Файл қосу
Аккредиттеу облысы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042–18-9.1.56/02-2014 | |ПОӘК | | | |«Сертификаттау органдарын | | | |және сынақ зертханаларын |11.09.2014 ж. | | |аккредиттеу» пәнінен |№ 2 басылым | | |студентке арналған пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығы бойынша «Сертификаттау органдарын және сынақ зертханаларын аккредиттеу» пәнінен СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы ___________ 29.08.2014 ж., С. Төлеубекова, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» ___08____2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «05» ___09____2014 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» ___09___2014 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, проректор ___________ Г. Искакова 4 «18» __09__2013 ж. № 1 БАСЫЛЫМНЫҢ ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны мен сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру| | | | |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар және пән бойынша жалпы мәліметтер Толеубекова Сандугаш Сайлауовна, т.ғ.к., аға оқытушы «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты – тел: 35-05-90, оқу ғимараты № 9, кабинет № 304 Сабақ өткізілетін орындары – аудитория № 302 Пән бойынша кредитердің саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы Курстың негізгі мақсаты болып білім алушыларға аккредиттеу саласындағы халықаралық және Қазақстан Республикасының заңнамасы, аккредиттеуден өту тәртібі және т.б. осы саладағы мәселелер бойынша білім беру табылады. 1.3 Пәннің мақсаттары болып білім алушыларды аккредиттеу саласымен таныстыру және салада қолданылатын негізгі ұғымдар жөнінде түсінік беру; білім алушыларды аккредиттеу саласының негізгі мақсаттарымен, оның принциптерімен және критерийлерімен, аккредиттеу объектілері және субъектілерімен таныстыру; ұлттық аккредиттеу жүйесінің құрылымын және осы құрылымға кіретін органдардың аккредиттеу облысындағы құзыреттерін білім алушыларға жеткізу; білім алушыларды аккредиттеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және аккредиттеуді мойындау тәртібімен таныстыру; аккредиттеу саласындағы заңдарды бұзғаны үшін жауаптылықты және аккредиттеу жөніндегі қызметтерді қаржыландыру мәселелерін жеткізу; аккредиттеу саласында жұмыстарды жүргізу жөнінде дағдылар беру болып табылады. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеті болып білім алушыларға аккредиттеу саласындағы білімдерін өз бетімен тәжірибелік жұмысында қолдана алуды үйрету табылады. 1.5 Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар міндетті: хабарлы болуға: - аккредиттеудің отанымыздағы және шет елдеріндегі тарихы мен қазіргі жай-күйі жөнінде; - дамыған мемлекеттерде аккредиттеу жөніндегі қызметтердің ұйымдастырылуы жөнінде; - аккредиттеу жөніндегі халықаралық және аймақтық ұйымдар жөнінде; білуге: - аккредиттеу бойынша заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, әдістемелік материалдарды; - аккредиттеу саласында қолданылатын негізгі ұғымдарды; - аккредиттеу саласының негізгі мақсаттарын, принциптерін және критерийлерін; - аккредиттеу объектілері және субъектілерін; - ұлттық аккредиттеу жүйесінің құрылымын және осы құрылымға кіретін органдардың аккредиттеу облысындағы құзыреттерін; - білім алушыларды аккредиттеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және аккредиттеуді мойындау тәртібін; - аккредиттеу саласындағы заңдарды бұзғаны үшін жауаптылықты және аккредиттеу жөніндегі қызметтерді қаржыландыру мәселелерін; - аккредиттеуді жүргізу тәртібін; қолдана білуі: - аккредиттеу саласындағы негізгі ұғымдарды; - аккредиттеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және аккредиттеуді мойындау ережелерін; дағдылы болуы: - аккредиттеу бойынша заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, әдістемелік материалдарды қолдануға; - аккредиттеу саласындағы принциптерін және критерийлерін қолдануға; - аккредиттеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және орындауда. 6. Курстың пререквизиттері: 1. Нормативтік құжаттар жүйелері. 7. Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Сапа аудиті; 1.7.2 Сапа менеджмент жүйелері. 2 Пәннің мазмұны және сабақтар бойынша сағаттарды үлестіру 1 кесте |Тақырыптардың атаулары |Сағат саны |Әдебиеттер | | |Дс |Тс |БАОӨЖ |БАӨЖ | | | |(сағ) |(сағ)|(сағ) |(сағ) | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Модуль 1. Қазақстан Республикасының аккредиттеу жүйесі | |Кіріспе. Аккредиттеудің өнімнің |1 | | | |7.1.1, | |бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы| | | | |7.2.2. | |рөлі | | | | | | |Аккредиттеудің даму кезеңдері |1 | | |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.3. | |ҚР аккредиттеу жүйесінің құрылымы |1 | | |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.5. | |ҚР Ұлттық аккредиттеу орталығы |1 | | |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.4. | |Аккредиттеу субъектілері |1 | | |2,5 | | |Аккредиттеу жөніндегі техникалық |1 | | |2,5 |7.1.1, | |комитеттер | | | | |7.2.5. | |ҚР аккредиттеу процедурасы |2 |2 |1 |2,5 | | |Аккредиттеу аттестаты |1 | |1 |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.2. | |Аккредиттеу аттестатын кері қайтарып|1 | |1 |2,5 |7.1.1, | |алу, қолданысын тоқтату, жою, | | | | |7.2.1. | |тоқтата тұру, аккредиттеу | | | | | | |аттестатынан айыру | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Модуль 2. Аккредиттеу саласындағы нормативтік құжаттарға қойылатын талаптар | |Аккредиттеу саласындағы нормативтік |1 | |1 |2,5 |7.1.1, | |құжаттар | | | | |7.2.1. | |Аккредиттеу нәтижелерін мойындау |1 | |1 |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.2. | |Аккредиттеу нәтижелерін мойындау |1 | |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.4| |жөніндегі келісімдер | | | | | | |Халықаралық ұйымдардың аккредиттеу |1 | |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.2| |нәтижелерін мойындаудағы рөлі | | | | | | |Аккредиттеу саласындағы халықаралық |1 | |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.2| |тәжірибе | | | | | | |Модуль 1. Қазақстан Республикасының аккредиттеу жүйесі | |ҚР «Сәйкестікті бағалау аумағындағы | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.3| |аккредиттеу туралы» заңы. Жалпы | | | | | | |мазмұны | | | | | | |ҚР «Сәйкестікті бағалау аумағындағы | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.2| |аккредиттеу туралы» заңы.Терминдер | | | | | | |мен анықтамалар. | | | | | | |ҚР Аккредиттеу жүйесінің құрылымы | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.3| |Модуль 2. Аккредиттеу саласындағы нормативтік құжаттарға қойылатын талаптар | |ҚР СТ ИСО/МЭК 65-2001 | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.4| |ҚР СТ ИСО/МЭК 17025-2007 «Сынақ және| |2 |1 |2,5 |7.1.1, | |калибрлеу зертханаларының | | | | |7.2.2 | |құзіреттілігіне қойылатын талаптар» | | | | | | |Техникалық комитеттер ережесі | |2 |1 |2,5 |7.1.1, | | | | | | |7.2.2 | |Аккредиттеу жөніндегі бланктер. | |2 |1 |2,5 |7.1.1, | |Аккредиттеуге өтініш, жолдама хаты | | | | |7.2.3 | |Аккредиттеу жөніндегі бланктер. | |2 |1,5 |2,5 |7.1.1, | |Аккредиттеу облысы | | | | |7.2.3 | |Аккредиттеу жөніндегі бланктер. | |2 |1 |2,5 |7.1.1, | |Қызметкерлер туралы | | | | |7.2.2 | |Аккредиттеу жөніндегі бланктер. | |2 |1 |2,5 |7.1.1, | |Аккредиттеу алдындағы және соңындағы| | | | |7.2.3 | |типтік келісім шарттар | | | | | | |Уақыт нормалары | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.3| |Нормативтік құжаттармен танысу | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.2| |ПМГ 06-2001 | |2 |1 |2,5 |7.1.1, 7.2.3| |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Аккредиттеу саласындағы | |2 |1 |2,5 |7.1.1, | |ынтымақтастық жөніндегі келісімдер | | | | |7.2.2 | |(тізімімен танысу) | | | | | | |Барлығы: |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар Өздік жұмыс «Сертификаттау органдарын және сынақ зертханаларын аккредиттеу» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік-графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік-графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпараттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Студенттердің рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 Курстың форматы Семестр кезінде білім алушыларға оқу жоспарына сәйкес 30 тәжірибелік сабақ жүргізіледі және курсқа сәйкес 15 дәріс оқылады. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде білім алушы өткен материалдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі БАОӨЖ және БАӨЖ алынады. 5 Курстың саясаты Осы курсты меңгеруде білім алушы жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 Бағаларды қою саясаты Әрбір білім алушы қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максималды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында - 300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына - 300 ұпай, Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. «Сертификаттау органдарын және сынақ зертханаларын аккредиттеу» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескертпе | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |1 |2 |3 |4 | |3 |ТС қорғау |50 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |4 |№ 1 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |5 |ТС қорғау |50 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |6 |№ 2 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |7 |Аралық бақылау |90 |Тест | |1-7 апталар бойынша оқу нәтижелерінен |300 | | |балдардың жиынтығы | | | |8-15 |8 – 15 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |9 |№ 3 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |10 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |12 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |13 |№ 4 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |14 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ сұрау | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |15 |Аралық бақылау |90 |Тест | |8-15 апталар бойынша оқу нәтижелерінен|300 | | |балдардың жиынтығы | | | |Емтиханда алынған балдардың жиынтығы |400 | | |Академиялық мерзімде алынған балдардың|1000 | | |жиынтығы | | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Основы стандартизации, метрологии, сертификации и менеджмента качества: Учебное пособие / Под общей редакцией К.А. Тазабекова – Алматы.: Казахстанская ассоциация маркетинга. 2003. – 564 с. 7.1.2. Лифиц И.М. Основы стандартизации, метрологии и сертификации: Учебник. – М.: Юрайт, 2000. – 285 с. 7.1.3. Крылова Г.Д. Основы стандартизации, сертификации, метрологии: Учебник для вузов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999.– 711 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 «Сәйкестікті растау саласында аккредиттеу туралы» ҚР Заңы. – Астана, 2008 (2013 ж. өзгертулер мен толықтырулармен) 2. ҚР СТ 7.0-99. Қазақстан Республикасының тіркеу жүйесі. Негізгі ережелер 3. ҚР СТ 7.8-2002. Қазақстан Республикасының тіркеу жүйесі. Сертификаттау жөніндегі органдарды, сынау, салыстырып тексеру және калибрлеу зертханаларын (орталықтарын) тіркеу тәртібі 4. ҚР СТ 7.2-2002. Қазақстан Республикасының тіркеу жүйесі. Сертификаттау жөніндегі органдарға қойылатын жалпы талаптар 5. Метрология, стандарттау және сертификаттау негіздері: Оқу құралы / Г.Х. Шәкібаева, Х.Қ. Оспанов, Р.Р. Сыздықов, Л.И. Сыздықова. – Алматы: Қазақ университеті, 2002. – 242 бет. 6. Әубәкіров Ғ. Метрология, стандарттау және өнім сапасын басқару: Оқулық. – Алматы: Республикалық баспа кабинеті, 1996, - 140 бет. 7. Аубакиров Г.О. Русско-казахский словарь терминов стандартизации и качество продукции. – Алматы: Казахстан, 1991. –328 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz