Файл қосу

Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу










              5В050400  «Журналистика»   мамандығына  арналған
           «Телерадиожурналистика теориясы мен әдістемесі» пәнінің

                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    СЕМЕЙ
                                    2013

 КІРІСПЕ

 1  ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна,   Журналистика
және практикалық қазақ тілі  кафедрасының аға оқытушысы,   «___» _______
2013  жыл


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №    «___» ______. 2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №   «____» ______. 2013 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.

2.3  Гуманитарлық-заң  факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №     «_____» _____. 2013 жыл.



3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №    «____»  _____. 2013 жыл.

Оқу – әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  2010 жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ














МАЗМҰНЫ

1.                                                                     Жалпы
ережелер....................................................................
...........................4-5
2.                Пәнді                 оқытудың                 әдістемелік
нұсқаулықтары...................................................5
3.                    Курс                    саясаты                    мен
форматы.....................................................................
............6
4.                                                                   Бағалау
саясаты.....................................................................
...............................6
5.      Пәннің      мазмұны      және      сағаттарды      сабақ      түріне
шағу..................................7-9
6.                     ОСӨЖ                     және                     СӨЖ
мазмұны.....................................................................
.....9-10
7.        Пән        бойынша        оқу        үрдісінің         календарлық
кестесі.....................................10-11


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Каримова Бибигуль Жумашқызы
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20;  912- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон :44-29-30
Кафедрада болатын уақыты:      9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 801 аудитория
Кредит саны: 3

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)     |СПС (сағ)  |ОСӨЖ            |
|         |         |          |             |           |(сағ)           |
|А        |4,00     |95-100    |Үздік        |55-60      |130-120         |
|А-       |3,67     |90-94     |Өте жақсы    |50-55      |100-110         |
|В+       |3,33     |85-89     |Жақсы        |45-50      |90-100          |
|В        |3,00     |80-84     |Жақсы        |40-45      |80-90           |
|В-       |2,67     |75-79     |Жақсы        |35-40      |70-80           |
|С+       |2,33     |70-74     |Қанағаттанарл|30-35      |60-70           |
|         |         |          |ық           |           |                |
|С        |2,00     |65-69     |Қанағаттанарл|25-30      |50-60           |
|         |         |          |ық           |           |                |
|С-       |1,67     |60-64     |Қанағаттанарл|20-25      |40-50           |
|         |         |          |ық           |           |                |
|Д+       |1,33     |55-59     |өту ұпайы    |15-20      |30-40           |
|Д        |     1,00| 50-54    |     өту     |10-15      |      20-30     |
|         |         |          |ұпайы        |           |                |
|Ғ        |     0,00|  0-49    |      өту    |1-10       |     1-20       |
|         |         |          |ұпайы        |           |                |


             5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
           2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптың атауы                    |Сабақ түрі                          |
|                                    |ДС     |СПС    |ОСӨЖ     |Жинайтын   |
|                                    |       |       |         |ұпай саны  |
|1                                   |2      |3      |4        |5          |
| 1.Телерадио хабар жасау            |1      |       |1        |3          |
|технологиясы.                       |       |       |         |           |
|2. Телерадиохабарларын жасаудың     |       |1      |1        |4          |
|негізгі әдістері                    |       |       |         |           |
|3. Тікелей эфирді жүзеге асыру      |       |1      |1        |4          |
|тәртібі                             |       |       |         |           |
|4. Телестудиялық комплекс           |1      |       |1        |3          |
|5. Сценарийлік жобаға жан бітіру    |       |1      |1        |4          |
|әдістері                            |       |       |         |           |
|6. Микрофон және оны меңгеру        |       |1      |1        |4          |
|тәсілдері                           |       |       |         |           |
|7. Телепублицистиканың зерттелуі    |1      |1      |2        |7          |
|8. Алғашқы ұлттық хабарлар          |       |1      |1        |4          |
|9. Теледидар құрылымы               |1      |       |1        |3          |
|10. 70-80 жылдардағы                |       |1      |1        |4          |
|телепублицистика                    |       |       |         |           |
|11. Қайта құру жылдарындағы         |       |1      |1        |4          |
|телепублицистика                    |       |       |         |           |
|12. Телевидениядағы жоспарлау       |1      |       |1        |3          |
|13. Телехабарлардағы ұлттық бояулар |       |1      |1        |4          |
|14. Мәдени жобалар                  |       |1      |1        |4          |
|15.Теледидар және кино өнері        |1      |       |1        |3          |
|16.Телерадиодағы тәуелсіздік идеясы |       |1      |1        |4          |
|17.Эфирдегі ұлттық нышандар мен соны|       |1      |1        |4          |
|пішіндер                            |       |       |         |           |
|18.Теледидардың ағартушылық         |1      |       |1        |3          |
|функциясы                           |       |       |         |           |
|19. Теледидар мен радиодағы         |       |1      |1        |4          |
|музыканың рөлі                      |       |       |         |           |
|20. Телерадиодағы ұлттық идеология  |       |1      |1        |4          |
|21. Телерадиодағы тікелей эфир      |1      |       |1        |3          |
|22. Эфирлік материалдарды сақтау    |       |1      |1        |4          |
|және оны адамзат игілігіне жарату   |       |       |         |           |
|23. Телерадиодағы мамандықтар       |       |1      |1        |4          |
|24.Теледидардағы сценарий ұғымы     |1      |       |1        |3          |
|25. Телерадиожурналистке қойылатын  |       |1      |1        |4          |
|талаптар                            |       |       |         |           |
|26. Теледидардағы сценарий ұғымы    |       |1      |1        |4          |
|27. Қоғамдық телевизияның           |1      |       |1        |3          |
|қажеттілігі мен мүмкіншіліктері     |       |       |         |           |
|28. Бейне режиссерлік аппараттық    |       |1      |1        |4          |
|бөлме.                              |       |       |         |           |
|29. Оқулық және ағартушылық         |       |1      |1        |4          |
|бағдарламалар                       |       |       |         |           |
|30. Отандық телеарналардағы тікелей |1      |1      |2        |7          |
|эфир ерекшеліктері                  |       |       |         |           |
|31. Интерактивтік телевидение       |       |1      |1        |4          |
|32. Телерадиожурналистиканың даму   |1      |       |1        |3          |
|процесінде пайда болған жанрлар мен |       |       |         |           |
|пішіндердің әдістемелік сипаты      |       |       |         |           |
|33. Телеочерк                       |       |1      |1        |4          |
|34. Телерадио репортаж              |       |1      |1        |4          |
|35. Теледидардың басқа БАҚ-нан      |1      |       |1        |3          |
|айырмашылығы мен ұқсастығы          |       |       |         |           |
|36. Радиодағы интерактивтілік       |       |1      |1        |4          |
|байланыс                            |       |       |         |           |
|37. Жанр эволюциясы                 |       |1      |1        |4          |
|38. Теледидардағы жастар хабары     |1      |       |1        |3          |
|39. Теледидардағы жастар хабары,    |       |1      |1        |4          |
|даму кезеңдері                      |       |       |         |           |
|40. Диалогтық және монологтық       |       |1      |1        |4          |
|жанрлар                             |       |       |         |           |
|41. Телерадиодағы хабарларды        |1      |       |1        |3          |
|мазмұн-мағынасына, жанрлық          |       |       |         |           |
|ерекшеліктеріне, берілу пішініне    |       |       |         |           |
|қарай топтастыру                    |       |       |         |           |
|42. Телевизиялық журналистиканың    |       |1      |1        |4          |
|құрылымдық сипаты мен бейнелеуші    |       |       |         |           |
|құралдары                           |       |       |         |           |
|43. Әлемдік телевизия. Қазіргі үздік|       |1      |1        |4          |
|үрдістер                            |       |       |         |           |
|Барлығы                             |15     |30     |45       |130        |

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|ОСӨЖ                                           |СӨЖ                       |
|Аудиториялық        |Аудиториядан тыс          |                          |
|1                   |2                         |3                         |
|1. Қазақ киносындағы|1. «Хабар» арнасындағы    |1.  Радиохабар жасау –    |
|Шәкен Аймановтың    |пресс-конференция         |дәстүрлі шығармашылық     |
|актерлік шеберлігі  |                          |процесс                   |
|2.  Сұхбат қою      |2.  Хабар» және  Ресейдің |2.  Тікелей эфирді жүзеге |
|кезінде жүргізушінің|«Первый канал» арнасындағы|асыру – күрделі           |
|сұрақ қою шеберлігі |танымал журналистерінің   |шығармашылық-техникалық,  |
|                    |шеберлігін салыстыру      |әрі психологиялық құбылыс |
|3.  Видеомәтін және |3.  «Хабар» арнасындағы   |3.Радиожурналистикадағы   |
|телемәтін           |«Бетпе-бет»               |фактілерді іріктеу        |
|                    |бағдарламасының           |тәсілдері                 |
|                    |журналистері олардың      |                          |
|                    |жүргізушілік шеберлігі    |                          |
|4. ТД-ғы ауызекі    |4.  Жанр түрлері оның     |4. Дыбыстық дерек –       |
|сөйлеу              |формалары                 |радиожурналистика өнімі   |
|5. Тікелей эфир және|5.  ТД-дың қоғамдағы орны |5.  Ақпарат ғасыры және   |
|студияда хабар жазу |                          |радиодағы жедеғабыл       |
|                    |                          |жаңалықтар желісі         |
|6.   «Қазақстан»    |6.  «Қазақстан»           |6. Телерепортаж           |
|теледидарындағы     |арнасындағы сөз еркіндігі |                          |
|құрылымдық және     |және жариялылық           |                          |
|мазмұндық           |проблемалары              |                          |
|өзгерілімдер        |                          |                          |
|7.  Сценарилік      |7.  Республикаға хабар    |7.  Эфирлік материалдарды |
|жобаға жан бітіру   |таратудың бүгінгі         |өңдеу тәсілдері           |
|әдістері            |кезеңдегі жаңа әдісі      |                          |
|8.  Эфир этикасы    |8.  Факт және дыбыстық    |8.  Байтұрсыновтың тіл    |
|                    |дерек                     |қисыны туралы қағидаларын |
|                    |                          |эфир тілінің ережесі      |
|                    |                          |ретінде қолдану           |
|9. Эфирлік          |9.  Ақпарат әлемі және    |9.  Радиоөнер және әуе    |
|материалдарды өңдеу |жедеғабыл жаңалықтар      |толқынындағы әрбір сөздің |
|                    |                          |салмағы                   |
|10. Тікелей эфир    |10.Телерадиожурналистика  |10. Микрофон және оны     |
|мәтінін жазбаша     |жанрлары мен пішіндері    |меңгеру тәсілдері         |
|әзірлеу             |                          |                          |
|11. Теледидар мен   |11.  Радиожурналистика    |11. Шоумен, модератор –   |
|радиодағы музыканың |және радиоөнер            |жаңа мамандық             |
|рөлі                |                          |                          |
|12.  Сөйлеу өнерін  |12. Аудитория қабылдайтын |12.  Тікелей эфирдің      |
|шешендік өнер       |дыбыстық ақпараттың       |психологиялық аспектілері |
|дәстүрімен байыту   |ерекшеліктері             |                          |
|әдістері            |                          |                          |
|13. Бейне           |13. Эфирлік материалдарды |13. . Шешендік өнерді     |
|режиссерлік аппар-қ |сақтау және оны адамзат   |меңгерудің кәсіби әдістері|
|бөлме.              |игілігіне жарату          |                          |
|14. Радиодағы       |14.  Интерактивтік        |14. Интернет жүйесіндегі  |
|интерактивтілік     |телевидение               |мәліметтер                |
|байланыс            |                          |                          |
|15. Диалогтық және  |15. Теле және радио       |15.Теледидардағы жанрлар  |
|монологтық жанрлар  |репортаж                  |формасының эволюциясы     |

7  «Телерадиожурналистика  теориясы  мен  әдістемесі»   ПӘНІ   БОЙЫНША   ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте «Телерадиожурналистика теориясы мен  әдістемесі»  пәні  бойынша  оқу
үрдісінің календарлық кестесі
Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С
АБ1Д
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С 
СД
С
АБ2Балдар1
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
21
2
2
Пәндер