Файл қосу
Курстың постреквизитері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-02.01.20.123/01-2013 | |ПОӘК |01.09.2006 №1 | | |Оқытушыларға арналған |басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Дискретті | | | |математика және | | | |матиематикалық логика» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Дискретті математика және математикалық логика» 5В011100 – «Информатика» мамандығы үшін мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г. Накишбекова К. М., «Жоғары математика» кафедрасының доцент 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ Г.Е.Берикханова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 1 01.09.2013 ж. № 1 басылым Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының |5 | | |мазмұны | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі |6 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |8 | |7 |Әдебиеттер |8 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Дискретті математика математика және математикалық логика» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енгізілген оқытушыларға арналған пәндерді оқу жұмыс бағдарламасы 5В011100 – «Информатика» мамандығының студенттері үшін арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Дискретті математика математика және математикалық логика» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - 5В011100 – «Информатика» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.330-2006 жылғы, 23.12.2005 №779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 «Дискретті математика математика және математикалық логика» - “Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтама” мамандығы бойынша оқыту жоспарының ең негізгі пәндерінің бірі. «Дискретті математика және математикалық логика» пәні математикалық логика пәнімен қатар кәзіргі информатиканың фундементальды негіздерінің бірі болып табылады және теориялық және қолданбалы программалаумен жан – жақты байланыста. Ақылмен ойлаудың формальдық логикасын, пікірлер есептемесін, предикаттар логикасын және Буль алгебрасы мен алгоритмдер теориясын дискретті математиканың үздік ерекшелігі бар әртүрлі модельдері немесе жекелеген салалары деп қарастырылады. Дискретті математиканың зерттеу объектісі қатарына алдыңғы аталған логикалы математикалық құрылымдармен қатар ақырлы графтар теориясы, комбинаториялық анализдің элементтері, ақырлы автоматтар теориясы, ықтималдықтар мен информациялар теориясының бастамалары, т.с.с. көптеген ақырлы математикалық пәндер тобы енеді. 3.2 Аталмыш курстың мақсаты - студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдері және олардың қолдануларымен таныстыру, басқа пәндерді меңгеруге теориялық және тәжрибелік тұрғыдан дайындау. Осы курсты оқыту кезінде студенттер Буль функциялары, айтылымдар алгебрасының формулалары, комбинаторикалық алгоритмдер, графтар мен желілер сияқты дискретті объектілермен жұмыс істеуге дағдыланады, одан басқа олардың кодтау теориясының мәселелері туралы көз – қарастары қалыптасады. 3.3 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті – осы әзірленіп отырған жұмыс бағдарламасында көрсетілген барлық тақырыптарды, онымен байланысты түгел теориялық және практикалық мәселелерді оқып үйрену, сөйтіп жоғары да көрсетілген мақсатқа қол жеткізу болып табылады. 3.4 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • Курсты толық оқыған студенттердің міндеттері: айтылымдар және предикаттар алгебралары комбинаторика , буль функциялары, графтар теорияларының негізгі ұғымдарын және әдістерін білулері қажет; • Курста қарастырылатын теоремаларды, дәлелдеу, формулаларды қорыту, ұсынылған әдебиетерді пайдалану, математикалық ұғымдарды формальді тіл арқылы сипаттау, алған білімдерін математиканың басқа салаларында: теориялық информатика, жасанды ақыл – ой теориясында, логикалық бағдарламалауда және т.б. қолдана білуі тиіс; • Буль функциялары жүйелерінің толықтығын іс жузінде тексере білу, сипаттамалары бойынша Буль функцияларын құру, математикалық формулаларды формальді тілде жазу, әртүрлі қасиеттерді шекті графтарда тексеру, ақпараттарды кодтауда стандартты әдістерін қолдану, қарапайым сөйлемдер мен қасиеттерді өз бетінше құру және дәлелдеу 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Математикалық логика курсы алгебра және сандар теориясы, геометрия курстарымен байланысты 3.6 Курстың постреквизитері: 3.6.1 Алгоритмдер теориясы”, “ЭЕМ және бағдарлау”, Логикалық бағдарлау” “Информатиканың теориялық негіздері”, “Жасанды ақыл-ой”. 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | | Дәріс сабақтар | |Кіріспе |1 | | |Жиындар теориясының элементтері | |(1.1) тарау 2, 45-85 | | |2 |(1.3) 40-51, 62-70беттер| |Комбинаторика элементтері |2 | | |Буль функциялары |2 |(1.1) тарау, 176-207 | | | |(1.3) 375-405 беттер | | | |(2.3) 56-58 беттер | | |2 |(1.1) тарау 1, 133 -176 | |Айтылымдар алгебрасы | |беттер (2.1)6-9 беттер | | | |(2.3) 217-228 беттер | |Предикаттар алгебрасы |3 |(1.1) тарау 3, 207-296 | | | |беттер (2.3) 228-238 | | | |беттер | |Графтар теориясының элементтері |3 |(2.3) 88-99, 109-144 | | | |беттер | | Практикалық сабақтар | |Жиындарға амалдар қолдану және олардың| |(1.2) тарау 1, №1-25; | |қасиеттері |3 |44-46 беттер | |Жиындардың декарттық көбейтіндісі | |(1.2) тарау 2, №1-14; | | |2 |68-69 беттер | |Математикалық индукция әдісі | |(1.2) тарау 1, 22-25 | | |2 |беттер | |Комбинаторика элементтері | |(1.2) тарау 5, №1-10; | | |4 |169 беттер | |Айтылымдарға амалдар қолдану. | |(1.2) тарау 6, №1-3; 210| |Айтылымдар алгебрасының формулалары | |беттер | | |2 | | |Формулаларды эквивалентті | |(1.2) тарау 6, №4-7; 210| |түрлендірулер. ДҚФ және ҚҚФ. | |беттер | |КемелДҚФжәне кемел ҚҚ |2 | | |Функциялар жүйесінің толықтығы | |(1.2) тарау 6, №-8 | | |2 | | |Предикаттар алгебрасының формуллалары.| |(1.2) тарау 6, №9-8; 210| |Орындалатын, ақиқат және жалған | |беттер | |формулалар. |2 | | |Формалды теория ұғымы. Қорыту және | |(1.2) тарау 6, №1-7; 210| |оның қасиеттері. |2 |беттер | |Бульдік функциялар және олардың | |(1.2) тарау 2, 63, 64, | |қасиеттері. |4 |210 беттер | |Графтарға берілудің әртүрлі тәсілдер | |(1.2) тарау 4, 107, 117 | |және олардың қасиеттері |3 |210 беттер | |Графтардағы жолдар. Байланысты | |(1.2) тарау 4, №1-5; 154| |графтар. Желілер және олардың | |-155 беттер | |қасиеттері. |2 | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 СОӨЖ |№ |Тақырыптардың атаулары |Тапсыру формасы | |1 |Жиындарға амалдар қолдану және олардың қасиеттері |Типтік есесптер | |2 |Жиындардың декарттық көбейтіндісі |Типтік есесптер | |3 |Математикалық индукция әдісі |Типтік есесптер | |4 |Комбинаторика элементтері |Типтік есесптер | |5 |Айтылымдарға амалдар қолдану. Айтылымдар |Типтік есесптер | | |алгебрасының формулалары | | |6 |Формулаларды эквивалентті түрлендірулер. ДҚФ және |Типтік есесптер | | |ҚҚФ. КемелДҚФжәне кемел ҚҚ | | |7 |Реттелген жиындар |Типтік есесптер | |8 |Функциялар жүйесінің толықтығы |Типтік есесптер | |9 |Предикаттар алгебрасының формуллалары. |Типтік есесптер | | |Орындалатын, ақиқат және жалған формулалар. | | |10 |Формалды теория ұғымы. Қорыту және оның |Типтік есесптер | | |қасиеттері. | | |11 |Бульдік функциялар және олардың қасиеттері. |Типтік есесптер | |12 |Графтарға берілудің әртүрлі тәсілдер және олардың |Типтік есесптер | | |қасиеттері | | |13 |Графтардағы жолдар. |Типтік есесптер | |14 |Байланысты графтар. |Типтік есесптер | |15 |Желілер және олардың қасиеттері. |Типтік есесптер | 5.2 СӨЖ | |Тақырыптардың атаулары |Тапсыру формасы |Тапсыру | |№ | | |уақыты | | |Жиындардың декарттық көбейтіндісі |Типтік есептер | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Жоспар | | | | |бойынша | |2 |Математикалық индукция әдісі |Типтік есептер | | | | |Жазбаша жұмыс | | |3 |Комбинаторика элементтері | | | |4 |Буль функцияларын байланыс |Типтік есептер | | | |сұлбалармен іске асыру | | | |5 |Графтардың қасиеттері |Жазбаша жұмыс | | |6 |Байланысты графтар. Желілер және |Типтік есептер | | | |олардың қасиеттері | | | 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 | | |4 | |1.1 Нұрсұлтанов Қ.Н. «Дискретті|20 |11 |100% | |математика және математикалық | | | | |логика» | | | | |1.2 Белоусов А.И., Ткачев С.Б.|30 |11 |100% | |«Дискретная математика» | | | | |1.3 Мутанов Г.М.,Акбердин Р.А.|1 |11 |9% | |«Теория графов» | | | | |1.4 Яблонский С.В. «Введение в |5 |11 |45% | |дискретную математику» | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.1 Нұрсұлтанов Қ.Н., Дискретті математика және математикалық логика. – Семей 2002 7.1.2 Судоплатов С.В., Овчинникова Е.В. Элементы дискретной математики. –М.: ИНФРА-М, Новосибирск: изд-во НГТУ, 2002 7.1.3 Белоусов А.И., Ткачев С.Б. Дискретная математика. – М.: из-во МГТУ им.Н.Э.Баумана, 2004 7.1.4 Мутанов Г.М.,Акбердин Р.А. Теория графов. – Алматы, изд-во «Рауан»,1999 7.1.5 Нефедова В.Н., Осипова В.А. Курс дискретной математики. – М.: из-во МАИ, 1992 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Смыслова З.А., Пермякова Н.В. Спецглавы математики, ч.3 7.2.2 Липский В. Комбинаторика для программистов. – М.: Мир, 1988 7.2.3 Кузнецов О.П, Адельсон – Вельский Г.М.Дискретная математика, М.,1988 7.2.4 Мальцев А.И. Алгоритмы и рекурсивные функции. -М.:Наука,1986 7.2.5 Яблонский С.В. Введение в дискретную математику. -М.: «Высшая школа», 2001 7.2.6 Гаврилов Г.П., Сапоженко А.А. Сборник задач по дискретной математике. -М.:Наука, 1977
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz