Файл қосу

Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3  деңгейдегі СМЖ құжаты      |ОӘКҚ              |                       |
|                              |                  |ОӘКҚ 042-18-21.1.11/   |
|                              |                  |02-2013                |
|ОӘКҚ                          |№ ___ басылым     |                       |
|«Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру |«___»  ______     |                       |
|және жоспарлау» пәнінен       |20__ж             |                       |
|магистранттарға арналған жұмыс|                  |                       |
|жоспары                       |                  |                       |




                       ПӘННІҢОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                           6М080100 - «Агрономия»
                            мамандығына арналған

                «Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау»


             ПӘННІҢ МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2013






                                  Алғы сөз


    1 ҚҰРАСТЫРҒАН


    Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология  және
орман  ресурстары»   кафедрасының   профессоры,  а/ш.ғ.докторы    Сейлгазина
Сауле Мункановна.
    «__» _______20___ жыл.


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ:

    2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің  «Агротехнология
және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде.
    Хаттама «__» ______20___ жыл, №
    Кафедра меңгерушісі _____________Сейлгазина С.М.


    2.2 Аграрлық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының  мәжілісінде
    Хаттама «__» ______20___ жыл, №

    Төрағасы_____________Тлеубаева А.В.


    3 БЕКІТЕМІН:
    Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде  қаралды  және  баспаға
ұсынылды
    Хаттама «__» ______20___ жыл, №

    ОӘК төрағасЫ______________Искакова Г.К.

4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН















\




                                   МАЗМҰНЫ


   1. Жалпы жағдайлар
   2. Пәннің мазмұны мен сабақ бойынша сағаттарды бөлу
   3.  Пәнді оқытудың әдістемесін ұсыну
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер




































      1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР

      1.1  Оқытылатын пән мен оқытушы туралы жалпы мәліметтер

   1. Сейлгазина Сауле Мункановна       а/ш.ғ.докторы, профессор
            Оқытушының тегі, аты, әкесінің аты                     дәрежесі,
      атағы


      Кафедра «Агротехнология және орман ресурстары»
      3. Хабарласу телефоны: 53-19-70, оқу ғимараты №7, кабинет №117
      4. Жұмыс өткізілетін орны: аудитория №124
      5. Кредит саны: 2



      1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
        Курс  пәні  «Ғылыми  зерттеуді  ұйымдастыру  және  жоспарлау»  басқа
пәндермен  байланысты  және  магистранттардың  жоғарғы  дәрежеге   дайындау.
Сонымен қатар алғы пәндердің қатарында, ол жоғары  және  терең  білім  алуға
бағыттайды.
         «Ғылыми  зерттеуді  ұйымдастыру  және  жоспарлау»   пәні   –   ауыл
шаруашылық  селекциясындағы,  биотехнологиясындағы    ғылыми   зерттеулердің
тәжірибе мен бақылаудың нәтижелерін анықтау.
      1.3.   Бұл   курстың   мақсаты   магистранттарды   ғылыми    зерттеуді
ұйымдастыруды  ,  магистрлік  диссертацияны  қорғап   шығу   үшін   жасалған
анализдерді сипаттай білуге үйрету.
      1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеттері:
      - ғылыми -  зерттеу  жұмыстардың  жүргiзуiнiң  теориялық  негiздерiнiң
магистранттарымен меңгеру;
      -   тәжiрибенi   құруға   икемi   болсын,    тәжiрибенiң    қойылуының
қабылдауларындағы қағидатты зерттеу;
      -  тәжiрибенiң  нәтижелерiн  экономикалық   тиiмдiлiктiң   әдiстемесiн
меңгеру.
      1.5 Оқу нәтижесі:
      Оқу барысында магистрант міндетті:
      - тәжiрибенiң өткiзуi;
      - тәжiрибенi құруға икемi болу;
      - ғылыми зерттеудi жоспарлау;
      - есептi рәсiмдеу;
      - зерттеулердiң нәтижелерiн талдау және қорытынды жасау;
      1.6. Курс пререквизиттері:
           биология, физика; химия; математика; биохимия.

      1.6. Курс постреквизиттері:
      егіншіліктің агроландшафтық жүйесі;
      бақылау және интегралданған өсiмдiк қорғау жүйесі.
           1.7.3  ауылшаруашылық өсiмдiктердiң пестицидтердiң қолдануын
әдiстеме;
      1.7.4  ауыл шаруашылығы мелиорациясы;
      1.7.5 ауыл шаруашылық өсімдіктерінің тұқымдық материалдың мінездемесі.


              2  Пәннің мазмұны. Сабақ түріне қарай сағаттарды
                                                                     Кесте 1

|   |                              |Сағат саны                    |Әдебиеттер|
|№  |Тақырып атауы                 |ДС     |ЗС    |ТЗС   |ОМӨЖ |МӨЖ|          |
|1  |2                             |3      |4     |5     |6    |7  |8         |
|Модуль 1 - Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау                      |
|Блок 1 Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау                          |
|1  |Кіріспе дәріс.                |1      |      |1     |     |   |Джаманов  |
|   |                              |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|2  |Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру  |1      |      |1     |4    |   |Джаманов  |
|   |және жоспарлау                |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|3  |Тәжірибе қою.                 |1      |      |1     |     |17 |Джаманов  |
|   |                              |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|4  |Тәжірибелік зерттеу және      |1      |      |1     |     |   |Джаманов  |
|   |тәжірибенің ерекшелігі        |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|Блок 2 Тәжірибе ісінің әдістемесі                                           |
|5  |Бақылау нәтижелерін техникалық|1      |      |1     |4    |17 |Джаманов  |
|   |анықтау                       |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|6  |Бақылау бағдарламасындағы     |1      |      |1     |     |   |Джаманов  |
|   |тәжірибелер сызбасы           |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,1Ғ|
|   |                              |       |      |      |     |   |90с.      |
|7  |Биологиялық бақылау әдістемесі|1      |      |1     |     |   |Джаманов  |
|   |                              |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|8  |Тәжірибе жүргізудің әдістемесі|1      |      |1     |4    |   |Джаманов  |
|   |                              |       |      |      |     |   |А.Х.      |
|   |                              |       |      |      |     |   |Основы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |учебно-исс|
|   |                              |       |      |      |     |   |ледователь|
|   |                              |       |      |      |     |   |ской      |
|   |                              |       |      |      |     |   |работы    |
|   |                              |       |      |      |     |   |студентов.|
|   |                              |       |      |      |     |   |А.,1989,19|
|   |                              |       |      |      |     |   |0с.       |
|Модуль 2 – Статистикалық ғылым және оның әдістемелігі                       |
|Блок 3 – Әдiстемелiк қабылдаулар, тәжiрибелердiң жоғарылататын дәлдiктерi   |
|9  |Тәжірибе нәтижелерін          |1      |      |1     |     |     |Джаманов |
|   |биометрикалық  өңдеу          |       |      |      |4    |     |А.Х.     |
|   |                              |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|10 |Статистикалық ғылым пәні және |1      |      |1     |     |17   |Джаманов |
|   |әдістемелігі                  |       |      |      |     |     |А.Х.     |
|   |                              |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|11 |ҒЗЖ бойынша нәтижелерді       |1      |      |1     |     |     |         |
|   |толықтыру                     |       |      |      |     |     |         |
|12 |ҒЗЖ қорытынды жасау           |1      |      |1     |4    |     |Джаманов |
|   |                              |       |      |      |     |     |А.Х.     |
|   |                              |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|   |                              |       |      |      |     |     |Агропром.|
|   |                              |       |      |      |     |     |Издат.,  |
|   |                              |       |      |      |     |     |1989 г.  |
|13 |ҒЗЖ есеп құру құрылымы        |1      |      |1     |     |     |Джаманов |
|   |                              |       |      |      |     |     |А.Х.     |
|   |                              |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|14 |Тәжірибе нәтижелері бойынша   |1      |      |2     |2,5  |16,5 |Джаманов |
|   |ғылыми мақалаларды дайындау   |       |      |      |     |     |А.Х.     |
|   |және толықтыру                |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|15 |Ғылыми (магистрлік) жұмысты   |1      |      |      |     |     |Джаманов |
|   |жасау                         |       |      |      |     |     |А.Х.     |
|   |                              |       |      |      |     |     |Основы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |учебно-ис|
|   |                              |       |      |      |     |     |следовате|
|   |                              |       |      |      |     |     |льской   |
|   |                              |       |      |      |     |     |работы   |
|   |                              |       |      |      |     |     |студентов|
|   |                              |       |      |      |     |     |.А.,1989,|
|   |                              |       |      |      |     |     |190с.    |
|   |Қорытынды:                    |15     |-     |15    |15   |45   |         |

                     3  ОҚУ ПӘНІНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚ

      Курсты оқу барысында жұмысқа арналған тақырыптарға назар аударған жөн.
Осы мақсатта әдістемелік  кешен  қолданылып,  ол  магистранттардың  кітаппен
жұмысын жеңілдетеді. Әр бір дәрістегі конспект  өздік  жұмыстық  сұрақтармен
аяқталады.
      Дұрыс кітап атңдап алу үлкен рөл атқарады. Бір уақытта бірнеше кітапты
қолданудың  қажеті  жоқ.  Төменде  ұсынылған  кітаптардың  бірін  –  негізгі
әдебиет ретінде таңдап алу  керек.  Қосымша  әдебиеттерді  қажетті  материал
болмаған де немес мәлімет аз болған жағдайда қолдану керек..
      Курс бойынша тақырыптарды  мақсатты  оқып.  Әдебиеттермен  жұмыс  жеке
шешімдер мен мысалдар мен тапсырмаларды орындалуы қажет. Осыдан соң  өзіндік
бақылау сұрақтарына жауап беру қажет.
      Гер теориялық білім дұрыс қабылданып,  тәжірибелік  тапсырмалар  толық
орындалса, оқу материалын толық игілді деуге болады.


                               4 КУРС ФОРМАТЫ


      ОМӨЖ  сабақтары жеке немесе топтық кеңес түрінде жүргізіліп, дәріс пен
тәжірибелік сабақтарда пайда болған сұрақтарды қарастырылып, сонымен  қатар,
жеке үй тапсырмалар орындалады.
      Оқу процесінің үштен бір бөлігі пәнді оқытуға арналған,  магистранттар
жеке жұмыс істеп, әрбір аудиториялық жұмысқа міндеттті түрде дайын болу,  үй
тапсырмасын орындау, пән бойынша кейбір теориялық сұрақтарды  оқып,  шешімін
табу.
      Жек тапсырмаларды кестелі – жоспар түрінде ОМӨЖ бен МӨЖ көрсету.










                               5 КУРС САЯСАТЫ


      Пәнді оқу барысында мен сіздерге қойылатын  талаптарды   түсіністікпен
орындайды деп сенемін.
       Сабаққа міндетті қатынау.  Сабаққа  кешікпеу  жәнее  сабақ  барысында
сөйлемеуді талап етемін. Әрбір дәріске қатысу 1 балл мен  қатыспау  минус  1
баллмен бағаланады.
      Әрбір  уақытылы  оырндалмаған  тапсырма  үшін  2   баллдан   кемітіліп
отырылады,  кешіктіріліп   орындалған   тапсырма   үшін   максимальды   баға
қойылмайды.
      Сабақтан себепті  қалу  сіздерді  толық  курсты  игеруден  боастпайды.
Деканттың рұқсат қағазы арқылы ғана мен сіздерді сабаққа жіберемін  себепсіз
сабақ босату болса. Сабақты босатқан  үшін  қосымша  тапсырма  беріліп,  оны
жеклей орындау керек. Сіздер аудиториялық сабақтарға  белсене  қатысып,   үй
тапсырмасын  уақытылы  және  тиянақты  орындауларыныз  керек.  Ол  сіздердің
жоғары баға алуларынызға мүмкіндік береді.
      Аудиториялық сабақ кезінде ұялы телефондарыңыз өшірулі болу керек.
      Сіз өз группаластарына және оқытушыға  мейірімді,  шыдамды  және  ашық
болуларыңыз керек.
      Қорытынды бақылау ауызша формада  жүргізіледі.  Яғни  бір  билетте  үш
сұрақтан, осы сұраққа жауапты ақ парақтарға жазу  керек.Емтиханға  дайындалу
үшін ПОӘК  сұрақтар көрсетілген.


                               6 БАҒА САЯСАТЫ


      Пән бойынша оқу үлгеріміне бақылау формасы:
      - ағымды бақылау (оқу процесінің күнтізбесі арқылы жүргізіледі)
      - аралық бақылау (7 мен 15 апталар)
      - қорытынды бақылау (академиялық  кезеңнін  соңында  бір  рет  –  тест
түрінде жүргізіледі).
      Ағымды бақылау магистранттардың дәріс пен тәжірибелік сабақтарда  және
үй  тапсырмасы  мен  реферат  және  т.б.  жазып,   тапсыруымен   бағаланады.
Аралық  бақылау  –  бұл  тест   пен   аудиторлық   бақылаудың   орындалуымен
бағаланады.
      Пән бойынша бағалау 100% шкаласымен алынады.  Балл  жинау  принциптері
бар, олар бірінші  қорытынды  мен  екінші  қорытынды.  Бұл  жағдайда  екінші
аралық баға қорытынды болып есептелінеді.
      Баллдарды бақылау түрімен апта бойынша бөлу кестеде көрсетілген


  «Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні бойынша  баллдарды бөлу


                                                                     Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |балл   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|       |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу    |30     |             |
|1      |ТЗС                                          |-      |             |
|2      |ТЗС                                          |10     |             |
|2      |МӨЖ                                          |10     |             |
|3      |ТЗС                                          |10     |             |
|3      |МОӨЖ                                         |20     |             |
|4      |ТЗС                                          |20     |             |
|4      |МӨЖ                                          |25     |             |
|5      |ТЗС                                          |10     |             |
|5      |МОӨЖ                                         |25     |             |
|6      |ТЗС                                          |10     |             |
|       |МӨЖ                                          |25     |             |
|7      |ТЗС                                          |15     |             |
|7      |Аралық бақылау 1                             |90     |             |
|1 – 7 аптаның оқытудың нәтижесі бойынша қорытынды    |270    |             |
|балл                                                 |       |             |
|       |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу   |30     |             |
|8      |ТЗС                                          |-      |             |
|9      |ТЗС                                          |10     |             |
|10     |ТЗС                                          |10     |             |
|10     |МӨЖ                                          |20     |             |
|11     |ТЗС                                          |10     |             |
|11     |МОӨЖ                                         |20     |             |
|12     |ТЗС                                          |20     |             |
|    12 |МӨЖ                                          |20     |             |
|13     |ТЗЖ                                          |10     |             |
|13     |МОӨЖ                                         |25     |             |
|14     |ТЗС                                          |10     |             |
|14     |МӨЖ                                          |20     |             |
|15     |ТЗС                                          |5      |             |
|15     |Аралық бақылау 2                             |90     |             |
|8 - 15 аптаның оқытудың нәтижесі бойынша қорытынды   |270    |             |
|балл                                                 |       |             |
|Емтиханның қорытынды баллы                           |60     |             |
|академиялық кезеңінің қорытынды баллы                |600    |             |


      Ескерту: бірінші бағанада магистранттардың білімін бақылайтын  апталар
көрсетілген;
      Екінші  бағанада  апта  бойынша  нақты  орындауға  тиісті  тапсырмалар
көрсетілген;
      Үшінші бағанала орындаған тапсырмасы үшін қойылатын  максимальды  балл
көрсетілген;
      Төртінші бағанада қандай сабақта бақылау өтетіні көрсетілген.
      Кесте 2 мәліметтер электронды базаға (электронды журнал) енгізіледі.




7 ӘДЕБИЕТ
7.1Негізгі әдебиетттер
7.1.1 УММ, Сейлгазина С.М.,2013,145б.
7.1.2 Доспехов Б.А  Методика полевого опыта. М.:Колос, 1979.-415б.
7.1.3 Джаманов А.Х. Основы учебно-исследовательской работы .А.,1989,190б.


7.2  Қосымша әдебиет
7.2.1 Безуглов И.Г., Лебединский В.В., Безуглов А.И. Основы научного
исследования. – М.: Изд-во: Академический проект, 2008. – 208 б.
7.2.2 Завьялова М.П.  Методы научного исследования: учебное пособие.
Издательство: ТПУ, Томск. -2007.156 б.
7.2.3 Меркурьева Е.К. Биометрия в селекции и  генетике  сельскохозяйственных
животных, М.:Колос, 1970.- 422 б.
7.2.4   Трифонова   М.Ф.   Основы   организации   научных   исследований   в
сельскохозяйственных вузах, М., 1985.-67 б.
7.2.5 Шкляр М.Ф. Основы научных исследований. - М.: Дашков и Ко, 2009. –
244б.







































Пәндер