Файл қосу

Практикалық география тарауларына сабақта сипаттама



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-34.1.30     |
|                        |                        |/01-2014                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің бағдарламасы     |11.09.2014 ж..          |                        |
|«Экономикалық,          |                        |                        |
|әлеуметтік географияға  |                        |                        |
|кіріспе»                |                        |                        |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


               «Экономикалық, әлеуметтік географияға кіріспе»

                    5В011600 – «География»мамандығы үшін

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                 Семей 2014

                                  Алғы сөз
1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы:  «02»  09.  2014ж  Сералиев  Ә.Б.,  аға  оқытушы,  химия   және
география кафедрасы

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия және география» кафедрасы отырысында


«02»   09. 2014ж., №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к.                                   Д.Р.
Онтагарова

2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында

«03» 09. 2014 г., №1  хаттама

Төрайымы
З.В.Абдишева

3. БЕКІТІЛДІ
Университететің  Оқу-әдістемелік   Кеңесінің   отырысында   басып   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«11» 09. 2014 г., №1 хаттама
ОӘК төрайымы                                                       Г.К.
Искакова

4 18.09.13ж №1 БАСЫЛЫМҒА ӨЗГЕРІС ЕНГІЗІЛДІ














      Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |

































ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

   1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Сералиев Ә.Б., аға оқытушы
Химия және география кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел: , оқу ғимараты №, кабинет №
Сабақ өткізу орны – дәрісхана    № 401а
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2 Пәннің  қысқаша мазмұны:
   «Экономикалық, әлеуметтік географияға кіріспе»  пәні  бакалавр  дайындау
барысында  маңызды  орын  алады   және   «География»   мамандығында   оқитын
студенттер үшін негізгі пәндер  блогының  міндетті  бөлігі  болып  табылады,
өйткені студенттерге  профессионалды  жұмыс  барысында  көп  нәрсені  біліп,
істей алу тиіс.

   2. Пәнді оқып-білудің мақсаты:
   Студенттерде     экономикалық-географиялық     ойлауды     қалыптастыру,
экономикалық   және   саяси   географияның   теориясы   мен    концепциясын,
фундаментальды категориясын меңгеру.

1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
      Экономикалық және әлеуметтік географияның қалыптасуы, дамуы,  келешегі
және басқа да пәндермен тығыз байланыстылығын зерттеу.

1.5Оқып-білудің нәтижелелері:
Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
    – экономикалық және әлеуметтік географияның қалыптасуы, дамуы,  келешегі
      және басқа да пәндермен тығыз байланыстылығын зерттей алу;
    – экономикалық  және  әлеуметтік  географияның  қоғамдық  пән  екендігін
      көрсете білу;
    –  экономикалық  және  әлеуметтік  географияның  Қазақстанда  және   ТМД
      елдеріндегі дамуын қарастыра білу;
    – батыс  елдердегі қазіргі  экономикалық  және  әлеуметтік  географияның
      алатын орнына сипаттама беру;
    – ғылыми географиялық зерттеулерде  мәселені  дұрыс  анықтай  білу  және
      жаңа әдістермен тәсілдерді  таңдай білу.
1.6 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Экономикалық теорияның негіздері
1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Дүниежүзінің әлеуметтік және экономикалық географиясы
        Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы

2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б |                      |                              |                   |
|       |                              |Дәріс            |ПС             |
|1-7    |Аудиториялық сабақтарына      |15               |Оқытушы        |
|       |қатысу және даярлық           |                 |электрондық    |
|       |                              |                 |журналда       |
|       |                              |                 |оқушының тек   |
|       |                              |                 |сабаққа        |
|       |                              |                 |қатыспау       |
|       |                              |                 |фактісін       |
|       |                              |                 |көрсетеді      |
|Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау)                            |
|1      |Экономикалық және әлеуметтік  |15               |Практикалық    |
|       |география тарауларына         |                 |сабақта        |
|       |сипаттама                     |                 |               |
|2      |Экономикалық және саяси       |15               |Практикалық    |
|       |географиясының теориясы мен   |                 |сабақта        |
|       |методологиясы, зерттеудің     |                 |               |
|       |маңызы                        |                 |               |
|3      |Саяси картаның негізгі        |15               |Практикалық    |
|       |нысандары және саяси картадағы|                 |сабақта        |
|       |өзгерістер                    |                 |               |
|4      |Дүниежүзі елдерінің           |15               |Практикалық    |
|       |мемлекеттік құрылысы және     |                 |сабақта        |
|       |басқару формалары             |                 |               |
|5      |Тұрғындардың діни, нәсілдік,  |15               |Практикалық    |
|       |этникалық құрамы              |                 |сабақта        |
|6      |Адамзаттың ғаламдық           |15               |Практикалық    |
|       |пролемаларының туындау        |                 |сабақта        |
|       |себеп-салдары                 |                 |               |
|7      |Ғылыми-техникалық революция   |15               |Практикалық    |
|       |(ҒТР), дүниежүзілік           |                 |сабақта        |
|       |шарушылыққа әсері             |                 |               |
|Студенттің өздік жұмысы                                                  |
|1-2    |Дүние жүзі елдердің           |25               |Сабақ кестесіне|
|       |типологиясы                   |                 |сәйкес         |
|   3-4 |Азия елдері                   |25               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|5-6    |Халықаралық ұйымдар және дүние|25               |Сабақ кестесіне|
|       |жүзі интеграция үрдістері     |                 |сәйкес         |
|Оқытушымен студенттің өздік жұмысы                                       |
|1-2    |Еуропа елдері                 |10               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|3-4    |Азия елдері                   |10               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|5-6    |Африка елдері                 |10               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|7      |Межелік бақылау 1- 1-7 апта   |60               |Сабақ кестесіне|
|       |дәріс материалдары бойынша    |                 |сәйкес         |
|       |кешендік тестілеу             |                 |               |
|1 апта мен 7 апта аралығында оқу      |30+270           |Сабақ кестесіне|
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы  |                 |сәйкес         |
|8-15   |Аудиториялық сабақтарына      |15               |Оқытушы        |
|       |қатысу және даярлық           |                 |электрондық    |
|       |                              |                 |журналда       |
|       |                              |                 |оқушының тек   |
|       |                              |                 |сабаққа        |
|       |                              |                 |қатыспау       |
|       |                              |                 |фактісін       |
|       |                              |                 |көрсетеді      |
|Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау)                            |
|8      |Дүниежүзілік көлік шарушылығын|15               |Практикалық    |
|       |талдау жекелеген түрлеріне    |                 |сабақта        |
|       |шолу                          |                 |               |
|9      |Қызмет көрсету салалары,      |15               |Практикалық    |
|       |сервистік түрлері             |                 |сабақта        |
|10     |Әлемдегі жекелеген аймақтар   |15               |Практикалық    |
|       |экономикасындағы ерекшеліктері|                 |сабақта        |
|       |түсіндіру                     |                 |               |
|11     |Дамыған елдерді экономикалық  |15               |Практикалық    |
|       |потенциалы, шарушылық         |                 |сабақта        |
|       |салаларына талдау             |                 |               |
|12     |Дамушы елдерді экономикасына  |15               |Практикалық    |
|       |сипаттама, оларды дамыған     |                 |сабақта        |
|       |елдер экономикасымен салыстыру|                 |               |
|13     |Дүниежүзілік экономикалық және|15               |Практикалық    |
|       |саяси ұйымдардың қызметі мен  |                 |сабақта        |
|       |міндеттері                    |                 |               |
|14     |Ғаламдық болжамдар мен        |15               |Практикалық    |
|       |гипотезалар, оларды маңызы    |                 |сабақта        |
|Студенттің өздік жұмысы                                                  |
|8-9    |ТМД елдері. Саяси және        |25               |Сабақ кестесіне|
|       |экономикалық байланыстар.     |                 |сәйкес         |
|10-11  |ҒТР және дүние жүзі           |25               |Сабақ кестесіне|
|       |шаруашылық  географиясы.      |                 |сәйкес         |
|12-15  |ТМД елдері. Қазіргі           |25               |Сабақ кестесіне|
|       |экономикалық және саяси       |                 |сәйкес         |
|       |байланыстар муының басты-басты|                 |               |
|       |сатылары.                     |                 |               |
|Оқытушымен студенттің өздік жұмысы                                       |
|8-9    |Америка елдері                |10               |Сабақ кестесіне|
|       |                              |                 |сәйкес         |
|10-11  |Австралия және Мұхиттық       |10               |Сабақ кестесіне|
|       |аралдар елдері                |                 |сәйкес         |
|12-14  |ТМД елдері                    |10               |               |
|15     |Межелік бақылау2- 9-15 апта   |60 б.            |Сабақ кестесіне|
|       |дәріс материалдары бойынша    |                 |сәйкес         |
|       |кешендік тестілеу             |                 |               |
|9 апта мен 15 апта аралығында оқу     |30+270           |Сабақ кестесіне|
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы  |                 |сәйкес         |
|Емтихан балдарының барлығы            |400              |               |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы|1000             |               |


                    Студенттердің білім бағалау шкаласы:
|Әріптік жүйе   |Балдардың     |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға   |сандық        |                   |бойынша баға        |
|               |эквиваленті   |                   |                    |
|А              |4,0           |95-100             |Өте жақсы           |
|А-             |3,67          |90-94              |-«-                 |
|В+             |3,33          |85-89              |Жақсы               |
|В              |3.00          |80-84              |-«-                 |
|               |              |75-79              |                    |
|В-             |2,67          |                   |-«-                 |
|С+             |2,33          |70-74              |Қанағаттанарлық     |
|С              |2,00          |65-69              |-«-                 |
|С-             |1,67          |60-64              |-«-                 |
|Д+             |1,33          |55-59              |-«-                 |
|Д              |1,00          |50-54              |-«-                 |
|Ғ              |0,00          |0-49               |Қанағаттанарлықсыз  |

Негізгі әдебиеттер:
   1. Экономическая и социальная география  стран  ближнего  зарубежья  /под
      редакцией М.П.Ратановой М./, 2004г
   2. Мировая экономика /под ред. И.П.Николаевой/, - М., 2003г.
   3. Голубчик М.М., Файбусович Э.Л. Экономическая и социальная география. –
      М., 2003г.
   4. Родинова И.А.,Бунакова Т.М. Экономическая география: Учебное  пособие.
      -6.-М.: 2003г
   5. Скопин А.Ю. Введение в экономическую географию. –М., 2001г.
   6. Комаров М.П. Инфраструктура регионов мира.Учебник.С-Пб:   Издательство
      Михайлова В.А., 2001г.
Қосымша әдебиеттер:
   1. Андоринава Т.В. «Геополитические теории 20 века». – М., 1996г.
   2. Мукитанов Н.К. Методологические проблемы теоретизации географии.
      Алматы Наука 1979
   3. Геополитика: теория и практика. Сб. Ст. М., Логос 1998
   4. Гаджиев К.С. Введение в геополитику – М.: Логос 1998
   5. Витовский О.В. Политическая геграфия и геополитика. Новый рецидив
      американской геополитики. – Вестник МГУ. Сер. География. 19980 № 6
   6. Дугин А. Основы геполитики – М., 1997
   7. Каледин Н.В. Политическая география: истоки? Проблемы. Принципы
      научной концепции – СП. Изд. СПГУ, 1996
   8. Копылов В.А. География промышленности (учебное  пособие)  –  М.,  МПУ,
      1999 г.
   9. Кузнецов А.П. География: население и  хозяйство  мира.  –М,,  «Дрофа»,
      1998 г
  10. Лавров С.Б., Гладкий Ю.Н. Глобальная география. –М., «Владос», 1999г.
  11. Липец Ю.Г. и др. География мирового хозяйства. –М., «Владос», 1999г.
  12. Сороко-Цюпа О.С. и др. Мир в ХХ веке. –М., «Просвещение», 1999г.
  13. Майдан - Әли Байгісиев. Халықаралық  экономикалық  қатынастар.  Алматы
      1998ж.
Пәндер