Файл қосу

Шалаөткізгіш диодтар




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                  |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                               |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                                           |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК        |ПОӘК 042-14-2-06.01.20.100/02-2013  |
| «Электроника негіздері»|№1 баспа    |                                    |
|пәнінің студенттерге    |2013 ж.     |                                    |
|арналған жұмыс          |            |                                    |
|бағдарламасы            |            |                                    |








                           «Электроника негіздері»
                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                      5В060400-«Физика» мамандығы үшін
                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                           ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2013





                                  Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы   -    Абдуахитова   Озатгуль   Танирбердиновна   «Физика   және
электротехника» кафедрасының аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Физика» кафедрасының отырысында
№ хаттама 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі  _______   Маусымбаев С.С.

2.2 Ақпараттық коммуникациялық технологиялар  факультетінің  оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында
№ хаттама 2013 ж.
Төраға ________   Батырова К.А.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  құпталып  және  баспаға
ұсынылды
№  хаттама 2013 ж.
ОӘК төрағасы  ________ Искакова Г.К.

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН















                                   Мазмұны

   1. Жалпы мағлұмат
   2. Пән бойынша әдістемелік нұсқау
   3. Курстың форматы және саясаты
   4. Баға қою саясаты
   5. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу
   6. СӨЖМ және СӨЖ
   7. Пән бойынша оқу процессінің күн тізбесі
































1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат
Ботатаев Василь Уалиевич
Кафедра «Физика және электротехника»
Байланыс туралы ақпарат – тел. 35-26-22, №1 оқу корпусы, № 1110 каб.
Сабақты жүргізу орыны – 11-ші қабат аудиториялары
Осы пән бойынша кредит саны  – 3

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте):

1 кесте – оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс    |Семестр           |Кредит            |Лк (сағ)                  |
|А       |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–      |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+      |3,33              |85 – 89           |                          |
|        |                  |                  |Жақсы                     |
|В       |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–      |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+      |2,33              |70 – 74           |                          |
|        |                  |                  |                          |
|        |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С       |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–      |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+      |1.33              |55 – 59           |                          |
|D       |1,0               |50 – 54           |                          |
|F       |0                 |0 – 49            |Қанағаттанарлықсыз        |
|I       |NA                |-                 |Аяқталмаған               |
|P       |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |

      4.1. Дәріске дайындық.
4.1.1   Қолдарыңыздағы   жұмыс   бағдарламасында   пәннің   мазмұны   ашылып
көрсетілген,  негізгі  әдебиетте  көрсетілген,  дәріс  сұрақтары   берілген,
практикалық сабақтар үшін және өзбетімен жұмыс тапсырмалары көрсетілген.
4.1.2. Сабақ кестесі Сізге семестр басталмай тұрып белгілі болады.
4.1.3. Дәріс кезінде  белсенді  түрде  жұмыс  істеуге  дайындық  жасау  үшін
көрсетілген  әдебиет  бойынша  дәріс  материалын  өзбетіңмен  оқуын   қажет,
тақырып бойынша қосымша әдебиеттерді  қарастыру  қажет,  өз  ойыңыз  бойынша
тақырып бойынша түсуге қиындық тудырған сұрақтар тізімін жасау керек.
4.1.4. Тақырып бойынша дәрісті тыңдау барысында өз конспектінді  толықтыруға
мүмкіндігіңіз  бар,   өз   сұрақтарыңызға   жауап   алуыңызға   болады.   Өз
конспектіңізді түсіндіре білуіңіз керек, себебі семестр соңындағы  емтиханды
және курстың соңында өткізілетін  мемлекеттік  емтиханды  ауызша  тапсыратын
боласыз.
      4.2    Лабораториялық сабаққа дайындық.
4.2.1  Студенттің қолында жұмыстың тақырыбы және оған әдебиеттер бар.
Студент жұмыс дәптеріне конспект жасап, қойылған сұрақтарға жауаптар жазып,
оларды жаттап алуы керек.
4.2.2  Сабақ кезінде студент оқытушының қойған сұрақтарына жауап беріп,
одан кейін жұмысты орындауға жіберіледі.
4.2.3  Өлшеуді тиянақты орындағаннан кейін, студент жұмыс дәптеріндегі
кестені толтырып және өлшеу нәтижелерін математикалық түрде өңдеуін
жасайды. Жұмыс бойынша қорытынды жасайды.
4.2.4  Жеке дәптерде жұмыс туралы қысқаша сараптама жасайды.
4.2.5 Лабораториялық жұмысты орындау, өңдеу және қорғау 5 баллмен
бағаланады.
 4.2.6  Барлық жұмыстар бойынша алынған баллдар аралық және қорытынды
аттестацияда қосылады.
      4.3. Семинарлық сабақтарға дайындық.
4.3.1. Студентке семинар сабақтарының тақырыптары  мен  қосымша  әдебитеттер
белгілі. Студент қажетті әдебиетті тауып негізгі пунктерін ерекшелей  отырып
конспектілейді, қолданғанн әдебиетін көрсетеді.
4.3.2. Студент конспект соңында тақырып бойынша сұрақтар тізімін жасайды.
4.3.3. Семинар кезінде өз жоспары бойынша материалды баяндайды, оқытушы  мен
студенттердің қойған сұрақтарына жауап береді.
4.3.4. Семинар тақырыбы бойынша жауап беру 5 баллға бағаланады.
           5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІНЕ САҒТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ
      2-кесте. Пәннің мазмұны. Сабақ түріне сағаттардың бөлінуі.


 |Тақырыптың атаулары және мазмұны            |Сағат саны                       |
|                                            |ЛК   |ПР   |ЛБ   |СМӨЖ     |СӨЖ   |
|1                                           |2    |3    |4    |5        |6     |
|1.  Кіріспе. Сызықты және бейсызықты        |1    |2    |2    |3        |3     |
|тізбектерді сараптау әдістері. Сигналдар.   |     |     |     |         |      |
|Сиг-налдар. Сигналдар классификациясы.      |     |     |     |         |      |
|Детер-миндік және кездейсоқ тербелістер.    |     |     |     |         |      |
|Тербелі-стерді комплексті түрде бейнелеу.   |     |     |     |         |      |
|Сигналдар спектрі. Зертх.№1. Жартылай       |     |     |     |         |      |
|өткізгішті диод-тарды зерттеу. Пр.№1        |     |     |     |         |      |
|қарапайым тізбектер-дің . RC, RL            |     |     |     |         |      |
|тізбектердің жиіліктік, амплиту-да          |     |     |     |         |      |
|жиіліктік, фаза-жиіліктік ипаттамалары.     |     |     |     |         |      |
|2. Фурье және Лаплас теңдеулерінің          |1    |     |     |3        |3     |
|қасиет-тері. Дискретті және үздіксіз        |     |     |     |         |      |
|спектрлер. Сигналдарды дискреттеу.          |     |     |     |         |      |
|Котельников тео-ремасы. Цифрлық сигнал.     |     |     |     |         |      |
|Тізбектің анықта-масы мен жалпы қасиеттері. |     |     |     |         |      |
|Тізбектер клас-сификациясы.                 |     |     |     |         |      |
|3. Пассивті элементтер. ЭҚК және ток көзі.  |1    |2    |2    |3        |3     |
|Комплексті кедергі. Тізбектердің әсері,     |     |     |     |         |      |
|реакциясы және сипаттамалары.               |     |     |     |         |      |
|Дифференциалдаушы және интегралдаушы        |     |     |     |         |      |
|тізбектер, аттенюаторлар, бөлгіштер,        |     |     |     |         |      |
|тізбекті және параллельді контурлар, олардың|     |     |     |         |      |
|жиіліктік және өтпелі сипаттамалары. Зертх. |     |     |     |         |      |
|№3 Стабилитрон және стабистрды зерттеу.     |     |     |     |         |      |
|Пр.№3 Контурдың резонанстық жиілігін,       |     |     |     |         |      |
|сапалылығын анықтау.                        |     |     |     |         |      |
|4. Шалаөткізгіштік құрылғылар жұмысы-ның    |1    |     |     |3        |3     |
|физикалық негіздері. Шалаөткізгіш аспаптар, |     |     |     |         |      |
|шалаөткізгіштердің электрөткізгіштігі.      |     |     |     |         |      |
|Электронды-кемтіктік ауысу, вольт-амперлік  |     |     |     |         |      |
|сипаттама. Шалаөткізгіш диодтар. Диодтар-дың|     |     |     |         |      |
|негізгі түрлері: стабилитрондар, импульстік |     |     |     |         |      |
|диодтар, варипкаптар, туннельдік диодтар.   |     |     |     |         |      |
|5. Биполярлы транзистор, оның жұмыс істеу   |1    |2    |2    |3        |3     |
|принципі. Транзистордың эквиваленттік       |     |     |     |         |      |
|схемасы. Эмитттерлік және коллектролық р-п  |     |     |     |         |      |
|ауысудың сиымдылықтары. Биполярлы           |     |     |     |         |      |
|тран-зистордың жиіліктік сипаттамасы.       |     |     |     |         |      |
|Транзис-торды қосу және жұмыс істеу         |     |     |     |         |      |
|қалыптары. Статистикалық және динамикалық   |     |     |     |         |      |
|сипат-тамалар. Зертх.№5 Ортақ базаға        |     |     |     |         |      |
|қосылған биполярлы транзисторды зерттеу.    |     |     |     |         |      |
|Пр.№5  Контурдың өткізу жолағын,            |     |     |     |         |      |
|тармақталған бөлігінен өтетін ток           |     |     |     |         |      |
|амплитудасын және резонанс кезіндегі        |     |     |     |         |      |
|кернеуін анықтау.                           |     |     |     |         |      |
|6. Транзистор - төртполюстік. Транзистор-дың|1    |     |     |3        |3     |
|интегралдық және диф-ференциалдық           |     |     |     |         |      |
|параметрлері. Өрістік тран-зисторлар. р-п   |     |     |     |         |      |
|өткелі басқарылатын өрістік транзисторлар.  |     |     |     |         |      |
|Жапқышы оқшауланған өрістік транзистор-лар  |     |     |     |         |      |
|(МДП және МОП транзисторлар), экви-валенттік|     |     |     |         |      |
|схемалар. Статистикалық және динамикалық    |     |     |     |         |      |
|сипаттамалары. Дифферен-циалдық             |     |     |     |         |      |
|параметрлері. Өрістік транзистор-ларды қосу |     |     |     |         |      |
|схемалары және қасиеттері.                  |     |     |     |         |      |
|7. Электронды күшейткіштер. Жұмыс істеу     |1    |2    |2    |3        |3     |
|принципі, классификациясы және негізгі      |     |     |     |         |      |
|си-паттамалары. Күшейткіштердің негізгі     |     |     |     |         |      |
|пара-метрлері. Күшейтудің                   |     |     |     |         |      |
|резистивті-сиымды-лықтық каскады,           |     |     |     |         |      |
|эквиваленттік схемасы, амплитуда жиіліктік, |     |     |     |         |      |
|фаза-жиі-ліктік сипат-тамалары, өткізу      |     |     |     |         |      |
|жолағы. Көп каскадты кү-шейткіш. Кең жолақты|     |     |     |         |      |
|және импулстік кү-шейткіштер, өтпелі және   |     |     |     |         |      |
|импульстік сипат-тамалары. Зертх.№7         |     |     |     |         |      |
|Резо-нансты контур. Тізбекті және           |     |     |     |         |      |
|параллельді контурларды зерттеу. Пр.№7      |     |     |     |         |      |
|Төртполюстің шығысындағы импульстің пішінін |     |     |     |         |      |
|амалдық әдіспен анықтау.                    |     |     |     |         |      |
|8. Импульс шебінің өсуі және төбесінің құлау|1    |     |     |3        |3     |
|уақыттары. Амплитуда жиіліктік сипаттама-ны |     |     |     |         |      |
|жоғарғы және төменгі жиіліктерде түзету.    |     |     |     |         |      |
|Резонансты күшейткіштер. Тұрақты ток        |     |     |     |         |      |
|күшейткіші. Қуат күшейткіші. Күшейтудің     |     |     |     |         |      |
|дифференциалды каскады. Күшейткіштердегі    |     |     |     |         |      |
|кері байланыс.                              |     |     |     |         |      |
|9. Кері байланысты қайталағыштар. Амал-дық  |1    |2    |2    |3        |3     |
|күшейткіш. Негізгі сипаттамалары  мен       |     |     |     |         |      |
|параметрлері. Амалдық күшейткішті қосу      |     |     |     |         |      |
|әдістері. Төңкерілетін және төңкеріл-мейтін |     |     |     |         |      |
|кірістер. Сумматор, интегратор,             |     |     |     |         |      |
|дифферен-циатор, кедергі түрлендіргіші.     |     |     |     |         |      |
|Зертх. №9 Эмиттерлік және бастау            |     |     |     |         |      |
|қайталағыштарын зерттеу. Пр№9 Биполярлы     |     |     |     |         |      |
|транзис-торды компьютерлік модельдеу.       |     |     |     |         |      |
|10. Гармоникалық тербелістердің             |1    |     |     |3        |3     |
|генера-торлары. Автотербелмелі жүйе.        |     |     |     |         |      |
|Гармониялық сигналдардың LC- генераторы.    |     |     |     |         |      |
|Өздік қозудың шарты. Синусоидалық төменгі   |     |     |     |         |      |
|жиілікті тер-белістердің RC- генераторлары. |     |     |     |         |      |
|Релаксация-лық сигналдар генера-торы.       |     |     |     |         |      |
|11 Импульстік техника элементтері. Кілттік  |1    |2    |2    |3        |3     |
|күшейту коэффициенті. Оң және теріс кері    |     |     |     |         |      |
|байланыс. Эмиттерлік және бастау қалпын-дағы|     |     |     |         |      |
|транзисторлар. Қарапайым биполярлы кілттегі |     |     |     |         |      |
|өтпелі процесстер. Ток айырып-қосқышы. МДП –|     |     |     |         |      |
|транзисторлық кілттер. Бистабильді ұяшықтар |     |     |     |         |      |
|мен триггерлер. Шмидт триггері. Зертх№11    |     |     |     |         |      |
|Импульстік санағыштар. Импульстік           |     |     |     |         |      |
|санағыштардың күйлерін индикациялау. Пр№11  |     |     |     |         |      |
|Тұрақтан-дырылған түзеткішті есептеу.       |     |     |     |         |      |
|12.Сандық электроника. Сандық электро-ника  |1    |     |     |3        |3     |
|және бульдік алгебра. Бульдік алгебра-ның   |     |     |     |         |      |
|негізгі ережелері. Комбина-циялық сүл-белер.|     |     |     |         |      |
|Логикалық элементтер: «ЕМЕС»,«НЕМЕСЕ»,      |     |     |     |         |      |
|«ЖӘНЕ», «ТЕК ҚАНА НЕМЕСЕ». Транзисторлық,   |     |     |     |         |      |
|МДП – және КМДП – құрылымдардағы логикалық  |     |     |     |         |      |
|элементтердің сүлбелері.                    |     |     |     |         |      |
|13.  Тристабильді сүлбелер, шина арқылы     |1    |2    |2    |3        |3     |
|информация алмасу түсініктері. Тізбекті     |     |     |     |         |      |
|сүлбелер. Триггерлер, олардың               |     |     |     |         |      |
|классифи-кациясы.  RS-, D-, JK-, T-         |     |     |     |         |      |
|триггерлері. Зертх.№13. RLС – контурындағы  |     |     |     |         |      |
|өшетін тербелістерді зерттеу.   Пр№13       |     |     |     |         |      |
|Күшейту каскадының амплитуда –жиіліктік,    |     |     |     |         |      |
|фаза жиіліктік сипаттамаларын зерттеу.      |     |     |     |         |      |
|14. Есте сақтау құрылғылары. Импульстік     |1    |     |     |3        |3     |
|санағыштар, олардың классиификациясы.       |     |     |     |         |      |
|Тізбекті екілік қосындылайтын және          |     |     |     |         |      |
|айыр-малайтын санағыштар. Параллельді       |     |     |     |         |      |
|сана-ғыштар. Реверсивтік санағыштар. Ондық  |     |     |     |         |      |
|санағыштар. Регистрлер, олардың             |     |     |     |         |      |
|класси-фикациясы. Информацияны жазудың      |     |     |     |         |      |
|әдіс-тері. Реверсивті регистрлер. Жартылай  |     |     |     |         |      |
|қо-сындылағыш, қосындылағыш, модуль 2       |     |     |     |         |      |
|бойынша қосындылағыш, көп зарядты           |     |     |     |         |      |
|қосындылағыш.                               |     |     |     |         |      |
|15. Цифрлық бір- және көпзарядты            |1    |1    |1    |3        |3     |
|компара-торлар. Шифраторлар, дешифраторлар. |     |     |     |         |      |
|Код-тарды түрлендіргіштер. Мультиплексорлар,|     |     |     |         |      |
|демултиплекосрлар. Есте сақтау құрылғы-лары.|     |     |     |         |      |
|Цифрлық аналогтық және аналогты – цифрлық   |     |     |     |         |      |
|түрлендіргіштер. Зертх.№15 қорытынды сабақ. |     |     |     |         |      |
|Пр. №15 Бақылау сабағы.                     |     |     |     |         |      |


      ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР

1 Негізгі
 1.1 Под редакцией В.Г. Герасимова Основы промышленной электроники, М.,
Высшая школа, 1986
 1.2 Ландсберг Г.С. Оптика. – М., Наука. – 1976. -926с.
 1.2 Карлов Н.В. Лекции по квантовой электронике. –М., Наука. – 1988. -336
с.
 1.3 Клышко Д.Н. Физические основы квантовой электроники. –М., Наука. –
1986. – 296 с.
 1.4 Бертен Ф. Основы квантовой электроники. –М., Мир. – 1971. -629 с.
 1.5 Климонтович Ю.Л. (ред) Волновые и флуктационные процессы в лазерах. –
М., Наука. – 1974.-415 с.
 1.6 Пантел Р., Путхор Г. Основы квантовой электроники. – М., Мир. -1972.
-384 с.
 1.7 Демтредер В. Лазерная спектроскопия. – М., Наука. -1985.
 1.8 Лачин В.И., Савелов Н.С. Электроника. – Растов-на –Дону: Феникс, 2002,
572 с.
 1.9 Ткаченко Ф.А. Техническая электроника. –Мн.: Дизайн ПРО, 2002, 368 с.
 1.10 Ушаков В.Н., Долженко О.В. Электроника: от элементов до устройств.-
М.: Радио и связь, 1993, 352 с.


 2 Қосымша
 2.1 Мартынов В.Н., Кольцов Г.И. Полупроводниковая оптоэлектроника. –М.,
МИСИС. – 1999.
 2.2  Качмарек Ф. Введение в физику лазеров. –М., Мир. -1981
 2.3 Лоудон Р. Квантовая природа света. –М., Мир. -1978.
 2.4 Мосс Т., Баррел Г., Эллис Б. Полупроводниковая оптоэлектроника. – М.,
Мир. -1976.
 2.5 Пасынков В.В., Чиркин Л.К. Полупроводниковые приборы. Санкт-
Петербург.: Лань, 2002, 480 с.
 2.6 Агаханян М., Плеханов С.П. Интегральные триггеры устройств автоматики.
М.: Машиностроение, 1978, 368 с.
 2.7 Магер Е.В., Тауасров С.Б., Алмасбеков Н.Е. Статистические методы
радиофизики и электроники. –Алматы: Қазақ университеті, 2002, 117 с.











      6. СМӨЖ     ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

      3-кесте. СМӨЖ және СӨЖ жоспары
|СМӨЖ                                              |СӨЖ                      |
|Аудиториядағы            |Аудиториядан тыс         |                         |
|                         |                         |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№1 семинар сабағына      |
|жауап; 1 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№2 семинар сабағына      |
|жауап; 2 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|3 лекциялар және 3       |Студенттік бақылау       |№3 семинар сабағына және |
|семинар сабақтары бойынша|жұмысын талдау.          |бақылау жұмысына         |
|бақылау жұмысы.          |                         |дайындық.                |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№4 семинар сабағына      |
|жауап; 4 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№5 семинар сабағына      |
|жауап; 5 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№6 семинар сабағына      |
|жауап; 6 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|4-7 лекциялар және       |Студенттердің жауаптарын |№7 семинар сабағына және |
|семинар сабақтары бойынша|талдау.                  |аралық бақылауға         |
|тестілік аралық бақылау. |                         |дайындық.                |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№8 семинар сабағына      |
|жауап; 8 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№9 семинар сабағына      |
|жауап; 9 ЛК материалы    |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|8-10 лекциялар және      |Студенттердің бақылау    |№10 семинар сабағына және|
|семинар сабақтары бойынша|жұмыстарын талдау.       |бақылау жұмысына         |
|бақылау жұмыстары.       |                         |дайындық.                |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№11 семинар сабағына     |
|жауап; 11 ЛК материалы   |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№12 семинар сабағына     |
|жауап; 12 ЛК материалы   |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|11-13 лекциялар және     |Студенттердің бақылау    |№13 семинар сабағына     |
|семинар сабақтары бойынша|жұмыстарын талдау.       |дайындық.                |
|бақылау жұмыстары.       |                         |                         |
|Студенттің сұрағына      |Студенттердің оқытушыға  |№14 семинар сабағына     |
|жауап; 14 ЛК материалы   |деген сұрақтарын         |дайындық.                |
|бойынша тестілік сұрау.  |дайындау.                |                         |
|8-15 лекциялар және      |Студенттердің жауаптарын |№15 қорытындылау.        |
|семинар сабақтары бойынша|талдау.                  |                         |
|тестілік аралық бақылау. |                         |                         |





   7. «ЭЛЕКТРОНИКА НЕГІЗІДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕССІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК
      ГРАФИГІ


    4-кесте. «Электроника негіздері» пәні бойынша оқу процессінің
   күнтізбелік графигі.
|Апта     |1                                                                 |
|         |1                                  |2                             |


























Пәндер