Файл қосу

Басқару процесінің ұғымы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|                                  |             ПОӘК  |                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты             |                   |                        |
|                                  |                   |УМКД                    |
|                                  |                   |042-8-2.1.001/01-2013   |
|Оқытушылар үшін «Менеджмент»      |                   |                        |
|пәнінің бағдарламасы              |                   |                        |










                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



          «5В050600» - «Экономика», «5В050800» - «Есеп және аудит»,
     «5В050900» - «Қаржы», «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару»
                           мамандықтарына арналған
                           «Менеджмент» пәні бойынша


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ














































                                             Семей- 2013
 Құрастырушы __________       «____ »_____ 2013ж., Самиева Гүлмира
 Төлеуғалиқызы,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы


 ТАЛҚЫЛАҒАН
 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында.


   «____ »______ 2013ж. №____Хаттама




 Кафедра меңгерушісі  ___________        Г. Орынбекова


 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының
 отырысында.


    «____ »________ 2013ж. № _____ Хаттама


 ОӘБ төрағасы____________________  С. Тойкин




 БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


    «_____ »_______ 2013ж. № _____ Хаттама




 ОӘК төрағасы   _________________Г.Искакова
















































                      Мазмұны
   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны (модульмен)
   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Пән бойынша оқу- әдістемелік картасы
   7. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   8. Әдебиеттер










































      ПӘННІҢ  ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ  ПОӘК  042- 8-2.1. 001/01- 2013


                                «Менеджмент»

                                                 пәнінің оқу- әдістемелік
 кешені


            «___ »____  2013 ж., №_____хаттамасымен  университеттің Оқу -
 әдістемелік Кеңестің  шешімімен әрекетке  енгізілді және бекітілді


Енгізілген күні_    .09.13ж.

1. Пайдалану саласы.

      Берілген құжат сәйкес пән бойынша оқу процесін ұйымдастырудың  негізгі
процедураларын  жүйелеп,  реттейді  және  «Қаржы»   кафедрасында   қолдануға
ұсынылады.
      «Менеджмент»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік   кешені    5В050600»   -
«Экономика»,  «5В050800»  -  «Есеп  және  аудит»,  «5В050900»   -   «Қаржы»,
«5В051000»   -   Мемлекеттік   және   жергілікті    басқару»    мамандығының
студенттеріне   арналған.   Ол   студенттерді    курс    мазмұнымен,    оның
көкейкестілігі   және   қажеттілігімен,    курс    саясатымен    таныстырып,
студенттердің оқу процесінде меңгеретін талаптары мен  дағдыларын  арттыруға
мүмкіндік береді. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі  құрал
болып табылады.


   1. Нормативтік сілтемелер
      «Маркетинг» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың
ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес  берілген  пән  бойынша  оқу  процесін
ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды :
ҚР МЖМБС 5.04.019 -2011, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 17 маусым 2011
жылғы, № 261 бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.

-  СТУ  042-  ГУ-4-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенін   жасау   және
 рәсімдеудің жалпы талабы»  университет стандарты
- ДП 042 -  1.01-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  және
құрылымы»құжатталған процедурасы




 3.Жалпы ереже:
      .
3.1  «Менеджмент»   нарықтық  экономикаға  көшу   басқару   жүйесін   жаңаша
қалыптастыруды   қажет етеді, өйткені кәсіпорнының тиімді қызмет  етуі,  көп
жағдайда басқару шараларына байланысты. Ол үшін  жоғары  білікті  мамандарды
менеджерлерді даярлау қажет. Олар нақты  жағдайды  бағалап,  аңғара  біледі,
әрі дер  кезінде  басқару  шешімдерін  қабыладап,  оның  іс  жүзінде  жүзеге
асырылуын қамтамасыз етеді, әр  ұжымға  қазіргі  талап  деңгейінде  басшылық
етуді жүзеге  асыра  алады.  Бүл  пән  тек  теориялық   білім  берумен  гана
шектелмей,  сондай-ақ  студенттерді  өз  іс-әрекеттерімен    жоспарлап,   өз
қызметіндегі  басты  бағыттарды   дұрыс   таңдауға,   күрделі   экономикалық
маселелерді шешімін дұрыс, әрі тез, жан-жакты табуға үйретеді.
3.2 Мамандыққа қоладануына байланысты курстың міндеттері:
•   менеджменттің маңызын оқу
•   менеджметтің даму кезеңдерін қарастыру
•   менеджменттің мақсаттарын, қызетгерін және қағидаларын оқу
•   ұйымдастырушылық формаларды жене ұйымды баскару құрылымдарын зерттеу
•   менеджменттің негізгі әдістерді қарастыру
•  басқару құрлмы және еңбек процесттерін оқу
- басқару шешімдер теориясын қарастыру
•  басқару психологиясын меңгеру
3.3 Курстың мазмұны:
3.4Студент білу тиіс: менеджменттің   мәні    және  мазмұны  туралы  негізгі
түсініктерді,  жүйелік  қағидаларын,   қалыптастыру   процестерін,   негізгі
атқаратын  қызметтерін,  басқару  шешімдерінің  мәнін,  басқару   шешімдерін
әзірлеу технологиясын, шешім қабылдау және жүзеге асыру мәселелерін
3.5 Студент игеру керек: топқа  және  жеке  адамдарға  басшылық  ету,  өзара
қарым-  катынас  жасау,  дау-дамай  мәселелерін  шеше   білу.   ұйымдастыру,
жоспарлау,  бақылау,  шешім  қабылдау  және  оны  жүзеге   асыру.   іскерлік
мәжілісті ұйымдастыру және өткізу, келіссөздерді  жүргізуді тәжірибеде  іске
асыруы тиіс
      Бүл қасиеттер  студентгерге  болашақта,  жұмыста  және  жеке  өмірінде
қабылдайтын шешімдеріне сын  көзбен,  жан-жақты  қарауға  мүмкіндік  береді,
көмектеседі. Олардың  белсенді  өмір  көз  қарасынын  пайда  болуына  әсерін
тигізеді.
3.6  Пәннің    басты   деректемелері:   Экономикалық   теория,   Экономиканы
мемлекеттік реттеу
3.7 Пәннің деректемелері: Мемлекттік баскару теориясы,  Бухгалтерлік  есепті
басқару, Қаржылық менеджмент, Кәсіпорын экономикасы


Кесте 1 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс                                                            |Семестр  |
|Дәріс сабақтары                                                           |
|Модуль 1 Менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері                    |
|1.Менеджмент туралы түсінік, оның мазмұны                       |2        |
|Менеджмент туралы түсінік. Менеджер және оның  міндеттері       |         |
|Менеджменттің даму кезеңдері.                                   |         |
|2.Менеджменттегі жүйелі ыкпал                                   |2        |
|Жүйелердің  негізгі ұғымы. Жүйенің түрлері,  элементтері мен    |         |
|тармақтары. Менеджменттің сыртқы ортасы.                        |         |
|3.Менеджмент       туралы             ғылымды қалыптастыру және |2        |
|дамыту                                                          |         |
|Менеджмент мектептері. Ғылыми басқару мектебі. Классикалық      |         |
|немесе әкімшілік мектебі. Бихиевиоралдық қарым-қатынас мектебі. |         |
|Сандық ықпал ету мектебі.                                       |         |
|4.Басқару процесінің  мақсаты.                                  |2        |
|Басқару процесінің ұғымы. Басқару процесінің мақсаты  және      |         |
|негізгі сипаттамалары. Мақсатты анықтау процесі.                |         |
|Модуль 2 Менеджменттің қызметтері және олардың ерекшеліктері              |
|5.Менеджменттің жоспарлау қызметі                               |2        |
|Жоспарлау түсігінігі және мәні. Стратегиялық жоспарлау мазмұны, |         |
|Тактикалық жоспарлау. Тауарды жылжыту, нарықты анықтау, пайданы |         |
|жоспарлау.                                                      |         |
|6.Менеджменттің ұйымдастыру құрылымы                            |2        |
|Ұйымдастыру негіздері. Ұйымдастырушылық құрылымға қойылатын     |         |
|талаптар. Өндірісті  басқару құрылымының түрлері.               |         |
|7. Менеджменттің ынталандыру қызметі                            |2        |
|Мотивация түсінігі. Мотивацияның басқару  міндеттері.           |         |
|Мотивацияның мәселелері.                                        |         |
|8. Менеджменттің бақылау қызметі                                |2        |
|Бақылаудың мәні және негізгі принцптері.  Бақылау түрлері және  |         |
|бақылау әдістері. Бақылаудың жүйелік концепциясы. Мәліметті –   |         |
|басқарушы жүйелері жағдайындағы бақылау.                        |         |
|Модуль 3 Топтарды басқару және  олардың өзара байланысы                   |
|9 Басшылық,    адамдарды      және  топтарды басқару.           |2        |
|Басқару қызметшілерінің құрамы мен құрылымы. Басқару кадрларының|         |
|жұмыс принциптері. Кадрларды іріктеу, бағалау тәсілдері.        |         |
|Басшылық ұғымының түсінігі. Басқару тәсілдері. Жетекшілік       |         |
|(лидерлік).                                                     |         |
|10.Басқару шешімдерін  құрастыру                                |2        |
|Басқару шешімінің мәні, қасиеті, ролі. Шешімдерді жіктеу.       |         |
|Шешімдерді шығару және қабылдау теориясы.                       |         |
|11.Менеджменттегі коммуникация                                  |2        |
|Басқарудағы коммуникацияның ролі және оның түрлері. Коммуникация|         |
|процесі. Ұйымдық қарым- қатынас кедергісі және оны жою әдістері.|         |
|Вербалсыз қатынас құралдары                                     |         |
|12.Менеджметтегі келіспеушілік                                  |2        |
|Келіспеушілік табиғаты мен себептері. Келіспеушілікті жіктеу.   |         |
|Келіспеушілік жағдайды реттеу.                                  |         |
|Модуль 4 Басқарудағы мәдениеті және стилі                                 |
|13.Басшылық стилі                                               |2        |
|Басшылық стилінің түсінігі және оны қалыптастыру факторлары.    |         |
|Стиль түрлері және олардың сипаттамалары. Либералдық,           |         |
|авторитарлық және демократиялық стилдер.                        |         |
|14.Баскару еңбегінің  мәдениеті  мен этикасы                    |2        |
|Басқару еңбегінің мазмұны, сипаты және ерешеліктері. Басшы іс - |         |
|әрекетінің психологиясы. Басшы жұмысын жоспарлау.               |         |
|15.Менеджменттің мәліметтік   және техникалық базасы            |2        |
|Мәлімет туралы  түсінік оның  ролі мен  мәні. Мәліметтердің     |         |
|қасиеттері және  оларды  жіктеу. Мәліметтер жүйесі, оның        |         |
|қалыптасуы мен  дамуы. Басқарудың  техникалық  құралдарды       |         |
|жіктеу.                                                         |         |
|Практикалық сабақтары                                           |         |
|Модуль 1 Менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері                    |
|1.Менеджмент туралы түсінік, оның мазмұны                       |1        |
|Менеджмент туралы түсінік. Менеджер және оның  міндеттері       |         |
|Менеджменттің даму кезеңдері.                                   |         |
|2.Менеджменттегі жүйелі ыкпал                                   |1        |
|Жүйелердің  негізгі ұғымы. Жүйенің түрлері,  элементтері мен    |         |
|тармақтары. Менеджменттің сыртқы ортасы.                        |         |
|3.Менеджмент       туралы             ғылымды қалыптастыру және |1        |
|дамыту                                                          |         |
|Менеджмент мектептері. Ғылыми басқару мектебі. Классикалық      |         |
|немесе әкімшілік мектебі. Бихиевиоралдық қарым-қатынас мектебі. |         |
|Сандық ықпал ету мектебі.                                       |         |
|4.Басқару процесінің  мақсаты.                                  |1        |
|Басқару процесінің ұғымы. Басқару процесінің мақсаты  және      |         |
|негізгі сипаттамалары. Мақсатты анықтау процесі.                |         |
|Модуль 2 Менеджменттің қызметтері және олардың ерекшеліктері              |
|5.Менеджменттің жоспарлау қызметі                               |1        |
|Жоспарлау түсігінігі және мәні. Стратегиялық жоспарлау мазмұны, |         |
|Тактикалық жоспарлау. Тауарды жылжыту, нарықты анықтау, пайданы |         |
|жоспарлау.                                                      |         |
|6.Менеджменттің ұйымдастыру құрылымы                            |1        |
|Ұйымдастыру негіздері. Ұйымдастырушылық құрылымға қойылатын     |         |
|талаптар. Өндірісті  басқару құрылымының түрлері.               |         |
|7. Менеджменттің ынталандыру қызметі                            |1        |
|Мотивация түсінігі. Мотивацияның басқару  міндеттері.           |         |
|Мотивацияның мәселелері.                                        |         |
|8. Менеджменттің бақылау қызметі                                |1        |
|Бақылаудың мәні және негізгі принцптері.  Бақылау түрлері және  |         |
|бақылау әдістері. Бақылаудың жүйелік концепциясы. Мәліметті –   |         |
|басқарушы жүйелері жағдайындағы бақылау.                        |         |
|Модуль 3 Топтарды басқару және  олардың өзара байланысы                   |
|9 Басшылық,    адамдарды      және  топтарды басқару.           |1        |
|Басқару қызметшілерінің құрамы мен құрылымы. Басқару кадрларының|         |
|жұмыс принциптері. Кадрларды іріктеу, бағалау тәсілдері.        |         |
|Басшылық ұғымының түсінігі. Басқару тәсілдері. Жетекшілік       |         |
|(лидерлік).                                                     |         |
|10.Басқару шешімдерін  құрастыру                                |1        |
|Басқару шешімінің мәні, қасиеті, ролі. Шешімдерді жіктеу.       |         |
|Шешімдерді шығару және қабылдау теориясы.                       |         |
|11.Менеджменттегі коммуникация                                  |1        |
|Басқарудағы коммуникацияның ролі және оның түрлері. Коммуникация|         |
|процесі. Ұйымдық қарым- қатынас кедергісі және оны жою әдістері.|         |
|Вербалсыз қатынас құралдары                                     |         |
|12.Менеджметтегі келіспеушілік                                  |1        |
|Келіспеушілік табиғаты мен себептері. Келіспеушілікті жіктеу.   |         |
|Келіспеушілік жағдайды реттеу.                                  |         |
|Модуль 4 Басқарудағы мәдениеті және стилі                                 |
|13.Басшылық стилі                                               |1        |
|Басшылық стилінің түсінігі және оны қалыптастыру факторлары.    |         |
|Стиль түрлері және олардың сипаттамалары. Либералдық,           |         |
|авторитарлық және демократиялық стилдер.                        |         |
|14.Баскару еңбегінің  мәдениеті  мен этикасы                    |1        |
|Басқару еңбегінің мазмұны, сипаты және ерешеліктері. Басшы іс - |         |
|әрекетінің психологиясы. Басшы жұмысын жоспарлау.               |         |
|15.Менеджменттің мәліметтік   және техникалық базасы            |1        |
|Мәлімет туралы  түсінік оның  ролі мен  мәні. Мәліметтердің     |         |
|қасиеттері және  оларды  жіктеу. Мәліметтер жүйесі, оның        |         |
|қалыптасуы мен  дамуы. Басқарудың  техникалық  құралдарды       |         |
|жіктеу.                                                         |         |




5. Студенттердің өздік жұмыстарының және студенттердің  оқытушылармен  өздік
   жұмыстарының тақырыптары

5.1 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары


      Тапсырма 1
   Білгір менеджердіњ мынадай сапалыќ ќасиеттері болу керек:
1.  терењ білімі;
2.  саяси кµзќарасы, саяси мєселелерді шеше білуі;
3.  іздену ќабілеті, соѓан бейімділігі;
4.  ѓылыми-техникалыќ прогрестіњ ењ озыќ жетістіктерін ќолдана білу;
5.  психологиялыќ білімі;
6.  єлеуметтік шындыќ ќаѓидаларына ќызыѓушылыѓы жєне басќара
        білу;
7.  µзіне жауапкершілік ала білу;
8.  ж±мыс жµнінде сын кµзбен ќарауы жєне сынаѓанды ќабылдай білу;
9.  әрќашанда белсенділік кµрсету;
10.  бµгеттерді болдырмай, еркіндігі мен икемділігін кµрсету;
11.  логикалыќ ойлауы;
12.  әр ж±мыста µз пікірін айту, кµрсету.
     Осы ќасиеттерге ќарап, идеалды менеджер болу м‰мкін бе?
   Мына с±раќтарѓа жауап дайындањдар:
   1. Сіздіњ кµзќарасыњыз бойынша осыныњ барлыѓы толыќ деп ойлайсыз ба?
   1. Ќазаќстан бизнесінде жаќсы менеджер болу ‰шін  таѓы  ќандай  ќасиеттер
      болу керек?






   Тапсырма 2
               Кәсіпорынныњ сыртқы ортасын қ±райтын факторлар
























    Әрбір факторлар тобын жекеше сипаттањыз. Байланысын кµрсетіњіз.








      Тапсырма 3
       «Ақтай» кәсіпорнының  басқару құрылымы  берілген


[pic]
      Берілген кәсіпорнының  басқару құрылымы қандай  басқарушылық   құрылым
типіне  жататының  анықтаныз және  оның негізгі ерекшелігін  сипаттаныз.



  Тапсырма 4.

  Келесі с±рақтарѓа толыѓырақ жауап беруге тырысыњыз:

   1. Қаржы бақылауы не ‰шін қажет?
   2. Менеджер қаржы ғдістерін бақылауда  қандай орын алады?
   3. Аудиторлық қызметтіњ даѓдарыс жаѓдайдыњ алдын-алуда мањызы қандай?
   4. Фирманыњ жоѓары нғтижеге жетуге қаржы бақылаудыњ мањызы неде?
   5. Алдыњѓы аѓымдаѓы жғне  нғтижелі  бақылаудыњ  бір-біріне  байланыстыѓы
      жғне бір-бірімен оѓаштыѓын неде кµресіз?
   6.  Қаржы  кµмегімен  іске   асыратын   бақылаудыњ,   жалпы   бақылаудан
      айырмашылыѓы неде?
   7. Сіздіњ ойыњызша қандай ресурстарды  пайдаланѓанда  бақылаудыњ  мањызы
      бар?
   8. Қаржылық бақылау кезінде кері байланысты пайдаланудыњ жолдары қандай?
   9. Қаржы  бақылауын  қамтамасыз  ету  ‰шін  банк  тғжірибесінде  сіз  не
      енгізуге тырысар едіњіз?
  10.  Бақылаудыњ  тиімділігін   жоѓарылату   жғне   жетілдіру   процесінде
      мғліметтіњ рµлі қандай?




   Тапсырма 5.
   Қазақстан жаѓдайында  коммерциялық  банктердіњ  қаржы  жаѓдайы  т±рақсыз
болѓандықтан, алдыњѓы уақытта олар банкротқа  ±шырауы  м‰мкін?  Коммерциялық
банктіњ бғсеке қабілеттілігі кµптеген  факторлармен  байланысты:  кµрсететін
қызметтердіњ ғр т‰рлілігі жғне сапалыѓы, несиелер  жғне  депозиттер  бойынша
пайыз ставкалары, тарифтер  дењгейі,  қызмет  кµрсетудіњ  ыњѓайлылыѓы,  есеп
айрысудыњ жылдамдыѓы, беріктілік жғне т.б.
   Бғсекелестікті бекіту қ±ралдары болып:техникалық  қамсыздандыру,  қызмет
кµрсету жғне операцияларды ж‰ргізудіњ  технологиясын  жетілдіру,  ±сынылатын
қызметтердіњ  т‰рін  байыту,  филиалдар  жғне  бµлімшелер  ж‰йесін   дамыту,
жоспарланѓан стратегия, маркетинг жғне қоѓаммен  байланыстарды  ±йымдастыру;
банк қызметкерлерініњ квалификациясыныњ дењгейін жоѓарлату.
  Келесі с±рақтарѓа жауап беріњіз:

   1. Коммерциялық банктіњ қандай бғсеке қабілеттілігін кµтеру факторын сіз
      тиімді деп ойлайсыз?
   2.  Қазақстандық  коммерциялық  банктер  алдында  бғсеке  қабілеттілігін
      кµтеру ісінде қандай мғселе т±р, сонымен қатар д‰ние ж‰зілік алањдаѓы
      мањызы?

      Тапсырма 6
      Алѓашқы жалақысын алѓан жас ж±мысшы бригадаѓы жолдастарына  “дғст‰рді”
атап µтуден бас тартады. Оны мазақтай бастайды. Сіз б±л  туралы білдініз.
      Сіз  қандай  шешім  қабылдайсыз?


      Тапсырма 7.
      Велосипеттерді  шығаратын  кәсіпорында   келесі  көрсеткіштерге   жету
үшін келесі міндеттер қойылды:
А) қазіргі кезде шығарылатын  өнімнің  бірінші жылына  10%,  екінші  –  30%,
үшінші – 40%, төртінші – 50%, бесінші – 70% - ке өнім шығарыуын кеңейту;
Б) бірінші жылда 5%, үшінші  жылдың  аяғына  12%,  ал  5  жылдан  кейін  18%
капитал айналымын  ұлғаю;
В) бірінші жылда – 8%, екінші – 12%, үшінші – 15%, төртінші -18%, бесінші  –
71% станок саябағын  жаңарту
      Ұйымның қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді  мақсаттарына
 анықтама беріп, оларды анықтандар.
      Тапсырма 8.
      Сіз әйелдер  және  еркектердің  сыртқы  киімді  өндіретін  кәсіпорынды
ашасыз. Өз назарынызды  жағары  сапалы және қымбат  бағалы   тондарды   және
дубленкаларды шығаруды жоспарлайсыз. Кәсіпорыныздың  негізгі   кредосы   бай
сатып алушылардың  қажеттіліктерін  қанағаттандыру,  олардың  сауалдары  мен
тілектерін  есептеу. Осы  мәселені   шешу  үшін   фирма   ең   жықсы   тігін
машиналарды сатып алды,  жоғары мамандырылған   мамандарды  жалдады,  жоғары
сапалы  және қымбат  теріілерді  әкелуге  келісім-шартқа  қол қойды.
      Кәсіпорыныздың миссиясын  анықтаныз және оны дәлелденіз.

      Тапсырма 9.
        Менеджердіњ басты мақсаты - ±жымныњ шыѓармашылық қабілетін
  максимальды пайдалану. Б±л ‰шін менеджерде келесі іс-ғрекет диапазоны
  бар:

     1. Ж±мысшылардыњ араласуына кµмектесетін ж±мыстарды ±сыну.
     1. Партнерлармен бірге кењестер µткізу, олармен  фирма  ж±мысы  бойынша
        кењесу.
     2. Фирманыњ қызмет  етуіне  кедергі  тигізбейтін  ±жымдаѓы  ресми  емес
        топтарды сақтау.
     3. Ж±мысшыныњ ғлеуметтік белсенділігіне жаѓдай жасау.
     4. Қызметкерлерге неѓ±рлым мғнді шыѓармашылық ж±мыстар ±сыну.
     5. Оларѓа жеткен нғтижелеріне сғйкес кері байланысты қамтамасыз ету.
     6. Ғрбір ж±мысшыныњ барлық жаѓымды жетістіктерін баѓалау жғне мадақтау.
     7. Қызметкерлерді фирма мақсаттарын т±жырымдауѓа жғне шешімді  шыѓаруѓа
        қатыстыру.
     8. Қызметкерлерге µзініњ қ±қықтарымен µкілдіктерін бµлу.
     9. Ынталы қоластындаѓыларды қызмет сатысы  бойынша  жылжуын  қамтамасыз
        ету.
    10. Қызметкерлерді қайта дайындауды ±йымдастыру.
    11. Қызметкерлерге жауапкершілікті ж±мыс беру.
    12. Қол астындаѓылардыњ ж±мыстаѓы шыѓармашылық бастауын ‰немі дамыту.
        Келесі с±рақтарѓа жауап беріњіз:

   1. Ж±мыскерлердіњ шыѓармашылық қабілетін  толық  пайдалану  ‰шін  қандай
      ғрекетті сіз ењ негізгі деп ойлайсыз, неге?
   1. Сіздіњ ойыњызша менеджер ж±мысшылардыњ ењбек белсенділігін жоѓарылату
      жғне µнімділігін µсіру ‰шін таѓы қандай шараларды қолдануы м‰мкін?


5.2 Студенттердің оқытушылармен өздік жұмыстарының тақырыптары

     1. Іскерлік ойын  “БІР  МИНУТҚА  КЕҢЕСУ”
Мақсаты:  Қиын   тапсырмаларды   немесе   мғселелерді   шешу   ‰шін   ойынѓа
қатысушылардыњ м‰мкін болатын ±сыныстарды әзірлеуі.
Материалдары: Қаѓаз немесе блокнот, қарындаштар
Процедурасы:
 Домалақ немесе  тµртб±рышты  столѓа  қатысушылардыњ  алтыдан  сегіз  адамѓа
шекті топ қ±руын с±рањыз.
 Әрбір қатысушыны  ж±мыспен  байланысты  қазіргі  кездегі  мғселелерді  таза
бетке  немесе  блокнотқа  жазуын  µтініњіз.  Мәселен:"Топтыњ  ынтасын  қалай
кµтеруге болады?"
 Б±л бойынша ойлануѓа м±рша бергеннен кейін жғне б±ны с±рақ  ретінде  жазуѓа
уақыт бергеннен кейін (б±ѓан бір-екі минут беріледі) б±ны µзініњ оњ  жақтаѓы
кµршісіне беруін µтініњіз. Соњѓысы  алѓан  с±рақ  бойынша  ойындаѓы  жауабын
жазсын. С±раққа жауап беруге 60 секунд беріледі.
 Б±л процесті әрбір 60 секунд  аралыѓында  қайталап  µткізіњіз.  Б±ны  әрбір
жазбаныњ µз иесіне келгеніне дейін қайталањыздар.
   Талқыланатын с±рақтары
      1. Біреу болса да жања шешім тапты ма (алдын-ала ескерілмеген)?
      2. Кейбір ±сыныстардан қандай да бір пайда бар ма?
      3. Осы ±сыныс бойынша сізде жања ой немесе шешімдер пайда бола ма?
      4. Достар жғне әріптестерден кµмек с±раудан қандай сабақ аламыз?
   Топ м‰шелеріне әріптестерімен ақылдасатын с±рақтар (ортақ) тањдап  алуын
µтініњіз.

   Егер уақыт қалса

  Топты ±сынылѓан шешімніњ ењ жақсысын талқылауды µтініњіз. Олар µзіне
  пайдалы нәрсе алды ма? Олар қандай баламаларды ашты?

   2. Іскерлік ойын  “ҚОРШАҒАН АДАМДАРДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІН  БІЛУГЕ  ТЫРЫСЫҢЫЗ”

Мақсаты: Қызметкерлердіњ мғселелеріне кµніл аудару, кµмектесу.
Материалдары:  Әрбір  қатысушыларѓа  "ж±мыс  факторлары"   бланкісініњ   бір
кµшірмесін, қалам немесе қарандаш.
Процедурасы:
 "Ж±мыс факторы" бланкісініњ кµшірмесін әрбір қатысушыѓа тарату.  Он  балдық
ж‰йе бойынша (1 бал - ењ жоѓары, 10 - ењ  тµмен)  он  пункті  баѓалау  қажет
дењіз.   Осылайша   ж±мысқа   қабылдау   кезінде    ескерілетін    факторлар
топтастырыланады. Б±ныњ қортындысы бірінші тізбекке енгізілуі қажет.
  Кµрнекілік  ретінде  плакатты  қолдана  отырып  ортастатистикалық   баѓаны
кµрсетіњіз. Статистикалық кµрсеткіштерді екінші  баѓанаѓа  енгізуін  с±рањыз
жғне  әрбір  кµрсеткіш   бойынша   абсолютті   арифметикалық   айырмашылықты
есептењіз (жаѓымды және жаѓымсыз жаѓдайын ескермей-ақ);  б±ныњ  қорытындысын
‰шінші баѓанаѓа енгізіњіз. Б±дан кейін жалпы сомманы табуды талап етіњіз.
   Талқыланатын с±рақтары
   1. Әрбір қатысушы қандай дәрежеде дәл тапты?
   2. Неге біз қызметкерлердіњ қажеттілігін білмеуіміз м‰мкін?
   3. Оны білу ‰шін біз не істей аламыз?
   Кењестер
 Қатысушыларды тек қана  µзініњ  ±йымындаѓы  ж±мысшылар  туралы  ойлап  қана
қоймай  сонымен  қатар  б‰кіл   мемлекеттегі   ж±мысшылар   туралы   ойлауѓа
сендіріњіз.
 Сіздіњ ±йымыњызѓа байланысты факторларѓа топ  м‰шелерін  жања  баѓа  беруді
µтіњіз. Шолуды аяқтау ‰шін жғне қортындыларды салыстыру ‰шін оларѓа  бірнеше
қызметкерлерден с±рау µткізуді µтініњіз.
   Егер уақыт қалса
  Қатысушылардыњ ғрбір ‰ш-тµртеуінен шаѓын топ қ±рып процедураны
  қайталањыз. Б±дан шыққан топтыњ баѓаларын 4-ші баѓанда кµрсетіњіз.
  Абсолютті арифметикалық айырманы есептеуді қайталањыз. Б±дан шыққанды 5-
  ші баѓанаѓа енгізіњіз.

   Талқыланатын с±рақтары
   1. Жеке немесе топтаѓы ж±мыстардыњ қайсысы жақсы µтті?
   2. Топтыњ жетістікке  жетуіне  қандай  факторлар  әсер  етті  (тапсырманы
      орындау кезіндегі)?
   Жұмыс  факторлары
   Н±сқау: Келесі пункттерді он бал ж‰йе бойынша баѓалањыз  (1-жоѓары,  10-
тµменгі)
|1. Қызмет бойынша жоѓарылау м‰мкіндігі     |
|2. Ж±мыс кµлемін бақылау                   |
|3. Икемді ж±мыс графигі                    |
|4. Шектеудіњ м‰мкіншілігі                  |
|5. Ж±мыс қауіпсіздігі                      |
|6. Ж±мыс типі                              |
|7. Ашық қарым-қатынас                      |
|8. Жалақы                                  |
|9. ¦йым кµлемі                             |
|10. Ж±мысқа ынталандыру                    |


3. Іскерлік ойын “СІЗ  КІМСІЗ?”
   Мақсаты:  Ресми  емес  жаѓдайда  қатысушылардыњ  бір-бірімен   танысуына
м‰мкіндік беру
   Материалдары: Қаѓаз, қалам немесе қарындаш
   Процедурасы:
¤зіњіздіњ ж±мыс тобыњыздан кездесетін адамѓа қойылатын ‰ш с±рақтарын  жазуын
µтінесіз. Бірақ қарапайым с±рақтарды қоймауды µтінесіз  (аты,  қызметі  жғне
т.б.).
Қойылатын  с±рақ  туралы  бір-екі  минут  бергеннен  кейін,   жиналѓандардыњ
бµлмеде шењбер бойынша ж‰руін µтініњіз. Осы шењбер бойынша ж‰ру  кезінде  µз
с±рақтарын басқа біреудіњ с±рақтарымен алмастырып отыруын да  µтініњіз.  Кµп
адамды кездестіруге тырысу қажет.
Бес-он минут µткеннен кейін  қатысушыларды  топқа  бµліп  әрбір  қатысушыныњ
орнынан т±рып атын  ѓана  атауын  µтінесіз.  Одан  кейін  қалѓан  адамдардыњ
орнынан т±рѓан адам туралы не білетінін анықтањыз. Бір адам бойынша  бірнеше
(‰ш-тµрт кісі) сµз сµйлегеннен кейін келесі адамѓа кµшіњіз.
   Талқыланатын с±рақтары
      1. Қандай қызықты нәрселерді сіз осы кездесуде ала білдіњіз?
      2. Әрбір адам басқалармен ортақ нәрсе ала алды ма?
      3. Сізге қойылѓан с±рақтыњ ењ қызықтысы?
      4. Сіздіњ с±раѓыњызѓа ењ к‰лкілі жауап?
   Кењестер
Сµз сµйлеудіњ тез µтуін қадаѓалањыз
Егер орнынан т±рѓан адам  туралы  ешкім  білмесе  онда  ол  кісіге  қойылѓан
бірнеше с±рақты атап оѓан жауап беруді с±рањыз.

4. Іскерлік ойын “ЖЕТЕКШІЛЕР ҮШІН ТЕСТ”
      Мақсаты:
 Жетекшілердіњ µзін-µзі баѓалауѓа м‰мкіндік беру
 Қандай позицияларды жақсарту қажет
   Материалдары: Тест
   Процедурасы:
 Тесті оқып шыѓып мекемењізге қажет µзгерістер енгізіњіз
 Тест кµшірмесін топ м‰шелеріне таратып толтыруын с±рањыз.
 Толтырылѓан форманы жинамай, қатысушыларѓа оны бірнеше апта бойы   сақтауын
±сыныњыз.
 Біраз уақыттан кейін олардан µз рейтингілерін қайта қарап талдап   шыѓаруын
µтініњіз.
  Талқыланатын с±рақтары
      1. Б‰гін сіздіњ ж±мысыњыздаѓы баѓыттардыњ қайсысы мањызды?
      2. Б±л с±раққа сіздіњ жауабыњыз бір жыл б±рын қандай болды?
      3. Әр т‰рлі с±рақтар бойынша сіз білімдерді қалай аласыз?
      4. Сіздіњ позицияњызды жақсарту ‰шін не істеу керек?
   Кењестер
   Кµрсетілген с±рақтарды кµптеген ±йымдар ‰шін қолдануѓа болады. Бірақ  ол
с±рақтарды µз ±йымыњызѓа байланысты µзгерте аласыз.

                             Жетекші  үшін  тест

|Аты   |                                                                    |
|¤зіњіздіњ м‰мкіндігіњізді 1-ден 10-ѓа дейінгі шкала бойынша баѓалањыз       |
|(1-тµменгі бал, 10-ењ жоѓарѓы бал)                                          |
|     |1.   |Адамдардыњ мотивациясы туралы не білесіз?                       |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |     |1                                                               |
|     |                                                                      |

5. Іскерлі ойын  “КЕЛ  СӨЙЛЕСЕЙІК!”
Мақсаты: Ресми емес жаѓдайда адамдар қалай тез танысатынын кµрсету

Процедурасы

 Біз бір топта ж±мыс ітесек те біздіњ  ғріптестер  туралы  аз  білетінімізді
топқа хабарлањыз
Соншалықты таныс емес серіктес табуды қатысушылардан с±рањыз
Содан  кейін  олардыњ  бір-бірімен  әњгімелесе  т±руѓа  екі-‰ш  минут  барын
айтыњыз. “Кел сµйлесейік!” ойныныњ  негізгі  ойы  осында  жатыр.  Олар  кез-
келген тақырыпқа сойлесе алады, бірақ оларѓа µздері туралы сµйлескен жµн.
Талқыланатын с±рақтары
   1. Сіз жања досыњызды қаншалықты жақсы білесіз?
   2. Берілген екі-‰ш минут тез µткендей болѓан жоқ па?
   3. Жања досыњ б±рынѓы досыңнан да жақсы біле бастаѓан секілді  боп  ешкім
      µзін сезінген жоқ па?
Кеœестер
30.  ?қатысушылардан µздері ж‰рексінбей сµйлеуін с±рањыз
31.  Кейбір адамдарƒа әғнгімені негізсіз бастаƒан ?ызы?сыз  секілді.  Оларды
 теріп алыœыз, жолдастарына µздері туралы айтуƒа итермелеœіз
32.   Ойынныœ  ортасында  ойынƒа  бәрі  тартылды  ма,  жо?  па  екенін  соны
 тексеріœіз. Егер бас?алар ?атыспаса оларƒа ?атысуƒа жаƒдай жасаœыз.
   Тапсырма 28
   ¦жымдаѓы келіспеушілік менеджерге кµптеген ж‰йке,  ал  фирмаѓа  шыѓындар
әкелуі м‰мкін. Сондықтанда, басшыѓа оларды уақытында тауып  жғне  сәйкесінше
қортынды жасау қажет. Келіспеушілікті болдырмау ‰шін  ж±мыс  стилін  µзгерту
керек.
   Мысалы, тапсырмаларды кµзбе-кµз емес,  жалпы  кењесте  бµлу,  тәжірибеге
пікірлермен ашық ауысуды, жиі  бірігіп қортынды жасауды ењгізу.
   Кейде басшы µзі сезбей келіспеушілік тудыруы м‰мкін. Есіњізде  болсын  -
басшы ретінде мыналарѓа жол бермеу керек:
   33. µзіњіздіњ қол астыњыздаѓылардан қандай болсын  іскерлік  мәліметтерді
       жасыру;
   34. қол астындаѓыларыњыздыњ белгілі біреуіне арнайы ықыласпен қарау;
   35. µзіњіздіњ  қол  астындаѓыларыњызды  жоѓары  т±рѓан  басшыѓа  қорықпай
       "талауѓа" беру;
   36. µз әріптестеріњіздіњ мамандандырлыѓына сенбеу
          Келесі сұрақтарға жауап беріњіз:
   1. ¦жымда шиеленіскен жаѓдайлар тумау ‰шін менеджер не істеу керек?
   1. Егер шиеленіскен жаѓдай нақты болса, оны қалай басқару керек?
   2. Шиеленісті шешуде менеджер ретінде сіздіњ әрекетіњіз қандай?

6. Іскерлік ойын “КЕЛІССӨЗДЕГІ  ӘДІЛДІК”
Мақсаты: Әрбір келіссµздегі ғділдік пен шындықтыњ мањыздылыѓын атау.
Материалдары: 2 адам бµле алатын зат.
Процедурасы:
Ойынѓа қатысушылардан 2 адам  тањдањыз.  Біреуін  А  деп,  екіншісін  В  деп
атањыз.
А-ѓа белгілі бір зат беріњіз, оны В мен А  бµлісуі  қажет  дењіз.  Б±л  кез-
келген нғрсе болуы м‰мкін, 100 $ бастап 100 алмаѓа дейін. А-ѓа кез-келген  В
мен келісілген пропорцияда бµле алады деген инструкция беріњіз, бірақ  В  А-
ныњ ±сынысына келісе  немесе  келіспей  қоя  алады,  ал  µзі  шарт  жаѓдайын
жасамайды. Егер В  келіссе  онда  шартқа  отырады.  Егер  В  келіспесе  шарт
қ±рылмайды. Егер В шартты қабылдамаса екі жақ ештење алмайды.
Сол инструкцияны енді В-ѓа беріњіз
Б±л кµріністі бірнеше рет қайталањыз
   Талқыланатын с±рақтары
      1. Неге А осылай істеді?
      2. Неге В осындай жауап берді?
   3. А және В сияқты жаѓдайѓа душар болѓан адамдарѓа сіз қандай кењес берер
      едіњіз?
   Кењестер
  А- µзіне ѓана тиімді шарттарды ѓана ±сынады. Б±л сізді ресурстар ‰шін
  к‰рес әлеміне әкелді. В-ѓа А-ныњ кез-келген ±сынысын қабылдауын с±рањыз.
  ¤йткені ол кез-келген жаѓдайда б±рынѓыдан кµп алады. В- кµптеген
  ±сыныстан  (егер ол оларѓа ғділ болып кµрінбесе) бас тартады. А-да
  осындай ±сыныстарды жасайды. М±ндай жаѓдайда А жғне В келісімге келу ‰шін
  А- В-дан кµп алмауы қажет. Б±л келісімде кµп пайда таба алсањыз да м±ндай
  жаѓдайда ғділ ±сыныс жасаѓан жµн.

   Егер уақыт қалса
Б±л ойынды бір рет  ж‰ргізгеннен  кейін,  осыны  кім  қайталаѓысы  келетінін
с±рањыз.
В- µз ±сынысын А-ѓа жасай алатындай етіп қайталањыз.


7. Іскерлік ойын  “КЕЗДЕСУ ҚАЛАЙ  ӨТТІ?”
Мақсаты: ¤ткен кездесу туралы топ м‰шелерініњ ойын білу
Материалдары: Екі парақ қаѓаз және бірнеше т‰рлі-т‰сті маркер
Процедурасы
Қаѓаз парақтарын топ алдына қабырѓаѓа іліп қойыњыз. Бірінші бетке былай  деп
жазыњыз: “Біз  атап  µткіміз  келетін  кездесу  моменттері”.  Екінші  бетте:
“Келесі кездесулерді жақсарту ‰шін бірнеше ±сыныс”  деп  жазыњыз.  Алты-жеті
минут ішінде µткен  кездесуді  ойластыруды  және  талдауды  топ  м‰шелерінен
с±рањыз. Барлық ойлардыњ мәнін жазыњыз.
Барлыѓына ±сыныстары ‰шін рахмет айтыњыз
Қабырѓадаѓы   плакаттарды   шешіп   µз   офисіњізге   алыњыз.   Б±ны   жазып
қатысушыларѓа  таратып  бере  аласыз  немесе  қатысушыларды  есте   сақтауын
с±рањыз.
Талқыланатын с±рақтары
   1. Қандай пунктілер келісілді?
   2. Қандай пунктілер  келіспеушілік  тудырды?  Б±л  келіспеушілікті  қалай
      жењуге болады?
   3. Тиімділікті арттыру ‰шін әрбір қатысушы не істеу қажет?
Кењестер
   Егер сіздіњ  топпен сенім дењгейіњіз әлі тµмен болса, онда  сіз  бірінші
жолы анонимді с±рау ретінде ж‰ргізіњіз. Плакатты қабырѓаѓа іліп қойып  топқа
10 минуттан кейін келетініњізді айтыњыз. Олардыњ шын жауап  беруін  с±рањыз.
Жауапқа атын жазбай-ақ қоюына болатынын айтыњыз. Егер  сіз  қайтып  келгенде
олар әлі µздерініњ ±сыныстарын жазып жатса таѓы уақыт  беріњіз.  Одан  кейін
б±л  ±сыныстарды  зерттењіз.  Негізгі  ±сыныстарды  міндетті  т‰рде   ж‰зеге
асырыњыз.

6.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы
Кесте 3- Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы
| Тақырыптары                          |Әдістемелік      |Өз       |Бақылау   |
|                                      |материалдар,     |бетімен  |формасы   |
|                                      |плакаттар        |оқу      |          |
|                                      |                 |сұрақтары|          |
|Дәріс сабақтары   |Практикалық(семинар|                 |         |          |
|                  |)                  |                 |         |          |
|                  |сабақтары          |                 |         |          |
|1                 |2                  |3                |4        |5         |
|1.Менеджмент      |1.Менеджмент туралы|Тақта. бор,      |1.5,1.6  |Сұрақ-жауа|
|туралы түсінік,   |түсінік, оның      |конспект,оқулықта|         |п         |
|оның мазмұны      |мазмұны            |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|2.Менеджменттегі  |2.Менеджменттегі   |Тақта. бор,      |2.5,2.6  |Сұхбаттасу|
|жүйелі ыкпал      |жүйелі ыкпал       |конспект,оқулықта|         |          |
|                  |                   |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|3.Менеджмент      |3.Менеджмент       |Тақта. бор,      |3.4,3.5  |Сұрақ-жауа|
|туралы            |туралы             |конспект,оқулықта|         |п         |
|ғылымды           |ғылымды            |р                |         |          |
|қалыптастыру және |қалыптастыру және  |ситуациялық      |         |          |
|дамыту            |дамыту             |тапсырмалар      |         |          |
|4.Басқару         |4.Басқару          |Тақта. бор,      |4.6,4,7  |Сұрақ-жауа|
|процесінің        |процесінің         |конспект,оқулықта|         |п         |
|мақсаты.          |мақсаты.           |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|5.Менеджменттің   |5.Менеджменттің    |Тақта. бор,      |5.5,5.6  |Сұхбаттасу|
|жоспарлау қызметі |жоспарлау қызметі  |конспект,оқулықта|         |          |
|                  |                   |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|6.Менеджменттің   |6.Менеджменттің    |Тақта. бор,      |6.4      |Сұрақ-жауа|
|ұйымдастыру       |ұйымдастыру        |конспект,оқулықта|         |п         |
|құрылымы          |құрылымы           |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|7. Менеджменттің  |7. Менеджменттің   |Тақта. бор,      |7.3      |Сұхбаттасу|
|ынталандыру       |ынталандыру қызметі|конспект,оқулықта|         |          |
|қызметі           |                   |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|8. Менеджменттің  |8. Менеджменттің   |Тақта. бор,      |8.4,8.5  |Сұхбаттасу|
|бақылау қызметі   |бақылау қызметі    |конспект,оқулықта|         |          |
|                  |                   |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|9 Басшылық,       |9 Басшылық,        |Тақта. бор,      |9.5,9.6,9|Сұрақ-жауа|
|адамдарды         |адамдарды      және|конспект,оқулықта|.7       |п         |
|және  топтарды    |топтарды басқару.  |р                |         |          |
|басқару.          |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|10.Басқару        |10.Басқару         |Тақта. бор,      |10.4,10.5|Сұрақ-жауа|
|шешімдерін        |шешімдерін         |конспект,оқулықта|         |п         |
|құрастыру         |құрастыру          |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|11.Менеджменттегі |11.Менеджменттегі  |Тақта. бор,      |11.3,11.5|Сұрақ-жауа|
|коммуникация      |коммуникация       |конспект,оқулықта|         |п         |
|                  |                   |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|12.Менеджметтегі  |12.Менеджметтегі   |Тақта. бор,      |12.4,12.5|Сұхбаттасу|
|келіспеушілік     |келіспеушілік      |конспект,оқулықта|         |          |
|                  |                   |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|13.Басшылық стилі |Басшылық стилі     |Тақта. бор,      |13.3,13.4|Сұрақ-жауа|
|                  |                   |конспект,оқулықта|         |п         |
|                  |                   |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|14.Баскару        |Баскару еңбегінің  |14. Мемлекеттік  |14.4,14.5|Сұрақ-жауа|
|еңбегінің         |мәдениеті  мен     |қаржылар теориясы|         |п         |
|мәдениеті  мен    |этикасы            |                 |         |          |
|этикасы           |                   |                 |         |          |
|15.Менеджменттің  |Менеджменттің      |15. Нарық        |15.3,15.5|Сұрақ-жауа|
|мәләметтік   және |мәләметтік   және  |экономикасындағы |         |п         |
|техникалық базасы |техникалық базасы  |қаржылардың      |         |          |
|                  |                   |ахуалды          |         |          |
|                  |                   |проблемасы       |         |          |


7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
Кесте 4- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтар,              |Жалпы саны    |Студенттер саны|Қамтамасыз     |
|оқу-әдістемелік         |              |               |етілу пайызы,% |
|әдебиеттердің аттары    |              |               |               |
|1. Ахметов Қ.Ғ.         |12            |11             |103            |
|Менеджменттің негіздері |              |               |               |
|(Оқу құралы), Ақтөбе    |              |               |               |
|Орал . 2005             |              |               |               |
|2. Рахимбаев            |8             |11             |73             |
|А.О,Сабатаева Б.О,      |              |               |               |
|Менеджмент, Алматы. 2006|              |               |               |
|3. А.К. Бельгебаев, А.Б |9             |11             |82             |
|Рахимбаев, Менеджмент,  |              |               |               |
|Алматы. 2006            |              |               |               |
|4. Бердалиев К.         |7             |11             |64             |
|Менджмент, Алматы. 2005 |              |               |               |
|5. Рахметов Б.А.        |5             |11             |46             |
|Персоналды басқару,     |              |               |               |
|Алматы. 2005            |              |               |               |
|6. . Виханский О.С,     |14            |11             |127            |
|Наумов А.И. Менеджмент. |              |               |               |
|Учебник для экон. спец. |              |               |               |
|вузов М.: Высш. школа,  |              |               |               |
|1999г                   |              |               |               |
|7. Кабушкин Н.И. Основы |11            |11             |100            |
|менеджмента. Учебник,   |              |               |               |
|Минск: ВГЭУ, 1996г.     |              |               |               |
|8. Мэскон М., Альберт   |18            |11             |163            |
|М.. Хедоури Ф. Основы   |              |               |               |
|менеджмента. М.: «Дело»,|              |               |               |
|1993г.                  |              |               |               |

8. Әдебиеттер
1. Ахметов Қ.Ғ.  Менеджменттің негіздері (Оқу құралы), Ақтөбе Орал . 2005
2. Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О, Менеджмент, Алматы. 2006
3. А.К. Бельгебаев, А.Б Рахимбаев, Менеджмент, Алматы. 2006
4. Бердалиев К. Менджмент, Алматы. 2005
5. Рахметов Б.А. Персоналды басқару, Алматы. 2005

Қосымша әдебиет
   2. Мамыров Н.К. Менеджмент и рынок: казахстанская модель. -  Алматы, 1998
   3. Бердалиев К.Е. Основы управления экономикой Казахстана. - Алматы, 1998
   4. Уткин Э.А.,Кочеткова А.И. Практикум по курсу менеджмента. -  М.,1998
   5. Бодди Д, Пэйтон Д. Основы менеджмента. -Спб, 1999
   6. Глухов В.В. Менеджмент. - Спб, 1999
   7. Большаков А. Менеджмент. - Спб, 2000
   8. Лебедев О.Т. и др. Основы менеджмента: Уч. п. - Спб, 1997
   9. Менеджмент : Курс лекций. - М., 2000
  10. Общий менеджмент : Уч. п. / Под ред. А.К. Казанцева . - М., 1999
  11. Виханский О.С, Наумов А.И. Менеджмент. Учебник для экон. спец. вузов
      М.: Высш. Школа, 1999г
  12. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента. Учебник, Минск: ВГЭУ2003
  13. Мэскон М., Альберт М.. Хедоури Ф. Основы менеджмента. М.: «Дело»,
      1993г.
-----------------------
                                Экономикалық

Бәсекелес

                                 Техникалық,
                                  технологиялық

                                  Компания

Әлеуметтiк

                                                                    Нарықтық

                                    Саяси

                                                                 Халықаралық

                               Мүдірлер Кеңесі

                                  Президент

                               Кадрлар  бөлімі

                          Қаржылық-жоспарлы бөлімі

                              Өндірістік бөлімі

                              Техникалық бөлімі


Пәндер