Файл қосу

Жұптұяқтылардың биологиясы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                   |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМЖ құжат       |ПОӘК                    | П 042-18-22-1. 117 |
|                           |                        |/02-2013            |
|ПОӘК                       |№1  басылым             |                    |
|«Жұптұяқтылардың           |                        |                    |
|биологиясы» пәнінің        |                        |                    |
|оқытушысына арналған жұмыс |                        |                    |
|оқу бағдарламасы           |                        |                    |







      5В080300 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған

                         «Жұптұяқтылардың биологиясы»


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                                СЕМЕЙ
                                    2013

                                  Алғы сөз


1. құрастырылды
Құрастырушы: _______________ «____»___________20____  Исмагулова  А.Б.  «Мал
шаруашылығы және  аңшылықтану,  морфология  негіздерімен»  кафедрасының  аға
оқытушы, биология магистрі

2. талқыланды
«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының
отырысында
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________  С.Тугамбаева

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

Төрағасы  __________ А.Тлеубаева

3. бекітілді
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама  №__    «__»_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова



   «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген


















                                   Мазмұны

1. Жалпы ережелер.
2. Пәндерді оқы-білу  жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
3. Курс форматы және саясаты
4. Баға қою саясаты
5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
6. СӨБЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі





































      1. Жалпы қағидалар
      1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
       –оқытушы Исмагулова А.Б.
      --«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен»
      -Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
      -Сабақ өтетін бөлмелер - № 110
      -Пәннің аты – «Жұптұяқтылардың  биологиясы»
      -Несие саны –3 , ал жалпы сағат саны – 135


           1.2.Оқу жоспарынан көшірме
1кесте


                       Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі:

|Курс |Сем              |Не                  |Дәріс (са                        |
|     |естр             |сие                 |ғат)                             |
|     |                 |                    |ДС     |СПС   |МСӨЖ    |СӨЖ      |
|1    |2                |3                   |4      |      |6       |7        |
|                             Модуль 1 Жануарлар әлемінің жүйесі               |
|                             Блок 1  Жұптұяқтылардың биологиясы               |
|1    | Кіріспе         |Жұптұяқтылардың     |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |биологиясының       |       |      |        |         |
|     |                 |міндеті мен мақсаты |       |      |        |         |
|     |                 |Қазақстанда         |       |      |        |         |
|     |                 |кездесетін түрлердің|       |      |        |         |
|     |                 |саны.Олардың        |       |      |        |         |
|     |                 |классификациясы,.   |       |      |        |         |
|2    |Күйіс            |Күйіс қайтармаушылар|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |қайтармаушылар   |отряды. Шошқалар    |       |      |        |         |
|     |отряды.          |тұқымдасы Кәдімгі   |       |      |        |         |
|     |                 |қабан, жалпы        |       |      |        |         |
|     |                 |сипаттамасы,        |       |      |        |         |
|     |                 |биологиялық және    |       |      |        |         |
|     |                 |экологиялық         |       |      |        |         |
|     |                 |ерекшеліктері       |       |      |        |         |
|     |                 |Таралуы мен саны.   |       |      |        |         |
|3    |Кәдімгі қабан    |Қабанның қоректенуі,|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |көбеюі, оның табиғи |       |      |        |         |
|     |                 |жаулары.            |       |      |        |         |
|     |                 |Қабанның табиғаттағы|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |ерекшеліктері  және |       |      |        |         |
|     |                 |адамға қатысы Мәдени|       |      |        |         |
|     |                 |өсімдіктерге әсер   |       |      |        |         |
|     |                 |ету қауіптілігі.    |       |      |        |         |
|     |                 |Спорттық және       |       |      |        |         |
|     |                 |трофейлік қабанның  |       |      |        |         |
|     |                 |белгілері.          |       |      |        |         |
|Блок 2 Күйіс қайтарушылардың түрлері                                          |
|4    |Күйіс            |Күйіс               |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |қайтарушылар     |қайтарушылардың ТМД |       |      |        |         |
|     |отряды           |және Қазақстанда    |       |      |        |         |
|     |                 |кездесетін          |       |      |        |         |
|     |                 |түрлеріне, түр      |       |      |        |         |
|     |                 |өкілдеріне          |       |      |        |         |
|     |                 |сипатттама          |       |      |        |         |
|5    |Кәдімгі құдыр.   |Құдырдың таралуы    |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |Moschus          |және шығу тегі, саны|       |      |        |         |
|     |moschiferus      |                    |       |      |        |         |
|     |                 |Құдырдың экологиялық|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |және биологиялық    |       |      |        |         |
|     |                 |ерекшеліктері..     |       |      |        |         |
|6    |Сібірлік елік    |Еліктің шыққан тегі,|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |(Capreolus       |арелда таралуы,     |       |      |        |         |
|     |capreolus)       |тіршілік етуі,      |       |      |        |         |
|     |                 |биологиясы және     |       |      |        |         |
|     |                 |экологиясы.         |       |      |        |         |
|     |                 |Елікті аулау тәсілі,|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |трофейлік аулау,    |       |      |        |         |
|     |                 |еліктің адам        |       |      |        |         |
|     |                 |өміріндегі маңызы.  |       |      |        |         |
|7    |Бұғы тұқымдасы   |Маралдың біздің     |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |Cervus elaphus   |территорияда таралуы|       |      |        |         |
|     |                 |және саны,          |       |      |        |         |
|     |                 |биологиялық және    |       |      |        |         |
|     |                 |экологиялық         |       |      |        |         |
|     |                 |ерекшеліктері.      |       |      |        |         |
|     |                 |Маралды спорттық    |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |және кәсіптік       |       |      |        |         |
|     |                 |аулауды дамуының    |       |      |        |         |
|     |                 |белгілері, үйге     |       |      |        |         |
|     |                 |үйрету, марал       |       |      |        |         |
|     |                 |пантасы.            |       |      |        |         |
|8    |Бұлан(Alces      |Бұланның қоректенуі,|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |alces)           |көбеюі. Қазақстан   |       |      |        |         |
|     |                 |территориясында     |       |      |        |         |
|     |                 |таралуы, қауіпті    |       |      |        |         |
|     |                 |жаулары             |       |      |        |         |
|     |                 |Бұланның            |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |шаруашылықтағы және |       |      |        |         |
|     |                 |адам өміріндегі     |       |      |        |         |
|     |                 |белгілері, арелда   |       |      |        |         |
|     |                 |таралуы, орманның   |       |      |        |         |
|     |                 |өсуіне әсері арқылы |       |      |        |         |
|     |                 |санының өсуі.       |       |      |        |         |
|     |Бөкен (Saiga     |Бөкен. Оның         |1      |2     |1.5     |4.5      |
|9    |tatarica)        |биологиялық және    |       |      |        |         |
|     |                 |экологиялық         |       |      |        |         |
|     |                 |ерекшеліктері.      |       |      |        |         |
|     |                 |Бөкеннің мезгілдік  |       |      |        |         |
|     |                 |көшіп қонуы.        |       |      |        |         |
|     |                 |Антилоптың шыққан   |       |      |        |         |
|     |                 |тегі.               |       |      |        |         |
|     |                 |Бөкеннің динамикалық|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |                 |саны, басттың       |       |      |        |         |
|     |                 |көбеюі,             |       |      |        |         |
|     |                 |жыртқыштардан       |       |      |        |         |
|     |                 |қорғануы.           |       |      |        |         |
|10   |Джейран (Gazella |Джейранның ареалда  |1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |subgutturosa)    |және Қазақстан      |       |      |        |         |
|     |                 |территориясында     |       |      |        |         |
|     |                 |таралуы, оның       |       |      |        |         |
|     |                 |биологиялық және    |       |      |        |         |
|     |                 |экологиялық         |       |      |        |         |
|     |                 |ерекшеліктері.      |       |      |        |         |
|11   |Арқар (Ovis      |Сандардың өзгеруінің|1      |2     |1.5     |4.5      |
|     |ammon),          |биологиялық негізі  |       |      |        |         |


3. ПӘННІҢ  ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР

      Оқу үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау,  сабакта
карама-карсы байланысты колдау,  ұжымдық  жұмыска  жәрдемдесу,  ұқыпты  және
міндеті  болу  қажет.  Курстарыен  және  оқытушылармен  ашық,  шыдамды   да,
мейірімді болған жөн.
    Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі  ғылымның  көкейтесті  мәселелері,
қазіргі  жетістіктері  мен  жаңалықтары  айтылады.  Өткізілетін  зертханалық
сабақтарда организмнен алынып,  жасалған  жасушалар,  препараттарын  тікелей
зерттеп,   электронды   микроскопта   көрінетін   микробейнелерді    талдап,
зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған  сұрақтар  мен  тестерге
жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса,  алдын
ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа  дайын  болып  келген
жөн.


   4. Курс форматы


     Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу  керек.
Егерде қандайда болмасын себептермен сiз  оларға  қатынаса  алмасаңыз,  онда
барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез –  құлық:  Студент
ар  кодексiн:   мiнез-құлық   этикасын   сақтауы   керек.   Сабаққа   кешiгу
кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi  бұзушылар  дәрiсханадан
шығарылып  жiберiледi,  немесе  бүкiл  курс   бойынша   «қанағаттанарлықсыз»
бағамен   жазаланады.   Бақылау   тапсырмалары.   Олар   сөзсiз   орындалып,
белгiленген  мерзiмде  тапсырылуы  қажет.  Кешiгiп  орындалған   жұмыстардың
бағасы өзiнен -  өзi  төмен  болады.  Межелiк  бағалау:  Межелiк  бағалаудың
қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген  мерзiмге
өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта  ауызша  немесе  жазбаша  түрде  берген
жауабына, межелiк бақылау  қортындысына  байланысты  қойылады.  Көшiрiп  алу
және  бiреудiң  шығармасын  толық  немесе  жарым-жартылай  өз  атымен  ұрлап
пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын  толық,
не жарым-жартылай өз  атымен  ұрлап  пайдалану  (басқа  студенттерден  дайын
тапсырма  және  шешiмдер  көшiрмесiн   пайдалану)   дәрiсханадан   шығарумен
тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады.


   5. курс саясаты

Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртіпті  ұстанамыз:
    • Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек.
    • Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше
      мадақталады.
    • Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау.
    • Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі.

   6.Баға қоюдың саясаты

       «Жұптұяқтылардың  биологиясы» пәнінен балдық көрсеткіш
                                                                     2 кесте
|Апта    |Бақылау түрі                                 |Балл    |Ескерту      |
|        |                                             |жиыны   |             |
|1       |2                                            |3       |4            |
|        |1 ден 7 апта аралығында барлық сабақ         |30      |             |
|        |түрлеріне қатысуы                            |        |             |
|1       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|2       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|3       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|4       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|5       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|6       |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл.         |35      |             |
|        |СРС 12 балл                                  |        |             |
|7       |Межелік бақылау 1                            |60      |             |
| 1 ден 7 апта аралығында оқу қорытындысының балдық    |300     |             |
|жиыны                                                 |        |             |
|        |8 ден 15 апта аралығында барлық сабақ        |30      |             |
|        |түрлеріне қатысуы                            |        |             |
|8       |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|9       |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|10      |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|11      |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|12      |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|13      |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|14      |Аралық бақылау  15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30      |             |
|        |балл.                                        |        |             |
|15      | Межелік бақылау  2                          |60      |             |
| 8 ден 15 апта аралығында оқу қорытындысының балдық   |300     |             |
|жиыны                                                 |        |             |
|Емтихан балдық жиыны                                  |400     |             |
|Академиялық кезеңдегі балдың жиыны                    |1000    |             |






    
Пәндер