      педагогикалық психология.

3.6 Курстың постреквизиті:
Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту  үшін  қажет:  Даму  психологиясы,
педагогикалық   психология,   баланың    психологиялық    –    педагогикалық
диагностикасы.
Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

                                                                      Кесте1

|Кур|Семестр                |Кредит                     |ЛК                      |
|с  |                       |Саны                       |(сағ.)                  |
|   |                       |                           |Д   |Прак|ЗС |СӨЖО  |СӨЖ |
|   |                       |                           |    |.   |   |      |    |
|1  |1                      |3                          |4   |5   |6  |7     |8   |
|1  |Ойын -   психологиялық |Ойын – мектеп жасына       |3   |1   |   |2     |6   |
|   |феномен  ретінде       |дейінгі балалардың негізгі |    |    |   |      |    |
|   |                       |әрекеті. Ойын туралы       |    |    |   |      |    |
|   |                       |философтар, психологтар,   |    |    |   |      |    |
|   |                       |социологтар, педагогтардың |    |    |   |      |    |
|   |                       |ой-пікірлері ( В.Вунд,     |    |    |   |      |    |
|   |                       |Г.В.Плеханов). Адамзат     |    |    |   |      |    |
|   |                       |тарихында ойынның пайда    |    |    |   |      |    |
|   |                       |болуы.                     |    |    |   |      |    |
|2  |Ойынның  психологиялық |Ойын әрекетіне жалпы       |3   |1   |   |2     |6   |
|   |негіздері              |психологиялық сипаттама.   |    |    |   |      |    |
|   |                       |Баланың психологиялық      |    |    |   |      |    |
|   |                       |дамуындағы ойынның мәні    |    |    |   |      |    |
|   |                       |(А.Н.Леонтьев,             |    |    |   |      |    |
|   |                       |Д.Б.Эльконин,              |    |    |   |      |    |
|   |                       |А.А.Люблинская, М.Мұханов, |    |    |   |      |    |
|   |                       |Т.Тәжібаев). Ойында баланың|    |    |   |      |    |
|   |                       |жеке тұлғасының қалыптасуы.|    |    |   |      |    |
|   |                       |Сәби шақтағы балалардың    |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойын әрекеті. Бейнелеу     |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойыны - сюжетті ойынның    |    |    |   |      |    |
|   |                       |алғашқы кезеңі.            |    |    |   |      |    |
|3  |Ойынның  педагогикалық |Ойыннын педагогикалық      |3   |1   |   |2     |6   |
|   |мәні                   |теориясы. Мектеп жасына    |    |    |   |      |    |
|   |                       |дейінгі балаларды оқыту мен|    |    |   |      |    |
|   |                       |тәрбиелеуде ойынның орны   |    |    |   |      |    |
|   |                       |(Я. А. Коменский, Г.       |    |    |   |      |    |
|   |                       |Песталоцци, Р.Оуэн, Ф.     |    |    |   |      |    |
|   |                       |Фребель, М. Монтессори және|    |    |   |      |    |
|   |                       |т.б). Е.А.Покровскийдің    |    |    |   |      |    |
|   |                       |«Тәрбиелеуге қатысты       |    |    |   |      |    |
|   |                       |балалар ойынының мәні» атты|    |    |   |      |    |
|   |                       |еңбегі. К.Д.Ушинскийдің    |    |    |   |      |    |
|   |                       |халықтық ойын - құдіретті  |    |    |   |      |    |
|   |                       |тәрбие құралы туралы       |    |    |   |      |    |
|   |                       |пікірі. Мектеп жасына      |    |    |   |      |    |
|   |                       |дейінгі балалар ойыны      |    |    |   |      |    |
|   |                       |туралы зерттеулер          |    |    |   |      |    |
|   |                       |(Е.И.Тихеева,              |    |    |   |      |    |
|   |                       |Е.А.Покровский, А.П.Усова, |    |    |   |      |    |
|   |                       |Д.В.Менджеринцская,        |    |    |   |      |    |
|   |                       |Н.Я.Михайленко,            |    |    |   |      |    |
|   |                       |А.К.Бондаренко және т.б).  |    |    |   |      |    |
|4  |Мектеп жасына дейінгі  |Мектеп жасына дейінгі      |3   |1   |   |2     |6   |
|   |балалардың драмалау    |балалардың драмалық        |    |    |   |      |    |
|   |ойыны                  |ойындары. Драмалау         |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойынының психологиялық,    |    |    |   |      |    |
|   |                       |педагогикалық негіздері.   |    |    |   |      |    |
|   |                       |Драмалық ойында балалардың |    |    |   |      |    |
|   |                       |шығармашылық қабілетінің   |    |    |   |      |    |
|   |                       |дамуы. Драмаланған ойынның |    |    |   |      |    |
|   |                       |ерекшелігі және оған       |    |    |   |      |    |
|   |                       |сипаттама. Драмалау ойыны  |    |    |   |      |    |
|   |                       |және оның түрлері.         |    |    |   |      |    |
|5  |Балалар  ойынының      |Ф. Фребельдің ойынды       |3   |1   |   |2     |6   |
|   |жіктелуі               |жіктеуі (ақыл-ой ойыны,    |    |    |   |      |    |
|   |                       |сенсорлық ойын, моторлық   |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойын). Неміс психологі     |    |    |   |      |    |
|   |                       |К.Гростің педагогикалық    |    |    |   |      |    |
|   |                       |мәніне қарай жіктеуі.      |    |    |   |      |    |
|   |                       |Балалардың шығармашылығы   |    |    |   |      |    |
|   |                       |мен дербестігін дамыту     |    |    |   |      |    |
|   |                       |принципі мен жіктелуі      |    |    |   |      |    |
|   |                       |(П.Ф.Лесгаф, Н.К.Крупская).|    |    |   |      |    |
|   |                       |П.Ф.Лесгаф ойынды          |    |    |   |      |    |
|   |                       |имитациялық және           |    |    |   |      |    |
|   |                       |қимыл-қозғалысқа жіктеуі.  |    |    |   |      |    |
|6  |Шығармашылық   және    |Шығармашылық ойындар және  |3   |1   |   |2     |6   |
|   |ережелі  ойындар       |оның теориялық негіздері.  |    |    |   |      |    |
|   |                       |Шығармашылық және          |    |    |   |      |    |
|   |                       |шығармашылық қабілеттер.   |    |    |   |      |    |
|   |                       |Дамытушылық ойындар.       |    |    |   |      |    |
|   |                       |Ақыл-ой қабілетін          |    |    |   |      |    |
|   |                       |дамытудағы ойынның орны.   |    |    |   |      |    |
|   |                       |Б.П.Никитиннің дамытушылық |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойын туралы идеялары.      |    |    |   |      |    |
|   |                       |Шығармашылық ойыннын       |    |    |   |      |    |
|   |                       |түрлері.                   |    |    |   |      |    |
|7  |Мектеп   жасына        |Мектеп жасына дейінгі      |3   |2   |   |2     |6   |
|   |дейінгі   балалардың   |балалардың сюжеттік-рольдік|    |    |   |      |    |
|   |сюжеттік -  рольдік    |ойынына сипаттама.         |    |    |   |      |    |
|   |ойындары               |Сюжетті-рольдік ойын мектеп|    |    |   |      |    |
|   |                       |жасына дейінгі балалардың  |    |    |   |      |    |
|   |                       |негізгі әрекеті.           |    |    |   |      |    |
|   |                       |Сюжетті-рольдік ойын туралы|    |    |   |      |    |
|   |                       |педагогикалық зерттеулер.  |    |    |   |      |    |
|8  |Режиссерлік  ойын  және|Режиссерлік ойынның        |3   |2   |   |2     |6   |
|   |оның  әдістемесі       |шығармашылық сипаты.       |    |    |   |      |    |
|   |мақсаты                |Режиссерлік ойынның мәні   |    |    |   |      |    |
|   |                       |және оның ерекшеліктері    |    |    |   |      |    |
|   |                       |(Е.М.Гаспарова,            |    |    |   |      |    |
|   |                       |Е.Е.Кравцова,              |    |    |   |      |    |
|   |                       |СЛ.Новоселова). Режиссерлік|    |    |   |      |    |
|   |                       |ойынды дамытудың           |    |    |   |      |    |
|   |                       |педагогикалық шарттары.    |    |    |   |      |    |
|   |                       |Ойынды ұйымдастыру         |    |    |   |      |    |
|   |                       |әдістемесі және оған       |    |    |   |      |    |
|   |                       |педагогикалық басшылық.    |    |    |   |      |    |
|   |                       |                           |    |    |   |      |    |
|9  |Мектеп жасына дейінгі  |Құрылыс ойынының теориялық |2   |2   |   |2     |6   |
|   |балалардың құрылыс     |негіздері. Ф.Фребельдің    |    |    |   |      |    |
|   |ойындары               |жүйесіндегі құрылыс ойыны. |    |    |   |      |    |
|   |мақсаты                |Л.К.Шлегер еңбектеріндегі  |    |    |   |      |    |
|   |                       |мектеп жасына дейінгі      |    |    |   |      |    |
|   |                       |балалардың құрылыс ойыны.  |    |    |   |      |    |
|   |                       |Вальдорф педагогикасында   |    |    |   |      |    |
|   |                       |құрылыс ойыны. ТМД         |    |    |   |      |    |
|   |                       |елдеріндегі мектепке       |    |    |   |      |    |
|   |                       |дейінгі педагогика         |    |    |   |      |    |
|   |                       |ғылымында құрылыс ойынының |    |    |   |      |    |
|   |                       |теориясы (В.Г.Нечаева,     |    |    |   |      |    |
|   |                       |З.В.Лиштван, А.Н.Давидчук, |    |    |   |      |    |
|   |                       |Л.А.Парамонова). Құрылыс   |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойынын ұйымдастыру         |    |    |   |      |    |
|   |                       |әдістемесі.                |    |    |   |      |    |
|10 |Дидактикалық  ойындар -|Дидактикалық ойыннның мәні.|2   |2   |   |2     |6   |
|   |оқыту  құралы          |Ұлттық дидактикалық        |    |    |   |      |    |
|   |мақсаты                |ойындар. Педагогикалық     |    |    |   |      |    |
|   |                       |жүйедегі дидактикалық      |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойындар. Мектеп жасына     |    |    |   |      |    |
|   |                       |дейінгі балаларды оқыту,   |    |    |   |      |    |
|   |                       |тәрбелеудегі дидактикалық  |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойынның маңызы.            |    |    |   |      |    |
|   |                       |Дидактикалық ойын түрлері. |    |    |   |      |    |
|   |                       |Дидактикалық ойын құрылымы.|    |    |   |      |    |
|   |                       |Дидактикалық ойын баланың  |    |    |   |      |    |
|   |                       |таным қабілетін, сенсорлық |    |    |   |      |    |
|   |                       |дамуы, белсенділігін дамыту|    |    |   |      |    |
|   |                       |құралы.                    |    |    |   |      |    |
|11 |Мектеп  жасына  дейінгі|Қимыл-қозғалыс ойындарының |2   |1   |   |2,5   |7,5 |
|   |балалардың  қимыл -    |теориялық негіздері.       |    |    |   |      |    |
|   |қозғалыс  ойындар      |Қимыл-қозғалыс ойынның     |    |    |   |      |    |
|   |                       |түрлері. Ұлттық            |    |    |   |      |    |
|   |                       |қимыл-қозғалыс ойындары.   |    |    |   |      |    |
|   |                       |Қимыл-қозғалыс ойындарының |    |    |   |      |    |
|   |                       |әдістемесі. Қимыл-қозғалыс |    |    |   |      |    |
|   |                       |ойындары.                  |    |    |   |      |    |

5 СӨЖ тақырыптарының тізімі
   1. Ойынның өзіндік ерекшелігі.
   2. Баланы ойын үстінде тәрбиелеу және дамыту
   3. Қазақтың ұлттық ойындары туралы деректерді алғаш жинаған Италия
      саяхатшысы П.Карпини, итальяндық Марко Поланың, австриялық
      С.Герберштейнің, итальяндық И.И Новокамскийдің, орыс саяхатшысы П.И
      Рычковтың, орыс ғалымы П:С Паластың жазбалары жөнінде.
   4. Сюжеттік – рольдік ойын туралы педагогикалық зерттеулер.
   5. Қимыл – қозғалыс ойындарының теориялық негіздері.
   6. Дидактикалық ойынның маңызы
   7. Мектепке дейінгі балалардың ойындағы танымдық белсенділігі
   8. К.Д Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі.
   9. Ойын технологиялары.

    1. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:


           Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы


|                      |Тақырыптар       |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау    |
|                      |                 |ТСО,          |арналған    |формасы    |
|                      |                 |плакаттар,    |сұрақтар    |           |
|                      |                 |лабораториялық|            |           |
|                      |                 |стенд         |            |           |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |            |           |
|                      |(семинар)        |              |            |           |
|                      |сабақтар         |              |            |           |
|1                     |2                |3             |4           |5          |
|Ойын -   психологиялық|Ойын -           |оқулықтармен  |Ойынның     |Ауызша     |
|феномен  ретінде      |психологиялық    |таныстыру     |психологиялы|сұрау      |
|                      |феномен  ретінде |              |қ негіздерін|           |
|                      |                 |              |қарастыру.  |           |
|Ойынның психологиялық |Ойынның          |БББ әдістемесі|Негізгі     |Жазбаша    |
|негіздері             |психологиялық    |негізінде     |түсініктерме|тапсырма   |
|                      |негіздері        |сұрау         |н жұмыс     |           |
|Ойынның педагогикалық |Ойынның          |Логикалық     |Ойынның     |Реферат    |
|мәні                  |педагогикалық    |схема         |педагогикалы|           |
|                      |мәні             |              |қ           |           |
|                      |                 |              |ерекшеліктер|           |
|                      |                 |              |і           |           |
|Мектеп  жасына        |Мектеп  жасына   |Таблица       |Драмалық    |Таблица    |
|дейінгі   балалардың  |дейінгі          |              |ойындар және|           |
|драмалау  ойыны       |балалардың       |              |оның        |           |
|мақсаты               |драмалау  ойыны  |              |ерекшеліктер|           |
|                      |мақсаты          |              |і.          |           |
|Балалар   ойынының    |Балалар          |Логикалық     |Балалар     |Ауызша     |
|жіктелуі              |ойынының         |схема         |ойындарының |           |
|                      |жіктелуі         |              |жіктелуімен |           |
|                      |                 |              |қарастыру.  |           |
|Шығармашылық  және    |Шығармашылық     |Логикалық     |Шығармашылық|Конспект   |
|ережелі  ойындар      |және  ережелі    |схема         |және        |           |
|                      |ойындар          |              |логикалық   |           |
|                      |                 |              |ойындарды   |           |
|                      |                 |              |жекелей     |           |
|                      |                 |              |қарастыру.  |           |
|Мектеп жасына дейінгі |Мектеп жасына    |Тест          |Сюжеттік-рөл|Тестілеу   |
|балалардың            |дейінгі          |              |дік         |           |
|сюжеттік-рольдік      |балалардың       |              |ойындарды   |           |
|ойындары              |сюжеттік-рольдік |              |талдау.     |           |
|                      |ойындары         |              |            |           |
|Режиссерлік  ойын     |Режиссерлік  ойын|Карточкалар   |Режжисерлік |Карточкалар|
|және  оның  әдістемесі|және  оның       |              |ойын және   |ға жазбаша |
|                      |әдістемесі       |              |оның        |жауап      |
|                      |                 |              |әдістемесін |           |
|                      |                 |              |қарастыру.  |           |
|Мектеп жасына дейінгі |Мектеп жасына    |Схемалар      |Құрылыс     |Белсендіру |
|балалардың құрылыс    |дейінгі          |              |ойындарын   |жаттығулары|
|ойындары              |балалардың       |              |талдау.     |           |
|                      |құрылыс ойындары |              |            |           |
|Дидактикалық  ойындар |Дидактикалық     |Логикалық     |Дидактикалық|Конспектіле|
|-  оқыту  құралы      |ойындар -  оқыту |схема         |ойындардың  |у          |
|                      |құралы           |              |маңызын     |           |
|                      |                 |              |талдау.     |           |
|Мектеп  жасына        |Мектеп  жасына   |Логикалық     |Қимыл-қозғал|Ауызша     |
|дейінгі  балалардың   |дейінгі          |схема         |ыс ойындарын|сұрау      |
|қимыл - қозғалыс      |балалардың  қимыл|              |қарастыру.  |           |
|ойындар               |- қозғалыс       |              |            |           |
|                      |ойындар          |              |            |           |

      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Мектеп алды даярлық        |1        |             |            |
|     |бағдарламасы Н.Л.          |         |             |            |
|     |Татаурова., Г.А Саймасаева.|         |             |            |
|     |Алматы – Семей 1998ж.      |         |             |            |
|2    |Калиниченко А.В., Микляева |1        |             |            |
|     |Ю.В., Сидеренко В.Н.       |         |             |            |
|     |Развитие игровой           |         |             |            |
|     |деятельности дошкольников  |         |             |            |
|3    |Эльконин Д.Б Психология    |1        |             |            |
|     |игры. – М., 1978           |         |             |            |

    9. Негізгі әдебиеттер:
   10. 1. Мектеп алды даярлық бағдарламасы Н.Л. Татаурова., Г.А Саймасаева.
       Алматы – Семей 1998ж.
   11. 2. Артемова Л.В. Театрализованные игры дошкольников. – М. 1991.
   12. 3. Игра дошкольника. / под. ред. Новоселовой – М., 1980.
   13. 4. Калиниченко А.В., Микляева Ю.В., Сидеренко В.Н. Развитие игровой
       деятельности дошкольников.
   14.  5. Михайленко Н.Я, Короткова Н.А. Игра с правилами в дошкольном
       возрасте.- Екатеринбург, 1999.
   15. 6. Эльконин Д.Б Психология игры. – М., 1978
   16. 7. Берглянд И.Е. Игра как феномен сознания. – Кемерово,1992.


    Қосымша әдебиеттер:


1. 365 дней и ночей из жизни ребенка. / Сост. Л.Н. Павлова – М., 1993.
2. Абрамова Н. Корнилова В.К проблеме активизирующего общение взрослого
ребенка в игре. // Дошкольное воспитание – 1996. - №3.
3. Адашкявичене Э.Й Спортивные игры и упражнения в детском саду. – М.,
1992.
4. Акулова О.А Театрализованные игры // Дошкольное воспитание - №4 2005.
5. Антонова Т.В. Иванкова Р.А. Формирование детского игрового общества. //
Игра дошкольника. / Под. ред. С.Л. Новоселовой. – М., 1991.
6. Арановская – Дубовик Д.М., Заика Е.В. Идеи А.В Запорожца о развитии
личности дошкольника. // Вопросы психологии. – 1995- № 5.
7. Артемова Л.В. Окружающий мир в дидактических играх дошкольников. – М.,
1992.
8. Афонькина Ю. Дидактическая игра в эстетическом воспитании дошкольников.
// Дошкольное воспитание – 1993. - №6.
 9. Афонькина Ю. Дидактическая игра как средства развития произвольной
образной памяти у старших дошкольников // Дошкольное воспитание . – 1992. -
№1
10. Бармашева Е. Игровая мозаика: программа занятий по развитию внимания у
детей дошкольного возраста . // ШК. Психолог – 2005 - № 5.
11. Бондаренко А.К. Дидактические игры в детском саду. – М., 1991.
 12. Выготский Л.С. Игра и ее роль в психическом развитии ребенка //
дошкольное образование (Пр.). – 2005. - №5.
13. Галигузова Л. Раний возраст: развитие процессуальной игры. Дошкольное
воспитание . – 1993. - №3,4.
14. Гельфан Е.М. Шмаков С.А. От игры к самовоспитанию – М ., 1971.
15. Гончарова Л. Матрешка в жизни ребенка. // Дошкольное воспитание. –
1990. №12.
16. Горышева В. Игра – это отражение жизни. // Дошкольное воспитание . –
1995. №8.
17. Детские подвижные игры народов СССР. / Сост. А.В. Кенеман М, 1988.
18. Играем каждый день. // Семья и школа. – 1991 № 4-11
19. Козлова О. А. Роль современных дидактических игр в развитии
познавательных интересов и способностей младшего школьника // Начальная
школа -2004 - №11.
 20. Кореналл Д. Радуясь природе: Игры и занятия на прирде для всех
возрастов// Вест. АС Эко -2004-№2.
21. М.Жұмабаев. Педагогика. Алматы, 1994 – 280 бет.



Пәндер