Файл қосу

Пәннің студентке арналған оқу тақырыптары





|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                            |
|Семей қаласының  Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК              |                               |
|                            |                  |                               |
|                            |                  |ПОӘК 042-14.5.03.01.20/01-2013 |
|ПОӘК                        |Басылым №1        |                               |
|«Практикалық фонетика»      |                  |                               |
|пәнінің оқу -әдістемелік    |                  |                               |
|кешені                      |                  |                               |
|оқытушыға арналған          |                  |                               |
|.2.2 т - е языка. Учебник   |                  |                               |
|для 2                       |                  |                               |

















                        «Практикалық фонетика»  пәні
                 5В020700  «Аударма ісі»  мамандығы  бойынша

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                             ОҚЫТУШЫҒА  АРНАЛҒАН
                            ОҚУ- ЖҰМЫС  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей


                                    20123




                                   Кіріспе


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған __________   «   » ___________________    Есимбекова К.Т.
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің аударма
теориясы және практикасы кафедрасының оқытушысы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының  Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университетінің аударма
теориясы және практикасы кафедрасында

Хаттама № 1  02.09. 2013 ж

Кафедра меңгерушісі   _______________________ Ж. У. Калимова


2.2. Гуманитарлық  -заң факультеттің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама № 1 17.09.  2013 ж

Оқу-әдістемелік бюро бастығы _____________   Кеңесбаева Ш.С.



3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды
Хаттама № «   » 18.09.  2013 ж

Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
бірінші проректор ______________ Искакова Г.

















                                   Мазмұны

1. Қолданылу саласы.
2. Нормативті сілтемелер.
3. Жалпы мәліметтер.
4. Пәннің оқытушыға арналған оқу бағдарламасы.
5. Пәннің студентке арналған оқу тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен камтамасу ету картасы
8. Әдебиет.



































1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
«Практикалық фонетика» пәнінің оқу -  әдістемелік  кешені–5В020700  «Аударма
ісі»   мамандығының  студенттеріне   арналған.   Ол   студенттерді   курстың
мазмұнымен,  курстың  барысымен,  студенттердің  оқу  барысында   меңгеретін
дағдылармен таныстырады.
Бұл құжат “Практикалық фонетика” пәні бойынша  оқу  процесін  ұйымдастырудың
негізгі заңдылықтарын бір  жүйеге  келтіреді  және   “Аударма  теориясы  мен
практикасы ” кафедрасында қолдануға арналған.


2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Практикалық  фонетика»  пәнінің  оқытушыға  арналған  бұл  жұмыс   оқу
бағдарламасы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі  құжаттардың
ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған:
   5В020700 –Аударма ісі мамандығы бойынша жалпыға бірдей Мемлекеттік  білім
беру стандартына сәйкес құрастырылған  типтік  оқу  бағдарламасы,  Қазақстан
Республикасы  білім  және  ғылым   Минстрлігінің   11.05.2006   жылғы   №289
бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.
   СТУ 042-ГУ-4-2013  Университет  стандарты  «Пәндердің   оқу-  әдістемелік
кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары»
   ҚП 042-1.01.-2013  Құжаттандыру процедурасы  «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерінің құрылысы және мазмұны»

 3  ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР


3.1 Түсінік хат

Осы бағдарлама- 5В020700 «Аударма  ісі»  мамандығы  бойынша  ағылшын   тілін
оқитын жоғары оқу орындарының факультеттері мен бөлімшелеріне арналған.
        Оқытылатын шет тілі негізінде  студенттердің  қарым-қатынастық  және
мәдениетаралық біліктігін қалыптастыру тілдік  қарым-қатынастар  мәдениетіне
оқытудың негізгі мақсаты болып табылады.
 3.2 Курстың міндеттері:
1.  Студенттерге  тілдік  қарым-қатынас  пен  сөйлеу  мәдениетінің   негізгі
ұғымдары жөнінде түсінік беру.
2. Мәдениетаралық қатынастың  негізгі  салаларында  болашақ  маманның  дұрыс
және кәсіби  сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын  қалыптастыру.  Болашақ  маманның
кәсіптік қызметінің контекстінде  оқытылатын  шет  тілі  елінің  және  туған
елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,  вербалды  және  вербалды  емес
қатынас құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік  ерекшеліктері  туралы  білімді
жүзеге асыру.
3.  Тілдік  қарым-қатынаста  студенттердің  оқытылатын  шет  тілінің  тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).
4.  Студенттерді  «Ағылшын   тілі»  пәні  бойынша  лингвистикалық   тұрғыдан
дайындау.
3.3 Курсты тәмамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
1”Фонетика” курсының мақсаттары мен міндеттерін.
2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
3.Оқытылатын    тіл    елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің     жүйесін,    мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
5. Оқытылатын шет тілін жеткізушілердің  тілдеріндегі ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу мінез - құлқының вербалды және вербалды емес
құралдары).
6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).
3.4 Студенттер мынаны істей білуі тиіс:
 1.Ағылшынша сөйлей  алу  және түсіну , жаза   алу   этикасының  талаптарына
сәйкестікте ұстай алу;
 2. Басқа мәдениет өкілдерінің жағдайларға байланысты қалыптасқан мінез-
құлқын пайымдай білу;
  3.  Екі  мәдениеттің  ұқсастықтары  мен  айырмашылықтарын   ажырата  білу,
барабар аударманы жүзеге асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-
барабар  стратегиясын  және  тактикасын  іске   асыру,   мақсат   білімдерді
пайданалу;
1. Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес өз  ойларын  шет  тілінде  бере
   алуы;
Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын,  қисындылығын,  орындылығын,
мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;
 6. Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу;
 7. Қатынастық тосқауылдарды жеңу.
 Студенттер меңгеруі тиіс:
1. Алфавиттегі әріптерді қатесіз оқып және жазу, оқудың негізгі
   ережелерін есте сақтау .
2. Мәтіндерді шет тілінен ана тіліне сөздіктің көмегі арқылы ,
     аударма тілінің нормасын сақтау арқылы аудару
3. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқылған , көрген , тыңдалған
     мәтіндердің мазмұнын жеткізу .
4.  Мәдениетаралық  қатынастың  вербалды   және   бейвербалды   шет   тілдік
құралдарын, оның ішінде сөйлеу этикетінің формулаларын;
 5. Жақсы дамыған жекеше тезаурусты.Тілдік қарым-қатынас  мәдениетіне  оқыту
кезінде  когнитивтік  аспектіні  ескере  отырып,   қатынастық-мәдениетаралық
тұрғыдан келуді жүзеге асыру  қажет,  ол  оқу  процесінде  когнитивтік  және
прагматикалық-қызметтік бейімделушілікті алдын ала көздейді.

3.5 Курс пререквизеттерi:
Базалық шет тілі
3.6 Курс постреквизиттерi:
Базалық шет тілі (А1А2 В1 С1 С2 )
Тіл теориясының негіздері
Кесте 1  -  Оқу жоспарының көшірмесі


|Курс  |Семес|Кредит  |Дәріс  | машықтану   |ОСӨЖ     |СӨЖ       |Барлығы   |Бақылау   |
|      |тр   |        |       |сабақтары    |         |          |          |түрі      |
|І     |1    |4       |       |     60+60   |30       |90        |240       |Емтихан   |

4  ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

   Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сағат саны.
|Тақырыптың мазмұны,      |Сағат саны              |Әдебиет                  |
|қысқаша мазмұны          |                        |                         |
|1                        |2                       |3                        |
|Дәріс                                                                      |
|Лабораторлык жұмыс                                                         |
|Машықтану сабақтары                                                        |
|1.The organs of speech. The active and    |5     |Соколова М.А.            |
|passive organs of speech.                 |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|2. Learning the definition o a phoneme,   |10    |Аракин В.Д. Практический |
|allophone and the functions of allophones.|      |курс английского языка.  |
|To distinguish the speech sounds, vowels  |      |Учебник для 1 курса. –   |
|and consonants.                           |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|3. Learning consonants. Classifying them  |15    |Соколова М.А.            |
|according to degree of noise. Manner of   |      |Практическая. фонетика   |
|articulation. To define the type of       |      |английского языка.       |
|obstruction.                              |      |                         |
|4. Modification of consonants in connected|10    |Аракин В.Д. Практический |
|speech. Assimilation. Practical tasks.    |      |курс английского языка.  |
|                                          |      |Учебник для 1 курса. –   |
|                                          |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|5. Fundamental consonant allophones.      |10    |Соколова М.А.            |
|Giving examples. Practical tasks.         |      |Практическая. фонетика   |
|Correcting errors.                        |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|6. Vowels. Groups of vowels according to  |10    |Аракин В.Д. Практический |
|tongue position, lip position, vowel      |      |курс английского языка.  |
|length and character of vowel end.        |      |Учебник для 1 курса. –   |
|Modification of vowels in connected       |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|speech.                                   |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|7. Syllable. Word stress. Intonation.     |15    |Соколова М.А.            |
|                                          |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|8. Classification of intonation patterns. |15    |Аракин В.Д. Практический |
|Sentence types. Intoning.                 |      |курс английского языка.  |
|                                          |      |Учебник для 1 курса. –   |
|                                          |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|9. Sequence of tones. Parentheses. Marking|15    |Соколова М.А.            |
|stresses                                  |      |Практическая. фонетика   |
|                                          |      |английского языка.       |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|10. Sentence stress. Tempo. Types and     |15    |Аракин В.Д. Практический |
|functions of pausation. To leaгn the      |      |курс английского языка.  |
|definition of rhythm, characteristic      |      |Учебник для 1 курса. –   |
|features of English.                      |      |М.: ВЛАДОС, 1998.        |
|                                          |      |Введение в курс фонетики.|
|                                          |      |Меркулова Е.М.           |
|                                          |      |Санкт-Петербург, 2000    |
|                                          |      |                         |
|Барлығы                                   |120   |                         |




5 ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 The organs of speech. The active and passive organs of speech.
5.2 Learning the definition op a phoneme, allophone and the functions of
allophones.  To distinguish the speech sounds, vowels and consonants.
5.3 Learning consonants. Classifying them according to degree of noise.
Manner of articulation. To define the type of obstruction.
5.4 Modification of consonants in connected speech. Assimilation. Practical
tasks.
5.5 Fundamental consonant allophones. Giving examples. Practical tasks.
Correcting errors.
5.6 Vowels. Groups of vowels according to tongue position, lip position,
vowel length and character of vowel end. Modification of vowels in
connected speech.
5.7 Syllable. Word stress. Intonation.
5.8 Classification of intonation patterns. Sentence types.
5.9  Sequence of tones. Parentheses
5.10  Sentence Stress. Tempo. Types and functions of pausation to learn the
definition of Rhythm

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

Кесте 3 - Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Машықтану сабақтын|Көрнекі құралдар  |Студенттердің     |Бақылау түрі      |
|такырыбы          |                  |өздік жұмыстары   |                  |
|1.The organs of   |Ережелер кестесi  |The organs of     |Ауызша жауап      |
|speech. The active|                  |speech. The active|                  |
|and passive organs|                  |and passive organs|                  |
|of speech.        |                  |of speech.        |                  |
|2. Learning the   |Диалогтар,        |Learning the      |Ауызша жауап      |
|definition op a   |мәтiндер          |definition op a   |Диалог, жаттығулар|
|phoneme, allophone|                  |phoneme, allophone|                  |
|and the functions |                  |and the functions |                  |
|of allophones.  To|                  |of allophones.    |                  |
|distinguish the   |                  |                  |                  |
|speech sounds,    |                  |                  |                  |
|vowels and        |                  |                  |                  |
|consonants.       |                  |                  |                  |
|3. Learning       |Магнитофон,       |Learning          |Тест              |
|consonants.       |дыбыс жазбасы     |consonants.       |Диалог, жаттығулар|
|Classifying them  |                  |Classifying them  |                  |
|according to      |                  |according to      |                  |
|degree of noise.  |                  |degree of noise.  |                  |
|Manner of         |                  |Manner of         |                  |
|articulation. To  |                  |articulation.     |                  |
|define the type of|                  |                  |                  |
|obstruction.      |                  |                  |                  |
|4. Modification of|Ережелер кестесi, |Modification of   |Ауызша жауап      |
|consonants in     |жаттығулар        |consonants in     |Диалог, жаттығулар|
|connected speech. |                  |connected speech. |                  |
|Assimilation.     |                  |Assimilation.     |                  |
|Practical tasks.  |                  |                  |                  |
|5. Fundamental    |Диалогтар,        | Fundamental      |Ауызша жауап      |
|consonant         |мәтiндер          |consonant         |                  |
|allophones. Giving|Таблица,схема     |allophones.       |                  |
|examples.         |                  |                  |                  |
|Practical tasks.  |                  |                  |                  |
|Correcting errors.|                  |                  |                  |
|6. Vowels. Groups |Магнитофон,       |Vowels. Groups of |тест              |
|of vowels         |дыбыс жазбасы ,   |vowels according  |Ауызша жауап,     |
|according to      |жаттығулар        |to tongue         |жаттығулар        |
|tongue position,  |                  |position, lip     |                  |
|lip position,     |                  |position, vowel   |                  |
|vowel length and  |                  |length and        |                  |
|character of vowel|                  |character of vowel|                  |
|end. Modification |                  |end. Modification |                  |
|of vowels in      |                  |of vowels in      |                  |
|connected speech. |                  |connected speech. |                  |
|7. Syllable. Word |Магнитофон,       | Syllable. Word   |жаттығулар        |
|stress.           |дыбыс жазбасы     |stress.           |                  |
|Intonation.       |                  |Intonation.       |                  |
|8. Classification |Таблица,схема     | Classification of|Диалог, жаттығулар|
|of intonation     |диалогтар         |intonation        |Ауызша жауап      |
|patterns. Sentence|                  |patterns. Sentence|                  |
|types. Intoning.  |                  |types. Intoning.  |                  |
|9. Sequence of    |Магнитофон,       | Sequence of      |Ауызша жауап      |
|tones.            |дыбыс жазбасы     |tones.            |                  |
|Parentheses.      |                  |Parentheses.      |                  |
|Marking stresses  |                  |Marking stresses  |                  |
|10. Sentence      |Таблица,схема,    | Sentence stress. |Ауызша жауап,     |
|stress. Tempo.    |жаттығулар        |Tempo. Types and  |жаттығулар        |
|Types and         |                  |functions of      |                  |
|functions of      |                  |pausation. To     |                  |
|pausation. To     |                  |leaгn the         |                  |
|leaгrn the        |                  |definition of     |                  |
|definition of     |                  |rhythm,           |                  |
|rhythm,           |                  |characteristic    |                  |
|characteristic    |                  |features of       |                  |
|features of       |                  |English.          |                  |
|English.          |                  |                  |                  |

   7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ


   Кесте 4 - Оқу-әдістемелік Әдебиетпен қамтамасыз ету картасы


   |Әдебиет                         |Саны         |Студент саны  |Процент      |
|Соколова М.А. Практическая      |5            |17            |95%          |
|фонетика английского языка      |             |              |             |
|Аракин В.Д. Практический курс   |10           |17            |100%         |
|английского языка, 1 курс       |             |              |             |
|О.А.Колыхалова, К.С. Ахмурян    |2            |17            |20           |
|Практикум для ВУЗов «Учитесь    |             |              |             |
|говорить по -английски»         |             |              |             |
|Лебединская Б.Я. Практикум по   |2            |17            |20           |
|английскому языку, Москва 2000  |             |              |             |
|                                |             |              |             |
|. Корчажкина О.М., Тихонова     |2            |17            |20           |
|Р.М., Моилюбимые звуки, Москва, |             |              |             |
|1996                            |             |              |             |
|                                |             |              |             |










   8 ӘДЕБИЕТ


   8.1 Негізгі Әдебиет
   8.1.1 Соколова М.А. Практическая фонетика английского языка
   8.1.2 Аракин В.Д. Практический курс английского языка, 1 курс


   8.2 Қосымша Әдебиет
     8.2.1 O’Connor J.D., Fetcher Clare. Sounds English. – Longman, 1996.
     8.2.2 Матюшкина-Герке Т.И. Английский язык. Учебник для I курса
   филологических      факультетов. – М.: ГИС-СПТГУ, 1998.
     8.2.3 Меркулова Е.М. Введение в курс фонетики, Санкт-Петербург, 2000
     8.2.4 Колыхалова О.А. Учитесь говорить по-английски  Москва, 1998
     8.2.5 Лебединская Б.Я. Практикум по английскому языку, Москва 2000
     8.2.6 Корчажкина О.М., Тихонова Р.М., Мои любимые звуки, Москва, 1996


























































Пәндер