Файл қосу
Курс нәтижесі
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектепке дейінгі білім беру мен тәрбиелеу» мамандығының СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. Бекітілді Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама № 1 «___»______________2013ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Әдістеме ғылым және оқу пәні ретінде оқытылатын пәнмен және дидактикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдерді, педагогтарды өзінің мамандығы бойынша кәсіптік даярлау мақсат болатын. Педагогиканың және білім берудің тарихынан ұзақ уақыт бойынша кәсіби даярлықтың негізі болашақ мұғалімдер, педагогтарды өз мамандықтарының пәні бойынша білімдерімен қаруландыру деп есептеліп келгені белгілі. «Педагогиканы оқытудың әдістемесі» әлі тұтас жүйе ретінде берілмей отыр, себебі әдстеме жүйесін қалыптастырудың барысы, педагогиканы оқыту пәні ретінде қалыптасуымен бірге жүреді. Педагогика бойынша оқу кітаптары мен оқу құралдарының көртігі педагогиканың өзінің оқу пәні ретінде педагогика ғылымы ауқымындағы білімдердің және педагогиканы оқу пәні ретінде қатынасын қарастырудың бастапқы сатысындағы дәлелі болып отыр. Бұл бағдарлама екі бөлімнен тұрады(жалпы және дербес):Жалпы бөлімінде педагогиканы оқытудың жалпы теориялық мәселелері қарастырылады. Екінші бөлімде педагогиканың негізгі бөлімдерінің әдістемесіне баса назар аударылады.Бағдарламаның жалпы бөлімінен алынатын білімдер педагогиканы оқу пәні ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді, себебі «педагогиканы оқыту әдістемесі» курсын меңгеру барысында лекциялық, практикалық сабақтар, сонымен қатар студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыстары және студенттерің өзіндік жұмыстарының түрлі формалары қарастырылған. 1.3 Аталған курстың мақсаты мен міндеттері: • Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; • Орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті тәжірибелік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру; 1.5 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. • Педагогика принциптерін құру оқу пәні ретінде және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастырудың тәсілдері ретінде елестете білуі; • Педагогиканы оқу пәні ретінде құрудың және қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздерін білуі; • Педагогиканы оқытудың тәжірибесінде теориялық білімдерді жүзеге асыра білу біліктілігі болуы керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: педагогика 1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік, мектептегі және балабақшадағы тәрбие жұмысының әдістемесі. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС | |1. | | | |2. | | | |3. | | | Тақырып 4.Мұғалім мен тәрбиеші іс-әрекетінің ерекшеліктері. Тапсырма 5.Мұғалімге қажетті кәсіби-маңызды қасиеттердің қайсысы сізде көп кездесетіні туралы жазып көріңіз. Тақырып 6.Болашақ маманның шығармалық іс-әрекетін ынталандыру мәселесі. |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Білім беру дүниежүзілік |конспект |Білім беру мен | |ақпаратты контекстегі көп | |өркениет | |аспектілі құбылыс ретінде.| | | |Жеке тұлғаның кәсіби |Сөзжұмбақтар құрастыру |Сіз жаңа өмірге қадам| |қалыптасуы. | |бастыңыз. | |«Мұғалім құқығы» және |Салыстырмалы кесте |Қазіргі білім беру | |«оқушы құқығы» |құрыңыз |жүйесіндегі | | | |мұғалімнің жеке | | | |тұлғасына деген | | | |талаптар. | |Мұғалім мен тәрбиеші |Реферат |Педагогтың | |іс-әрекетінің | |профессиограммасын | |ерекшеліктері. | |жасау | |Мұғалімге қажетті кәсіби |Жинақталған кесте құру |«ХХІ ғасырдағы | |маңызды қасиеттердің | |педагог | |қайсысы сізде көп | |тұлғасы» ол қандай? | |кездесетіні туралы жазып | | | |көріңіз. | | | |Болашақ маманның шығар |конспект |Педагогтың | |малық іс-әрекетін ынта | |педагогикалық | |ландыру мәселесі. | |іс-әрекетке | | | |жарамдылығын анықтау.| 5 КУРС САЯСАТЫ | Әріп |Ұпай |Пайыздық |Дәстүрлі | Бірінші |Студенттердің | |бойынша |дың |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |санды | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. |бала | |баға. | | | | |ма | | | | | | |сы | | | | | |А | | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | | |4,00 | | | | | |А- | | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | | |3,67 | | | | | |В+ | | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | | |3,33 | | | | | |В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | | |3,00 | | | | | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | | |2,00 | | | | | |С- | | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | | |1,67 | | | | | |Д+ | | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | | |1,33 | | | | | |Д | | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | | |1,00 | | | | | |Ғ | | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | | |0,00 | | | | | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |ОСӨЖ |30 | | |3 | | | | | |СӨЖ |40 | | |4 | | | | | |СӨЖ |40 | | |5 | | | | | |ОСӨЖ |30 | | |6 |СӨЖ |50 | | |7 |ОСӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |11 |ОСӨЖ |30 | | | |СӨЖ |40 | | |12 | | | | | |ОСӨЖ |30 | | |13 | | | | | |СӨЖ |40 | | |14 |СӨЖ |50 | | |15 |ОСӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша дәріс сабағына, практикалық сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі 8-15 апталарда көбейтіліп ұсынылады. 1 апта2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаОСӨЖ003003002000030030020СӨЖ000404050000004040500Руб 60060Барлығы025402545301050152540254025100Барлығы270270 7 ӘДЕБИЕТТЕР Қазақстан. Ұлттық энциклопедия/ Бас ред. Б.Аяған. - Алматы: «Қазақ энциклопедиясы». 2006. - 704 б. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие. Алматы, 2009-190с. 3. Таубаева Ш.Т. Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: методология, теория и технология проектирования в компетентностном формате /Білім элемінде. В мире образования. №1-3, 2006.с 19-28. 4. Синица И.Е. Педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік. Алматы. 1987.- 223 6. 5. Мижериков В.А. Ермоленко М.Н. Введение в педагогическую деятельность: Уч. пос. для студентов пед. уч. зав. - М. 2002. - 268 с. 6. Хмель Теория и технология реализации целостного педагогического процесса:Уч.пособие.- Алматы, 2002.- 90с. | 7.Қожахметова К. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика.- Алматы.-1998.-317 с. 8.Аймауытов Ж. Педагогическое руководство (учебное пособие), Оренбург. 1924. «Психология» Алматы. 1995. 9.Қалиев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі.- Алматы. 1991. 10.Табылды Ә. Ұстаз тәлімі- Алматы: «Білім», 2006.- 248 бет. 11.Толеубекова Р. Адамгершілік тәрбиесі туралы. Алматы, 1994 12. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие - Алматы, 2009 - 190 с. 13. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей: Рождение мастера.- М., 2000. - 304 с. 14. Концепция непрерывного педагогического образования педагога новой формации республики Казахстан. Алматы. 2005. 15.Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Негізгі ереже. Астана, 2006. 68 бст. 16.Балтабаев М.Х. Педагогическая культурология:Учебное пособие. Респ.изд.каб. Казахской академии образованияим. И.Алтынсарина. - Алматы, 2000. - 268
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz