Файл қосу
Пәннің постреквизиті. ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-17.1.3 /01-2014 | |ПОӘК |Басылым № 1 | | |Оқытушыға арналған |11.09.2014 | | |«Мәдениетаралық | | | |қарым-қатынас контексіндегі| | | |базалық шетел тілі B1» пәні| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» 5B020700 «Аударма ісі» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған___________ «____» _________ 2014ж. Г.С. Басимова «Аударма теориясы мен практикасы» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы мен практикасы кафедрасында Хаттама № 1 «02» 09. 2014ж. Кафедра меңгерушісі __________ Ж.У. Калимова 2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «09» 09. 2014 ж. Оқу-әдістемелік бюро төрағасы ___________ С.Қ. Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік Кеңесінің мәжілісінде мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрайымы ___________________ Г. К.Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ (немесе «____» ____ 20___ № __ басылым ОРНЫНА) Мазмұны 1. Қолданылу саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы мәліметтер. 4. Оқу пәнінің мазмұны (Модулдер) 5. Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы. 7. Әдебиет 1. Қолдану саласы Оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енетін «Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы 5В020700 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер «Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәнінің бұл оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған: - Жалпыға бірдей Мемлекеттік білім беру стандарты - 5В020700–«Аударма ісі» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары - СТУ 042- ГУ-4-2013 Университет стандарты «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары» - ДП 042-1.01-2013 Құжаттандыру процедурасы «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің құрылысы және мазмұны» 3 Жалпы мәліметтер 3.1Курстың қысқаша мінездемесі: «Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» курсы аудармашыларды дайындау жүйесінде негізгі орындардың бірін алады. «Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні оқу жоспарындағы басқа практикалық және теориялық пәндермен бірігіп болашақ аудармашылардың лингвистикалық, лингвоелтанушылық, коммуникативтік және аудармалық компетенцияларын қалыптастыра отырып, кәсіптік аудармашыларды жан-жақты дайындауды қамтамасыз етеді. 3.2 Курстың мақсаты: Практикалық мақсат: Коммуникативті компетенцияны оқыту (тілдік құралдарды қарым-қатынастың нақты формаларымен, ситуацияларымен, міндеттерімен сәйкестендіру қабілеті). Білімдік мақсат: Студенттердің жан-жақтылығын, жаплы мәдениеті мен білімдерін, ойлау, сөйлеу, қарым-қатынас мәдениетін дамыту. Тәрбиелік мақсат: Студенттердің мәдениаралық және ғылыми байланыстарды нығайтуға дайындығын басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға тәрбиелеу. 3.3 Курстың міндеті: Ағылшын тілінің жазба және ауыз екі тілін меңгеру дағдыларын ары қарай дамыту. Функционалды негізде негізгі дағдыларды қалыптастыру: - оқу техникасы шеңберінде (оқудың барлық түрі)-тексті толық, дәл, терең түсіну. - жазу-үйреніп жатқан тілдің кез-келген жанрындағы жазба текстінің стилін сақтай отырып мазмұнын толық беру. Кез –келген қоғамдық- саяси тақырыптағы хабарламаларды бере алу дағдысы. - Оқыған материалдарды әр-түрлі салада қолдана алу дағдысын дамыту. - Тыңдау дағдысын дамыту. - Сараптама, қорытынды жасай алу дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Курс нәтижелері: - білуі тиіс: оқып үйренетін тілдің лексикалық,грамматикалық құбылыстарын,сол тілдің заңдылықтарын, оқып үйрентеін тіл елінің тарихын, мәдениетін, заң ережелерін және тіл өкілдерінің әлеуметтік мінез-құлқын, шет тілінің құрылысы мен жүйесін салыстыру мақсатында ана тілінің құрылысы мен жүйесінің теориясын білу; - меңгеруі тиіс: сөз әрекетінің сөйлеу түрінде дайындалған және дайындалмаған диолог және монолог сөз түрлерін,оқып үйренетін тілдің нормативтік талаптарын және сөз әрекетінің компазициялық, коммуникативтік, продуктивтік жазба сөз түрін ; - игеруі тиіс: әртүрлі коммуникативті мақсаттарды нақтылы қарым-қатынас жасау жағдайатында ең нәтижелі стратегияларды таңдауды және қолдануды; - істей алуы тиіс: өздерін қызықтыратын мәселелерді толық суреттей алу, тыңдалынған немесе оқылған мәтінді нақты және қысқа әңгімелей алу,аудиомәтінді бір мәрте тыңдау барысында оның жалпы мазмұнын ұға білу, ауызша және жазбаша түрде ағылшын тілінде грамматикалық жағынан дұрыс сөйлей алу, сөйлеу жағдаяттарында алынған білімді қолдана алу; - түсінуі тиіс: студенттердің өз көзқарастарын білдіру және баға беруді, әдеби, ғылыми-әйгілі публисцистикалық ғылыми жанрдағы тілдік материалдарды түсіне алуы; - болуы тиіс: оқыған тақырып көлемінде баламасыз фондық лексикалары,бағалау лексикалары,тілдік этикеттің бір элементі ретінде қолданылатын сөздік клищелер болуы тиіс ; - білім алуы тиіс: ағылшын және ана тіліндегі құбылыстарға қатысты жеке зерттеу жүргізуге қажет білімі; - 3.5 Пәннің пререквизиті: грамматиканың, лексиканың, фонетиканың, негізгі шетел тілінің (А1, А2, деңгейлері) бастапқы деңгейі. Бір шетел тілінің негізгі компетенцияларын білу (жалпы білімдік деңгей). 3.6 Пәннің постреквизиті: Негізгі шетел тілінің (В2, деңгейі) негізгі шетел тілі пәнінен алған білімдері мен дағдылары мамандық бойынша барлық пәндерге қажет. 3.7 Оқу жоспарының көшірмесі Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит | | | | | |1 | 2| |Тәжірибелік сабақтар | | |Module1 |Social and domestic sphere of communication. |4 | | |First contacts. Getting acquaintance. Nationality. Date| | | |and year of birth. Country and city. | | | |Family in modern society. |4 | | |Members of the family. Kinship. Relationship of | | | |different generations. Family life. | | |Module2 |Modern habitation. |4 | | |Types of houses (townish, farmhouse, flat, hostel). | | | |Prices. The description of a flat. | | | |Food. |5 | | |Foodstuffs. Grocery store. Restaurant. Canteen. Food | | | |traditions. | | |Module3 |Clothing. |4 | | |Supermarkets, boutiques. Shopping. Clothes. Fashion. | | | |Appearance. |4 | | |Physique (parts of the body, hair, eyes, figure). | | | |Traits, habits. advantages and disadvantages | | |Module4 |Health and Sport. |5 | | |Healthy lifestyle. Parts of the body. Personal hygiene.| | | |major diseases and their prevention, human well-being. | | |8 |Барлығы |30 | 2 семестр | | | | |№ |Тақырып |Сағат саны | | | | | |1 | 2| |Тәжірибелік сабақтар | | |Module 1 |Social and cultural sphere. |4 | | |Free time. Weekends, holidays, vacations. Plans for | | | |summer. Hobby. | | | |Cities and countries. |4 | | |geographical location | | | |climate, seasons, attractions, travel, tourism, | | | |impressions. | | |Module 2 |Holidays, traditions and customs. |4 | | |Family customs and traditions of the celebration of | | | |the birthdays, the birth of the child. Traditional and| | | |national holidays(New Year, Nowruz, Independence Day) | | | |in the country of the studied language and in the home| | | |country | | | |Literature and art in our life. |5 | | |Cinema, theatre, music. Films and plays. TV and radio | | | |programs. My favorite writers. My favorite book. | | | |Attitude to the cultural values of the country. | | |Module3 |Environment. |4 | | |Ecology. Problems of ecology (air and water | | | |pollution).Technological progress and its | | | |consequences. Attitude to the environment. | | |Module 4 |Academic professional sphere of communication. |4 | | |Choosing a profession. Institutions of higher | | | |educationin our country andabroad. Education in our | | | |university. | | | |Education. |5 | | |Classes, working day. Attitude to education. Plans | | | |about the future. Professional skills of the future | | | |specialist. | | | |Барлығы |30 | 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 1-семестр |№ | | | |OӨЖ | |1 |File 1 ex. 9 p.6 (workbook). | | |Text: Betty Smith p. 69 | | |To learn the vocabulary notes and the topical vocabulary | | |p. 70 (Аракин В.Д. 1 курс) | |2 |File 1 ex. 4, 6 p. 11 (workbook). | |3 | Text: Doctor Sandford’s house p. 113-115. | | |To learn the Vocabulary notes and the topical vocabulary p. 115-116. | | |(Аракин В.Д. 1 курс). | | |Vocabulary – p. 124-140. Т.Ю. (Дроздова - EverydayEnglish). | |4 |Text: Meals p. 158; text: In the canteen p.159160; | | |To learn the Vocabulary notes and the topical vocabulary p. 115-116. | | |(Аракин В.Д. | | |1 курс). | |5 |Write a composition: modern fashion trades. | |6 |Text: looking in the mirror p. 62-74. (Т.Ю. Дроздова - | | |EverydayEnglish). | |7 |Text: A man with a bad heart. Ex 1, 2 p. 178-179. | | |Vocabulary – p. 179-187. (Т.Ю. Дроздова - EverydayEnglish) | 2 семестр |№ |OӨЖ | |1 |Write a composition: my plans for the weekend. | |2 |Text: welcome to London. P. 256-257. (Т.Ю. Дроздова - | | |EverydayEnglish). | | |Write a description of a town or a city. | |3 |American holidays and their celebrations. | |4 |File 3 ex. 1, 2 p. 44-45(Student’s book). | |5 |Report: the ways of getting rid of the rubbish. | |6 |Report: the educational system of KZ and GB. | |7 |File 3 ex. 1 p. 40. (Student’s book). | 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы |Оқулық,оқу-әдістемелік |Оқулық саны |Студенттер |Қамтылу пайызы| |құралдардың атауы | |саны | | |1.Everyday English под |Электронный |12 |100% | |редакцией Т.Ю. Дроздовой.|вариант | | | |2.Straight forward |12 |12 |100% | |Intermediate | | | | |3. English file. |12 |12 |100% | |Intermediate | | | | |4. Аракин Практический |12 |12 |100% | |курс английского языка | | | | 7 Әдебиет: 7.1 Негізгі әдебиет 7.1 1. Straight forward Intermediate (Student’s book, Work book) by Phillip Kerr and Ceri Jones, Macmillan publishers limited 2012. 7.1 2. English file. Intermediate (Student’s book, Workbook) by Clive Oxenden and Christina Latham- Koenig, Oxford University press, 2012. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2 1. Everyday English - под редакцией Т.Ю. Дроздовой.Санкт-Петербург, 2010 7.2. 2 Практический курс английского языка, 1 курс-под редакцией В.Д. Аракина, 2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz