Файл қосу

Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау



|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                                 |
|Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                          |
|Педагогикалық факультеті                                                            |
|     3 деңгейдегі СМК құжаты    |       ПОӘК    |ПОӘК 042-18.30. 1.19.02. -2014      |
|                                |03.09.2014     |                                    |
|                                |№2 басылым     |                                    |
| «Ғылыми- педагогикалық зерттеу |               |                                    |
|әдістемесі» пәнінен студенттерге|               |                                    |
|арналған жұмыс бағдарламасы     |               |                                    |









         5В010200 – «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
                            мамандығына арналған


                 «Ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі»
                                   пәнінен






                  Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы














































                                    Семей
                                    2014
|ПОӘК 042-18.30.1.19.02-2014    |03.09.2014  №2 басылым  |9 беттің 2-сі           |


                                  Алғы сөз




1. Құрастырған
Құрастырған:  ____________________    Серикова  Н.У., Оралбекова Б.С.
«Педагогика» кафедрасының доцент м.а., оқытушысы,
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
« 03 »  09    2014 ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама №1      «03  » қыркүйек    2014 ж.


      Кафедра меңгерушісі: __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама №1    « 05» қыркүйек     2014 ж.


      Төрайымы: __________ Ахметова Т. Ш.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды

және  мақұлданды.
Хаттама №1   «11» қыркүйек     2014 ж.


      ОӘК төрайымы:  _______________ Искакова Г.К.

4. Алғашқы рет енгізілді
(« 03  » ___09_________ 2013 __ж.   №1__  басылымның орнына)














|ПОӘК 042-18.30.1.19.02-2014    |03.09.2014  №2 басылым  |9 беттің 3-сі           |



                        МАЗМҰНЫ

|1 .Жалпы жағдайлар                                       |       |
|2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу|       |
|                                                         |       |
|3 Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау           |       |
|4. Курс форматы (үлгісі)                                 |       |
|5. Курс саясаты                                          |       |
|6. Бағалау саясаты                                       |       |
|7. Әдебиет                                               |       |






































|ПОӘК 042-18.30.1.19.02-2014    |03.09.2014  №2 басылым  |9 беттің 4-сі           |



1 .  Жалпы жағдайлар
 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні –                     Серикова Н.У. , Оралбекова Б.С.
Педагогика кафедрасы
Байланыс жүйелері –  №2 оқу ғимараты, 310-кабинет; телеф.: 30-43-33
Пәннің өтілу орны –422 аудитория; №2 оқу ғимараты.
Пән атауы – «Ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі»
Кредит саны -3
1.2  Пәннің  қысқаша  мазмұны:  Курс   реттелген   тәсілдердің   ұйымдастыру
амалдарының  және  педагогикалық  зерттеуді  түзетудің,  оларды   қолданудың
тәртібін және белгіленген ғылыми мақсаттарға жеткенде  алынған  нәтижелердің
интерпретациясы ретінде, студенттердің  ғылыми  ізденіс  әдістемесі  бойынша
теориялық және практикалық даярлығына бағдарланған
1.3  Курстың   мақсаты:  Студенттерді  ғылыми  ізденіс  әдістемесі   бойынша
теориялық және практикалық даярлыққа  бағдарлау
1.4 Курстың міндеті:
-Болашақ мұғалімдердің ізденіс зерттеу іс-әрекетіне бейімділігін дамыту;
-Оқу-тәрбие міндеттерін шығармашылықпен шешу;
-Студенттердің  әдіснамалық  негіздері  және  ғылыми-педагогикалық   зерттеу
әдістемесін игеруі.;
 -Ғылыми зерттеу ізденісінің барысында түрлі  хабарламалық  көздермен  жұмыс
істеу дағдысын;
- бастауыш мектептің  оқу-тәрбие  процесінде  тәжірибелік  міндеттерді  шешу
үшін әдістемелік зерттеу біліктері мен дағдыларын қолдануды қалыптастыру.
1.5  Курс нәтижесі:
      Курсты оқып-үйренуде студент білу керек:
       Зерттеу  қызметтерінің тәжірибеде жүзеге асырылуын.
       Курс реттелген тәсілдердің ұйымдастыру амалдарының және педагогикалық
зерттеуді түзетудің, оларды  қолданудың  тәртібін  және  белгіленген  ғылыми
мақсаттарға   жеткенде   алынған   нәтижелердің   интерпретациясы   ретінде,
студенттердің ғылыми ізденіс әдістемесі бойынша теориялық  және  практикалық
даярлығының болуы.
      Педагогикалық зерттеудің  әдіснамалық  және  әдістемелік  проблемалары
бойынша әдебиетті аннотациялау және конспектілеу,  рефераттау,  рецензиялау,
педагогикалық  сөздік  жүргізу,   микрозерттеулер   жүргізу,   педагогикалық
тренинг, курстық жұмыс орындау.
1.6 Пәннің пререквизиті:
 -педагогикалық мамандыққа кіріспе;
-жалпы педагогиканы;
-философия
-психология және адам дамуы
1.7 Пәннің постреквизиті: :
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі;
-педагогикалық шеберлік


|ПОӘК 042-18.30.1.19.02-2014    |03.09.2014  №2 басылым  |9 беттің 5-сі           |


2. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
      Кесте 1
|   |Тақырып мазмұны          |Сағат саны               |Әдебиеттер   |
|   |                         |ДС    CС   БАОӨЖ     БАӨЖ|             |
|1                              |Тақырып 1. Ғылыми       |3                       |
|                               |іс-әрекет               |                        |
|                               |Жоспары:                |                        |
|                               |1.Ғылыми таным          |                        |
|                               |процесінің ерекше       |                        |
|                               |формасы                 |                        |
|                               |2.Ғылыми шығармашылық   |                        |


   Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық  өткен
материалдар бойынша  жауапкершілік  таныта  отырып,  өз  бетінше  дайындының
болуы .
      Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет, яғни барлық назарды
сабаққа аудару,  ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою, басқаларға  кедергі
жасамау т.б.
      Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты
уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап  беруін  ескере
отырып қойылады.
      Емтиханға  босатылған барлық студенттер  компьютерлік тест  тапсырады.
Емтиханның  қорытынды  бағасы  қорытынды  аттестациямен  емтиханның   орташа
проценті арқылы есептеледі.

   6. Баға қою саясаты


      «Ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі» пәні бойынша балл бөлінуі
                                         Кесте 2
|       |                       |                         |                 |
|Апта   |Бақылау түрі           |Барлық балл              |Ескертпе         |
|    1  |          2            |               3         |          4      |
|       |1-7 апта бойынша барлық|            30           |                 |
|       |аудиториялық сабаққа   |                         |                 |
|       |қатысу                 |                         |                 |
|    3  |Семинар сабаққа        |             45+60       |                 |
|       |дайындық+ БАӨЖ         |                         |                 |
|    6  |Семинар сабаққа        |             45+60       |                 |
|       |дайындық+ БАӨЖ         |                         |                 |
|    7  |Межелік бақылау        |    60                   |                 |
|1-7 апта бойынша барлық жинаған|             300         |                 |
|балл нәтижесі                  |                         |                 |
|       |8-15 апта бойынша      |                 30      |                 |
|       |барлық аудиториялық    |                         |                 |
|       |сабаққа қатысу         |                         |                 |
|    9  |Семинар сабаққа        |             45+60       |                 |
|       |дайындық+ БАӨЖ         |                         |                 |
|    12 |Семинар сабаққа        |             45+60       |                 |
|       |дайындық+ БАӨЖ         |                         |                 |
|    15 |Межелік бақылау        |    60                   |                 |
|8-15 апта бойынша барлық       |             300         |                 |
|жинаған балл нәтижесі          |                         |                 |
|Емтихандағы  балл жиынтығы     |             400         |                 |
|Академиялық аралықтағы балл    |             1000        |                 |
|жиынтығы                       |                         |                 |








|ПОӘК 042-18.30.1.19.02-2014    |03.09.2014  №2 басылым  |9 беттің 9-сы           |


    7.  Пайдаланатын әдебиеттер тізімі
1.Асқарова Е.С. Ғылыми зерттеулердің негізі.А..,-2005
 2. Аубакирова Р.Ж. , Нурбекова М.А. Педагогикалық зерттеу  әдістемесі:  Оқу
құралы.-Астана: Фолиант, 2011.-128б
3.Брежнова   Е.В.,   Краевский   В.В.   Основы   учебно    исследовательской
деятельности студентов. М..,2005
4.Новиков А.М. Методология образования М..,2002
5.Загвянский   В.И.,   Атаханова   Р.   Методология   и   методы   психолого
педагогического исследования М..,2003
6. Герасимов И.Г Структура научного исследования  М.., 1985
7.Қалиева Э. И. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал. 2005-145б
8.Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика работы  в
высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР, 1933. - 175с.
9.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации  системообразующих  функций
педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. –  Усть-
Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с.
10. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу  құралы.  -Өскемен:
С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет.
11. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың  ІІ  жартысындағы  Қазақстандағы  ағартушылық
пен педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. –  97
бет
12. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев.  –  Алматы.:  Раун,
1992. – 240 бет.
13.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М.  Педагогика:  университеттер  студенттеріне
арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. -  Алматы,  2000.  –  384
бет.
14. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан,  1980.  –  180
бет.
15.Новые педагогические и информационные технологии в  системе  образования:
учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с.
16. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.:  Абай  атындағы
Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет.
17.  Якиманская  И.С.  Технологии  личностно  ориентированного  обучения   в
современной школе: монография /И.С.  Якиманская.  –  М.:  Сентябрь,  2000  –
307с.










































Пәндер