Файл қосу
Математикалық анализ курсының мақсаты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-37.1.59/02-2014 | |ПОӘК | ХХ.ХХ.2014 ж. | | |студентке арналған |№1 басылым | | |пәннің бағдарламасы | | | |«Математикалық талдау» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математикалық талдау» 5B060400 – «Информатика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы ____________ «___» ______ 2014ж. Тайболдина Қ.Р., Ерденова А. «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросында № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. Төраға ______________ Батырова Қ.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған № ____ хаттама, «___» ______ 2014ж. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Тайболдина Қ.Р., аға оқытушы Кафедра – Математика және математиканы оқыту әдістемесі Байланыс жүйелері – №3 оқу корпусы, 226-кабинет Пәннің өтілу орны – №3 корпус Пән атауы – Математикалық анализ Кредит саны -3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. «Математикалық анализ» пәні логиканың кейбір негізгі ұғымдарынан басталады. Функция ұғымы және оның графигі, сандық тізбек және оның шегі, функцияның шегі ұғымдары қарастырылады. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, көп айнымалының функциясы, айқындалмаған функция, сандық, функционалдық және дәрежелік қатарлар теориясы, екі еселі Риман интегралдары, беттік интегралдар қарастырылады. 1.3 " Математикалық анализ " курсының мақсаты Студенттерде математикалық ойлауды, қолданбалы есептерге математикалық талдау және негізгі математикалық әдістермен зерттеу жүргізуге дағдыландыру. инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 1.4 Курсты оқытудың негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. - іргетасты математикалық дайындықты жоғарылату, курстың қолданбалы бағытын арттыру; - қолданбалы есептерді шешуде студенттердің математикалық әдістерді пайдалануға бағыттап оқыту; - студенттерде логикалық және алгоритмдік ойлауды қалыптастыру; - студенттердің өз бетімен математикалық білімді алып, оны тереңдетуге дағдыландыру. 1.5 Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы: - Функция ұғымын, функцияға қолданылатын амалдарды, функцияны күнделікті өмірде қолдана білу; - шек ұғымын игеру, мамандықта кездесетін есептерде шекті қолдану; - өмірде кездесетін практикалық жағдайларда математикалық әдістерді қолдану. - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету6 меңгеруі тиіс; - студент математикалық анализ курсының материалын және математикалық әдебиеттер мен жұмыс істей білуі керек. 6. Курстың пререквизиті: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 7. Курстың постреквизиті: бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредиттер |ЛК | |с | | |(сағ) | | | |Д |Т |Л |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Математикалық анализге кіріспе. |1 |2 | | |4 |[1] т –| | |Функцияның шегі. Ақырсыз аз және | | | | | |1. 97 –| | |ақырсыз үлкен функциялар. | | | | | |100 б. | | | | | | | | |[2] т –| | | | | | | | |1. 89 –| | | | | | | | |102б. | |2 |Функцияның үзіліссіздігі Шектер |1 |2 | | |5 |[1] т –| | |тұралы теоремалары. Тамаша шектер. | | | | | |1. 43 –| | | | | | | | |77 б. | | | | | | | | |[2] т –| | | | | | | | |1. 37 –| | | | | | | | |54 б. | |3 |Туынды және дифференциал. |1 |2 | | |4 |[1] т –| | |Дифференциалдау ережелері, таблица. | | | | | |1. 197 | | |Курделі функцияның, параметрлік және | | | | | |– 220 | | |айқын емес функциялардың туындылары. | | | | | |б. [2] | | | | | | | | |т – 1. | | | | | | | | |187 – | | | | | | | | |204 б. | |4 |Дифференциал. Жоғары ретті |1 |2 | | |5 |[1] т –| | |туындылары. Туындының геометриялық | | | | | |1. 268 | | |мағынасы. Лопиталь ережесі. | | | | | |– 287 | | | | | | | | |б. [2] | | | | | | | | |т – 1. | | | | | | | | |275 – | | | | | | | | |314 б. | |5 |Функцияны туындының көмегімен |1 |2 | | |4 |[1] т –| | |зерттеу. Функцияның экстремумы. | | | | | |2. 4 – | | |Негізгі теоремалары. Функцияның ең | | | | | |11 б. | | |үлкен және ең кіші мәндері. Функцияны| | | | | | | | |ойыс және дөнес аралықтарға зерттеу. | | | | | | | | |Иілу нуктелері. | | | | | | | |6 |Қисықтың асимптоталары. Функцияны |1 |2 | | |5 | | | |толық зерттеу. | | | | | | | |7 |Алғашқы функция және анықталмаған |1 |2 | | |4 |[1] т –| | |интеграл. Тікелей интегралдау әдісі. | | | | | |2. 11 –| | |Айнымалыны ауыстыру және бөліктеп | | | | | |38 б. | | |интегралдау әдісі. | | | | | | | |8 |Рационал функцияларды интегралдау. |1 |2 | | |5 |[1] т –| | |Иррационал функцияларды интегралдау. | | | | | |2. 38 –| | |Тригонометриялық функцияларды | | | | | |92 б. | | |интегралдау. | | | | | | | |9 |Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц|1 |2 | | |4 |[1] т –| | |формуласы. Анықталған Айнымалыны | | | | | |2. 38 –| | |ауыстыру және бөліктеп интегралдау | | | | | |92 б | | |әдісі. Анықталған интегралдың | | | | | | | | |геометриялық қолданысы. | | | | | | | |10 |Көп айнымалы функцияның |1 |2 | | |5 |[1] т –| | |дифференциалын есептеу. Шек және | | | | | |2. 38 –| | |үзіліссіздік. Дербес туындылары, екі | | | | | |92 б. | | |айнымалы функцияның дифференциалы. | | | | | | | | |Күрделі функцияның туындысы. Айқын | | | | | | | | |емес түрде берілген функцияның | | | | | | | | |туындысы. Жоғары ретті дербес | | | | | | | | |туындылар. | | | | | | | |11 |Екі айнымалы функцияның экстремумы, |1 |2 | | |4 | | | |ең үлкен және ең кіші мәндері. Бағыты| | | | | | | | |бойынша туынды. Градиент. | | | | | | | |12 |Еселі интегралдар. Екі еселі |1 |2 | | |5 | | | |интеграл, оны есептеу және | | | | | | | | |қолданыстары. Үш еселі интеграл, | | | | | | | | |қасиеті. Еселі интегралдарда | | | | | | | | |айнымалыны ауыстыру. | | | | | | | |13 |Қисық сызықты және беттік интегралдар|1 |2 | | |4 | | | |түсінігі. Негізгі қолданыстары және | | | | | | | | |оларды есептеу. | | | | | | | |14 |Сандық қатарлар. Оң таңбалы |1 |2 | | |5 |[1] т –| | |қатарлардың жинақтылығы. Ауыспалы | | | | | |2. 38 –| | |таңбалы қатарлар. Лейбниц белгісі. | | | | | |92 б. | |15 |Функционалдық қатарлар және олардың |1 |2 | | |4,5 |[1] т –| | |дербес жағдайы – дәрежелік қатарлар. | | | | | |2. 147 | | |Функцияларды Тейлор және Маклорен | | | | | |– 157, | | |қатарларына жіктеу. Фурье қатары. | | | | | |164 – | | | | | | | | |178, | | | | | | | | |180 – | | | | | | | | |222 б. | | | | | | | | |[2] т –| | | | | | | | |1. 352 | | | | | | | | |– 477 | | | | | | | | |б. | | | |15 |30 | | |67,5 | | 3 Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабақтары барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Машықтану сабақтарына, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес теориялық материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4-5. Курс форматы және саясаты Келесі талаптар қойылады: 1. Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; 2. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет; 5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; 6. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады; 7. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 5 Бағаларды қою саясаты Математикалық анализ пәні бойынша баллдар |Апта |Бақылау түрі |балл |Ескерту | | |1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | | |Аудиториялық жұмыс |100 | | |2,3,4,5,6 |Үй тапсырмасы |45 | | |3 |СӨЖ-1. Функция. [5], №9-35, 47-51, 52-64, |20 | | | |81-107, 117-123, 124-142. 8-23 бет. Жеке | | | | |нұсқа бойынша. | | | |3 |СӨЖ-2.Шек. Үзіліссіздік. |20 | | | |[5], № 245-267, 268-377. 35-40 бет. Жеке нұсқа| | | | |бойынша. | | | |6 |СӨЖ-3. Туынды және дифференциал. |20 | | | |[5], №466-768. 48-56 бет. Жеке нұсқа бойынша. | | | |7 |Аралық бақылау жұмысы |65 | | |1 – 7 апта қорытындысы |300 | | | |1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | | |Аудиториялық жұмыс |105 | | |8,9,10,11,|Үй тапсырмасы |45 | | |12,13,14 | | | | |10 |СӨЖ-4. Анықталмаға, анықталған интеграл. |20 | | | |[5], №1642-1649, 1676-2131. 110-127 бет. Жеке | | | | |нұсқа бойынша. | | | | |СӨЖ-5. Көпайнымалы функция. |20 | | |14 |СӨЖ-6. Қатарлар. |20 | | | |[5], №2727-2736, 2737-2753, 2754-2789, 171-174| | | | |бет. Жеке нұсқа бойынша | | | |15 |Аралық бақылау жұмысы |60 | | |8 –15 апта қорытындысы |300 | | 6 Әдебиеттер тізімі 1. Хасеинов К.А. Математика канондары. Алматы., 2004. 2. Махмеджанов Н.М. Жоғары математика есептерінің жинағы, Алматы, 2008 3. Каплан И.А. Практикум по высшей математике, М. 2006 4. Баврин, И.И.. Математический анализ.- М., 2006 5. Айдос, Е.Ж.. Жоғары математика. Үш бөл..- Алматы, 2008 6. Темірғалиев Н.Т. Математикалық анализ. Том – 1, Алматы: Мектеп, 1987. -288 б. Том – 2. Алматы: Ана тілі, 1991. -400 б. Том – 3. Алматы: Білім, 1997. -432 б. 7. Фихтенгольц Г.М. Дифференциалдық және интегралдық есептеулер курсы. Том – 1, Алматы: Мектеп, 1970. -634 б. Том – 2, Алматы: Мектеп, 1971. -664 б. 8. Бохан К.А., Егорова И.А. Лащенов К.В. Курс математического анализа. Том – 1. Москва: Просвещение, 1965. -436 с. Том – 2, 1966. -380 с. 9. Ибрашев Х.И., Еркеғұлов Ш.Т. Математикалық анализ курсы. Т–1,2. Алматы, 1963. 10. Кудрявцев Л.Д.Курс математического анализа. В 3 томах. М.: Дрофа; т.1 – 2003. -704с.; т.2 – 2004.-720с.; т.3 – 2006. -351с. 11. Ильин В.А., Садовничий В.А., СендовБл.Х. Математический анализ. В 2-х томах. М.: Изд-во МГУ. Ч.1: 2-е изд., перераб., 1985. - 662с.; Ч.2 - 1987. - 358с. 12. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому анализу. Москва: Наука, 1990. -624 с. 13. Берман Г.Н. Сборник задач по курсу математического анализа. Москва: Наука, 1969. -440 с. 14. Демидович Б.П. Сборник задач и упражнений по математическому анализу. Москва: Наука, 1997. -654 с. 15. Жәутіков О.А. Математикалық анализ курсы. Алматы, 1958. 16. Төлегенов Б.Т. Математикалық анализден лекциялар курсы. Алматы, 1994. 17. Ильин В.А., Поздняк Э.П. Основы математического анализа. М.: Наука, 1973. -448 с. 18. Никольский С.М. Курс математического анализа. Т – 1,2. М.: Наука, 1983. 19. Бутузов В.Ф. и др.Математический анализ в вопросах и задачах. 4-е изд., исправ. М.: Физматлит, 2001. -480 с. 20. Берікханова Г.Е., Анияров А.А., Каримова Г.К. Фурье қатары, Фурье түрлендіруі және оның қолданылуы. Семей: Printmaster, 2008. -156 б. 21. Запорожец Г.И. Руководство к решению задач по математическому анализу. М.: Высшая школа, 1966. -462 с. 22. Н.А.Давыдов, П.П.Коровкин, В.Н.Никольский. Сборник задач по математическому анализу. М.:Просвещение, 1973. -256с. 23. П.Е.Данко, А.Г.Попов, Т.Я.Кожевникова. Высшая математика в упражнениях и задачах. Ч.ІІ. М.: Высшая школа, 1986. -415с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz