Файл қосу

Жас ерекшелік




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТ                                                   |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫ                                        |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК                  |                        |
|                         |                      |ПОӘК  042-18.30-2013    |
|                         |                      |                        |
|Оқытушыға арналған пәннің|№ 1-басылым           |                        |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |                      |                        |
|«Жас ерекшелігі          |                      |                        |
|психологиясы»            |                      |                        |










                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                        «Жас ерекшелігі психологиясы»

                  «5В011400» – «Тарих» мамандығына арналған


              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ















                                 Семей 2013



                                   Алғысөз


1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
п.ғ.м., аға оқытушы  Серикбаева Нургуль Бейсембековна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
Педагогикалық психология  кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1                                  2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джумажанова Г.К./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2013ж.
ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына)

































                                  Мазмұны:

    1.   Қолданыс аймағы
    1. Нормативтік сілтемелер
    2. Жалпы ережелер
    3. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    4. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    5. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    6. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиеттер









1.Қолданыс аймағы
          «Жас ерекшелігі психологиясы» пәні бойынша оқу  әдістемелік  кешен
   «5В011400» – «Тарих» мамандығы студенттеріне  арналған.  Ол  студенттерді
   курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс  саясатымен,  оқу   процесі
   барысындағы  студенттердің  білуге   және   істеуге   тиіс   білімдерімен
   таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы  негізгі  құрал  болып
   табылады.




 2.Нормативтік нұсқама.
          Осы «Жас ерекшелігі психологиясы»  пәнінен оқу - әдістемелік кешен
   төмендегі  құжаттардағы  барлық  талаптар  мен  ұсыныстар   бойынша   оқу
   процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
        «5В011400» – «Тарих» мамандығы бойынша  Мемлекеттік  Жалпыға  бірдей
   Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.0ХХ-2004  Қазақстан  Республикасы  білім  және
   ғылым министрлігінің 2004 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен  бекітілген
   және күшіне енгізілген.

 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау  процесі,  оның  тек
экономикалық  саласын  ғана   қамтып    қоймай,сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық  салада   да   үлкен   өзгерістер   жасалуда.   Жас   ерекшелік
психологиясы курсы бүгінгі күннің  талабына  сай  психология  мамандығындығы
студенттерге тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере  отырып,  жас
ерекшелік психологиясы ғылымдарының  негіздерімен  қаруландыру,  тәрбие  мен
оқыту  процесінде   жас   ерекшелігіне   сай    дамуының    нәтижелі   болып
ұйымдастыруға қажетті  педагогикалық-психологиялық  білім,білік  және  дағды
жүйесін қалыптастыруға арналады.

3.2. Пәннің мақсаты
      Болашақ мамандардың кәсіптік  іс-әрекеттеріне  қажетті  адам  дамуының
әрбір кезеңінен педагогикалық –психологиялық білім негіздерін қалыптастыру.

      Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс;

3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓   Жас   ерекшелік   психологиясы   ғылымының    категориялық
               құрылымын ашу;
             ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
             ✓   Психологиялық   білімдер   жүйесін   тәжірибеде    қолдану
               дағдыларын дамыту.

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жас ерекшелік психологиясы негізгі категорияларын білуі;
    ✓ Жас ерекшелік жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓  Жас   ерекшелік   психологиясы   ғылымының   категориялық   құрылымын
      меңгеруі;
    ✓ Адамның жас ерекшелігіне сәйкес  психологиялық   талдауға  дағдылануы;
      оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
    ✓ Кәсіптік іс-әрекет  жағдайында  психологиялық  алған  білімін  қолдану
      туралы түсінігі болуы қажет.

3.5. Курс пререквизиттері:
- Философия
- жалпы психология
- психология мамандығына кіріспе


3.6.Курстың постреквизиті:
- барлық гуманитарлық, психологиялық пәндер


Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

Кесте1

|Кур|Семестр             |Кредит                     |ЛК                        |СПС    |
|с  |                    |Саны                       |(сағ.)                    |(сағ)  |
|                      |                 |              |Д            |СПС       |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |             |          |
|                      |(семинар)        |              |             |          |
|                      |сабақтар         |              |             |          |
|1                     |2                |3             |4            |5         |
|Жас ерекшелік         |Жас ерекшелік    |Берілген      |Жас ерекшелік|Схема     |
|психологиясына        |психологиясының  |оқулықтардан  |психологиясын|          |
|кіріспе. Жас ерекшелік|зерттеу әдістері.|зерттеу       |ың пәні,     |          |
|психологиясының       |                 |әдістерін     |міндеттері,  |          |
|методологиялық        |                 |схема ретінде |зерттеу      |          |
|негіздері. Даму       |                 |жазып келу.   |әдістері.    |          |
|принциптері.          |                 |              |             |          |
|Даму теориясының      |Балалар          |Оқулықтар.    |Негізгі      |Конспект  |
|негізгі бағыттары.    |психиксының      |              |принциптерді |          |
|                      |дамуының негізгі |              |конспектілеу.|          |
|                      |принциптері.     |              |             |          |
|Адам дамуының өмірлік |Бір жастағы      |таблица       |Бір жастағы  |Конспект  |
|циклы және жас        |баланың даму     |              |баланың даму |          |
|категориялары.        |ерекшелікері.    |              |ерекшеліктері|          |
|                      |                 |              |н            |          |
|                      |                 |              |газет-журналд|          |
|                      |                 |              |ардан жазу.  |          |
|Нәрестелік шақтағы    |Сәбилік кездегі  |Схема         |Сәбилік      |Схема     |
|баланың психикалық    |психологиялық    |              |кездегі      |          |
|дамуының алғы шарттары|жаңа құрылымдар. |              |психологиялық|          |
|мен ерекшеліктері.    |                 |              |жаңа         |          |
|                      |                 |              |құрылымдар.  |          |
|Ерте сәбилік шақтағы  | М.Ж.Д. баланың  |Суреттер      |Ойынның      |Реферат   |
|баланың психологиялық |негізгі          |              |психологиялық|          |
|даму ерекшеліктері    |іс-әрекеті.      |              |сипаттамасы. |          |
|Мектеп жасына дейінгі |Мектепке дайындық|Әдебиет       |Мектепке     |Баяндау   |
|баланың психологиялық |мәселелері.      |көздері       |даярлықтың   |          |
|даму ерекшеліктері.   |                 |              |негізгі      |          |
|                      |                 |              |функциялары, |          |
|                      |                 |              |даярлық      |          |
|                      |                 |              |түрлері.     |          |
|М.ж.д. баланың таным  |Бастауыш мектеп  |Салыстырмалы  |М.ж.д.       |Таблица   |
|және эмоциялық        |оқушысының оқу   |таблица       |балалардыңтан|          |
|процестерінің даму    |іс-әрекетінің    |              |ымдық және   |          |
|ерекшеліктері.        |қалыптасуы.      |              |эмоциялық    |          |
|                      |                 |              |процестерінің|          |
|                      |                 |              |дамуы.       |          |
|Бастауыш мектеп       | Б.м.к. баланың  |Оқулықтар     |Кіші мектеп  |Баяндау   |
|кезеңіндегі баланың   |жеке тұлғалық    |              |оқушыларының |          |
|жалпы даму            |қасиеттерінің    |              |жеке тұлғалық|          |
|ерекшеліктері.        |қалыптасуы.      |              |қасиеттерінің|          |
|                      |                 |              |қалыптасуы.  |          |
|Жеткіншектік кезеңнің |Жеткіншектің     |Карточкалар   |Қарым-қатынас|Конспект  |
|психо-физиологиялық   |қарым-қатынасының|              |рекшеліктері.|          |
|даму ерекшеліктері.   |даму             |              |             |          |
|                      |ерекшеліктері.   |              |             |          |
|Жеткіншектің оқу      |Жеткіншектік     |Миға шабуыл   |Жектіншек    |Сұрақ-жауа|
|әрекеті мазмұны.      |кезеңдегі        |              |психологиясы |п         |
|                      |психологиялық    |              |             |          |
|                      |жаңа құрылымдар. |              |             |          |
|Ерте жастық шақтың    | Ерте жастық     |Пікір-талас   |Өзіндік сана |Пікір-тала|
|психологиялық даму    |кезеңдегі өзіндік|              |дамуы.       |с         |
|ерекшеліктері.        |сананың дамуы.   |              |             |          |
|Ерте ересектік        |Ерте ересектік   |Салыстырмалы  |Ерте         |Слайдтар  |
|кезеңнің психологиялық|кезеңдегі        |таблица-слайдт|ересектік    |          |
|даму ерекшеліктері    |тұрақтылықтың    |ар            |кезеңдегі    |          |
|                      |қалыптасуы.      |              |тұрақтылықтың|          |
|                      |                 |              |қалыптасуы.  |          |
|Қарттық кезеңнің      |Ер адам мен әйел |Сызба         |Гендерлік    | Сызба    |
|психикалық даму       |адамдардың       |              |айырмашылықта|          |
|ерекшеліктері.        |психологиялық    |              |рының        |          |
|                      |даму             |              |сипаттамасы  |          |
|                      |ерекшеліктерін   |              |             |          |
|                      |салыстыру.       |              |             |          |
|                      |Ересектік        |Ғылыми әдебиет|Адамның      |Өз бетінше|
|                      |кезеңдегі        |көздері       |өмірлік      |жұмыс     |
|                      |дағдарыстар.     |              |дамуында     |          |
|                      |                 |              |кездесетін   |          |
|                      |                 |              |дағдарыстар  |          |
|                      |Өмірлік циклдың  |Ғылыми әдебиет|Өмірдің соңы | Өз       |
|                      |аяқталуы.        |көздері       |және өлім    |бетінше   |
|                      |                 |              |мәселесі     |жұмыс     |





      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Возрастная педагогическая  |2        |             |            |
|     |психология/ И.В.           |         |             |            |
|     |Дубровина-М., 1999         |         |             |            |
|2    |Возрастная и педагогическая|55+14    |             |            |
|     |психология/ А.В.           |         |             |            |
|     |Петровского.- М., 1973,1979|         |             |            |
|3    |Возрастная и педагогическая|1        |             |            |
|     |психология/Гамезо. –М.,    |         |             |            |
|     |1989                       |         |             |            |
|4    |Обухова Л.Ф. Детская       |2        |             |            |
|     |возрастная психология. –М.,|         |             |            |
|     |2000                       |         |             |            |
|5    |Мухина В.С. Возрастная     |5        |             |            |
|     |физиология. -9-е изд.- М., |         |             |            |
|     |2004                       |         |             |            |
|6    |Мухина В.С. Детская        |2        |             |            |
|     |психология. - М., 1985     |         |             |            |
|7    |Педагогикалық және жас     |5        |             |            |
|     |ерекшелігі психологиясы/   |         |             |            |
|     |А.В. Петровский.-А., 1999  |         |             |            |



    8. Негізгі әдебиеттер:
1. Абрамова Г.С. Возрастная психология. - М., 1997
2. Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н. Возрастная  псмхология.  Развитие   человека
от рождения до поздней зрелости.М., 2006
3. Крайг Г., Бокум Д. Психология развития. 9-е издание. 2007
4. Немов Р.С. Психология. Кн 2. Психология образования. - М., 2003
5. Психология развития. Под ред. Т.Д. Марцинковской. Москва, 2005.
6. Солодилова О.П. Возрастная психология. М.:2005.




Қосымша әдебиеттер тізімі:
1. Абрамова Г.С. Практикум по возрастной психологии. - М., 1998
2. Выготский Л.Я. Вопросы детской психологии. - СПб., 1997
3. Кон И.С. Психология подросткового и юношеского возраста. - М., 1980
4. Кулагина И.Ю. Возрастная психология: развитие ребенка от рождения  до  17
лет. - М., 1997
5. Мухина В.С. Детская  психология:  Учебник  для  студентов  педагогических
институтов. – М., 1985
6. Обухова Л.Ф. Возрастная психология. М., - 1994
7.   Педагогикалық   және   жас   ерекшелік    психологиясы.    (под    ред.
А.В.Петровского). – А., 1987












Пәндер