Файл қосу
Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған
«Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика
және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______
2013 жыл
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № «___» ______. 2013 жыл.
Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж.
2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № «____» ______. 2013 жыл.
Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.
2.3 Гуманитарлық-заң факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
Хаттама № «_____» _____. 2013 жыл.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама № «____» _____. 2013 жыл.
Оқу – әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К.
4 2010 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ
МАЗМҰНЫ
1. Жалпы
ережелер....................................................................
...........................4-5
2. Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқаулықтары...................................................5
3. Курс саясаты мен
форматы.....................................................................
............6
4. Бағалау
саясаты.....................................................................
...............................6
5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне
шағу..................................7-9
6. ОСӨЖ және СӨЖ
мазмұны.....................................................................
.....9-10
7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық
кестесі.....................................10-11
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Каримова Бибигуль Жумашқызы
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 801 аудитория
Кредит саны: 3
1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |ОСӨЖ |
| | | | | |(сағ) |
|А |4,00 |95-100 |Үздік |55-60 |130-120 |
|А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |50-55 |100-110 |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |45-50 |90-100 |
|В |3,00 |80-84 |Жақсы |40-45 |80-90 |
|В- |2,67 |75-79 |Жақсы |35-40 |70-80 |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарл|30-35 |60-70 |
| | | |ық | | |
|С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарл|25-30 |50-60 |
| | | |ық | | |
|С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарл|20-25 |40-50 |
| | | |ық | | |
|Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |15-20 |30-40 |
|Д | 1,00| 50-54 | өту |10-15 | 20-30 |
| | | |ұпайы | | |
|Ғ | 0,00| 0-49 | өту |1-10 | 1-20 |
| | | |ұпайы | | |
5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
|Тақырыптың атауы |Сабақ түрі |
| |ДС |СПС |ОСӨЖ |Жинайтын |
| | | | |ұпай саны |
|1 |2 |3 |4 |5 |
| 1.Телерадио хабар жасау |1 | |1 |3 |
|технологиясы. | | | | |
|2. Телерадиохабарларын жасаудың | |1 |1 |4 |
|негізгі әдістері | | | | |
|3. Тікелей эфирді жүзеге асыру | |1 |1 |4 |
|тәртібі | | | | |
|4. Телестудиялық комплекс |1 | |1 |3 |
|5. Сценарийлік жобаға жан бітіру | |1 |1 |4 |
|әдістері | | | | |
|6. Микрофон және оны меңгеру | |1 |1 |4 |
|тәсілдері | | | | |
|7. Телепублицистиканың зерттелуі |1 |1 |2 |7 |
|8. Алғашқы ұлттық хабарлар | |1 |1 |4 |
|9. Теледидар құрылымы |1 | |1 |3 |
|10. 70-80 жылдардағы | |1 |1 |4 |
|телепублицистика | | | | |
|11. Қайта құру жылдарындағы | |1 |1 |4 |
|телепублицистика | | | | |
|12. Телевидениядағы жоспарлау |1 | |1 |3 |
|13. Телехабарлардағы ұлттық бояулар | |1 |1 |4 |
|14. Мәдени жобалар | |1 |1 |4 |
|15.Теледидар және кино өнері |1 | |1 |3 |
|16.Телерадиодағы тәуелсіздік идеясы | |1 |1 |4 |
|17.Эфирдегі ұлттық нышандар мен соны| |1 |1 |4 |
|пішіндер | | | | |
|18.Теледидардың ағартушылық |1 | |1 |3 |
|функциясы | | | | |
|19. Теледидар мен радиодағы | |1 |1 |4 |
|музыканың рөлі | | | | |
|20. Телерадиодағы ұлттық идеология | |1 |1 |4 |
|21. Телерадиодағы тікелей эфир |1 | |1 |3 |
|22. Эфирлік материалдарды сақтау | |1 |1 |4 |
|және оны адамзат игілігіне жарату | | | | |
|23. Телерадиодағы мамандықтар | |1 |1 |4 |
|24.Теледидардағы сценарий ұғымы |1 | |1 |3 |
|25. Телерадиожурналистке қойылатын | |1 |1 |4 |
|талаптар | | | | |
|26. Теледидардағы сценарий ұғымы | |1 |1 |4 |
|27. Қоғамдық телевизияның |1 | |1 |3 |
|қажеттілігі мен мүмкіншіліктері | | | | |
|28. Бейне режиссерлік аппараттық | |1 |1 |4 |
|бөлме. | | | | |
|29. Оқулық және ағартушылық | |1 |1 |4 |
|бағдарламалар | | | | |
|30. Отандық телеарналардағы тікелей |1 |1 |2 |7 |
|эфир ерекшеліктері | | | | |
|31. Интерактивтік телевидение | |1 |1 |4 |
|32. Телерадиожурналистиканың даму |1 | |1 |3 |
|процесінде пайда болған жанрлар мен | | | | |
|пішіндердің әдістемелік сипаты | | | | |
|33. Телеочерк | |1 |1 |4 |
|34. Телерадио репортаж | |1 |1 |4 |
|35. Теледидардың басқа БАҚ-нан |1 | |1 |3 |
|айырмашылығы мен ұқсастығы | | | | |
|36. Радиодағы интерактивтілік | |1 |1 |4 |
|байланыс | | | | |
|37. Жанр эволюциясы | |1 |1 |4 |
|38. Теледидардағы жастар хабары |1 | |1 |3 |
|39. Теледидардағы жастар хабары, | |1 |1 |4 |
|даму кезеңдері | | | | |
|40. Диалогтық және монологтық | |1 |1 |4 |
|жанрлар | | | | |
|41. Телерадиодағы хабарларды |1 | |1 |3 |
|мазмұн-мағынасына, жанрлық | | | | |
|ерекшеліктеріне, берілу пішініне | | | | |
|қарай топтастыру | | | | |
|42. Телевизиялық журналистиканың | |1 |1 |4 |
|құрылымдық сипаты мен бейнелеуші | | | | |
|құралдары | | | | |
|43. Әлемдік телевизия. Қазіргі үздік| |1 |1 |4 |
|үрдістер | | | | |
|Барлығы |15 |30 |45 |130 |
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|1. Қазақ киносындағы|1. «Хабар» арнасындағы |1. Радиохабар жасау – |
|Шәкен Аймановтың |пресс-конференция |дәстүрлі шығармашылық |
|актерлік шеберлігі | |процесс |
|2. Сұхбат қою |2. Хабар» және Ресейдің |2. Тікелей эфирді жүзеге |
|кезінде жүргізушінің|«Первый канал» арнасындағы|асыру – күрделі |
|сұрақ қою шеберлігі |танымал журналистерінің |шығармашылық-техникалық, |
| |шеберлігін салыстыру |әрі психологиялық құбылыс |
|3. Видеомәтін және |3. «Хабар» арнасындағы |3.Радиожурналистикадағы |
|телемәтін |«Бетпе-бет» |фактілерді іріктеу |
| |бағдарламасының |тәсілдері |
| |журналистері олардың | |
| |жүргізушілік шеберлігі | |
|4. ТД-ғы ауызекі |4. Жанр түрлері оның |4. Дыбыстық дерек – |
|сөйлеу |формалары |радиожурналистика өнімі |
|5. Тікелей эфир және|5. ТД-дың қоғамдағы орны |5. Ақпарат ғасыры және |
|студияда хабар жазу | |радиодағы жедеғабыл |
| | |жаңалықтар желісі |
|6. «Қазақстан» |6. «Қазақстан» |6. Телерепортаж |
|теледидарындағы |арнасындағы сөз еркіндігі | |
|құрылымдық және |және жариялылық | |
|мазмұндық |проблемалары | |
|өзгерілімдер | | |
|7. Сценарилік |7. Республикаға хабар |7. Эфирлік материалдарды |
|жобаға жан бітіру |таратудың бүгінгі |өңдеу тәсілдері |
|әдістері |кезеңдегі жаңа әдісі | |
|8. Эфир этикасы |8. Факт және дыбыстық |8. Байтұрсыновтың тіл |
| |дерек |қисыны туралы қағидаларын |
| | |эфир тілінің ережесі |
| | |ретінде қолдану |
|9. Эфирлік |9. Ақпарат әлемі және |9. Радиоөнер және әуе |
|материалдарды өңдеу |жедеғабыл жаңалықтар |толқынындағы әрбір сөздің |
| | |салмағы |
|10. Тікелей эфир |10.Телерадиожурналистика |10. Микрофон және оны |
|мәтінін жазбаша |жанрлары мен пішіндері |меңгеру тәсілдері |
|әзірлеу | | |
|11. Теледидар мен |11. Радиожурналистика |11. Шоумен, модератор – |
|радиодағы музыканың |және радиоөнер |жаңа мамандық |
|рөлі | | |
|12. Сөйлеу өнерін |12. Аудитория қабылдайтын |12. Тікелей эфирдің |
|шешендік өнер |дыбыстық ақпараттың |психологиялық аспектілері |
|дәстүрімен байыту |ерекшеліктері | |
|әдістері | | |
|13. Бейне |13. Эфирлік материалдарды |13. . Шешендік өнерді |
|режиссерлік аппар-қ |сақтау және оны адамзат |меңгерудің кәсіби әдістері|
|бөлме. |игілігіне жарату | |
|14. Радиодағы |14. Интерактивтік |14. Интернет жүйесіндегі |
|интерактивтілік |телевидение |мәліметтер |
|байланыс | | |
|15. Диалогтық және |15. Теле және радио |15.Теледидардағы жанрлар |
|монологтық жанрлар |репортаж |формасының эволюциясы |
7 «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ
4-Кесте «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқу
үрдісінің календарлық кестесі
Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
АБ1Д
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
СД
С
АБ2Балдар1
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
2
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz