Файл қосу
Картоптың аурулары
|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындығы Мемлекеттік Университеті | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-21. 1.08./02.2013 | |ПОӘК |№_1 басылым | | |«Ауылшаруашылық |«18» 09.2013ж. | | |фиотпотологиясы» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған «Ауыл шаруашылық фитопотологиясы» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы « ___» _____2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « ___» _____2013 жыл № Кафедра меңгерушісі__________ Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « ___» _____2013 жыл № Төраға ___________Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « ___» _____2013 жыл № ОӘК төрағасы, бірінші проректор ____________Г.К.Искакова 4. Бірінші рет еңгізілді МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курстың форматы 5. Курстың саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Каламов Бақытбек Хамзаұлы 2. Кафедра: Агротехнология және орман ресурстары 3. Хабарласу телефоны: 63-69-15 (институт, жұмыс) 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 ғимарат, 5. Пәннің аты: «Ауыл шаруашылық дақылдарды зиянкестер мен аурулардан қорғау» 6. Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. 050801 «Арономия» мамандығының студенттеріне арналған. «Ауыл шаруашылық фитопотологиясы» пәні студенттерді ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмдердің түр құрамымен таныстырып, олардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың жаппай көбеюімен таралуын себептерін ескере отырып өсімдіктерді қорғау шараларының жүйелерін дұрыс жүргізудіжоспарлау. 1.3 Курстың мақсаты. Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмдердің яғни өсімдік аурулары және оларға қарсы жүйелі күрес шараларын жоспарлау үшін ауылшаруашылық фитопотологиясының маңызын білу өте зор. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері. Ауыл шаруашылық дақылдарын өсімдік аурулары және зиянды организдердің туралы жалпы теориялық негіздерін қалыптастыру. Өсімдік ауруларын анықтауға практикалық дағдылану. Ауыл шаруашылық дақылдарын аурулапрына қарсы және оларға қарсы жүйелі күрес шараларын жоспарлау. 1.5 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - Ауыл шаруашылық дақылдарын ауруларының түр құрамы, морфологиясы, биологиясын ауру туғызғыш микроорганизмдер - Зиянды организдерді қоздыратын морфологиясы мен биологиясы - Зиянды популяцияның өзгеруіне және аурудың дамуына экологиялық факторлардың әсері. 1.6 Курстың перереквизиттері. 1.6.1 Микробиология 1.7 Курстың постреквизиттері. 1.7.1Өсімдік шаруашылығы, 1.7.2 мал азығын өндіру 1.7.3 егіншілік. 2.Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль «Өсімдік ауруларын қоздыратын микроорганизмдер табиғатта таралуы | |және ерекшеліктері фитопотология пәні » | |1 – блок «Микроорганизмдер және қоршаған орта» | | | |1-6 |Кіріспе.« Өсімдік |6 |30 |45 |45 |1. Агибаева А.Ж | | |ауруларын қоздыратын | | | | |Тулеева А.К | | |микроорганизмдер | | | | |Сулейменова З.Ш | | |табиғатта таралуы | | | | |2010ж | | |және ерекшеліктері | | | | |Ә.Т. Тілменбаев, | | |фитопотология пәні» | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |пәнінің мақсаты мен | | | | |Энтомология «Қайнар»| | |міндеті | | | | |1994 ж | | |Микроорганизмдер | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | |және өсімдік | | | | |Практикум по | | |ауруларын зерттейтін | | | | |селькохозяйственный | | |ғылым фитопотолория | | | | |энтомология Колос | | |жәіне оның даму | | | | |1946г | | |тарихы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |6-12 |Өсімдік ауруларын |6 | | | |1. Агибаева А.Ж | | |анықтау. Дәнді | | | | |Тулеева А.К | | |дақылдардың қаракүйе | | | | |Сулейменова З.Ш | | |аурулары (Визуалды) | | | | |2010ж | | | | | | | |Ә.Т. Тілменбаев, | | | | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | | | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |12-15 |Дәнді дақылдардың |3 | | | |1. Ә.Т. Тілменбаев, | | |тамыр шірігі және дақ| | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | |ауруы | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | | | | |2 | |17 |1. Ә.Т. Тілменбаев, | | | | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | | | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | | |Модуль №2 Инфекциясыз ауа арқылы таралатын өсімдік аурулармен | | | | | | күресу шаралары | |15-17 |Бұршақ дақылдарының |2 | | | |Омарқожаұлы Н. Малды| | |аурулары | | | | |тимді азықтандырудың| | | | | | | |ғылыми негіздері. | | | | | | | |А., 2001 | |17-20 |Техникалық және |3 | | |17 |Н.В. Бондаренко. | | |майлы дақылдардың | | | | |Практикум по | | |ауруы | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |20-23 | Картоптың аурулары |3 | | | |1. Агибаева А.Ж | | | | | | | |Тулеева А.К | | | | | | | |Сулейменова З.Ш | | | | | | | |2010ж | | | | | | | |Ә.Т. Тілменбаев, | | | | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | | | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |23-26 |Көкеніс дақылдарының |3 | | | |1. Агибаева А.Ж | | |аурулары | | | | |Тулеева А.К | | | | | | | |Сулейменова З.Ш | | | | | | | |2010ж | | | | | | | |Ә.Т. Тілменбаев, | | | | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | | | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |26-30 |Жеміс-жидек аурулары |4 | | | |1. Агибаева А.Ж | | | | | | | |Тулеева А.К | | | | | | | |Сулейменова З.Ш | | | | | | | |2010ж | | | | | | | |Ә.Т. Тілменбаев, | | | | | | | |Г.Әг Шармұхамедов, | | | | | | | |Энтомология «Қайнар»| | | | | | | |1994 ж | | | | | | | |2. Н.В. Бондаренко. | | | | | | | |Практикум по | | | | | | | |селькохозяйственный | | | | | | | |энтомология Колос | | | | | | | |1946г | |Барлығы |30 |30 |45 |45 |135 | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4.Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Ауыл шаруашылық фитопотологиясы» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау Келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; Қорытынды бақылау: ауызша емтихан «Ауыл шаруашылық фитопотологиясы» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |1 |СПЖ |10 | | |2 |СПЖ |10 | | |2 |СӨЖ |10 | | |3 |СПЖ |10 | | |3 |СОӨЖ |20 | | |4 |СПЖ |10 | | |4 |СӨЖ |25 | | |5 |СПЖ |10 | | |5 |СОӨЖ |25 | | |6 |СПЖ |10 | | | |СӨЖ |25 | | |7 |СПЖ |15 | | |7 |1 аралық бақылау |90 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |8 |СПЖ |10 | | |9 |СПЖ |10 | | |10 |СПЖ |10 | | |10 |СӨЖ |20 | | |11 |СПЖ |10 | | |11 |СОӨЖ |20 | | |12 |СПЖ |10 | | | 12 |СӨЖ |20 | | |13 |СПЖ |10 | | |13 |СӨЖ |25 | | |14 |СПЖ |10 | | |14 |СӨЖ |20 | | |15 |СПЖ |5 | | |15 |2 аралық бақылау |90 | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | |Емтихан үшін қорытынды балл |400 | | |Академиялық кезең үшін қорытынды балл |1000 | | Ескерту: 2 кестенің мәліметтері оқытушымен электронды базаға енгізіледі (электрондық журнал). 6. Ұсынылған әдебиеттер тізімі. Негізгі әдебиеттер 1. Агибаева А.Ж Тулеева А.К Сулейменова З.Ш 2010ж Қосымша 6.1Ә.Т. Тілменбаев, Г.Әг Шармұхамедов, Энтомология «Қайнар» 1994 ж 6.2Н.В. Бондаренко. Практикум по селькохозяйственный энтомология Колос 1946г 6.3Груздов Г.С. , В.А Калинин 6.4Список пестицидов разрешенных и применению на територии. Астана 2003 Р.К на 2003-2012г 6.5Справочник по борьбе с вредителями С/х культур Алмата 1969г
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz