Файл қосу
Алаш баспасөзінің туындау себептері
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Рамазан Айгүл Әмірғалиқызы Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының докторы « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 «____» __________ 2013ж. шыққан ПОӘК-нің № ____ БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Қолданыс аясы........................................................................ ...................3 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. ..........3-4 3. Жалпы ережелер.................................................................... ....................4-5 4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны....................5-7 5. СӨЖ-ның тақырыптары................................................................. ...........7-8 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы………………………………………...8-9 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы..................10-11 8. Әдебиеттер…………………………………………………………………11 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәнінің оқу- әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 3.08.308-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Оқу әдістемелік кешен Қазақ Ұлттық университетінің типтік бағдарламасына (Алматы,2007), Қазақстан Республикасы МЖМБС 3.08.308-2006 сәйкес дайындалған - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны 3.2 Осы курстың мақсаты: Еліміздің тәуелсіздік алуына байланысты соңғы он жылда қазақ журналистикасының өткен тарихының «ақтаңдақ» тұстары қайта қаралып, кезінде ұлтшыл, байшыл, алашордашыл деген нақақ жаламен жабылып қалған «Қазақ», «Алаш», «Сарыарқа», «Бірлік туы», «Жас азамат», «Абай» сияқты газет – журналдар мен онда қызмет істеген, әр жылдары жарияланымдары жарық көрген А.Байтұрсынұлы, М.Дулатұлы, Ә.Бөкейханұлы, М.Шоқай, Х.Досмұхамедұлы, Х.Ғаббасұлы, Ә.Ермекұлы, С.Қожанұлы, Қ.Кемеңгерұлы сынды қазақ халқының біртуар зиялыларының қыруар мұралары мен оқыту процесіне қарай ғылыми айналымға түсіп, өткен қоғамдық ойымыздың тарихын саралауға мүмкіндік туды. Осы орайда Ұлттық баспасөз мәдениетін қалыптастыруға қосқан үлесі хақында тарихи құжаттарды сөйлету, олардың шығармашылығындағы пішін мен түр, сюжеттік оқиға желісі мен жанрлық белгілері, көркемдік идеялық мәні мен ақпараттық ерекшелігі жағынан мағлұмат беру бұл пәннің мақсаты болмақ. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: «Алаш баспасөзі – ұлттық журналистиканың қайнар көзі» пәні журналистика тарихы бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ең алдымен «Қазақстан тарихы» пәнінің негізінде барлық қоғамдық, саяси кезеңдермен байланыстырыла оқытылады.Себебі, әр студенттің бойына қазақ журналистикасының өткен дәуірлердегі жинақтаған мол тәжірибесін, шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерін дарыта білу бұл пәнде қарастырылуы көзделген. - Студенттерге 1917 жылдан бергі кезең аралығындағы қазақ журналистикасының өткен жолы жөнінде жан – жақты мағлұмат ұсыну. - Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беру. - Қазақ баспасөзі тарихындағы «ақтаңдақ» тұстарға ерекше назар аудару. - Студенттерге қазақ журналистикасы тарихының проблемалары бойынша зерттеу жұмыстарын жазуға ықпал ету. 3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: 1.7. Курстың пререквизиттері: Журналистикағы кіріспе, Қазақ журналистикасының тарихы, Публицистің шығармашылық негіздері 1.8. Курстың постреквизиті: жоқ 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Алаш баспасөзінің қазақ журналистикасындағы | 1 |1,2 | |орны мен рөлі | | | | «Алаш» партиясының ұстанымы және оның | 1 |1,2, | |баспасөздегі көрінісі | | | |Қазақ жерінің тарихы –колония тарихы | 1 | | |«Алаш» партиясының ұстанымы және оның | 1 |1,2, | |баспасөздегі көрінісі | | | |Алаш баспасөзіндегі жер мәселесі | 1 |1,2 | |Алаш баспасөзіндегі тіл мәселесі. | 1 |1,2, | |Алаш баспасөзі және ұлттық рух. | 1 |1,2,3, | | Алаш баспасөзі – большевизмге қарсы күрес | 1 |1,2, | |тарихының дерек көзі | | | |Алаш баспасөзі және дін мәселесі. | 1 |1,2,3 | |Алаш баспасөзі және оқу-ағарту ісі. | 1 |1,2,3, | |Алаш басылымдарындағы ұлттық идея | 1 |1,2 | |Ә.Бөкейхан публицистикасының қазақ | 1 |1,3, | |журналистикасындағы орны. | | | |М.Шоқай – қазақтың саяси көсемі. | 1 |1,3, | |А.Байтұрсынұлы публицистикасы. | 1 |1,2 | |М.Дулатов публицистикасы. | 1 |1,2 | |Барлығы: 15 | |Практикалық (семинар) сабақтары | |Алаш баспасөзінің туындау себептері. |1 |1,2 | |Алаш баспасөзіндегі жер мәселесі. |1 |1,2,3, | |Алаш баспасөзі және дін мәселесі. |1 |1,2,3, | |Алаш баспасөзі және тіл мәселесі. |1 |1,2,3, | |Алаш баспасөзі және оқу-ағарту ісі. |1 |1,2,3, | |Ә.Бөкейхан публицистикасының қазақ |1 |1,2,3, | |журналистикасындағы орны. | | | |М.Шоқай – қазақтың саяси көсемі. |1 |1,2,3, | |Алаш баспасөзі және қазақ әлемі |1 |1,2,3, | |А.Байтұрсынұлы публицистикасы. |1 |1,2,3, | |М.Дулатов публицистикасы. |1 |1,2,3, | |М.Тынышбаев публицистикасы. |1 |1,2,3, | |О.Әлжанов, Р.Мәрсеков – алғашқы қазақ |1 |1,2,3, | |журналистері. | | | |Қ.Кемеңгерұлы публицистикасындағы дәуір үні. |1 |1,2,3, | |С.Садуақасұлы –публицист. |1 |1,2,3, | |Алаш басылымдарындағы ұлттық идея |1 | | |Барлығы: 15 | СӨЖ бойынша тапсырмалар және әдістемелік ұсыныстар |№ |Тапсырма тақырыптары |Бақылау түрі | |1 |«Алаш» партиясының ұстанымы және оның |Экспресс- | | |баспасөздегі көрінісі |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |2 |Алаш баспасөзі және ел жегісі |Экспресс- | | | |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |3 |Алаш баспасөзі және ер жегісі |Реферат жазу | | | | | |4 |Алаш баспасөзі және жер жегісі |Экспресс- | | | |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |5 |Алаш баспасөзі және ана тілі. |Экспресс- | | | |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |6 |Алаш баспасөзі және ұлттық рух. | Реферат жазу | |7 |Ұлт жолындағы ұлы |Экспресс- | | |құрбандық. |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | |8 | Алаш баспасөзі – большевизмге қарсы күрес |Экспресс- | | |тарихының дерек көзі |сауалнама, жеке | | | |жұмыс | СӨЖ ді орындаудағы әдістемелік ұсыныстар СӨЖ үй тапсырмаларынан тұрады, ол әртүрлі формада қабылданады, кейде жазбаша жұмыс ретінде берілсе, кейде ауызша қабылданады. СӨЖ пәнге байланысты оқу құралдары, Интернет ресурстары молырақ қамтылғанда нәтижелі болмақ. . Рефератқа байланысты талаптар. Құрлымы: жұмыс титулды беттен, жоспардан, негізгі бөлімнен, қорытындыдан тұрады. Қорытындыда студенттің қарастырып отырған тақырыпқа қатысты өзіндік көзқарасы көрсетілуі керек. Рефератта әдебиеттер, мерзімді басылымдар тізімі, интернет-сайттардың адрестері міндетті түрде берілуі керек. Рефераттың мазмұнына айрықша мән беріледі, тақырып ашылмаған жағдайда жұмыс студентке «қайта өңдеу» үшін қайтарылады. Реферат СӨОЖ барысында қорғалынады. Студент өз курстастары арасынан өзіне оппонент таңдап алады. Оппонент қорғалып отырған тақырып бойынша сұрақ дайындайды. Рефератты қорғау барысында студентке 3 минут уақыт беріледі, материалды жаттап алмай, өз түсінігін айту керек. Курстастары тарапынан қойылатын сұрақтарға дайын болуы керек. Бағалау шарттары: зерттеу тақырыбының мазмұнына, зерттелу деңгейіне, логикалық құрлымына, ғылыми стиліне, әдебиеттерді қамту деңгейіне, шешендік қабілетіне айрықша мән беріледі. СӨОЖ бойынша тапсырмалар және әдістемелік ұсыныстар |№ |Тапсырма тақырыптары |Мазмұны |Бақылау түрі| |1 |Алаш баспасөзінің |Алаш баспасөзінің қазақ |ауызша | | |туындау себептері. |журналистикасындағы орны мен рөлі | | |2 |Алаш баспасөзіндегі жер |Қазақ жерінің тарихы –колония тарихы |Ауызша және | | |мәселесі. | |жазбаша | |3 |Алаш баспасөзі және дін |Патшалық Ресейдің дін туралы |Ауызша және | | |мәселесі. |саясатына Алаш көзқарасы және оның |жазбаша | | | |баспасөздегі көрінісі. | | |4 |Алаш баспасөзі және тіл |Ұлттың ұлт болуының бірінші шарты–тіл|жазбаша | | |мәселесі. | | | |5 |Алаш баспасөзі және |«Алаш» қайраткерлері дайындаған |ауызша | | |оқу-ағарту ісі. |оқулықтардың мәні мен маңызы. | | |6 |Ә.Бөкейхан |Ә.Бөкейхан публицистикасының |жазбаша | | |публицистикасының қазақ |ерекшеліктері | | | |журналистикасындағы | | | | |орны. | | | |7 |М.Шоқай – қазақтың саяси|М.Шоқай публицистикасындағы тарихи |Ауызша және | | |көсемі. |шындық. |жазбаша | |8 |Алаш баспасөзі және |Алаш баспасөзі және қазақ әлемі |жазбаша | | |қазақ әлемі | | | |9 |А.Байтұрсынұлы |А.Байтұрсынұлы публицистикасына |Ауызша және | | |публицистикасы. |тән ерекшеліктер |жазбаша | |10 |М.Дулатов |М.Дулатов шығармаларындағы өмір |Ауызша және | | |публицистикасы. |шындығы. |жазбаша | |11 |М.Тынышбаев |М.Тынышбаев публицистикасына тән |Ауызша және | | |публицистикасы. |ерекшеліктер |жазбаша | |12 |О.Әлжанов, Р.Мәрсеков – |О.Әлжанов, Р.Мәрсеков |Ауызша және | | |алғашқы қазақ |публицистикасының ерекшеліктері |жазбаша | | |журналистері. | | | |13 |Қ.Кемеңгерұлы |Қ.Кемеңгерұлы публицистикасының қазақ|Ауызша және | | |публицистикасындағы |журналистикасындағы орны |жазбаша | | |дәуір үні. | | | |14 |С.Садуақасұлы |С.Садуақасұлы публицистикасының |Ауызша және | | |–публицист. |ерекшеліктері |жазбаша | |15 |Алаш басылымдарындағы |Алаш басылымдарындағы ұлттық идея |жазбаша | | |ұлттық идея | | | СӨОЖ ді орындаудағы әдістемелік ұсыныстар СӨОЖ дискуссия түрінде немесе «дөңгелек үстөл» түрінде өткізілуі мүмкін. Дискуссия түріндегі СӨОЖдің мақсаты тақырыпты коллективпен талқылау, зерттеу, ақпарат алмасу, пікір алмасу. «Дөңгелек үстөл» түріндегі СӨОЖде екі түрлі көзқарас талқыға салынып, бір қорытынды шығарылады. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семниар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Алаш баспасөзінің |Алаш баспасөзінің |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |қазақ |туындау себептері. |оқулықтар |конспект жасау, | | |журналистикасындағы | | |интернет | | |орны мен рөлі | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | | «Алаш» партиясының |Алаш баспасөзіндегі |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |ұстанымы және оның |жер мәселесі. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | |баспасөздегі | | |интернет | | |көрінісі | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Қазақ жерінің тарихы|Алаш баспасөзі және |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |–колония тарихы |дін мәселесі. |оқулықтар |конспект жасау, | | | | | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |«Алаш» партиясының |Алаш баспасөзі және |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |ұстанымы және оның |тіл мәселесі. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | |баспасөздегі | | |интернет | | |көрінісі | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Алаш баспасөзіндегі |Алаш баспасөзі және |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |жер мәселесі |оқу-ағарту ісі. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | | | | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Алаш баспасөзіндегі |Ә.Бөкейхан |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |тіл мәселесі. |публицистикасының |оқулықтар |конспект жасау, | | | |қазақ | |интернет | | | |журналистикасындағы | |ресурстарды | | | |орны. | |пайдалану | | |Алаш баспасөзі және |М.Шоқай – қазақтың |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |ұлттық рух. |саяси көсемі. |оқулықтар |тапсырмалары-мен| | | | | |жұмыс | | | Алаш баспасөзі – |Алаш баспасөзі және |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |большевизмге қарсы |қазақ әлемі |оқулықтар |конспект жасау, | | |күрес тарихының | | |интернет | | |дерек көзі | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Алаш баспасөзі және |А.Байтұрсынұлы |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |дін мәселесі. |публицистикасы. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | | | | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Алаш баспасөзі және |М.Дулатов |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |оқу-ағарту ісі. |публицистикасы. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | | | | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Алаш |М.Тынышбаев |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Жазбаша, | |басылымдарындағы |публицистикасы. |оқулықтар |конспект жасау, |ауызша | |ұлттық идея | | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Ә.Бөкейхан |О.Әлжанов, Р.Мәрсеков |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |публицистикасының |– алғашқы қазақ |оқулықтар |конспект жасау, | | |қазақ |журналистері. | |интернет | | |журналистикасындағы | | |ресурстарды | | |орны. | | |пайдалану | | |М.Шоқай – қазақтың |Қ.Кемеңгерұлы |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |саяси көсемі. |публицистикасындағы |оқулықтар |конспект жасау, | | | |дәуір үні. | |интернет | | | | | |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |А.Байтұрсынұлы |. С.Садуақасұлы |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс |Ауызша | |публицистикасы. |–публицист. |оқулықтар | | | |М.Дулатов |Алаш басылымдарындағы |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына|Жазбаша | |публицистикасы. |ұлттық идея |бақылау |жауап беру | | | | |тапсырмалары | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |«Қазақ» газеті. А.: |2 |25 |16% | |«Қазақ энциклопедиясы» | | | | |Нұрпейісов К. Алаш һәм |1 |25 |10% | |Алашорда.А. | | | | | Омарбеков Т. Қазақстан|2 |25 |16% | |тарихына және | | | | |тарихнамасына ұлттық | | | | |көзқарас. | | | | | Байтұрсынұлы А. Көп |2 |25 |16% | |томдық шығ. жинағы. | | | | | Дулатұлы М. |2 |25 |16% | |Шығармалары. | | | | | Алаш көсемсөзі. Семей,|1 |25 |11% | |2003 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі: 2. Алаш қозғалысы. Құжаттар мен материалдар жинағы. А.: «Алаш», 2004. 4 томдық 8.1.3. «Қазақ» газеті. А.: «Қазақ энциклопедиясы» Бас редакциясы. 1998 8.1.4. Құлмұхаммед Қ. Алаш қайраткерлері саяси-құқықтық көзқарастарының эволюциясы. А. «Ата мұра». 1998. 8.1.5. Алаш ақиықтары.Мақалалар, деректі құжаттар,аудармалар . А.: «Алаш», 2006 6. Қазақ ұлт- азаттық қозғалысы. Көп томдық. Астана: «Астана полиграфия». 2007. 7. Нұрпейісов К. Алаш һәм Алашорда.А.: «Ататек». 1995. 8. Қойгелді М. Ұлттық саяси элита. «Алаш», 2008. 9. Алаш көсемсөзі. Семей, 2003. 10. Омарбеков Т. Қазақстан тарихына және тарихнамасына ұлттық көзқарас. А.:Қазақ университеті. 2004 8.2.Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Жұртбай Т.Ұраным –Алаш. А.»Ел шежіре». 2008. 2. Ахметов Ғ. Алаш алаш болғанда. А.: «Жалын», 1996 8.2.3.Төлепберген Б.Мәңгі жас –Алаш идеясы. А. 2008. 8.2.4. Дулатұлы М. Шығармалары. 2 томдық. А.:»Ғылым», 1996. 8.2.5. Қозыбаев М. Өркениет және ұлт. А.: «Сөздік-словарь». 2001. 6. Байтұрсынұлы А. Көп томдық шығ. жинағы. А.:»Алаш», 2006 8.2.7. Кәкішұлы Т.Мағжан мен Сәкен. А.:Қазақ университеті. 1999 8.2.8. Қазақ білімпаздарының тұңғыш сиезі. А.2005. 8.2.9. Политические репрессии в Казахстане в 1937-1938 гг. Сборник документов. А.: Қазақстан, 1998. 10. Қазыбек М., Маймақов Ғ.Құпия кеңестер. А.:Санат, 1999 11. Садвакасов С.Избранное. А.:Рауан, 1994. 12. Бурабаев М.С. Обшественная мысль Казахстана в 1917- 1940 г. А.:Гылым. 1991: 8.2.13. Жақып Б. Қазақ журналистикасының қалыптасу, даму жолдары. А.: «Білім», 2004. 8.2.14. Алаш мирас. Құжаттар жинағы. А:Қазақстан, 1995.. 8.2.15. Бөкейхан Ә. Таңдамалы. «Қазақ энциклопедиясы» Бас редакциясы. 1995 8.2.16. Нұрғали Р. Әуезов және алаш. А.:Санат, 1997 17. Өзбекұлы С. Арыстары Алаштың. А.:Жеті жарғы,1998
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz