Файл қосу
Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология курсының кезеңдерін оқыту
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |СЕМЕЙ қаласындағы ШӘКӘРІМ атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.67/01-2014 | |ПОӘК | №1 баспа | | |«Ғылыми педагогикалық |11.09.2014 | | |тәжірибедегі жаңашылдық | | | |технология» пәні бойынша| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пәні бойынша 5В020300 «тарих» мамандығы ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМА СЕМЕЙ-2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы _______ «03» 09 2014 ж. Н.А. Мұхаметжанова т.ғ.к., доцент м.а. «Қазақстан тарихы» кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Қазақстан тарихы» Хаттама № 1 «04» 09 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Н.А. Мұхаметжанова 2.2 Факультеттің Экономика, құқық және гуманитарлық оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № 1 «09» 09 2014 ж. Төраға___ _____________________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09 2014 жыл Төрайым_______________________ Г.К. Искакова Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқу пәнінің (модулдің) мазмұны 5. Магистранттардың өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 7. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің оқытушыға арналған пән бойынша «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» бағдарламасы 5В020300 «Тарих» мамандығы бойынша оқитын магистранттарға арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған оқытушыға арналған бағдарлама «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пән бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді: -Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары; -«5В020300» -«тарих» мамандығының типтік оқу жоспары: - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәндердің оқу-әдістемелік кещендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары»: - ДП0 42-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме: «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсы – Қазақстан және Орта Азия жеріндегі мемлекеттердің пайда болуын, қалыптасуын, мәдениеттердің пайда болуын, дамуын, дүниежүзілік тарихтағы орнын және тарихи оқиғаларды объективті оқытудың әдістемелік негізде нақты деректер негізінде қарастырады. Бұл курс мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын зерттеп, олардың тарихтағы орнын анықтауда тарих ғылымына өзіндік үлес қосады. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Курс бойынша оқу материалын жетілдіру.Тарихи ғылымдар жүйесінде «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының орнын көрсету.Тарихи ғылым ретінде «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының мәнін анықтау. Қазақстан мемлекетінің даму эволюциясы және оның негізгі аспектілерімен таныстыру. ХХғ. Қазақстан тарихының деректемелері мен тарихнамасымен танысу. Аса маңызды жылнамалар мен оларды жазған ортағасырлық тарихшылар туралы мағлуматтар беру. Зерттеу кезеңдерін белгілеу. Қазақстан тарихы бойынша даму заңдылықтары, шаруашылық және мәдени өмірі жөнінде кең түсініктерді орнықтыру. Саяси тарихтың деректемелерімен және зерттеулерімен таныстыру. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсы – Қазақстан және Орта Азия жеріндегі мемлекеттердің пайда болуын, қалыптасуын, мәдениеттердің пайда болуын, дамуын, дүниежүзілік тарихтағы орнын және тарихи оқиғаларды объективті оқытудың әдістемелік негізде нақты деректер негізінде қарастырады. Бұл курс мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын зерттеп, олардың тарихтағы орнын анықтауда тарих ғылымына өзіндік үлес қосады. 3.4 Білім алу нәтижесі: - білу -ғылыми-педагогикалық зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін; -ғылыми -педагогикалық зерттеудің құрылымын; - ғылыми -педагогикалық зерттеудің ғылыми аппаратын; - әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер сапасының өлшемдерін. магистранттарға ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды. -игеру -ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық стратегиясын; -әлеуметтік-педагогикалық зерттеу үдерісінде қазіргі заманауи әдістер мен технологияларды қолдану жүйесін. -ұғып алу - ғылыми -педагогикалық зерттеуді жүргізу әдістемесін жасай алу; - ғылыми -педагогикалық зерттеу барысында теориялық білім көздерін іздестіре және таба білу; - ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін практикаға ендіре білу, қолжазбаларды баспаға даярлай алу. -түсіну Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология пәнін оқу барысында студент тек қана тарих ғылымдары (археология, алғашқы қауым құрылыс тарихы) пәндерімен ғана емес басқа да ғылымдар саласы: антропология, лингвистика, фольклор, өнертану, демография, мәдениеттанумен байланыстарын түсіну 3.5 Пән пререквизиті Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология пәнінің фундаменталды мәселелері 3.6 Пән постреквизиті: «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының кезеңдерін оқыту 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді: |Курс |Семестр | |Дәріс сабақтары | | |Тақырып 1. |1 | |Кіріспе | | |Тақырып 2. |2 | |«Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» | | |пәнінің мақсаты мен міндеттері. | | |Қазақстан Республикасындағы ғылымды дамыту стратегиясы және | | |ғылыми - педагогикалық білім беру бағыттары. | | |Тақырып 3. |2 | |Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму кезеңдері | | |Тақырып 4. |2 | |Тарихты оқытудағы әдістер мен тәсілдер | | |Тақырып 5. |1 | |Ғылыми білім формалары. Гуманитарлық және әлеуметтік білім | | |ерекшеліктері. | | |Тақырып 6. |1 | |Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. | | | Тақырып 7. |1 | |Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемелері | | |туралы ғылыми түсінік. | | |Тақырып 8. |1 | |Ғылыми-зерттеу әрекетінің нәтижелері және оның бөліктері | | | Тақырып 9. |1 | |Тарихты оқытудағы жаңашылдық. | | | Тақырып 10. |1 | |Тарихты оқыту әдістемесі курсының қызметі | | |Тақырып 11. |1 | |Педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау | | |Тақырып 12. |1 | |Оқытудың жаңа технологиялары | | |Пркатикалық/ Семинар сабақтары | | |«Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» |2 | |пәнінің мақсаты мен міндеттері. | | |Қазақстан Республикасындағы ғылымды дамыту стратегиясы және | | |ғылыми - педагогикалық білім беру бағыттары. | | |Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму кезеңдері |1 | |Тарихты оқытудағы әдістер мен тәсілдер |2 | |Ғылыми білім формалары. Гуманитарлық және әлеуметтік білім |1 | |ерекшеліктері. | | |Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. |2 | |Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемелері |2 | |туралы ғылыми түсінік. | | |Ғылыми-зерттеу әрекетінің нәтижелері және оның бөліктері |2 | |Тарихты оқытудағы жаңашылдық. |1 | |Педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау |1 | |Оқытудың жаңа технологиялары |1 | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Пән бойынша түрлі әдебиеттер тізбегін жасау, қысқаша аннотация жазу 2. Пәнге байланысты термин сөздер жинағын құрастыру 3. Саяси өмір мәселелері туралы хабарлама бойынша конспектілеу 4. Қоғамның саяси- әлеуметтік құрылымы бойынша хабарламамен танысу 5. Қазіргі заманғы парадигмалар туралы ақпараттар жазу 6. Саяси, Экономикалық әлеуматтанулық тақырыптар бойынша мәліметтермен ой бөлісу. 7. Пән бойынша түрлі әдебиеттер тізбегіне аннотация жазу 8. Қ.Тоқаевтің еңбегіне конспекті 9. «Саясат» журналы бойынша хабарлама 10. Қоғамның саяси- әлеуметтік құрылымы хабарлама даярлау 11. Қазіргі заманғы парадигмалар мен саяси бағдаралама туралы ақпараттар жинау 12. Қазақстан Республикасының мемлекеттігі туралы мәселелер бойынша әңгіме 13. Саяси -мәдение, саяси элита мәселелері бойынша хабарлама даярлау 14. Дін саясаты және оның мәселелері бойынша хабарлама даярлау 15. Саяси-құқықтық пен заңдылықтар жөнінде хабарлама 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ |Әдебиеттер және оқу методикалық |Экземплярлар |Студенттер-|Қамтама-с| |құжаттар |саны |дің |ыздық | | | |саны |пайыз | |1.Қазақстан Республикасы «Ғылым | 5 |4 |95 | |туралы» Заңы. Астана, 2010. | | | | | | | | | | | | | | |2.Ахметова Г.К., Исаева З.А. | 5 |4 |95 | |Педагогика. Учебник для | | | | |магистратуры университетов.- | | | | |Алматы: Қазақ университеті , | | | | |2006.-328 | | | | | | 5 |4 |95 | |3.Мынбаева А.К. История, теория и | | | | |технология научной деятельности | | | | |высшей школы: Монография. - | | | | |Алматы, 2010.-257 с. | | | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Қазақстан Республикасы «Ғылым туралы» Заңы. Астана, 2010. 7.1.2 Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты. Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. // Ана тілі. № 52 (1153) 21 желто0сан 2012 – 4 қаңтар 2013 жыл, 1, 8-13 беттер. 7.1.3 Ахметова Г.К., Исаева З.А. Педагогика. Учебник для магистратуры университетов.- Алматы: Қазақ университеті , 2006.-328 7.1.4. Краевский В.В. Методология педагогики: новый этап: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 400 с. 7.1.5. Введение в научное исследование: Учебное пособие /Под ред. В.И.Журавлева.- М.: Просвещение, 1988. 7.1.6. Герасимов И.Г. Научное исследование. М.: Политиздат, 1972. 7.1.7 Мынбаева А.К. История, теория и технология научной деятельности высшей школы: Монография. - Алматы, 2010.-257 с. 7.1.8. Загвязинский В.И., Атаханов Р. Методология и методы психолого- педагогического исследования: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений. - М.: Изд. Центр "Академия", 2001. - 208 с. 7.1.9 Таубаева Ш. Научно-педагогическое исследование: методология и методика. Учебное пособие. – Алматы, 2010. - 238 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Агапов Е.П. Методика исследований в социальной работе: Учебное пособие.- М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»; Ростов на - Дону: Наука-Спектр, 2011. - 224 с. 7.2.2 Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (Дидактический аспект). М.: Педагогика, 1982. - 192 с. 7.2.3 Батурина Г.И. Концептуальность – один из основных критериев качества и эффективности научно-педагогических исследований //Советская педагогика 1979.- № 6.- С. 98-102. 7.2.4 Борытко Н.М. Методология и методы психолого-педагогических исследований: учеб. пособие для студ.высш.учеб.заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2008.–320 с. 7.2.5 Жиенбаева С.Н. Педагогикалық ғылыми-зерттеу әдістемесі.- Алматы, 2010. 125 бет 7.2.6 Журавлев В.И. Педагогика в системе наук о человеке. - М.: Педагогика, 1990. - 168 с 7.2.7 Загвязинский В.И. Методология и методика дидактических исследований.- М.: Педагогика, 1982. - 144 с. 7.2.8 Загвязинский В.И. Исследовательская деятельность педагога: учебное пособие. - М.: Изд. Центр "Академия", 2010. - 176 с. 7.2.9 Краевский В.В., Бордовская Н.В.Фундаментальные и прикладные аспекты научной работы в области образования //Педагогика.- 2005.-№4.- С. 119-121. 7.2.10 Мардахаев Л.В. Методология диссертационного исследования и его оценка //Соискатель-педагог.- 2008. - № 3.- С. 19-34. 7.2.11 Мардахаев Л.В. Социальная педагогика. Полный курс: учебник.- М.: Издательство «Юрайт», 2011.- 797 с. 7.2.12 Мынбаева А.К. Современное образование в фокусе новых педагогических концепций, тенденций и идей: Монография. – Алматы: Раритет, 2005.-90 с. . 7.2.13 Новиков A.M. Методология образования. Издание второе. – М.: «Эгвес», 2006.- 488 с. 7.2.14 Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике/ В.М. Полонский. – М.: Высшая школа, 2004. – 512 с. 7.2.15 Скалкова Я. и коллектив. Методология и методы педагогического исследования. - М.: Педагогика, 1988. -144 с. 7.2.16 Скаткин М.Н. Методология и методика педагогических исследований. - М.: Педагогика, 1986. -144 с. 7.2.17 Таубаева Ш. Исследовательская культура учителя: от теории к практике. Монография.- Алматы: Научно-издательский центр «Ғылым», 2001.-350 с. 7.2.18 Теория и практика педагогического эксперимента /Под ред. А.И. Пискунова, Г.В. Воробьева. – М.: Педагогика, 1979. - 208 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz