Файл қосу
Қазіргі заман педагогына қойылатын талаптар және педагогикалық мамандықтың даму перспективалары
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | |ПОӘК |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30-2013 | |«Педагогикалық |№ 4 басылым | | |мамандыққа кіріспе» | | | |пәнінің оқытушыға | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Мектепке дейінгі білім беру мен тәрбиелеу»мамандығына арналған «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы жалпы педагогикалық білім беретін мамандық студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Қазақстан Республикасының МЖМБС 2011ж 08 тамызындағы №349 бұйрығы - 050103 – «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының типтік оқу бағдарламасы – 2011ж 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Педагогикалық мамандыққа кіріспе ол – мамандық 5В010200 – «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» студенттері оқитын алғашқы кәсіби- педагогикалық пән. Онда білім алушылар педагог, мағынасы мен мәні, мамандықтың қызметі. Қазіргі заман педагогына қойылатын талаптар және педагогикалық мамандықтың даму перспективалары. Педагог тұлғасы, оның құрылымы. Педагогикалық әрекет, оны құрайтын элементтердің сипаттамасы. Мұғалімнің кәсіби мәдениеті, оның компоненттері. Педагогтың кәсіби-тұлғалық қалыптасуы мен дамуы, оның құзыреттілігі, педагогикалық әрекеттің заңды негіздерімен таныса, сондай-ақ әртүрлі шығармашылықты қажет ететін тапсырмаларды орындай отырып кәсіпті меңгеруге белсене араласпақ. 3.2 Курстың мақсаты: Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі бакалаврының кәсіби қызмет саласы білім беру мекемелерін қамтиды (жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысы, педагогикалық колледждер, білім жетілдіру және педагогикалық кадрларды қайта даярлау институттары, білім беру департаменттері). 5В010200 – Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі бакалавры кәсіби қызметінің объектісі жалпы білім беретін мектептердің бірінші сатысының барлық түріндегі педагогикалық үдеріс және білім беру мекемелеріндегі әдістемелік жұмыс болып табылады. - Болашақ педагогтардың кәсіби педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми негіздерімен таныстыру; - жоғары оқу орындарында оқу еңбегі мәдениетін меңгеруге жәрдемдесу; - педагогтардың кәсіби мәдениетінің негізін қалау; - жеке тұлғалық және кәсіби тұрғыда өзін-өзі жетілдіруге деген қажеттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқыту міндеттері: - “Педагог”, “ұстаз”, “оқытушы”, “тәлімгер” туралы түсініктерін қалыптастыру; - мамандықтар типтері туралы мағлұмат бере отырып педагогикалық мамандықтардың ерекшеліктерін анықтай білу; - алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс : - Педагогикалық іс-әрекет туралы теориялық білімі; - педагогика ғылымындағы көкейкесті мәселені таңдай білу дағдысын қалыптастыру жолдарын; - өздігімен іздену, зерттеу және өзекті мәселені шеше білу дағдысын; - педагогикалық ғылыми болжам жасай білу дағдысын; - педагогикалық іс-әрекетке талдау жасай білуі. 3.5 Курстың пререквизиттері: педагогика 3.6 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік, мектептегі және балабақшадағы тәрбие жұмысының әдістемесі. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | | |Білім беру философиясы: мәртебесі, мәселелері, болашағы. |2дәріс | |Білім беру кәсіби іс-әрекетінің жүйесі мен қалыптасуының | | |ретінде. | | |Қазіргі білім беру парадигмасындағы негізгі бағыттар. |1дәріс | |Кәсіптік білім беру саласындағы «Педагогикалық мамандыққа|2дәріс | |кіріспе» курсының рөлі мен орны. | | |Жеке тұлға - педагогиканың мәселесі ретінде. Жалпы |1дәріс | |адамзаттық құндылықтар мен ұлттық идея. | | |Педагогикалық мамандық пен оның қоғамдағы маңызы |1дәріс | |Педагогикалық құзыреттілік |1дәріс | |Педагогикалық іс-әрекеттің ерекшелік сипаттамасы. |1дәріс | |Болашақ мұғалімнің шығармашылық іс-әрекеті. |1дәріс | |Мұғалімнің шығармашылық іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы. | | | Барлығы: |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1.Білім беру дүниежүзілік ақпаратты контекстегі көп аспектілі құбылыс ретінде 2.Жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуы. 3. «Мұғалім құқығы» және «оқушы құқығы» 4.Мұғалім мен тәрбиеші іс-әрекетінің ерекшеліктері. 5. Мұғалімге қажетті кәсіби-маңызды қасиеттердің қайсысы сізде көп кездесетіні туралы жазып көріңіз. 6. Болашақ маманның шығармалық іс-әрекетін ынталандыру мәселесі. 7. Өз шығармашылығыңызды дамытудың жеке жоспарын жасап көріңіз. 8.Мектептегі оқу-тәрбие жұмысының диагностикасы. 9.Білім беру оқыту процесінің нәтижесі. 10. Конспект. 11.Қазіргі замандағы философиялық мәнісіндегі білім беру. 12 Қазіргі кездегі білім берудің 4 аспектісінің өзара байланысын мысалдармен дәлелдеңіз. 13.Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің орны. 14.Дөңгелек стол ұйымдастыру. 15.Педагогикалық қарым-қатынас түрлері,құбылысы,стилі. 16. Қарапайым тұрмыстық қарым-қатынас пен педагогикалық қарым-қатынастың салыстырмалы кестесін салып талдау жасаңыз. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |лаборатория-лы| | | | |қ стендтер | | | |1 |4 |5 |6 | |Білім беру философиясы: |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен |Жазбаша, | |мәртебесі, мәселелері, |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |болашағы. | | | | |Білім беру кәсіби | | | | |іс-әрекетінің жүйесі мен | | | | |қалыптасуының ретінде. | | | | |Қазіргі білім беру |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |парадигмасындағы негізгі |сызба нұсқа |карточкамен |ауызша | |бағыттар. | |жұмыс | | |Кәсіптік білім беру |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |саласындағы «Педагогикалық |сызба нұсқа, |Үлестірмелі |ауызша | |мамандыққа кіріспе» курсының|кесте |карточкамен | | |рөлі мен орны. | |жұмыс | | |Жеке тұлға - педагогиканың |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |мәселесі ретінде. Жалпы |кесте |Үлестірмелі |ауызша | |адамзаттық құндылықтар мен | |карточкамен | | |ұлттық идея. | |жұмыс | | |Педагогикалық мамандық пен |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |оның қоғамдағы маңызы |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | | |үлестірмелі |жұмыс | | | |карточка | | | |Педагогикалық құзыреттілік |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | | |бақылау |тапсырмалары-| | | |тапсырмалары |мен жұмыс | | |Педагогикалық іс-әрекеттің |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша, | |ерекшелік сипаттамасы. |сызба нұсқа |теру |ауызша | |Болашақ мұғалімнің |Дәріс тезисі, |Оқулықпен |Жазбаша, | |шығармашылық іс-әрекеті. |кесте, сызба |жұмыс |ауызша | |Мұғалімнің шығармашылық |нұсқа | | | |іс-әрекетінің жалпы | | | | |сипаттамасы. | | | | |Қарым-қатынас - мұғалімнің | |Үлестірме |Жазбаша, | |кәсіби-шығармашылық | |карточкамен |ауызша | |іс-әрекетінің құрамды бөлігі| |жұмыс | | |ретінде. | | | | |Болашақ ұстаздарды | |Кестені |Жазбаша, | |даярлаудағы үздіксіз | |толтыру |ауызша | |педагогикалық практиканың | | | | |маңыздылығы | | | | |Өзін-өзі білімін көтеру мен | |Сөздікпен |Жазбаша, | |өзін-өзі тәрбиелеу | |жұмыс |ауызша | |мұғалімнің шығармашылық | | | | |кәсіби дайындығының құралы | | | | |ретінде. | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | | |1 |6 |0,1% | |Берикханова | | | | |А.Е.Педагогикалық | | | | |мамандыққа кіріспе | | | | | |1 |6 |0,1% | |Қалиев С. Қазақ | | | | |халқының салт-дәстүрі | | | | | |3 |6 |0,1% | |Табылды Ә. Ұстаз тәлімі| | | | 8.1ӘДЕБИЕТТЕР 1.ҚР «Білім туралы» заңы. Астана. - 2007. 2. Гсршунский Б.С. Философия образования для XXI века. - М. 1998. 3.Педагогика: Қазақша және орысша түсіндірме терминологиялық сөздік //Ғыл.жетекш. жасаған және жалпы ред. Басқарған проф. Ш.К.Беркімбаева, проф А.Қ.Құсаинов. - Алматы; 2007. - 248 бет. 4. Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика: учебное пособие. -СПб., 2007. - 304 с. 5.Қожахметова К. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика.- Алматы.-1998.-317 с. 6.Аймауытов Ж. Педагогическое руководство (учебное пособие), Оренбург. 1924. «Психология» Алматы. 1995. 7.Қалиев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі.- Алматы. 1991. 8.Табылды Ә. Ұстаз тәлімі- Алматы: «Білім», 2006.- 248 бет. 9.Толеубекова Р. Адамгершілік тәрбиесі туралы. Алматы, 1994 10. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие. Алматы,2009-190с. 11.Таубаева Ш.Т. Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: методология, теория и технология проектирования в компетентностном формате /Білім элемінде. В мире образования. №1-3, 2006.с 19-28. 12.Синица И.Е. Педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік. Алматы. 1987.- 223 6. 13.Мижериков В.А. Ермоленко М.Н. Введение в педагогическую деятельность: Уч. пос. для студентов пед. уч. зав. - М. 2002. - 268 с. 14.Хмель Теория и технология реализации целостного педагогического процесса:Уч.пособие.- Алматы, 2002.- 90с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz