Файл қосу
Қараңыз алгоритмі
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.39.1.148/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге |02.09.2013 ж | | |арналған |№2 басылым | | |«Информатиканың теориялық | | | |негіздері» пәні бойынша жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Информатиканың теориялық негіздері» пәнінЕН оқыту-әдістемелік кешен 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚұрастырЫЛДЫ Құрастырған: ________ « » ________ 2013 ж. «Информатика және АТ» кафедрасының аға оқытушысы Жұмаханова Д.Ә. 2 Талқыланды 2.1. Информатика және АТ кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ____ «_____» ___________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Абишова А.А. 2.2. Физика – математика факультетінің оқыту-әдістемелік Бюросы отырысында талқыланды Хаттама № «______» __________ 2013 ж. Төрайымы __________ Батырова Қ.А. 3БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №___ «____ » _________ 2013 ж Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы______________Искакова Г.К. 4 01.09.2010 ж. № 1 басылым орнына 02.09.2013 №2 басылым енгізілді МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | |Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу | |Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау | |Курс форматы | |Курс саясаты | |БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ | |Әдебиеттер | 1. Жалпы жағдайлар 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны «Информатиканың теориялық негіздері» пәні 5В060200– «Информатика» мамандығында оқитын студенттер үшін информатика ғылымының жан – жақтылығымен танысуға мүмкіндік береді. Санау жүйелері, ақпараттық технология ұғымдары және олардың түрлері мен мақсаттары дәріс сабақтарында беріледі және олармен жұмыс істеу реті зертханалық сабақтарда көрсетіледі. 1.4. Пәннің мақсаты Курстың нақты мақсаты болып информатика пәнінің қолданылу аймағы негізінде қызметтегі есептерді шешу және талдау үшін теориялық және практикалық түрде студенттерге кешенді білім беру. 1.5. Пән міндеті: Курстың негізгі міндеті - әртүрлі ақпараттық жүйелер үшін қазіргі заманғы ақпараттық модельдердің әдістерімен таныстыру. 1.6. Пәнді оқып, аяқтаған студенттер білуі және орындай алуы керек: 1.6.1 информатика пәніне ғылыми тұрғыдан қарау, оның жаңа заманғы талаптарға сай болуын қамтамасыз ету; 1.6.2 ақпараттың қайта өңделуін, құрылу мүмкіндіктерін білу; 1.6.3 ақпараттық технологиялар мен жүйелер туралы хабардар болу; 1.6.4 цифрлық автоматтар және ішкі құрылыммен қайта құрастыру; 1.6.5 есепті шешу кезінде математикалық модельдері қолдану мақсатын түсіну; 1.6.6 алгоритмдердің формальдық жазылуын білу; 1.6.7 ақпараттық модельдердің жұмыс істеу жетістіктерін меңгеру; 1.6.8 алгоритмдердің тиімділігі мен күрделігін бағалай білу; 1.6.9 информатиканың семантикалық негізі туралы білу; 1.7. Пән пререквизиттері: 1.7.1. Математика; 1.7.2. Алгебра; 1.7.3. программалау; 1.8. Пән постреквизиттері: Программалау 1, программалау 2, алгоритм теориясы, программалау технологиясы, мәліметтер құрылымы. 2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте - 1 |Тақырып атаулары |Дә-рі|Машықтану |Зертханалық |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | | |с |сабақтары |сабақтар | | | | |Информатика ғылыми |2 |- |- |3 |3 |Қараңыз | |тұрғыдан және | | | | | |7.1.1 | |практикалық қызмет | | | | | |7.1.2. | |түрлері. Ақпарат | | | | | | | |теориясы. | | | | | | | |Шеннон теориясы |2 |1 |1 |6 |6 |Қараңыз | |бойынша ақпарат | | | | | |7.1.1 | |түсінігі | | | | | |7.1.2. | |Алгебра логикасының |2 |2 |2 |6 |6 |Қараңыз | |негізгі түсінігі | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Символдық ақпаратты |2 |2 |2 |6 |6 |Қараңыз | |кодттау | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Ақпаратты беру |1 |2 |2 |6 |6 |Қараңыз | | | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Ақпаратты сақтау |1 |2 |2 |6 |6 |Қараңыз | | | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Іздеу және талдау |2 |3 |3 |6 |6 |Қараңыз | |алгоритмі | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Компьютерде санды |2 |3 |3 |6 |6 |Қараңыз | |өңдеу және құру | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Ақпарат және оның |2 |3 |3 |6 |6 |Қараңыз | |қасиеттері | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Сандық автоматтарды, |2 |3 |3 |6 |6 |Қараңыз | |информацияны өрнектеу | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Алгоритм теориясының |2 |3 |2 | | |Қараңыз | |элементтері | | | |6 |6 |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Алгоритм күрделігі |1 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | | | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Алгоритм құрудың |1 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | |формализациясы | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Детерминанталған |2 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | |алгоритм | | | | | |7.1.1 | | | | | | | |7.1.2. | |Ақпатаррық жүйелер |2 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | |ұғымы, олардың даму | | | | | |7.1.1 | |кезеңдері | | | | | |7.1.2. | |Ақпараттық |2 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | |технологиялар ұғымы, | | | | | |7.1.1 | |даму кезеңдері | | | | | |7.1.2. | |Автомат ақпараттық |2 |3 |1 |6 |6 |Қараңыз | |жүйенің негізгі | | | | | |7.1.1 | |элементі ретінде | | | | | |7.1.2. | 3 Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4 Курс форматы Келесі талаптар қойылады: 1. Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; 2. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет; 5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; 6. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады; 7. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 5 курс саясаты Оқытушы берген барлық тапсырмаларды студент айтылған уақытта орындауы тиіс. Өз уақытында орындалмаған тапсрымаларға төмен ұпай қойылады. Межелік аттестациялау қортындылары студенттің сабаққа қатысуына, практикалық және өздік жұмыстарды тапсыру нәтижелеріне, сонымен қатар межелік бақылау бағаларына байланысты шығарылады. Сабақ уақытында тәртіп бұзған студент аудиториядан шығару арқылы жазаланады немесе курс бойынша «қанағаттандырарлықсыз» баға қойылады. Көшіру және плагиат: Кез-келген түрдегі көшіру немесе плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану, көшіру және студенттерден не болмаса ИНТЕРНЕТТЕН көшіріп алу) аттестацияны төмендетумен және «қанағаттандырарлықсыз» баға қоюмен аяқталады. Қорытынды емтихан барлық өткен материалдарды қамтып, ауызша түрде өткізіледі. Емтихан кезінде көшіруге қатаң тиым салынады. 6 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 2-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестілік тапсырмаларды 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте - 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың барлығы |Ескерту | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |1 |Дәріс | | | |2 |Дәріс | | | |3 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |4 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |5 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |6 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ |20 10 | | |7 |Дәріс/Прак/ СӨЖ/МежБақ. |20 15 70 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |8 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |9 |Дәріс/Прак/СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |10 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 10 | | |11 |Дәріс/Прак/СОӨЖ |10 10 | | |12 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 | | |13 |Дәріс/ Прак/СӨЖ |10 10 | | |14 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 | | |15 |Дәріс/МежБақ. |60 | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | |Емтихандық ұпайлар саны |400 | | |Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны |1000 | | 7. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 7.1.1.Основы информатики и вычислительной техники/ А.Г. Гейн, В.Г. Житомирский, Е.В. Линецкий и др. — М.: Просвещение, 1991. 7.1.2.Аветисян Р.Д., Аветисян Д.В. Теоретические основы информатики. — М.: РГГУ, 1997. 7.1.3.Дмитриев, В.И. Прикладная теория информации. – М. : Высшая школа, 1989. – 319 с. 7.1.4.Игнатов, В.А. Теория информации и передачи сигналов. – М. : Радио и связь, 1991. – 279 с. 7.1.5. Первозванский, А.А. Курс теории автоматического управления: учеб. пособие . – М. : Наука, 1986. – 300 с. 7.1.6 Перегудов, Ф.И., Ф.П. Тарасенко. Основы системного анализа – Томск: изд-во НТЛ, 1997. – 396 с. 7.1.7. Рейуорд-Смит, В.Дж. Теория формальных языков. Вводный курс. – М. : Радио и связь, 1988. – 129 с. Қосымша әдебиеттер 7.2.1.Савельев А.Я. Основы информатики: Учеб. Для вузов. – М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э.Баумана, 2001 – 328 с., ил. (сер. Информатика в техническом университете) 7.2.2.Вирт Н. Алгоритмы и структуры данных: пер. с англ. – 2-е изд., испр.- СПб.: Невский Диалект, 2001. – 352 с.: ил. 7.2.3.Дж.Макконнелл. Анализ алгоритмов. Вводный курс. – М.: Техносфера, 2002. – 304 с. 7.2.4.БешенковС.А. Ракитина Е.А. Моделирование и формализация. Методическое пособие. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2002. – 336с.: ил. 7.2.5.Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р. Алгоритмы: построение и анализ, м: Центр непрер.матем. образ-я, 2000 7.2.6.М.Д.Князева. Алгоритмика: от алгоритма к программе. КУДИЦ-ОБРАЗ- М.: 2006 7.2.7.Информатика в понятиях и терминах. — М.: Просвещение, 1991. 7.2.8.Информатика. Энциклопедический словарь для начинающих. — М.: Педагогика – Пресс, 1994. 7.2.9.Бауэр Ф.Л., Гооз Г. Информатика. Вводный курс: В2–х ч. Ч.2: Пер. с нем. — М.: Мир, 1990. 10. Решетников В.Н., Сотников А.Н. Информатика — что это? — М.: Радио и связь, 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz