Файл қосу
Эволюция процестерінің физикасы
М - 101 «Физика» мамандығы үшін «Қазіргі физиканың актуальді проблемалары» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы – «___» _____ 2013 ж. ________ Мукушев Базарбек Агзашулы «Физика» кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № 1 хаттама, _11__ _09_ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______ Маусымбаев С.С. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросы кеңесі отырысында № ____ хаттама, __12___ __09__ 2013 ж. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № __ хаттама, ____ ____________2013 ж. ОӘК төрағасы ________ Искакова Г.К. 4 Алғаш рет енгізілді Мазмұны 1. Жалпы мағлұмат 4 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу 6 3. Курсты оқыту туралы әдістемелік нұсқау 9 4. Курстың форматы 10 5. Курстың саясаты 11 6. Баға қою саясаты 11 7. Әдебиеттер 12 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Мукушев Базарбек Агзашулы Кафедра «Физика» Байланыс туралы ақпарат – тел. 56-29-78, №3 оқу корпусы, № 320 каб. Сабақты жүргізу орыны – 3-ші қабат аудиториялары Осы пән бойынша кредит саны – 3 2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы Механика: Классикалық механикадағы бейсызық элементтері. Қозғалыс теңдеулері, сақталу заңдары, релятивистік механика негіздері. Қатты дене, сұйық және газдар кинетикасын бейсызық физика тұрғысынан зерттеу. Электр және магнетизм: Вакуум және заттағы электростатика және магнетостатикадағы бейсызықтық. Тербеліс және толқындар физикасын бейсызықтық тұрғысынан қарастыру, гармониялық және ангармоникалық осциллятор. Автотербелістер.Толқындық процестер кинематикасы, толқындар интерференциясы және дифракциясындағы бейсызықтық. Бейсызық оптика элементтері. Кванттық физика: корпускулярлы-толқындық дуализм, суперпозиция принципі, қозғалыстың кванттық теңдеуі, химиялық байланыс табиғаты. Статикалық физика және термодинамика: термодинамиканың үш бастауы, күйдің термодинамикалық функциялары, фазалық тепе-теңдік және фазалық өзгерістер, тепе-теңсіздік термодинамиканың элементтері, классикалық және кванттық статистика, кинетикалық құбылыстар, зарядталған бөлшектер жүйелері, конденсациялы күй. 1.3 Осы курстың мақсаты бейсызықты физика туралы мағлұматтар алулары керек; 1.4 Осы пәннің негізгі мақсаты қарастыратын негізгі құбылыстар жайлы білімді, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін; тәжірибелік әдістердің негіздерін және өлшеу нәтижелерін өңдеу туралы мағлұматтар алулары керек. 5. Оқытудың нәтижелері: Курсты оқығаннан соң магистрант игеруі қажет: негізгі бейсызық құбылыстарды, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін; тәжірибелік әдістердің негіздерін және өлшеу нәтижелерін өңдеуді; физика заңдарын нақты физикалық есептерге қолдануды, құралдармен жұмыс істеуді; ұға білуі қажет: негізгі бейсызықты физика заңдылықтарын, олардың табиғатта байқалуын және техникада қолданылуын, математикалық сипатталуын; меңгеруі қажет: физикалық приборлармен жұмыс істеуді, физиканың нақты есептерін шығаруды және оны физика заңдарымен байланыстыра білуді; Курсты оқығаннан соң магитрант мынаны істей білуі қажет: - құбылыстың бейсызықтық механизмін аша білуі, белгілі бір нақты процестерде физикалық параметрлердің өзгерісіне талдау жасай білуі, - статистикалық әдісті қолдана білуі; - құралдармен және жүйелердің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерімен жұмыс істей білуі; - табиғат нысандары бойынша істелінетін физикалық эксперименттердің техникасын меңгеруі, термодинамилық параметрлерді, тұрақтыларды - процесс сипаттамаларын өлшей білуі, өлшеу нәтижесін бағалай білуі, компьютерді қолдана білуі және өлшеу нәтижесінің статистикалық өңдеуінің нәтижесін ала білуі; бейсызықтық құбылсқа арналған есептерін шығара білуі. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 математикалық анализ 1.6.2 дифференциалдық және интегралдық теңдеулер 1.6.3 аналитикалық геометрия және жоғарғы математика 1.6.4 векторлық және тензорлық анализ негіздері 1.7 Курс постреквизиттері: 1.7.1 Жалпы физика 1.7.2 Теориялық физика 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1-кесте |Тақырып аттары |Сағаттар саны |Әдебиет | | | |тер | | |Дәрі| |Машы|ОБМӨ|МӨЖ | | | |с | |қ. |Ж | | | | | | |саб.| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Дәріс № 1. Ғылымның соңы жөніндегі стандартты |1 | |1 |0 |0 |7.11, | |болжау кейпіндегі физика. | | | | | |7.12, | |Машықтану сабағы 1. Физика мен техниканың | | | | | |7,13, | |қазіргі мәдениетке әсері | | | | | |7,14 | |МӨЖ 1. Физика мен техниканың қазіргі мәдениетке| | | | | | | |әсері. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 2. Физиканың табиғатпен диалогы: | | | | | | | |танымдылықтың негізгі кезеңдері мен қазіргі | | | | | | | |заманғы әдістемелері. |1 | |1 |0 |1 | | |Машықтану сабағы 2. Физиканың мазмұны, | | | | | | | |мүмкіндігі және шекарасы жөніндегі | | | | | | | |дискуссиялар. | | | | | | | |МӨЖ 2. Физикалық және техникалық білім – | | | | | | | |адамзаттың кризиске қарсы стратегиясының | | | | | | | |дәстүрлі негіздері. | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 3 ХХІ ғасырдағы физикадағы когнитивті | | | | | | | |принциптер. | | | | | | | |Машықтану сабағы 3. Физикалық жүйедегі |1 | |1 | |1 | | |детерминистік хаос. | | | | | | | |МӨЖ 3. Ғылыми танымдық модельдегі өзқауым | | | | | | | |теориясының орны. | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 4 .Эволюция процестерінің физикасы. | | | | | | | |Машықтану сабағы 4. Табиғаттағы уақыттың |1 | |1 | |1 | | |бірбағыттылығы және уақыт жебесі. | | | | | | | |МӨЖ 4. Классикалық ғылымнан кейінгі кездегі | | | | | | | |синергетика теориясының орны. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 5. Эволюциянің ортақ жүрісі. |1 | |1 | |1 | | |Сингулярлық оқиғаның космологиялық жорамалы. | | | | | | | |Машықтану сабағы 5. Әлемнің пайда болуының | | | | | | | |алғашқы кезеңі. | | | | | | | |МӨЖ 5. Жүйе ұғымының негізгі мазмұнынын ашу | | | | | | | |керек. | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 6 Қазіргі физика және "сақтық" | | | | | | | |эволюцияның идеялары. | | | | | | | |Машықтану сабағы 6. Техникалық ғылымдардың |1 | |1 | |1 | | |қазіргі уақыттағы жетістіктері. | | | | | | | |МӨЖ 6. Эволюция ұғымын жан-жақты ашу керек. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 7. Физика және түп негіздік | | | | | | | |(субстанциялық) тасмалдағыштардың аксиомалық | | | | | | | |теориясы. | | | | | | | |Машықтану сабағы 7. Ғаламдағы өмірдің пайда |1 | |1 | |1 | | |болуын физика ғылымы тұрғысынан түсіндіру. | | | | | | | |МӨЖ 7. Құрылым ұғымының мәні неде? | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 8. Наномөлшерлік физика. | | | | | | | |Машықтану сабағы 8. Нанотехнология және жаңа | | | | | | | |физикалық құбылыстар. | | | | | | | |Машықтану сабағы 8.Физикалық кеңістік және | | | | | | | |уақыт концептері. | | | | | | | |МӨЖ 8. Симметрия ұғымын физикалық және | | | | | | | |философиялық тұрғыдан ашу керек. |1 | |1 | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 9. Ағза мен механизм будандарының | | | | | | | |(гибридтерінің) физикасы. | | | | | | | |Машықтану сабағы 9. Ғылымдағы этикалық |1 | |1 | |1 | | |өлшемдердің болуы. | | | | | | | |МӨЖ 9. Фрактальдық өлшемділік және оның | | | | | | | |қолданылуы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 10. Біртұтас физикалық теорияның | | | | | | | |парадигмасы және оның манындағы пікірталас. | | | | | | | |Машықтану сабағы 10. Жаңа білімнің мәдени және |1 | |1 | |1 | | |аксиологиялық сипаттары. | | | | | | | |МӨЖ 10. Құрылымдық күрделілік және оның | | | | | | | |мағынасы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 11 Биофотоника - биофизиканың жаңа | | | | | | | |тармағы. | | | | | | | |Машықтану сабағы 11. М. Хаузер доктринасындағы | | | | | | | |мораль және сана. | | | | | | | |МӨЖ 11. Функционалдық күрделіліктің |1 | |1 | |1 | | |философиялық мағынасы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 12 Физиктің қызметіндегі когнитивті | | | | | | | |және құндылық аспекттердің үзіксіздігі. | | | | | | | |Машықтану сабағы 12. Эпштейннің гипотезасы. | | | | | | | |МӨЖ 12. Дисспипативті құрылымдар және олардың | | | | | | | |табиғаттағы орны. |1 | |1 | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 13. Базалық когнитивті операциялар | | | | | | | |және зерттеушінің құндылық бағдары. | | | | | | | |Машықтану сабағы 13. Нысанды зерттеуге қажетті | | | | | | | |әдістер жиынтығы. | | | | | | | |МӨЖ 13. Қазіргі физиканың әдіснамалық |1 | |1 | |1 | | |принциптері. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 14. Физиктің қызметіндегі когнитивті | | | | | | | |және құндылық аспекттердің үзіксіздігі. | | | | | | | |Машықтану сабағы 14. Қазіргі физика туралы | | | | | | | |білімдерді құрастыру проблемалары. | | | | | | | |МӨЖ 14. Физика ғылымының негізгі даму |1 | |1 | |1 | | |бағыттары. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Дәріс № 15. Қазіргі заман физикасында жаңа | | | | | | | |білімді құрастыру мәселесі. | | | | | | | |Машықтану сабағы 15. Қазіргі физика туралы | | | | | | | |білімдерді құрастыру проблемалары. | | | | | | | |МӨЖ 15. Физика ғылымындағы пәнаралық байланыс. |1 | |1 | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта пәннің оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол магистранттардың оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Пәнді оқып меңгеруі үшін студенттің қолында оқулықтар, оқу құралдары, физикадан зертханалық жұмыстарға әдістемелік нұсқаулар бар. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдап алу. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ, ұсынылып отырға әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтарды тек қажетті материал болмаған кезде немесе оқулықта қысқаша ғана көрсетілген кезде ғана пайдаланады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Магистрант барлық аудиториялық сабақтарға және ОКӨБЖ –қа қатысуы міндетті, оқытушымен қосымша сабақ өтуге мүмкіндігі бар. 4. КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Магистрант мерзімінде оқытушыға ӨБЖ тапсырмаларын тапсыруы қажет, зертханалық, машықтану сабақтарына дайын болуы керек. Магистрант сабақты босататын болса, оның рейтингісі төмендетіледі, сондықтан ол босатылған сабақтар бойынша бақылау жұмысын орындауы қажет. Магистрант оқу сабақтарының барлық түрлерінде белсенді жұмыс істеуі қажет, оның жұмысы баллмен бағаланады да, қосылып аралық және қорытынды рейтинг қойылады. ОКӨБЖ –қа сабақ және өзбетімен жұмыс кезінде қиындық тудырған сұрақтар шығарылады. Егер ондай сұрақтар туындамайтын болса, дәріс бойынша білімін кеңейтіп тереңдетеді, қосымша ғылыми әдебиеттермен танысуына болады. 5. КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Магистрантқа қойылатын талаптар: Сабаққа қатысу: Дәріс, машықтану сабақтарына қатысу міндетті түрде. Қандай да бір себептермен сабақты босататын жағдайда да студент өзбетімен жұмыс тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тест тапсыру керек. Мінез-құлық: Сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған магистрант аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша “қанағаттанғысыз” деген баға қойылады. Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктіріліп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп бағаланады. Межелік аттестация: Межелік аттестация сабаққа қатысу, өзбетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады. Көшіру мен плагиат: Кез-келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмалары мен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша “қанағаттанғысыз” деген баға қойылады. Ұялы телефондар: Сабақ кезінде өшіріліп қоюы керек. Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханға пән бойынша қойылатын ең жоғары баллдың 50% алған магистрант жіберіледі. 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ. Пән бойынша балдардың бөлінуі 2- кесте |Апталар |Бақылау түрлері |Барлық балдар |Ескерту | |3 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | |6 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | |7 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | | |Рейтинг |60 | | |11 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | |14 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | |15 апта |Машықтану сабағы |20 | | | |Зертханалық сабақ |20 | | | |СОӨЖ |10 | | | |СӨЖ |20 | | | |Рейтинг |60 | | ОҚУЛЫҚТАР Негізгі әдебиеттер 1. Жанабаев З.Ж., Жангунов О.Н., Бигожаев О.Д. Бейсызык физика бастамалары. Қазақ университеті. 2002 ж. 2. Мукушев Б.А. Изучение основ синергетики в высшей школе. Семей 2009. 3. Абдуллаев Ж. Физика курсы. Алматы: Білімі, 1994. 4. Жұбанов М. Физиканың негізігі заңдары. Алматы: Мектеп, 1989. 5. Полатбеков П. Оптика. Алматы: Мектеп, 1977 6. Савельев И.В. Жалпы физика курсы. 1-том. Алматы: Мектеп, 1982. Аударма. 7. Савельев И.В. Жалпы физика курсы. 2-том. Алматы: Мектеп, 1977. Аударма. 8. Сивухин Д.В. Общий курс физики. М.: Наука, 1977 – 1986, т. 1-5. 9. Детлаф А.А., Яворский Б.М. Курс физики. –М.: Высшая школа, 1989. 10. Жұманов К.Б. Оптика негіздері: Оқу құралы.- А.- 2004 11. Бейімбетов Ф.Б. Электр және магнетизм: Оқу құралы.-А., 2004 Қосымша әдебиеттер 1. Құлбеков М.Жалпы физика курсы. Молекулалық физика және термодинамика негіздері. А.:Абай ат.АлМУ, 1993. 2. Кикоин А.К., Кикоин И.К. Молекулярная физика. Учебное пособие для вузов. М.:Наука, 1990. 3. Калашников С.Г. Электричество. М.: Наука, 1985. 4. Лансберг Г.С. Оптика. М.: Наука, 1976. 5. Жұманов К.Б. Атомдық физика негіздері. Оқу құралы. А.: Қазақ университеті, 2000. 6. Ракобольская И.В. Ядерная физика. М.:МГУ, 1971. 7. Қадыров Н. Ядролық физика негіздері. А.: Қазақ университеті, 2000. 8. Волькенштейн В.С. Сборник задач по общей физике. М.:Наука, 1988. 9. Волькенштейн В.С. Жалпы физика курсының есептер жинағы. М.:Наука, 1990. 10. Құлбеков М., Әлімбекова Г., Тезекеев С.М. Жалпы физика курсы. Механика. Есеп шығару тәсілдері.А.:АлМУ, 1995. 11. Құлбеков М., Әлімбекова Г. Жалпы физика курсы. Электр және магнетизм. Есеп шығару тәсілдері. А.:АлМУ, 1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz