Файл қосу

Технология түрлері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ                                                    |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|СМЖ 3-деңгейдегі құжаты  |ПОӘК                     |                       |
|                         |                         |                       |
|                         |                         |ПОӘК                   |
|                         |                         |042-14.-1.-03.1.20.48/0|
|                         |                         |2-2014                 |
|                         |                         |                       |
|Студенттер үшін «Астықты |№2- басылым              |                       |
|сақтау мен өңдеу         |30.09.2014               |                       |
|технологиясының          |                         |                       |
|ғылыми  негіздері»       |                         |                       |
|пәнінен жұмыс            |                         |                       |
|бағдарламасы ПОӘК        |                         |                       |





                  «Астықты сақтау мен өңдеу технологиясының
                             ғылыми  негіздері»
              ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




                 050728– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы»


                               мамандығы үшін





                  СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                 Семей 2014









                                  Алғы сөз


    1. ӘЗІРЛЕНДІ
    Құрастырған    Семей    қаласының    Шәкәрім    атындағы    мемлекеттік
университетінің  «Тамақ  өнімдерінің  және  жеңіл   өнеркәсіп   бұйымдарының
технологиясы» кафедрасының аға оқытушысы   Тулеубекова Гүлназ Керейбайқызы


                                                               27.08.2014 ж.


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 Семей қаласы Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің  «Тамақ
    өнімдерінің   және   жеңіл   өнеркәсіп    бұйымдарының    технологиясы»
    кафедрасының мәжілісінде


    № 1  хаттама, «03» қыркүйек 2014 ж.
    Кафедра менгерушісі: ________________________ Б.К. Әсенова


    2.2 Инженерлік-технологиялық факультетінің   оқу-әдістемелік  бюросының
    мәжілісінде


    №1 хаттама, «05» қыркүйек 2014 ж.
    Төрайымы  _______________________  С.С. Төлеубекова




    3 БЕКІТІЛДІ
    Университетінің Оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде  қолдау  алып,  басып
    шығаруға ұсынылды


    №1 хаттама, «11» қыркүйек 2014 ж.
    ОӘК Төрайымы _______________________Г.К. Искакова


    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ





|                                                                            |
|Мазмұны                                                                     |
|1                                                                           |
|Жалпы ережелер                                                              |
|4                                                                           |
|                                                                            |
|2                                                                           |
|Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары                                       |
|4                                                                           |
|                                                                            |
|3                                                                           |
|Курс форматы және саясаты                                                   |
|6                                                                           |
|                                                                            |
|4                                                                           |
|Баға қою саясаты                                                            |
|7                                                                           |
|                                                                            |
|5                                                                           |
|Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу                   |
|8                                                                           |
|                                                                            |
|6                                                                           |
|ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны                                                       |
|9                                                                           |
|                                                                            |
|7                                                                           |
|Қолданылатын әдебиеттер                                                     |
|10                                                                          |
|                                                                            |
|8                                                                           |
|Пән  бойынша емтихан сұрақтары                                              |
|11                                                                          |
|                                                                            |
|                                                                            |







1. Жалпы ережелер
     • Оқытушылардың аты-жөні Тулеубекова Гулназ Керейбайқызы
     • Кафедра «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы»
     • Хабарласу ақпараты: телефон - 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат
     • Сабақ өтетін аудитория: № 215, 207.
     • Пәннің аталуы «Тамақ өнімдері өндірісінің ғылыми зерттеу негіздері»
     • Кредиттер саны –  3
     • Оқу жоспарынан үзінді

                                                                    Кесте 1.

|Курс        |Семестр          |Несие             |Дәріс                     |
|            |                 |саны              |тер                       |
|А           |4,0              |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–          |3,67             |90 – 94           |                          |
|В+          |3,33             |85 – 89           |                          |
|            |                 |                  |Жақсы                     |
|В           |3,0              |80 – 84           |                          |
|В–          |2,67             |75 – 79           |                          |
|С+          |2,33             |70 – 74           |                          |
|            |                 |                  |                          |
|            |                 |                  |Қанағаттанарлық           |
|С           |2,0              |65 – 69           |                          |
|С–          |1,67             |60 – 64           |                          |
|D+          |1.33             |55 – 59           |                          |
|D           |1,0              |50 – 54           |                          |
|F           |0                |0 – 49            |      Қанағаттанарлықсыз  |
|I           |NA               |-                 |Аяқталмаған               |
|P           |-                |өтті              |Пәнді өтті                |


        5. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     Кесте 2

|№    |Тақырып аты          |Мазмұны             |Сағат саны            |Әдебиет|
|тақыр|                     |                    |                      |       |
|ып   |                     |                    |                      |       |
|     |                     |                    |Дәріс|Зертх|ОСӨЖ  |СӨЖ  |       |
|1    |2                    |3                   |4    |5    |6     |7    |9      |
|1    |Кіріспе. Ғылыми      |1.Ғылыми            |1    |     |6     |5    |4.1.2.-|
|     |технологиялық процесс|технологиялық       |     |     |      |     |45-48  |
|     |және дайын өнім      |процесс және дайын  |     |     |      |     |с.     |
|     |туралы жалпы мағлұмат|өнім туралы жалпы   |     |     |      |     |       |
|     |                     |мағлұматтар.        |     |     |      |     |       |
|     |                     |2.Комбикормға жалпы |     |     |      |     |       |
|     |                     |түсініктеме         |     |     |      |     |       |
|2    |Техника туралы жалпы |1. Техника түсінігі |1    |     |14    |14   |4.1.1. |
|     |мағлұмат             |2. Техника          |     |     |      |     |-35-39 |
|     |                     |анықтамалары.       |     |     |      |     |б.,    |
|     |                     |                    |     |     |      |     |4.1.2- |
|     |                     |                    |     |     |      |     |154-156|
|     |                     |                    |     |     |      |     |с.     |
|3    |Техникалық  объект   |Техникалық          |1    |     |5     |6    |4.1.1.-|
|     |түсінігі             |объектілер жалпы    |     |     |      |     |45-49  |
|     |                     |сипаттамасы         |     |     |      |     |б.     |
|     |                     |Техникалық          |     |     |      |     |       |
|     |                     |объектілер түрлері  |     |     |      |     |       |
|4    |Тарихи               |Техниканың даму     |1    |     |4     |5    |4.1..2-|
|     |ректоспективтегі     |тарихының басқа     |     |     |      |     |163-171|
|     |техника              |ғылымдармен         |     |     |      |     |б.     |
|     |                     |байланысы           |     |     |      |     |       |
|5    |Техника типологиясы  |Техника типологиясы |1    |     |4     |4    |4.1.1.-|
|     |                     |туралы жалпы        |     |     |      |     |40-43  |
|     |                     |мағлұматтар         |     |     |      |     |б.     |
|6    |Техника шекаралары   |Техника             |1    |     |4     |4    |4.1.1.-|
|     |                     |мүмкіндіктері       |     |     |      |     |40-42  |
|     |                     |Шекаралардың        |     |     |      |     |б.     |
|     |                     |болуының себептері  |     |     |      |     |       |
|7    |Техниканың әлеуметтік|1.Техниканың негізгі|1    |     |3     |4    |4.1.2.-|
|     |функциялары          |функциялары         |     |     |      |     |44-46  |
|     |                     |2.Техника           |     |     |      |     |       |
|     |                     |функцияларының      |     |     |      |     |       |
|     |                     |маңызы              |     |     |      |     |       |
|8    |Табиғат және техника |1.Техниканың даму   |1    |     |5     |3    |4.1.2.-|
|     |                     |жетістігі           |     |     |      |     |38-40  |
|     |                     |2.Техникалық        |     |     |      |     |       |
|     |                     |жетістіктің         |     |     |      |     |       |
|     |                     |табиғаттағы алатын  |     |     |      |     |       |
|     |                     |орыны               |     |     |      |     |       |
|9    |Қазіргі техниканың   |1. Қазіргі техника  |1    |     |3     |4    |4.1.2.-|
|     |даму тенденциялары   |әлемінің даму       |     |     |      |     |44-46  |
|     |                     |қарқыны             |     |     |      |     |       |
|     |                     |2. Техника дамуының |     |     |      |     |       |
|     |                     |адамзат пен         |     |     |      |     |       |
|     |                     |табиғатқа әсері     |     |     |      |     |       |
|10   |Технология анықтамасы|Технология мағынасы |1    |     |5     |3    |4.1.2.-|
|     |                     |Анықтамалардың      |     |     |      |     |38-40  |
|     |                     |ғылыми негізделуі   |     |     |      |     |       |
|11   |Технология түрлері   |1.Технология        |1    |     |3     |4    |4.1.2.-|
|     |                     |2.Практикалық       |     |     |      |     |44-46  |
|     |                     |технология түсінігі |     |     |      |     |       |
|12   |Технологиялық        |Технологиялық       |1    |     |5     |3    |4.1.2.-|
|     |динамикалылық        |динамикалылық       |     |     |      |     |38-40  |
|     |                     |түсінігі            |     |     |      |     |       |
|     |                     |Динамикалылықтың    |     |     |      |     |       |
|     |                     |өндіріс сферасындағы|     |     |      |     |       |
|     |                     |алатын орыны        |     |     |      |     |       |
|13   |Технология нақтылығы |Нақтылықтың еңбек   |1    |     |3     |4    |4.1.2.-|
|     |                     |процесінідегі ролі  |     |     |      |     |44-46  |
|14   |Технологияның        |1.Материалдылықтың  |1    |     |5     |3    |4.1.2.-|
|     |материалдық          |негізделудің        |     |     |      |     |38-40  |
|     |негізделуі           |қоршаған орта мен   |     |     |      |     |       |
|     |                     |еңбек өндірісімен   |     |     |      |     |       |
|     |                     |байланысы           |     |     |      |     |       |
|15   |Технологияның        |Технологиялық       |1    |     |3     |4    |4.1.2.-|
|     |логикалылығы         |логикалылық түсінігі|     |     |      |     |44-46  |
|     |                     |Логикалылықтың      |     |     |      |     |       |
|     |                     |негізі мақсаты      |     |     |      |     |       |
|     |                     |                    |     |     |      |     |       |
|     |                     |Ғылыми технологияның|     |     |      |     |       |
|     |                     |қарастыратын        |     |     |      |     |       |
|     |                     |мәселелері          |     |     |      |     |       |
|     |                     |Теориялық           |     |     |      |     |       |
|     |                     |технологияның       |     |     |      |     |       |
|     |                     |практикалық         |     |     |      |     |       |
|     |                     |заңдылықтарда       |     |     |      |     |       |
|     |                     |пайдаланылуы        |     |     |      |     |       |
|     |Барлығы              |                    |15   |30   |45    |45   |       |



                         Сараптамалық  сабақ жоспары
|№    |Сараптамалық сабақ тақырыбы                       |Сағат    |
|     |                                                  |саны     |
|1.   |Семей қаласындағы тамақ өндірісіндегі             |2        |
|     |кәсіпорындарымен таныстыру                        |         |
|2.   |Ұндағы дәрумендердің мөлшері бойынша ұн сапасын   |4        |
|     |анқытау                                           |         |
|3.   |Ұнның құрамындағы металломагниттік қоспаларды     |4        |
|     |анықтау                                           |         |
|4.   |Ұн тарту зауытының дайындау бөлімдерінің          |4        |
|     |қалдықтары                                        |         |
|5.   |Ұн тарту зауытының тарту бөлімшесінің жұмысын     |4        |
|     |бақылау                                           |         |
|6.   |Наубайхана ұнындағы бидайды ұсақтау кезіндегі     |4        |
|     |ұнтақтау режимін бақылау.                         |         |
|7.   |Ірілігіне қарай ұн сапасына баға беру             |4        |
|8.   |Құрамы және клейковина сапасы бойынша бидай ұнының|4        |
|     |сапасына баға беру                                |         |
|     |Всего:                                            |30       |


                  6. ОСӨЖ  және СӨЖ тақырыптарының тізімі.
    Пєнді оқу кезінде студенттердің өздік жұмысына, олардың сапасына жоғары
талаптар қойылып, олардың мерзімінде орындалуына көп көңіл бөлінеді.
    Оқу-әдістемелік  кешенін  құрастырған  кезде  реферат,  курстық   жоба,
бақылау тапсырмаларының тақырыбы көрсетіледі.
    СӨЖ жұмыстарын орындауда реферат тақырыптары алдын  ала  беріліп,  оның
көлемі 5 беттен көп болмауы керек (тест машинамен басылған).
    ОСӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс жүргізілетін сабақ солып  екіге
бөлінеді.
    Аудиториялық ОСӨЖ диолог түрінде, ал СӨЖ кеңес ретінде жүргізіледі.
    Әрбір ОСӨЖ сабақтарына қажетті материалдар дайындалып, есептерді  бірге
шығарады, орындауда көмектеседі.
    ОСӨЖ тақырыптары 11-ші кесетде көрсетілген.

                            ОСӨЖ және СӨЖ жоспары
|№   |ОСӨЖ                                               |СӨЖ                    |
|    |Аудиторияда               |Аудиториядан тыс        |                       |
|1   |Жеңіл және тамақ          |Астықты сақтау және     |Астықты сақтаудың      |
|    |өндірістерінің қалдықтары |сапасын арттырудағы     |технологиялық тәсілдері|
|    |                          |технологиялық тәсілдер  |                       |
|2   |Сорбциялық құбылыстар     |Астық қабылдау мен      |Астықтың сапасын       |
|    |сипаттамасы               |орналастырудың          |арттырудағы            |
|    |                          |технологиялық негіздері |технологиялық тәсілдер |
|3   |Дәнаралық кеңістігіндегі  |Базистік және шектелген |Дәнді дақылдарды       |
|    |ауа астық құрамына әсерін |кондициялар             |сақтаудың ерекшеліктері|
|    |тигізуі                   |                        |                       |
|4   |Астық қабылдау            |Астықты қоймаларға дұрыс|Астық түйірдің         |
|    |кәсіпорындары             |орналастыру             |қаттылығына әсер ететін|
|    |                          |                        |факторлар              |
|5   |Астықтың әрбір партиясының|Астықтың әрбір          |Зиянкестермен ластанған|
|    |әртүрлі жағдайдағы        |партиясының сапа        |ұнның жағдайы          |
|    |сақталуға төзімділігі     |көрсеткіштері           |                       |
|6   |Тұқымдыққа арналған дән   |Сақтау барысында орын   |Астықты екінші тазарту |
|    |                          |алатын физиологиялық    |не үшін қажет?         |
|    |                          |құбылыстар              |                       |
|7   |Жүгері сабақтарын         |Астықтың сапасын        |Сапрофитті             |
|    |өңдегенде басқа астық     |арттырудағы             |микроорганизмдер       |
|    |түйіндерге қарағанда      |технологиялық тәсілдер  |                       |
|    |қандай ерекшеоперация     |                        |                       |
|    |пайдаланылады.            |                        |                       |
|8   |Сортты тұқым партияларын  |Тұқым өнгіштігі мен өну |Дәннің   температурасы |
|    |қабылдау                  |энергиясына әсер ететін |                       |
|    |                          |себептер                |                       |
|9   |Дәннің өніп кетуі         |Тұқымдық дәнді сақтау   |Термофильдер           |
|10  |Бұршақтұқымдастар дәндері |Дәннің ылғалдылығы      |Астықтың зең           |
|    |микроорганизмдермен       |                        |саңырауқұлақтары       |
|    |зақымдануы                |                        |                       |
|11  |Фитоготогенді             |Ылғалдылығы төмен дәннің|Бактериялар            |
|    |микроорганизмдермен       |қызуы                   |                       |
|    |зақымданған астық түйірлер|                        |                       |
|12  |Термофилдьдің асттыққа    |Астық сақтау шарттары   |Астыңғы (төменгі) қызуы|
|    |тигізетін зияны           |және оған күтім жасау   |                       |
|    |                          |тәсілдері               |                       |
|13  |Афлатоксиндердің дәнде    |Пассивті салқындату     |Активті салқындату     |
|    |пайда болуы               |                        |                       |
|14  |Күріште кездесетін        | Дәннің температурасы   |Ұнның сапа             |
|    |токсиндер                 |                        |көрсеткіштеріне қандай |
|    |                          |                        |факторлар әсер етеді?  |
|15  |Жылу бөлінетін            |Жаппай қызу             |Тік қабатты қызу       |
|    |физиологиялық және        |                        |                       |
|    |микробиологиялық          |                        |                       |
|    |процесстер нәтижесі       |                        |                       |
|16  |Астықтағы микрофлора      |Дән қабығының күйі      |Астық түйірдің сапа    |
|    |                          |                        |көрсеткіштеріне қандай |
|    |                          |                        |факторлар әсер етеді?  |
|17  |Астықтағы сапофитті       |Үстіңгі қаба қызуы      |Дәннің фитопатогенді   |
|    |микроорганизмдер          |                        |микроорганизмдері      |
|18  |Сапрофиттер тобындағы     |Ұялы қызу               |Дәннің ылғалдылығы     |
|    |ылғалды тәуір көретін     |                        |                       |
|    |микробтар бактериялар     |                        |                       |
|19  |Астықтың зең              |Қабатты қызуы           |Ылғалдылығы төмен      |
|    |саңырауқұлақтармен        |                        |дәннің қызуы           |
|    |зақымдануы                |                        |                       |
|20  |Астықтың өздігінен қызуы  |өңдеу өндірістерінің    |Жеңіл өнеркәсіптердің  |
|    |                          |теориялық негіздері     |қалдықтарына не жатады?|
|    |                          |пәніне түсініктеме бер  |                       |
|21  |Жәндіктер мен кенелердің  |Жем ассортименттері және|Астық түйірді сақтау   |
|    |жылу бөлуі                |дайындау технологиясы   |кезінде болатын        |
|    |                          |                        |өзгерістер             |
|22  |Астықтың қабатты қызуы    |Астық түйірді сақтау    |Астық түйірді қайта    |
|    |                          |кезінде болатын         |өңдеу                  |
|    |                          |биохимиялық өзгерістер  |                       |
|23  |Коллоквиум                |                        |Жем дегеніміз не?      |
|Сағ |15                        |15                      |30                     |



               7.Пән бойынша студенттерге ұсынылатын оқу және
                         оқу-әдістемелік әдебиеттер
7.1. Негізгі әдебиеттер.
   1. Основы научных исследований/ В.И. Крутова. - М., 1989
   2. Пищевая инженерия / К.Д. Валентаса. - Спб, 2004
   3. Резчиков, В.А7Технология зерносушения .-А.,2000
   4. Вобликова, Е.М.   Технология элеваторной промышленности .-Ростов
      н/Д,2001
   5. Проценко Г.И. Вентиляционные и пневматические установки зерна на
      зерноперерабатывающих предприятиях, М, Приор, 2000- 95 с.
   6. Хосни Р. Зерно и зернопродукты, Профессия, 2006-330 с
   7. Веселова С.А. Вентиляционные и аспирационные установки предприятий
      хлебопродукций, М.Колос-2004, 240 с.
   8. Малин Н.И. Энергосберегающая сушка зерна, М. Колос-2004-234 с.
   9. Резчиков В.А. Технология зерносушения, Алматы, 2000 – 384 с.
7.2. Қосымша әдебиеттер
   1. Күзембаев, Қ. Азық-түлік өнімдерін тану.- Алматы, 2006.
   2. Тулегенов, А. Тұтынушылық тауарлар . Тауартану. Азық-түлік тауарлар.1-
      бөлім.- Қарағанды, 2004
   3. Вобликов Е.М. Технология хранения зерна, СПбМ, Краснодар, Лань, 2003-
      438 с.
   4. Вобликов Е.М. Бестарное хранение муки. Технология элеватарной
      промышленности, М.,  Д.Март, 2001 -191 с
   5. Совершенствование технологического процесса сушки зерна на сушильной
      установке с движущейся перфорированной лентой //
      Диссер.насоиск.уч.степ канд. техн.наук Жакупов Т.М.

                            8. Емтихан сұрақтары:
   1. Ұн зауытының негізгі өнімдеріне нені жатқызуға болады?
   2. Жеңіл және тамақ өндірісінің қалдықтары
   3. Минералды тектес шикізат
   4. Қант өндірісінің қалдықтары
   5. Элеваторлар, жемдік және ұн зауыттарының ақаулы тағамдары
   6. Жемді өнімнің микробиологиялық және химиялық синтезі
   7. Жем өндіріудегі қажетті шикізат
   8. Дәннің биохимиялық бағасы
   9. Ұнның, жарманың, құрама жемнің биохимиялық құрамының өзгеруіне не әсер
      етеді?
  10. Ұнның сапа көрсеткіштері
  11. Астық жинағаннан кейінгі дәнді өңдеу
  12. Жұлу үрдісінің мақсаты
  13. Өндіріске пайдалануға шикізаттарды дайындау
  14. Ашытқыны дайындау технологиясы
  15. Ұнның газ түзу қабілеті
  16. Клейковина дегенді қалай түсінесің?
  17. Ақ бидай ұнының қасиеті
  18. Ұннан жасалған кондитерлік тағамдар
  19. Клейковина қасиеттері бойынша ұнның сұрыптары
  20. Қара бидай ұнының қасиеті
  21. Үшқабатты печенье өндіру технологиясы
  22. Нан кебуін ғылыми тұрғыдан қарау
  23. Тортты дайындау технологиясы
  24. Дәнді органолептикалық бақылау
  25. Бидайдың интенсивті тыныс алуы
  26. Нан қатуы, қату үрдісіның мағынасын түсіну
  27. Нан өнімдерінің шығымын есептеу
  28. Клейковина қасиеттері бойынша ұнның сұрыптары
  29. Ұн зауытының негізгі өнімдеріне нені жатқызуға болады?
  30. Ұнның, жарманың, құрама жемнің биохимиялық құрамының өзгеруіне не әсер
      етеді?













Пәндер