Файл қосу
СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ. Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Мектеп оқушыларын | | | |зерттеу жұмысына | | | |дайындау әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: оқушылардың әлемнің ғылыми суреттемесін (картинасын) диалектикалық тұрғыдан түсінуін және табиғатты танудың ғылыми сипаты аймағындағы әдіснамалық білімдерін кеңейтуге әсер ететін әдістемелік жұмыстарды қарастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: тұжырымдау; -студенттерді физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелермен таныстыру; -оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін талдау; -оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды қарастыру; -оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларымен таныстыру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс; • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды; • оқушылардың шығармиашылық белсенділігін жоғарылатуды. 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «математика», «физика» (орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі) 1.6.2 «жалпы физика» 1.6.3 «теориялық физика» 1.6.4 физиканы оқыту әдістемесі 1.7Курстың постреквизиттері: 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Кіріспе. Оқушылар |2 |1 | |1 |2 |8.1.1-8.1.4 | | |іскерлігінің | | | | | |С. 5-16. | | |мотивациясы. | | | | | | | | |Оқушыларды курстың | | | | | | | | |мақсаты мен | | | | | | | | |міндеттерімен | | | | | | | | |таныстыру. | | | | | | | |2. |Физикадан |2 |1 | |1 |2 |8.1.1-8.1.4 | | |ғылыми-зерттеу | | | | | |С. 17-38. | | |жұмыстарының | | | | | | | | |ерекшеліктері. Іргелі | | | | | | | | |және қолданбалы | | | | | | | | |зерттеулер. | | | | | | | |3. |Зерттеу тақырыбының |2 |1 | |1 |5 |8.1.1-8.1.4 | | |өзектілігі ұғымы. | | | | | | | | |Зерттеу тақырыбын | | | | | | | | |таңдау. | | | | | | | |4. |Зерттеудің ғылыми |2 |1 | |1 |5 |8.1.1-8.1.4 | | |аппараты: зерттеу | | | | | | | | |нысаны (объектісі), | | | | | | | | |зерттеу пәні, мақсаты,| | | | | | | | |зерттеудің міндеттері.| | | | | | | | |Зерттеу болжамы. | | | | | | | |5. |Ғылыми әдебиеттермен |2 |1 | |2 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |жұмыс жасау негізі. | | | | | | | |6. |Зерттеудің негізгі |2 |1 | |1 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |бағыттарын өңдеу. | | | | | | | |7. |Ғылыми танымның |2 |1 | |2,5 |2 |8.1.1-8.1.4 | | |теориялық әдістері. | | | | | | | | |Ғылыми танымның | | | | | | | | |әдістері ретінде | | | | | | | | |талдаудың, | | | | | | | | |салыстырудың, | | | | | | | | |индукцияның мәні. | | | | | | | |8. |Моделдеу ғылыми |2 |1 | |2 |2 |8.1.1-8.1.4 | | |танымның әдісі | | | | | | | | |ретінде. Моделдеу, | | | | | | | | |моделдеудің негізгі | | | | | | | | |ұғымдары мен | | | | | | | | |принциптері. Моделдер | | | | | | | | |типі. | | | | | | | |9. |Физикалық |2 |1 | |1 |2 |8.1.1-8.1.4 | | |құбылыстардың | | | | | | | | |теориялық моделдерін | | | | | | | | |құру кезіндегі | | | | | | | | |математикалық | | | | | | | | |әдістердің ролі. | | | | | | | |10. |Ғылыми танымның |2 |1 | |2 |6 |8.1.1-8.1.4 | | |эмпирикалық әдістері. | | | | | | | | |Бақылау және оның | | | | | | | | |ғылыми танымның әдісі | | | | | | | | |ретіндегі мәні. | | | | | | | |11. |Ғылыми танымның әдісі |2 |1 | |2 |6 | | | |ретінде эксперименттің| | | | | | | | |мәні. Эксеприментті | | | | | | | | |жүргізу үшін | | | | | | | | |материалдар мен | | | | | | | | |қондырғыларды таңдау. | | | | | | | |12. |Эксперименттік |2 |1 | |2 |6 | | | |мәліметтерді өңдеу | | | | | | | | |және интерпретациялау.| | | | | | | | |Эксперимент | | | | | | | | |нәтижелерінің | | | | | | | | |қолданылу шекарасын | | | | | | | | |анықтау. | | | | | | | |13. |Өлшеу нәтижелерін |2 |1 | |2 |5,5 | | | |өңдеу және | | | | | | | | |қателіктерді бағалау. | | | | | | | | |Өлшеу нәтижелерін ңдеу| | | | | | | | |әдістері. Дәлдік және | | | | | | | | |ақиқаттылық, нақтылық | | | | | | | | |ұғымдары. | | | | | | | |14. |Зерттеу жұмыстарындағы|2 |1 | | |6 | | | |қателіктерді есептеу. | | | | | | | | |Негізгі қорытындыларды| | | | | | | | |тұжырымдау. | | | | | | | |15. |Зерттеу жұмысын |2 |1 | |2 |6 | | | |рәсімдеуге қойылатын | | | | | | | | |талаптар. Зерттеу | | | | | | | | |тақырыбы бойынша | | | | | | | | |баяндамалар мен | | | | | | | | |тезистерді рәсімдеу. | | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |30 |15 |- |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық сабақ, ОСӨЖ- оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» – 3 кредит. Курс бойынша 100 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ, және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ (есеп, қорғау) | |1-2 |Оқушылар іскерлігінің |15 |Практикалық | | |мотивациясы | |сабақта | |3-5 |Мектеп оқушыларының зерттеу |60 |Практикалық | | |іскерлігінің деңгейін талдау | |сабақта | | |және диагностикалау | | | |6-7 |Зерттеудің нысаны, пәні, |30 |Практикалық | | |мақсаты, міндеттері, болжамы. | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |3 |Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу|25 |Сабақ кестесіне | | |нәтижелерін тіркеу тәсілдері. | |сәйкес | |5,7 |Эксперименттің орындалуы, |50 |Сабақ кестесіне | | |нәтижелерді алдын-ала өңдеу. | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |2 |Зерттеу тақырыбы бойынша |10 |Сабақ кестесіне | | |баяндамалар мен тезистерді | |сәйкес | | |рәсімдеу. | | | |4 |Ақпараттарды іздеу. Интернет |10 |Сабақ кестесіне | | |желісінідегі ақпараттармен жұмыс| |сәйкес | | |жасау. | | | |6 |Зерттеу үшін тақырып таңдау, |10 |Сабақ кестесіне | | |таңдауды негіздеу. Зерттеу | |сәйкес | | |тақырыбы бойынша ақпараттарды | | | | |өңдеу. | | | | |Аралық бақылау |60 | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |8-9 |Зерттеу тақырыбы бойынша бар |20 |Практикалық | | |ақпараттарды талдау және сындық | |сабақта | | |баға беру | | | |10-12 |Жұмыс болжамын тұжырымдау |20 |Практикалық | | | | |сабақта | |13-15 |Зерттеу бағдарламасын және |20 |Практикалық | | |жоспарын құру | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |9 |Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу|25 |Сабақ кестесіне | | |нәтижелерін тіркеу тәсілдері. | |сәйкес | |11 |Жұмысты қорғауға ұсыну |25 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |13 |Зерттеу тақырыбы бойынша |25 |Сабақ кестесіне | | |баяндамалар мен тезистерді | |сәйкес | | |рәсімдеу. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |8 |Зерттеудің эксперименттік |10 |Сабақ кестесіне | | |бөлімін (зерттеу жоспарын жасау)| |сәйкес | | |өңдеу. | | | |10 |Зерттеу және бақылау жүргізу, |10 |Сабақ кестесіне | | |нәтижелерді талдау. | |сәйкес | |12 |Зерттеу тақырыбы бойынша |10 |Сабақ кестесіне | | |эксперимент жүргізу, нәтижелерді| |сәйкес | | |талдау | | | |14 |Жазу технологоиясы және |10 |Сабақ кестесіне | | |тәжірибенің нәтижелілігі | |сәйкес | | |Аралық бақылау |75 | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 2. Теория и методика обучения физике в школе: частные вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 3. Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 6.Учебное оборудование по физике в средней школе//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1973 7.Демонстрационный эксперимент по физике. Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1968 8. Фронтальные лабораторные работы по физике в 7-11 классах общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996 9. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: дидактический материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик, О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993 10. Методика факультативных занятий по физике: пособие для учителей //под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988 11. Усова А.В., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988 12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для компьютера. – М.: Просвещение, 1991 13. Методика преподавания физики ч.1,2 //под ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.- М.: Просв.,1980 14. Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 15. Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 16. Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно- математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 17. Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978. 18. М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 19. Физикадан факультатив сабақтар методикасы. Түп нұсқасының редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. Қосымша әдебиет: 1. Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 2. Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 3. Кассандрова О.Н., Матвеев А.Н. Методика решения задач по молекулярной физике. М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982 4. Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики.М.: Просвещение, 1985 5. Л.А.Сена Сборник вопросов и задач по физике. Учебн.пособие. М.:Высшая школа, 1986 6. Бурсиан Э.В. Физические приборы. Учебн.пособие. М.: Просвещение, 1984 7. ж. Физика в школе.- мерзімдік басылым 8. ж. ФМИ – мерзімдік басылым 9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание 10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz