Файл қосу
Машықтану сабағы
М - 101 «Физика» мамандығы үшін «Қазіргі физиканың актуальді проблемалары» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы – «_11__» __09___ 2013 ж. ________ Мукушев Базарбек Агзашулы «Физика» кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № 1 хаттама, _11__ _09_ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______ Маусымбаев С.С. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросы кеңесі отырысында № ____ хаттама, __12___ __09__ 2013 ж. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № __ хаттама, ____ ____________2013 ж. ОӘК төрағасы ________ Искакова Г.К. 4 Алғаш рет енгізілді МАЗМҰНЫ 1. Қолданылу аумағы 4 2. Нормативтік сілтемелер 4 3. Жалпы мағлұматтар 4 4. Оқу пәнінің мазмұны 6 5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 10 6. Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі 12 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы 13 8. Әдебиеттер 14 1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ М - 101 «Физика» мамандығы үшін «Қазіргі физиканың актуальді проблемалары» пәні бойынша оқитын магитсранттар үшін оқу-әдістемелік кешенге кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Қазіргі физиканың актуальді проблемалары» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы төмендегі құжаттарға сүйене отырып жасалынып, осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру талаптарын тағайындайды: М - 101 «Физика» мамандығының мемлекеттік жалпы міндетті стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.330 – 2006 Қазақстан білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген. - СТУ 042-СГУ-5-2012 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар» - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Физика-математикалық білімнің қайнар даму кезеңдерімен, ғылыми білімнің деңгейі; жаратылыстанудың бүгінгі фундаменталды мәселелерінің ортаға жинақталуы; қазіргі заманғы дамыған ғылымның физикадағы орны мен өркениетті ғылымның рөлі; фундаменталды және қолданбалы радиофизикаға,оптотехникаға,фотонға,оптоинформатика; XX–XXI ғасырлар аралығында қалыптасқан ғылым түрлері және ғылыми теория; з)мәдени құрылысның бағалы қайнар көзі ретінде физиканың міндеттері. 1.3 Курстың мақсаты: «Қазіргі заманғы физиканың өзекті мәселелері» XX–XXI ғасырларда жүйелі білімнің физика облысында магистранттардың терең ғылыми жолдары, когнитивті деңгейлері және олардың мамандық деңгейлерімен шешіледі. 1.4 Курстың міндеттері: а)физика-математикалық білімнің қайнар даму кезеңдерімен, ғылыми білімнің деңгейімен таныстыру; б)XXI ғасырдағы физиканы магистранттарға кең және терең түсіндіру; в)жаратылыстанудың бүгінгі фундаменталды мәселелерінің ортаға жинақталуын көрсету; г)қазіргі заманғы дамыған ғылымның физикадағы орны мен өркениетті ғылымның рөлін ашу;д)фундаменталды және қолданбалы радиофизикаға,оптотехникаға,фотонға,оптоинформатикаға әдістемелік негізінде заманауи қызығушылықтарын арттыру; е) терминологиялық және лингватәртіптілік құзіреттілігін кеңейту; ж) XX–XXI ғасырлар аралығында қалыптасқан ғылым түрлерін және ғылыми теорияның жалпы заңдылықтарын суреттеу; з)мәдениқұрылысның бағалы қайнар көзі ретінде физиканың міндеттерін түсініктеу; и) псевдоғылыми теориясымен таныстыру. 3.4. Оқытудың нәтижелері: Курсты меңгеруде студенттерде міндетті түрде ғылым философиясынан,функционал электроникадан,кванттық радиофизикадан,теориялық,математикалық,статистикалық физикадан білім болу керек.Негізінде курсты меңгеруде студент физиканы зерттеудегі жетістікті бағыттағы жүйелік көрнекілігін көрсетеді,яғни бұл зерттеудегі эпистемологиялық аспектілер мен танымдарды көрсетеді.Курсты меңгеруде студенттер міндетті түрде семинарлық сабақтарды меңгеріп,магистрлердің дайындаған рефераттарын,сол сияқты сынақ жүргізуде қорытынды бақылау жүргізу керек. Курсты оқу барысында студент міндетті: - қазіргі физиканың жұмыстық лексиконы мен концептуалды негізін құрайтын терминдер мен түсініктің жүйелік желісін қалыптастыру; - жаратылыстанудың дамудағы әлемдік деңгейі мен физикадағы қазіргі жағдайды және XXI ғасырдың басында физиканың танымдық ерекшеліктерін,жүйелік ұстанымдарын,заңдылықтардың құрылысы мен күрделі жүйелік және кеңістікті-уақыттық құрылым эволюцисының механизмдерін,оның қиындықтарын,морфогенез бен материяның өзіндікдамуының орындалу шарттарын,физикалық процесстердің болжамдық(болжамдық емес) шарттарын,математикалық аппараттарын, оқыту мен оларды қолдануды білу ; - физикада:контекстуальность,жүйелікті,көпөлшемділікті,күрделілікті,көп мағыналылықты;әдістеме анализдерін қолданып,салыстыру мен түсінікті (с позиций телеономизма и множественности спектра структур-аттракторов) нано- ,био- күрделі тәртіпте,физикалық жүйелерді,физикалық белгілері мен қолданылған логикалық шекаралық бағалар жүргізіп,өзінің және өзгенің сезімталдық құрауын істей білу ; 1.6 Курс пререквизиттері: Жалпы физика Жоғары математика |курс |Сем. | |1 |2 | |Дәрістер | |Дәріс № 1. Ғылымның соңы жөніндегі стандартты болжау кейпіндегі |1 | |физика. | | | | | |Дәріс № 2. Физиканың табиғатпен диалогы: танымдылықтың негізгі |1 | |кезеңдері мен қазіргі заманғы әдістемелері. | | | | | |Дәріс № 3 ХХІ ғасырдағы физикадағы когнитивті принциптер. |1 | | | | |Дәріс № 4 .Эволюция процестерінің физикасы. |1 | | | | |Дәріс № 5. Эволюциянің ортақ жүрісі. Сингулярлық оқиғаның | | |космологиялық жорамалы. | | | | | |Дәріс № 6 Қазіргі физика және "сақтық" эволюцияның идеялары. | | | | | |Дәріс № 7. Физика және түп негіздік (субстанциялық) | | |тасмалдағыштардың аксиомалық теориясы. | | | | | |Дәріс № 8. Наномөлшерлік физика. | | | | | |Дәріс № 9. Ағза мен механизм будандарының (гибридтерінің) физикасы.| | | | | |Дәріс № 10. Біртұтас физикалық теорияның парадигмасы және оның | | |манындағы пікірталас. | | | | | |Дәріс № 11 Биофотоника - биофизиканың жаңа тармағы. | | | | | |Дәріс № 12 Физиктің қызметіндегі когнитивті және құндылық | | |аспекттердің үзіксіздігі. | | | | | |Дәріс № 13. Базалық когнитивті операциялар және зерттеушінің | | |құндылық бағдары. | | | | | |Дәріс № 14. Физиктің қызметіндегі когнитивті және құндылық | | |аспекттердің үзіксіздігі. | | | | | |Дәріс № 15. Қазіргі заман физикасында жаңа білімді құрастыру | | |мәселесі. | | |Машықтану сабақтары | |Машықтану сабағы 1. Физика мен техниканың қазіргі мәдениетке әсері |1 | |Машықтану сабағы 2. Физиканың мазмұны, мүмкіндігі және шекарасы |1 | |жөніндегі дискуссиялар. | | |Машықтану сабағы 3. Физикалық жүйедегі детерминистік хаос. |1 | |Машықтану сабағы 4. Табиғаттағы уақыттың бірбағыттылығы және уақыт |1 | |жебесі. | | |Машықтану сабағы 5. Әлемнің пайда болуының алғашқы кезеңі. |1 | |Машықтану сабағы 6. Техникалық ғылымдардың қазіргі уақыттағы |1 | |жетістіктері. | | |Машықтану сабағы 7. Ғаламдағы өмірдің пайда болуын физика ғылымы |1 | |тұрғысынан түсіндіру. | | |Машықтану сабағы 8. Нанотехнология және жаңа физикалық құбылыстар. |1 | |Машықтану сабағы 9.Физикалық кеңістік және уақыт концептері. |1 | |Машықтану сабағы 10. Ғылымдағы этикалық өлшемдердің болуы. |1 | |Машықтану сабағы 11. Жаңа білімнің мәдени және аксиологиялық |1 | |сипаттары. | | |Машықтану сабағы 12. М. Хаузер доктринасындағы мораль және сана. |1 | |Машықтану сабағы 13. Эпштейннің гипотезасы. |1 | | |1 | |Машықтану сабағы 14. Нысанды зерттеуге қажетті әдістер жиынтығы. | | |Машықтану сабағы 15. Қазіргі физика туралы білімдерді құрастыру |1 | |проблемалары. | | 5. МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Физика мен техниканың қазіргі мәдениетке әсері. 2. Физикалық және техникалық білім – адамзаттың кризиске қарсы стратегиясының дәстүрлі негіздері. 3. Ғылыми танымдық модельдегі өзқауым теориясының орны. 4. Классикалық ғылымнан кейінгі кездегі синергетика теориясының орны. 5. Жүйе ұғымының негізгі мазмұнынын ашу керек. 6. Эволюция ұғымын жан-жақты ашу керек. 7. Құрылым ұғымының мәні неде? 8. Симметрия ұғымын физикалық және философиялық тұрғыдан ашу керек. 9. Фрактальдық өлшемділік және оның қолданылуы. 10. Құрылымдық күрделілік және оның мағынасы. 11. Функционалдық күрделіліктің философиялық мағынасы. 12. Дисспипативті құрылымдар және олардың табиғаттағы орны. 13. Қазіргі физиканың әдіснамалық принциптері. 14. Физика ғылымының негізгі даму бағыттары. 15. Физика ғылымындағы пәнаралық байланыс. 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыптар |Көрнектілік |Өздік оқуға |Бақылау | | |құралдар, ОТҚ, |арналған |формасы | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |зертха-налық | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақтары |Машықтану | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәріс № 1. Ғылымның |Машықтану сабағы | |Физика мен |Реферат | |соңы жөніндегі |1. Физика мен | |техниканың | | |стандартты болжау |техниканың | |қазіргі | | |кейпіндегі физика. |қазіргі | |мәдениетке | | | |мәдениетке әсері | |әсері. | | |Дәріс № 2 Физиканың|Машықтану сабағы | |Физикалық және|Әңгімелес| |табиғатпен диалогы: |2. Физиканың | |техникалық |у | |танымдылықтың |мазмұны, | |білім – | | |негізгі кезеңдері |мүмкіндігі және | |адамзаттың | | |мен қазіргі заманғы |шекарасы | |кризиске қарсы| | |әдістемелері. |жөніндегі | |стратегиясының| | | |дискуссиялар. | |дәстүрлі | | | | | |негіздері. | | |Дәріс № 3 ХХІ | Машықтану сабағы| |Ғылыми |Реферат | |ғасырдағы физикадағы|3. Физикалық | |танымдық | | |когнитивті |жүйедегі | |модельдегі | | |принциптер. |детерминистік | |өзқауым | | | |хаос. | |теориясының | | | | | |орны. | | |Доріс № 4 Эволюция |Машықтану сабағы | |Классикалық |Реферат | |процестерінің |4. Табиғаттағы | |ғылымнан | | |физикасы. |уақыттың | |кейінгі | | | |бірбағыттылығы | |кездегі | | | |және уақыт | |синергетика | | | |жебесі. | |теориясының | | | | | |орны. | | |Дәріс № 5 | Машықтану сабағы| |Жүйе ұғымының |Әңгімелес| |Эволюциянің ортақ |5. Әлемнің пайда | |негізгі |у | |жүрісі. Сингулярлық |болуының алғашқы | |мазмұнынын ашу| | |оқиғаның |кезеңі. | |керек. | | |космологиялық | | | | | |жорамалы. | | | | | |Дәріс № 6. Қазіргі |Машықтану сабағы |Зертханалық |Эволюцияұғымын| | |физика және "сақтық"|6. Техникалық |қондырғы |жан-жақты ашу | | |эволюцияның |ғылымдардың | |керек. | | |идеялары. |қазіргі уақыттағы| | | | | |жетістіктері. | | | | |Дәріс № 7. Физика |Машықтану сабағы | |Құрылым |Әңгімелес| |және түп негіздік |7. Ғаламдағы | |ұғымының мәні |у | |(субстанциялық) |өмірдің пайда | |неде? | | |тасмалдағыштардың |болуын физика | | | | |аксиомалық теориясы.|ғылымы тұрғысынан| | | | | |түсіндіру. | | | | |Дәріс № 8. |Машықтану сабағы | |Симметрия |Реферат | |Наномөлшерлік |8. Нанотехнология| |ұғымын | | |физика. |және жаңа | |физикалық және| | |. |физикалық | |философиялық | | | |құбылыстар. | |тұрғыдан ашу | | | | | |керек. | | |Дәріс № 9. Ағза мен |Машықтану сабағы |Зертханалық |Фрактальдық |Әңгімелес| |механизм |9.Физикалық |қондырғы |өлшемділік |у | |будандарының |кеңістік және | |және оның | | |(гибридтерінің) |уақыт концептері.| |қолданылуы. | | |физикасы. | | | | | |Дәріс № 10 . |Машықтану сабағы |Зертханалық |Құрылымдық |Әңгімелес| |Біртұтас физикалық |10. Ғылымдағы |қондырғы. |күрделілік |у | |теорияның |этикалық |Зертханалық |және оның | | |парадигмасы және |өлшемдердің |қондырғы |мағынасы. | | |оның манындағы |болуы. | | | | |пікірталас. | | | | | |Дәріс № 11. | Машықтану сабағы| |Функционалдық |Реферат | |Биофотоника - |11. Жаңа білімнің| |күрделіліктің | | |биофизиканың жаңа |мәдени және | |философиялық | | |тармағы. |аксиологиялық | |мағынасы. | | | |сипаттары. | | | | |Дәріс № 12. Физиктің|Машықтану сабағы | |Дисспипативті | | |қызметіндегі |12. М. Хаузер | |құрылымдар | | |когнитивті және |доктринасындағы | |және олардың | | |құндылық |мораль және сана.| |табиғаттағы | | |аспекттердің | | |орны. | | |үзіксіздігі. | | | | | |Дәріс № 13 Базалық |Машықтану сабағы | |Қазіргі |Әңгімелес| |когнитивті |13. Эпштейннің | |физиканың |у | |операциялар және |гипотезасы. | |әдіснамалық | | |зерттеушінің | | |принциптері. | | |құндылық бағдары. | | | | | |Дәріс № 14. Физиктің| Машықтану сабағы|Зертханалық |Физика |Реферат | |қызметіндегі |14. Нысанды |қондырғы |ғылымының | | |когнитивті және |зерттеуге қажетті| |негізгі даму | | |құндылық |әдістер жиынтығы.| |бағыттары. | | |аспекттердің | | | | | |үзіксіздігі. | | | | | |Дәріс № 15. Қазіргі |Машықтану сабағы | |Физика |Әңгімелес| |заман физикасында |15. Қазіргі | |ғылымындағы |у | |жаңа білімді |физика туралы | |пәнаралық | | |құрастыру мәселесі. |білімдерді | |байланыс. | | | |құрастыру | | | | | |проблемалары | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМІЛІК ОҚУЛЫҚПЕН ҚАМТАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4- кесте |Оқулықтар, |саны |Студенттер |Қамтылу пайызы| |оқу-әдістемелік құралдар | |саны | | |аттары | | | | |1 |2 |3 |4 | |1 |2 |3 |4 | |Тарасов Л.В. Современная физика в средней |12 |3 |100 | |школе М.: Наука, Физматлит, , 2002. | | | | |Детлаф А.А., Яворский Б.М. Курс физики. М: |12 |3 |100 | |Высшая школа,2004. f | | | | |Суханов А.Д. Фундаментальный курс физики Т. 3.|12 |3 |100 | |Квантовая физика. М.: | | | | |Агар, 1999. | | | | |Льоции М. История физики. М.: Мир. 1970 |3 |3 |3 | 8 ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Агацци Э. Почему у науки есть и этические измерения? // Вопросы философии. 2009. № 10. С. 97–104. 2. Бао О. Анализ понятия «культура инженерии» // Вопросы философии. 2007. № 5. С. 58–63. 3. Грин Б. Элегантная Вселенная: Суперструны, скрытые размерности и поиски окончательной тнории. М.: КомКнига, 2007. 288 с. 4. Данилов Ю.А. Прекрасный мир науки: Сб. / сост. А.Г. Шадтина. Под ред. В.И. Санюка, Д.И. Трубецкова. М.: Прогресс-Традиция, 2008. 384 с. 5. Драгунов В.П., Неизвестный И.Г., Гридчин В.А. Основы наноэлектроники: Учеб. пособие. М.: Университетская книга; Логос; Физматкнига, 2006. 496 с. 6. За «железным занавесом»: Мифы и реалии советской науки / Под ред. М. Хайнеманна, Э.И. Колчинского. СПб.: Дмитрий Буланин, 2002. 528 с. 7. Иваницкий Г.Р. Круговорот: Общество и наука. М.: Наука, 2005. 259 с. 8. Игнатов А.Н., Фадеева Н.Е., Савиных В.Л. Классическая электроника и наноэлектроника: Учеб. пособие. М.: Флинта; Наука, 2009. 728 с. 9. Капица С.П., Курдюмов С.П., Малинецкий Г.Г. Синергетика и прогнозы будущего. М.: Наука, 1997. 285 с. 10. Николис Гр., Пригожин И. Познание сложного. Введение. М.: Едиториал УРСС, 2003. 344 с. 11. Пригожин И., Стенгерс И. Порядок из хаоса: Новый диалог человека с природой. - М.: Прогресс, 1986. 432 с. 12. Пригожин И. Конец определённости: Время, хаос и новые законы природы / Пер. Ю.А. Данилова. Ижевск: ИЦ "РиХД", 2000. 208 с. 13. Рюэль Д. Случайность и хаос. Ижевск: ИЦ "РиХД", 2000. 192 с. 14. Хакен Г. Тайны природы. Синергетика: наука о взаимодействии. М.: ИКИ, 2003. 320 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz