Файл қосу
Психология тарихы
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәні 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарына арналған МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2013 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2013 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2013 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» 09 2013 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны: 1. Жалпы талаптар 2. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 4. Курс 5. Курс саясаты 6. Магистрант рейтингісін санау саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Джумажанова Гульжанар Какимжановна псх.ғ.к. Педагогикалық психология кафедрасы Байланыс мәліметтері-тел: 42-06-41; №1 оқу корпусы, №302 кабинет Сабақтың өтілу орны – №303 аудитория Пәннің аталуы – Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы Кредит саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы курсы бүгінгі күннің талабына сай психология мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста жалпы психология ғылымының даму мәселелері, әсіресе ғылыми психологиялық зерттеу проблемасы және тұлғаның тұлғалық, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психология тарихының дамуы теориялар негізінде беріледі. 1.3 Пәннің мақсаты Курстың мақсаты болашақ мамандардың аталған ғылым саласын оқып- зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәні ғылымының категориялық құрылымын ашу; – Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; – Курс бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. 1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант: Білуі керек: қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәнінің алатын орнын, пәннің мазмұнын, зерттеу әдістерін, пәнді оқу барысын Игеруі керек: қазіргі психологияның тарихын, жағдайы және тенденциясы пәнінің арнайы ғылыми пән ретінде оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасын Меңгеруі керек: қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәнінің қазіргі теорияларын меңгеруі, кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиядан алған білімін қолдану туралы Істей алуы керек: аталған пәнге байланысты білімдер негізін қалыптастыру, қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәнінің категориялары мен ұғымдар жүйесін оқытып үйретуін Түсінуі керек: жеке тұлғаның пәнді меңгеруі (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар), курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуын Болуы керек: қазіргі психологияның тарихы пәнінің мазмұны, зерттеу әдістері Қабылдауы керек: қазіргі психологияның тарихы пәні, жағдайы және тенденциясы пәнінің арнайы ғылыми пән ретінде оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасын 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Жалпы психология 1.6.2 Психология тарихы 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1 Жеке айырмашылықтардағы қазіргі психология 1.7.2 Когнитивті психология 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптар атауы |Сағаттар саны |Әдебиет | | | |Д |СПС |ЗС |МӨЖО |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Психологиялық білімнің |2 |1 | |5 |2 |4.1.,4.2.,4.| | |құрылымдық бейнесі тарихи | | | | | |4.,4.7. | | |психология ретінде | | | | | | | | |Психология тарихына кіріспе| | | | | | | |2 |Психология тарихындағы |2 |1 | |5 |2 |4.1.,4.3., | | |ғылыми таным әдістеріне | | | | | |4.4.,4.7., | | |талаптар және оның таралуы | | | | | |4.12. | | |Антикалық ойшылдардың | | | | | | | | |психологиялық идеялары | | | | | | | |3 |Эксперимент және ғылыми |2 |1 | |5 |2 |4.1.,4.4., | | |психологияның қалыптасуы | | | | | |4.5.,4.7., | | |Психологияның қолданбалы | | | | | |4.10. | | |салалары | | | | | | | |4 |Психологияның дербес ғылым |2 |1 | |5 |2 |4.1.,4.4.,4.| | |ретіндегі қалыптасуы. | | | | | |7., 4.11. | | |Ежелгі шығыс ойшылдарының | | | | | | | | |психологиялық идеялары | | | | | | | |5 |Орта ғасыр мен Қайта |2 |1 | |5 |2 |4.1.,4.6., | | |өркендеу дәуіріндегі | | | | | |4.4.,4.7., | | |психология. | | | | | |4.9. | | |Бихевиоризмдегі ғылыми | | | | | | | | |зерттеулердің бастауы мен | | | | | | | | |дамуы | | | | | | | |6 |XVII ғасырдағы Европалық |2 |1 | |4 |2 |4.1.,4.11.,4| | |психология | | | | | |.4.,4.7. | | |К.Левин еңбектеріндегі | | | | | | | | |тұтастылық идеясының дамуы | | | | | | | |7 |Психологияның дамуында |2 |1 | |4 |2 |4.1.,4.6.4.3| | |психоанализ практикаға | | | | | |.,4.7., 4.8.| | |бағытталған саласы ретінде | | | | | | | | |Гештальтпсихологияның | | | | | | | | |басталуы мен дамуы. | | | | | | | |8 |Когнитивті психологияның |2 |1 | |4 |2 |4.1.,4.6. | | |даму тенденциясы, жағдайы, | | | | | |4.3.,4.7., | | |тарихы | | | | | |4.5. | | |И.М.Сеченов және оның | | | | | | | | |психологиядағы идеялары | | | | | | | | |және эксперименттік | | | | | | | | |психологияның бастауы | | | | | | | |9 |Психологиядағы ХІХ–ХХ ғасыр|3 |1 | |5 |2 |4.2.,4.3., | | |шебіндегі теориялық | | | | | |4.7.,4.12. | | |тұжырымдамалар | | | | | | | | |Іс-әрекеттік тұрғының жаңа | | | | | | | | |түсіндіруші мүмкіндіктері | | | | | | | |10 |Психологиядағы |2 |1 | |5 |1 |4.2.,4.3., | | |жүйелік-іс-әрекеттік | | | | | |4.7., 4.11. | | |тұрғының тарихи | | | | | | | | |және гносеологиялық | | | | | | | | |алғышарттары | | | | | | | | |Іс-әрекеттің жалпы | | | | | | | | |психологиялық | | | | | | | | |тұжырымдамасының дамуы | | | | | | | |11 |Сана мен тұлғаның |2 |1 | |5 |1 |4.2.,4.3., | | |іс-әрекеттік | | | | | |4.7.,4.10. | | |тұжырымдамасы-ның дамуы | | | | | | | | |Танымдық процестерді | | | | | | | | |жүйелік іс-әрекеттік талдау| | | | | | | | |мәселелері | | | | | | | |12 |Психология тарихындағы |2 |1 | |5 |1 |4.2.,4.3., | | |ойлау мәселелері | | | | | |4.7.,4.8. | | |Р. Декарт, Дж. Локк және | | | | | | | | |Б.Спинозаның психологиялық | | | | | | | | |ілімдері | | | | | | | |13 |Тұлғаның қазіргі |3 |1 | |5 |1 |4.2.,4.3., | | |психологиялық | | | | | |4.7.,4.9. | | |концепциялары. | | | | | | | | |ХХ ғасыр психологиясындағы | | | | | | | | |Л.С. Выготскидің | | | | | | | | |идеяларының дамуы | | | | | | | |14 |Қазақ психологиясы |2 |2 | |5 |1 |4.3.,4.11.,4| | |тарихының елеулі кезеңдері | | | | | |.6.,4.7 | | |және Қазақстандағы | | | | | | | | |психологияның бүгінгі | | | | | | | | |жағдайы | | | | | | | | |Барлығы: |30 |15 | |67 |23 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Магистрант аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Магистранттарға арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Магистрантқа арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. МӨЖ және МӨЖО тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Магистранттардың білімін бағалау әдістемесі бар 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Құрметті магистранттар! Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындағы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы пәні курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Магистранттарға ұсынылып отырған бұл құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты ғылыми зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік көрсеткіштері өте ауқымды болғандықтан, оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (магистранттың оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы) және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы магистранттың өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері арнайы кестелерде көрсетілген. Жұмыстар магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Осы пәнге байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатынасу 1. Магистрант дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті. 2. Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән міндетінен босатпайды. 3. Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ кезінде басқа студенттермен сөйлесуге болмайды. Тәртіп 1. Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына ортақ. 2. Сабақ үстінде тәртіп бұзушылар аудиториядан шығарылады немесе курсты қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады. 3. Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс. 4. Оқытушы мен курстастарыңызға ашық жарқын болуға және шыдамдылықпен қарауды ұмытпаңыз. МӨЖ бойынша тапсырмалар МӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Емтихан 1. Емтихан – білімді қорытынды рубеждік тексеру болғандықтан барлық студенттерге міндетті. 2. Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады. 6 Бағалау саясаты Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |МӨЖ | | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |15 | | | |Семинарға |15 | | |5 | | | | | |МӨЖ |20 | | | |ОМӨЖ |15 | | |6 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |7 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |60 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны|300 | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |9 |Семинар |15 | | | |МӨЖ | | | | |ОМӨЖ |10 | | |11 |Семинар |10 | | | |МӨЖ |10 | | |12 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |15 | | |13 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | |14 |Семинар |10 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |15 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық ұпай |300 | | |саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай|1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Ждан А.Н. История психологии: от античности к современности: Учебник. – М., 199 7.1.2 Марциновская Т.Д. История психологии: учебное пособие для студ. вузов 4-е изд., стереот. – М.: Академия, 2004 7.1.3 Петровский А.В., Ярошевский М.Г. История и теория психологии:В 2т.: Для студентов ВУЗов. – Р. н/Д., 1996 7.1.4 Шульц Д.П., Шульц С.Э. История современной психологии – СПб., 1998 7.1.5. Изучение традиций и научных школ в истории советской психологии / под ред. А.Н. Ждан – М., 1992 7.1.6. Жалпы психология /Богословский В.В. – Алматы, 1980 7.1.7 Намазбаева Ж.И. Психология. Оқулық - Алматы, 2005, 2006 7.1.8 Немов Р.С. Психология: Учебник для вузов в 3-х т.- Т.1. – М., 2001 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Жарықпаев, Калиев Қазақ тәлім-тәрбиесі – А., Санат, 1995 7.2.2 Донских О.А., Кочеркин А.Н. Античная философия. Мифология в зеркале рефлексии – М., 1993 7.2.3 Петровский А.В. История советской психологии. Формирование основ психологической науки. – М., 1967 7.2.4 Якунин В.Я. История психологии – М., 2001
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz