Файл қосу
Тақырыптың аты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-02.01.20.67/01-2014| |ПОӘК |02.09.2013 ж. | | |«Экономикадағы |№ 6 басылымның | | |математика» пәнінен |орнына | | |студенттерге арналған |02.09.2014 ж. № 7 | | |оқу жұмыс бағдарламасы |басылым | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Экономикадағы математика » 5В050900 «Қаржы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 20__г. Қожагелдиев Бегман Қадырқлы, «Математика және математиканы оқыту әдістері» кафедрасының доценті (0,5 ставка) 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және математиканы оқыту әдістер» кафедра отырысында 02.09.2014 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О. Жолымбаев 2.2 Физика - математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. Искакова 02.09.2013 ж.№ 6 басылымның орнына 02.09.2014 ж. № 7 басылым Мазмұны 1. Жалпы ережелер… ……………………………………………………...4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.........................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ....... 6 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ...........…..... 6 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.... 7 6. Тақырыптардың мазмұны, жоспары және әдебиеттер............................8 7. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны......................................…...................... ...... 9 8. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері............................... .11 9. Әдебиеттер........................................................... .......................................11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының аты-жөні Қожагелдиев Бегман Қадырұлы – доцент (о,5 ставка) • Кафедра – Математика және математиканы оқыту әдістері; • Ақпарат – № 1 оқу ғимараты, кабинет № 112 • Сабақ өткiзу орны – кесте бойынша • Пәннiң атауы – Экономикадағы математика; • Кредит саны – 3; 1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте): |Курс |Семестр |Кредитте|ЛК | | | |р |(сағ) | |A |4,0 |95-100 | | | | | |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 | | | | | |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу |№ |Тақырыптың аты |Дәріс |Машық |Зер |ОКО |СӨЖ | | | | |тану |саб |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Сызықтық алгебра. Тікшемдер (матрица) |1 |1 |1 |1 |5 | | |және анықтауыштар, олардың қасиеттері | | | | | | |2 |Векторлық алгебра. Векторларға амалдар |1 |1 |1 |1 |5 | | |қолдану | | | | | | |3 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. |1 |1 |1 |1 |5 | | |Сызықтар және олардың теңдеулері | | | | | | |4 |Сызықтық теңдеулер жүйесі, оларды шешу |1 |1 |1 |1 |5 | | |тәсілдері | | | | | | |5 |Математикалық анализге кіріспе. |1 |1 |1 |1 |5 | | |Функцияның шегі. Тамаша шектер. | | | | | | | |Функцияның үзіліссіздігі. | | | | | | |6 |Туынды және дифференциал. Жоғары ретті |1 |1 |1 |1 |5 | | |туындылар | | | | | | |7 | Туындының көмегімен функцияны толық |1 |1 |1 |1 |5 | | |зерттеу. Туындының қолданылуы | | | | | | |8 |Интеграл. Анықталмаған интеграл және |1 |1 |1 |1 |5 | | |интегралдаудың негізгі әдістері | | | | | | |9 |Анықталған интегралдар. Анықталған |1 |1 |1 |1 |5 | | |интегралдың қолданулары | | | | | | |10 |Көп айымалысы бар функциялар туралы |1 |1 |1 |1 |5 | | |түсінік. Дербес туындылар, градиент | | | | | | |11 |Дифференциалдық теңдеу туралы түсінік. |1 |1 |1 |1 |5 | | |Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер | | | | | | |12 |Реті төмендетілетін дифференциалдық |1 |1 |1 |1 |5 | | |теңдеулер | | | | | | |13 |Қатарлар. Сандық қатарлар және олардың |1 |1 |1 |1 |5 | | |жинақтылық белгілері | | | | | | |14 |Ықтималдықтар теориясының элементтері. |1 |1 |1 |1 |5 | | |Негізгі теоремалар мен түсініктемелер | | | | | | |15 |Математикалық статистика элементтері |1 |1 |1 |1 |5 | | |Барлығы |15 |15 |15 |15 |75 | 6 ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ, ЖОСПАРЫ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТТЕР 3 кесте – тақырыптардың мазмұны, жоспары және әдебиеттер |№ |Тақырыптың аты |Әдебиеттер |Беттері | |1 |2 |3 |4 | |1 |Сызықтық алгебра. Тікшемдер (матрица) |9.1.1 |9-35 | | |және анықтауыштар, олардың қасиеттері |9.1.2 |338-354 | | | |9.2.5 |24-26 | |2 |Векторлық алгебра. Векторларға амалдар |9.1.1 |63-93 | | |қолдану |9.2.5 |24-26 | |3 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. |9.1.1 |95-121 | | |Сызықтар және олардың теңдеулері | | | |4 |Сызықтық теңдеулер жүйесі, оларды шешу |9.1.1 |38-60 | | |тәсілдері |9.2.5 |33-39 | |5 |Математикалық анализге кіріспе. |9.1.1 |123-161 | | |Функцияның шегі. Тамаша шектер. |9.2.4 |7-32 | | |Функцияның үзіліссіздігі. | | | |6 |Туынды және дифференциал. Жоғары ретті |9.1.1 |176-194 | | |туындылар | |240-245 | | | |9.2.4 |33-55 | |7 | Туындының көмегімен функцияны толық |9.1.1 |211-238 | | |зерттеу. Туындының қолданылуы |9.2.4 |55-64 | |8 |Интеграл. Анықталмаған интеграл және |9.1.1 |247-277 | | |интегралдаудың негізгі әдістері |9.2.4 |78-94 | |9 |Анықталған интегралдар. Анықталған |9.1.1 |279-299 | | |интегралдың қолданулары | |302-306 | | | |9.2.4 |95-117 | |10|Көп айымалысы бар функциялар туралы |9.1.1 |383-404 | | |түсінік. Дербес туындылар, градиент |9.2.4 |65-77 | |11|Дифференциалдық теңдеу туралы түсінік. |9.1.1 |319-344 | | |Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер |9.2.4 |144-158 | |12|Реті төмендетілетін дифференциалдық |9.1.1 |334-342 | | |теңдеулер |9.2.4 |159-174 | |13|Қатарлар. Сандық қатарлар және олардың |9.1.1 |343-382 | | |жинақтылық белгілері |9.2.4 |125-141 | | | |9.2.5 |105-123 | |14|Ықтималдықтар теориясының элементтері. |9.1.3 |278-286 | | |Негізгі теоремалар мен түсініктемелер |9.2.4 |179-206 | |15|Математикалық статистика элементтері |9.1.3 |319-326 | | | |9.2.4 |207-229 | 7 СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 4 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |СОӨЖ |СӨЖ | |п/п | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Тапсырманың түрлерімен | 1 тақырып бойынша | | | |таныстыру. Бірінші үй |дайындалу. Өздігінен оқу.| | | |тапсырманы беру. |4-ретті матрицаның | | | | |анықтауыштарын есептеу | |2 |Бірінші үй |Ауызша сұрау және үй |2 тақырып бойынша | | |тапсырмасын орандау|тапсырмасын орандауға |дайындалу. Векторларды | | |бойынша жалпы |жекелей кеңес. Екінші үй|сколярлық және векторлық | | |кеңес. |тапсырманы беру. |көбейту . | | |Ауызша сұрау. | | | |3 |Бірінші үй |Үй тапсырмасын орандауға|3 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Үшінші үй|дайындалу. Өздігінен оқу–| | | |тапсырманы беру. |функцияын толық зерттеу | |4 |Аудиторлық бақылау |Ауызша сурау және Үй | 4 Гаус әдісімен | | |жұмыс дайындық |тапсырмасын орандауға |теңдеулерді шешу тақырып | | |бойынша кеңес. |жекелей кеңес Төртінші |бойынша дайындау. | | |Ауызша сурау. Үй |үй тапсырманы беру. | | | |тапсырмасын өткізу.| | | |5 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |5 Өздігінен оқу – | | |жұмысы. Үй |бойынша жекелей кеңес. |шектерді есептеу. әдісі. | | |тапсырмасын өткізу.|Бесінші үй тапсырманы |тақырып бойынша дайындау.| | | |беру. |Тестілеуге дайындау. | |6 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|6 Алтыншы тақырып бойынша| | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Алтыншы |дайындалу. Үй | | | |үй тапсырманы беру. |тапсырмасымен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – Лопиталь | | | | |ережесі көмегімен | | | | |шектерді есептеу. Жетінші| | | | |үй тапсырмамен жұмыс. | |7 |Бірінші рубеждік |Жетінші үй тапсырманы |7 тақырып бойынша | | |бақылау. Үй |беру. |дайындалу. Өздігінен оқу | | |тапсырмасын өткізу.| |–үй тапсырмамен жұмыс. | | | | |Аралық бақылауға дайындық| |8 |Ауызша сурау |Ауызша сурау және Үй |8 тақырып бойынша | | |бойынша жалпы кеңес|тапсырмасын орандауға |дайындалу. Туындының | | |Үй тапсырмасын |жекелей кеңес . |көмегімен функциаларды | | |өткізу. |Сегізінші үй тапсырманы |зерттеу | | | |беру. | | |9 |Ауызша сурау.Үй |Үй тапсырмасын орандауға|9 Өздігінен оқу–.рационал| | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. |функцияларды интегралдау.| | | |Тоғызыншы үй тапсырманы |Анықталған интегралдың | | | |беру. |көмегімен фигуралардың | | | | |ауданын, көлемін табу | |10 |Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын орандауға|10 тақырып бойынша | | |орандау бойынша |жекелей кеңес. 10 ші үй |дайындалу. Бағытталған | | |жалпы кеңес. Үй |тапсырманы беру. |туынды, градиент табу | | |тапсырмасын өткізу.| | | |11 | Үй тапсырмасын |Ауызша сурау және үй |11 Үй тапсырмамен жұмыс. | | |өткізу. |тапсырмасын орандауға |Өздігінен оқу – екінші | | | |жекелей кеңес. 11 ші үй |ретті дифферен-циалдық | | | |тапсырманы беру. |теңдеулері. | |12 |Ауызша сурау.Үй | 12 ші үй тапсырманы |12- тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындау. Тұрақты | | | | |коэффициенті бар | | | | |дифференциалдық теңдеулер| |13 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |13. Өздігінен оқу – | | |жұмысы.Үй |бойынша жекелей кеңес. |қатарды жинақтылыққа | | |тапсырмасын өткізу.|13 ші үй тапсырманы |зертеу. тақырып бойынша | | | |беру. |дайындау. | |14 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|14 Тестілеуге дайындау. | | |тапсырмасын өткізу.|14 ші үй тапсырманы |үй тапсырмамен жұмыс. | | | |беру. |Өздігінен оқу – | | | | |Ықтималдықтар есептеу. –| |15 |Екінші рубеждік |Тесттік емтихан сұрақтар|Математикалық статистика | | |бақылау.Үй |бойынша жекелей кеңес. |есебі Емтиханға дайындық| | |тапсырмасын өткізу.| | | 8. 8.1.1 «ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ 5 кесте – «Экономикадағы математика» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |Апталар |1 | 9. ӘДЕБИЕТТЕР А) Негізгі әдебиеттер 9.1.1 Кремер Н.Ш. «Высшая математика для экономистов» - Москва, ЮНИТИ, 1997 г. 9.1.2 Красс М.С. «Математика для экономических специальностей» - Москва, ИНФРА-М, 1998 г. 9.1.3 Шанкибаев Б.Н. «Экономистерге арналған жоғары математика» - Алматы, ЭВЕРО, 2002 ж. 9.1.4 Махметжанов Н.М., Жоғары математика есептерінің жинағы, Алматы, Дәуір, 2008 ж. Б) Қосымша әдебиеттер 9.2.1 Данко П.Е., Попов А.Г., Кожевникова Т.Я. «Высшая математика в упражнениях и задачах», Часть 1,2 - Москва, ОНИКС21 век Мир и Образование, 2002 г. 9.2.2 Темірғалиев И. «математикалық анализ» І, ІІ бөлім. 1987 жыл. 9.2.3 Колде Я.К. «Практикум по теории вероятностей и математической статистике» - Москва, Высшая математика, 1991 г. 9.2.4 Диярова Л.Д., Жуманова З.Ж. «Математика» Экономикалық мамандықтар үшін оқу құралы – Ақтау, RISO, 2004 ж. 9.2.5 Кангужин Б.Е., Спанова Р., Жолымбаем О.М., Кульджабеков Б.А. «Экономикадағы математика» Алматы,Эверо, 2002 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz