Файл қосу
Беттің дизайнында кестелерді қолдану
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.-39.1.104/02-2014 | | | | | |ПОӘК |10.09.2014ж | | |магистранттарға арналған |№1 басылым | | |«WEB дизайн және компьютерлік | | | |графикадағы дизайн» пәні бойынша | | | |оқу жұмыс бағдарламасы | | | «WEB ДИЗАЙН ЖӘНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАДАҒЫ ДИЗАЙН» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 6М060200 - «Информатика» мамандығына арналған МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1. Құрастырылды Құрастырған ___________ Мусатаева И.С., п.ғ.к, «Информатика және ақпараттық технологиялар» кафедрасының доцент м.а., ______________ Рысжанова А.С., Информатика магистрі, «Информатика және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушы «____» _________ 2014 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Информатика және ақпараттық технологиялар кафедра отырысында талқыланды. Хаттама № ___, «___________» 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Берікханова Г.Е. 2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама №___, « _______________» 2014 ж. Төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама №___ «____» ____________ 2014 ж. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор__________ Искакова Г.Қ. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушылар және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушыларының аты-жөні – Мусатаева Июнгуль Сулжанқызы, п.ғ.к., доцент м.а., Рысжанова Айжан Сайлауханқызы, Информатика магистр, аға оқытушы Кафедра – Информатика және ақпараттық технологиялар Байланыс жүйелері – тел.36-02-75, №3 оқу корпусы, 102-кабинет Пәннің өтілу орны – 102в, 205 аудиториялар Пән атауы – WEB дизайн және компьютерлік графикадағы дизайн Кредит саны -3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: «WEB дизайн және компьютерлік графикадағы дизайн» пәнінің оқыту мақсаты магистранттарға программалаудың жаңа бағытының ерекшеліктері мен қасиеттерін, соның ішінде WEB – программалаудың, яғни қазіргі заманғы WEB – қосымшаларының аспаптық құралдары мен технологияларын өңдеуді оқып үйрету болып табылады. Web -сайт құру. Жұмыс істейтін нағыз Web -сайт құру қалай жүзеге асырылады? Web –сайт құрудың негізгі басты міндеттері. 1.3 Пәннің мақсаты «WEB дизайн және компьютерлік графикадағы дизайн» пәнінің оқыту мақсаты магистранттарға программалаудың жаңа бағытының ерекшеліктері мен қасиеттерін, соның ішінде WEB – программалаудың, яғни қазіргі заманғы WEB – қосымшаларының аспаптық құралдары мен технологияларын өңдеуді оқып үйрету болып табылады. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: – Негізгі түсініктерін, программалық қамтамасын, протоколдарды, Интернет қызметін, клиент-сервер технологиясын, WEB дизайнының негіздерін үйрету; – WEB-беттерінің логикалық құрылымын, HTML (DHTML) - құжаттарын программалауды, JAVA және VBS- скриптерін, мультимедиялық WEB- беттерін, дизайн өңдеуді үйрету; – Әртүрлі программалық құралдардың көмегімен WEB-беттері мен бұрыштарын құру және қызмет ету қабілетін оқып үйрену. 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқып, аяқтаған магистранттарың: Білімділігі: сайттың құрылымының қолжетімділігі мен ыңғайлы өнімділігін жасауды үйрету. Графикалық дизайн мен көркемдік бағасын біледі. HTML- ға скрипті қалай қосу керектігін, функцияларды, констант, ауысымда суреттей білу, жолды, меншіктеу, қайталау Java Script функциясының бұйрықтарын еңгізуді, жүзеге асыруды, объекті деген ұғымды, тізбектелген объект, объектіні пайдаланушы, объект ретінде массивті, объекті қасиетін, Java Script бағдарламасындағы қатені іздеуді жүзеге қалай асыруға болатынын үйрету. Біліктілігі: ақпаратты еңгізіп шығаруды, бағдарламалауды, негізгі алгоритмдік құрылымдарын пайдалана отырып бағдарламалау, Java Script -те функцияларды жасау, массивтармен жұмыс жасау, объектілерді жасау, қарапайым динамикалық Web-беттерін жасауды біледі. Дағдысы: жобалау, бағыт-бағдарлы Web ресурстарын жасау дағдылары бар. Құзіреттілік:Web құрылымдарының дамуының болашағы, тенденциялар, мәселелер туралы базалық білімдерін және Web- ресурстарын жасау үшін Web- бағдарламалау қабілеттерін көрсете біледі. 1.6 Пән пререквизиттері: Пән жоғарғы оқу орында оқылатын «HTML технологиялары», «Программалау», «Информатиканың теориялық негіздері» пәндерінен алынған білімге негізделеді. Пән постреквизиттері: Программаны өңдеу және программа – ақпараттық кешендерді (ПАК- дер) өңдеумен байланысты барлық пәндер, оларда келесі оқытылатын пәндер білімі қолданылады: «Ақпараттық моделдеу», «Программалау өнері». 2. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ |Тақырыптар |Дәрістер|Практика |МӨЖ | |1 |Гипермәтіндік белгілеулердің принциптері |1 | | | |2 |HTML-құжатының контейнері |1 | | | |3 |Web-тегі графика |1 | | | |4 |HTML-да кестенің жазылу тәсілдері. |1 | | | |5 |Беттің дизайнында кестелерді қолдану |1 | | | |6 |Фреймдер |1 | | | |7 |Формалар |1 | | | |8 |JavaScript пен танысу | |2 | | |9 |JavaScript объектілерінің иерархиясы | |2 | | |10 |Скрипттерді құру мен орналастыру | |2 | | |11 |Қате туралы хабарлама | |2 | | |12 |Күн мен уақыт | |2 | | |13 |Оқиға өңдеу: onMouseOver | |2 | | |14 |Тағы оқиға өңдеушілері туралы | |2 | | |17 |ОӨЖ№1 | | |15 | |18 |ОӨЖ№2 | | |15 | |19 |ОӨЖ№3 | | |20 | |20 |Аррlеt-тер |1 | | | |21 |Стильдердің каскадты кестелері (CSS) |1 | | | |22 |Web –тармақ беттерін көруді басқару. |1 | | | | |JavaScript. | | | | |23 |Объектілер әдісі және объектілер қасиеті. |1 | | | | |Есептеу ағымын басқару. | | | | |24 |JavaScript тілінің элементтері |1 | | | |25 |HTML-құжатында орналастыру |1 | | | |26 |Әдістері. Гипертексттік сілтемелер және |2 | | | | |суреттер | | | | |27 |Сұраныстар мен айнымалылар | |2 | | |28 |Қасиеттер түсінігі | |2 | | |29 |Обьекттер иерархиясы | |2 | | |30 |Іс-әрекеттен кейінгі командалар: onUnload | |2 | | | |және onMouseOut | | | | |31 |Жаңа терезелерді ашу | |2 | | |32 |Функция көмегіментерезені ашу | |2 | | |33 |Confirm (if пен else – ге кіріспе) | |2 | | |34 |Алдын ала анықталған обьект. | |2 | | | |Массивтер.Фреймдер | | | | |35 |ОӨЖ№4 | | |20 | |36 |ОӨЖ№5 | | |20 | | |БАРЛЫҒЫ |15 |30 |90 | 3 Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, МОӨЖ, МӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, МОӨЖ, МӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу курстың күрделі сұрақтары қарастырылатын дәріс сабақтарынан басталады. Материал практикалық сабақтарда бекітіледі. Практикалық сабақтарға дайындық барысында ұсынылған әдебиетті өзбетімен оқу керек, осы тақырыптағы дәріс мазмұнымен танысу керек, соңынан бақылау сұрақтарына жауап беріп, практикалық тапсырмаларды орындау керек. 5 КУРС САЯСАТЫ Осы курсты меңгеру барысында магистрант дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет. Сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек. Практикалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация магистранттарың сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 6. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Кесте 2-Магистрант рейтингісін есептеу |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық 1 және 7 аптадағы дәріс сабақтарға |30 | | | |қатысу | | | |2 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |2 |Реферат дайындау |15 |ОӨЖ | |3 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |4 |Ресурс дайындау |15 |ОӨЖ | |4 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |5 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |6 |Ресурс дайындау |20 |ОӨЖ | |6 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |7 |Аралық бақылау 1 |60 |АБ | |1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы |300 | | | |Барлық 8 және 15 аптадағы дәріс сабақтарға |30 | | | |қатысу | | | |8 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |10 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |10 |Web –ресурс дайындау |20 |ОӨЖ | |11 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Web –ресурс дайындау |20 |ОӨЖ | |13 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |14 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Аралық бақылау 2 |70 |АБ | | 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы |1000 | | Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | ОӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі Магистранттарың өзіндік жұмысы дәpicтiк материалдарды талқылау, тәжірибелік және практикалық сабақтарға дайындалу, Практикалық және тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар, косымша материалдарды оқуды және курстық жұмысты орындауды қамтиды. Ақпараттар көзі ретінде магистрант оқулықтарды, оқу құралдарын, компьютерлер мен компьютерлік технологиялар туралы мерзімдік басылымдарды, анықтамалық әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын және Интернет қорын пайдаланады. |№ |Іс- тәжірибелік сабақ атаулары |Балл |Тапсырманы |Бақылау | | | | |орындау |түрі | | | | |уақыты | | | |СӨЖ №1. Ағымдағы кәріптің өлшемін |15 |3 апта |Реферат | | |өзгерту. | | | | | |СӨЖ № 2. Web-бетте графиктерді |15 |4 апта |Конспект | | |орналастыру. | | | | | |СӨЖ № 3. Web-бетте бейненің фонын |20 |6 апта |е-ресурс | | |орналастыру. | | | | | |СӨЖ №4. Кесте құру. |20 |10 апта |Web-бет | | |СӨЖ №5. Гипертексті байланыс орнату. |20 |12 апта |Web-ресурс| 7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ Негізгі әдебиеттер: 1. Компьютерлік графика негіздері /Нәби, Ы. - 2009 2. Компьютерлік графика /Нұрмаханов, Б.Н. - 2011 3. Информатика, ақпараттық техноло-гиялар және телекоммуникация жүйесі /Нұрымбетов, Ә.Ү. - 2012 4. Компьютерлік графика /Ермеков, Н.Т. - 2007 5. Компьютерлік графика /Ермеков, Н.Т. - 2010 6. WEB - технологиялар /Бөрібаев, Б. - 2011 7. Зds Max-та сәулет және интерьерлер дизайны /Миловская, О.С. - 2012 8. Дизайн архитектуры и интерьеров в 3ds Max Design 2012 /Миловская, О.С. - 2012 9. Интерьер: дизайн и компьютерное моделирование /Ларченко, Д. - 2011 10. Web-дизайн: Интернет и Front Page XP /Дубовиченко, С.Б. - 2006 Қосымша әдебиеттер: 1. Дейтел Х.М., Дейтел П.Дж., Нието Т.Р. Как программировать для Internet& WWW – М.: ЗАО “Издательство БИНОМ”, 2002 2. Дейтел Х.М., Дейтел П.Дж., Нието Т.Р., Лин, Садху Как программировать на XML – М.: ЗАО “Издательство БИНОМ”, 2001 3. Ратшиллер Т., Геркен Т. РНР: Разработка Web – приложений - СПб.: Питер, 2001 4. Фролов А.В., Фролов Г.В. Базы данных в Интернете: практическое руководство по созданию Web-приложений с базами данных – М.: Издательско-торговый дом «Русская Редакция», 2000 5. Холмогоров В. Основы WEB – мастерства. – СПб.: Питер, 2001 6. Шафран Э. Создание WEB – страниц – СПб.: Питер, 2000 7. Хоумер А., Улмен К. Dynamic HTML – СПб.: Питер, 1999 8. Пек С., Аррантс С. Все необходимое для создания WEB – узла - Киев, Bhv, 1997 9. Штайнер Г. MS Internet Explorer - М. ЛБЗ, 2000 10. Дмитриева М.В. JavaScript. Быстрый старт - – СПб.: БХВ-Петербург, 2002 11. Комер Д. Принципы функционирования Интернета - СПб.: Питер, 2002 12. Пайк М. Internet – С-Петербург, Bhv, 1996 13. Солоницын Ю., Холмогоров В. Интернет. Энциклопедия. 3-е издание – СПб.: Питер,2002
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz