Файл қосу

Машықтану сабақтары




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                |ПОӘК- 042-14.2.02.01.20.      |
|                        |                    |71/02-2009                    |
|«Есептеу математикасына |Баспа №1 01.09.2009ж|                              |
|кіріспе » пәні бойынша  |                    |                              |
|оқу-әдістемелік кешені  |                    |                              |




                      «Есептеу математикасына кіріспе »
                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен






               «5В060200» - «Информатика» мамандығына арналған




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2013

Алғы сөз


   1. Құрастырған

      Құрастырған   ___________   Калелова   Л.М.,   «Ақпараттық    жүйелер»
кафедрасының аға оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті

   «_____» ____________________ 2009 ж.

   2. Талқыланды

      2.1. Шәкәрім атындағы Семей  мемлекеттік  университетінің  «Ақпараттық
жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.

      Хаттама № _  «_____» ____________________ 2009 ж.

      Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К,э.ғ.к./

      2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.

      Хаттама № _  «_____» ____________________ 2009 ж.

      Төрағасы __________ /Қайсанов С.Б./

   3. бекітілді

      Университеттің Оқу-әдістемелік   кеңесі  отырысында  баспаға  жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.

      Хаттама №   «___»______________2009ж.

      ОӘК төрағасы, бірінші проректор _____________/Молдажанова А.А./







      АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР
























                                   мазмұны



1.    Жалпы мағлұматтар

2.    Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

3.    Курс форматы және саясаты

4.    Баға қою саясаты

5.    Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

6.    СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны

7.    Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі






1. Жалпы мағлұматтар

1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар:
Калелова Л.М., «Ақпараттық жүйелер»  кафедрасының  аға оқытушысы

Байланыс ақпараты – тел.: 35-84-38, оқу корпусы № 1, кабинет № 1003
Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1007;
Кредиттер саны — 3;

1.2. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме (кесте 1):



                  Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме

|Курс                                                                   |Семестр  |
|2 –ші МБ                                                               |300      |



   Кесте3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен,  ұпайлармен  және  процентпен
шкаласы


|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |


  4.2 Кесте 4 – Семестр бағаларын есептеу

|№    |Критерий                                       |Баллдар              |
|1.   |Лекция                                         |15                   |
|2.   |Машықтану сабақтары                            |15                   |
|3.   |Зертханалық сабақтары                          |15                   |
|4.   |СӨӨЖ                                           |45                   |
|5.   |СӨЖ                                            |45                   |
|6.   |Қорытынды                                      |135                  |


   СӨӨЖ үй жұмысы формасында орындалады  және  студенттердің  өздік  жұмысын
қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4  форматындағы
беттерде  (бекітілген  және  арнайы  папкаға  салынған)  тапсырылады.  Әрбір
жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек.
   Студенттің  өздік  жұмысы   (СӨЖ)   реферат   түрінде   орындалады   және
студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады.
   Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін:
   – жасалған жұмысты көрсету;
   – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама;
   – аудиториялық сабақтарды немесе СӨӨЖ-де ауызша сұрау;
   – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау.
   Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған  студент  қорытынды  аттестацияға
жіберілмейді.
   Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен  бірге  меңгерілген  материалмен
қоса қорытынды бақылауға шығарылады.
    Ескерту: Жақсы баға алу үшін  аттестация  қоюдан  3  күн  бұрын  барлық
тапсырмаларды  орындау  керек,   бірақ   бұл   мерзімнен   кейін   тапсырған
студенттерге балл қосылмайды.

     5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

Кесте 5– Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу




     |Тақырып атауы      |Сағаттар саны                                        |
|                   |Дәріс     |Маш       |Зерх     |СӨӨЖ      |СӨЖ       |
|1                  |2         |3         |4        |5         |6         |
|Қателіктер         |1         |1         |1        |3         |3         |
|теориясы. Абсолютті|          |          |         |          |          |
|және салыстырмалы  |          |          |         |          |          |
|қателік.           |          |          |         |          |          |
|Дұрыс және мәнді   |1         |1         |1        |3         |3         |
|цифрлар.           |          |          |         |          |          |
|Арифметикалық      |          |          |         |          |          |
|амалдардың         |          |          |         |          |          |
|қателігі.          |          |          |         |          |          |
|Функцияның         |          |          |         |          |          |
|қателіктерін       |          |          |         |          |          |
|есептеу.           |          |          |         |          |          |
|Сызықты алгебралық |1         |1         |1        |3         |3         |
|теңдеулер жүйесін  |          |          |         |          |          |
|шешудің сандық     |          |          |         |          |          |
|әдістері           |          |          |         |          |          |
|Дәл тәсілдер.      |1         |1         |1        |3         |3         |
|Сызықтық алгебралық|          |          |         |          |          |
|теңдеулер жүйесін  |          |          |         |          |          |
|Гаусс тәсілімен    |          |          |         |          |          |
|шешу.              |          |          |         |          |          |
|Жордан – Гаусс     |1         |1         |1        |3         |3         |
|әдісі.             |          |          |         |          |          |
|Квадрат түбір      |1         |1         |1        |3         |3         |
|тәсілі.            |          |          |         |          |          |
|Ортогонализация    |1         |1         |1        |3         |3         |
|тәсілі.            |          |          |         |          |          |
|Жай итерация       |1         |1         |1        |3         |3         |
|тәсілі. Зейдель    |          |          |         |          |          |
|тәсілі.            |          |          |         |          |          |
|Сызықты емес       |1         |1         |1        |3         |3         |
|теңдеулерді. Түбір |          |          |         |          |          |
|жатқан аралықты    |          |          |         |          |          |
|анықтау әдісі      |          |          |         |          |          |
|Кесіндіні қақ бөлу |1         |1         |1        |3         |3         |
|әдісі. Жай итерация|          |          |         |          |          |
|әдісі              |          |          |         |          |          |
|Хорда әдісі. Ньютон|1         |1         |1        |3         |3         |
|әдісі.             |          |          |         |          |          |
|Сызықты емес       |1         |1         |1        |3         |3         |
|теңдеулер жүйесін  |          |          |         |          |          |
|шешудің сандық     |          |          |         |          |          |
|әдістері. Ньютон   |          |          |         |          |          |
|әдісі              |          |          |         |          |          |
|Қарапайым итерация |1         |1         |1        |3         |3         |
|әдісі Жүйені       |          |          |         |          |          |
|итерациялық түрге  |          |          |         |          |          |
|келтіру            |          |          |         |          |          |
|Функцияны          |1         |1         |1        |3         |3         |
|интерполяциялау.   |          |          |         |          |          |
|Лагранждың         |          |          |         |          |          |
|интерполяциялық    |          |          |         |          |          |
|көпмүшелігі..      |          |          |         |          |          |
|Ньютоннның         |1         |1         |1        |3         |3         |
|интерполяциялық    |          |          |         |          |          |
|формулалары        |          |          |         |          |          |
|                   |15        |15        |15       |45        |45        |

6. СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны
Кесте 6 – СӨӨЖ және СӨЖ жоспар
|СӨӨЖ                                             |СӨЖ                     |
|аудиториялық           |аудиториялық емес        |                        |
|1                      |2                        |3                       |
|Абсолютті және         |Қателіктерді есептеу     |Қателіктер теориясының  |
|салыстырмалы           |алгоритмі                |негізгі формулалары     |
|қателіктердің          |                         |                        |
|айырмашылығы.          |                         |                        |
|Функцияның қателіктерін|Дұрыс және мәнді цифрлар |Арифметикалық амалдардың|
|есептеу мысалдары      |туралы жалпы түсінік     |қателігін есептеу       |
|                       |                         |алгоритмі               |
|Сызықты алгебралық     |Сандық әдістер           |Сызықты алгебралық      |
|теңдеулер жүйесін      |                         |теңдеулер жүйесін       |
|шешудің сандық әдістері|                         |шешудің аналитикалық    |
|мысалдары              |                         |тәсілдері               |
|Дәл тәсілдер. Сызықтық |Тура және кері жолдар    |Математик Гаусстың      |
|алгебралық теңдеулер   |принципі                 |жұмыстары жайында       |
|жүйесін Гаусс тәсілімен|                         |баяндама                |
|шешу.                  |                         |                        |
|Квадрат түбір тәсілі.  |Квадрат түбір тәсілінің  |Гаусс пен квадрат түбір |
|                       |негізгі алгоритмі        |тәсілінің айырмашылығы  |
|Ортогонализация тәсілі.|Тәсілдің ерекшелігі      |Орындалу жағдайлары     |
|Жай итерация тәсілі.   |Итерация тәсілінің       |Орындалу жағдайлары     |
|Зейдель тәсілі.        |негізгі принциптері      |                        |
|Сызықты емес           |Сызықты емес теңдеулер   |Сызықты емес теңдеулерді|
|теңдеулерді. Түбір     |жайында жалпы түсінік    |шығару жолдары          |
|жатқан аралықты анықтау|                         |                        |
|әдісі                  |                         |                        |
|Жай итерация әдісі     |Жай итерация әдісінің    |Жай итерация әдісінің   |
|                       |ерекшелігі               |орындалу критерилері    |
|Функцияны              |Функцияны интерполяциялау|интерполяциялық         |
|интерполяциялау.       |жолдары                  |көпмүшеліктер           |
|Лагранждың             |                         |                        |
|интерполяциялық        |                         |                        |
|көпмүшелігі            |                         |                        |
|Ньютоннның             |Ньютон әдісінің негізгі  |Ньютон әдісінің басқа   |
|интерполяциялық        |принциптері              |қойылымдары             |
|формулалары            |                         |                        |


                    7. «Есептеу математикасына кіріспе »
  ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ
                 Кесте 7 – «Есептеу математикасына кіріспе »
                пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі
Апта123456789101112131415Бақылау түріТБТБ ТБТБТБТБАБ1ТБТБТБТБТБТБТБАБ2Баллдар999999999999999
Аралық бақылау бекітілген графикке сәйкес 7 және 15-ші апталарда өткізіледі.
-----------------------
Зерттеу
объектiсi

Матем.
модель

Сандық әдiс(дискреттi модель,есептеу алгоритмi

Есептеу жѕргiзу, нәтиженi талдау

ЭЕМ-да программалау
Пәндер