Файл қосу
Ғылыми психология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.95 | | | |/01-2012 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған пәннің|№ 1 басылым | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | |«Эксперименталды | | | |психология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ ПСИХОЛОГИЯ » ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева _____________ “ 28” 08 2012ж 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама № 1 «28» 09 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «05» 09 2012жыл Төрайымы ___________ Г. Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «13» 09 2012 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Б. Рскелдиев Мазмұн 1.Қолданыс аймағы 1. Нормативтік сілтемелер 2. Жалпы ережелер 3. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 4. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 5. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 6. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы «Эксперименталды психология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «050503» - «Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнында, оқу үрдісі барысында студенттердің білуге тиіс білімдерімен таныстырып, оны математикалық әдістер тұрғысынан зерттеп, есептеуге мүмкіндік алады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 5.04.019–2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы 17 маусым № 261 бұйрықпен бектілген және күшіне енгізілген. 2.Нормативтік нұсқама. Осы «Эксперименталды психология»» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барнлық талаптар мен ұсыныстарға сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.037-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бекітілген және күшіне енгізілген. 1. Пәннің қысқаша мазмұны. «Эксперименталды психология» - ол «Психология бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғарғы оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. «Эксперименталды психология» психология бөлімінде оқитын төртінші курс студенттеріне арналған. Пән студенттердің ғылыми мәліметтерді сандық талдаумен байланысты өңдеу әдістерін меңгере білуге бағытталған. «Эксперименталды психология» пәні бойынша келесі мазмұны, дәрістердің, сарамандық жұмыстардың студенттердің оқытушымен өздік жұмыстарының тақырыптарын қамтиды. Пән бойынша рейтинг және қорытынды бағасын есептеу жұмысы, глоссарий қамтылған. Оқу әдістемелік кешен мемлекеттік стандарт негізінде жасалған. эксперименталды зерттеудің методолгиясы мен әдіс- тәсілдерін меңгеру. Әр жас кезеңдегі эксперименталды зерттелетін адамдар өмірі. «Эксперименталды психология» эксперименталды психология ғылымындағы зерттеу әдісінің психологиялық табиғатын, эмпирикалық мәліметтерді алудың жалпы сипатымен студенттерді таныстыра отырып, психологиялық эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру, зерттеу қортындысын жасай алуға ғылыми жағынан кеңінен тоқталу қажет. эксперименттік, практикалық әдістемелерді жүргізуге арналған оқу әдістемелік нұсқауларды сипаттай отыра жазу қажет. Әсіресе, психологтар өздерінің мамандығына байланысты эксперименттік даму кезеңдерінде болатын өзгерістерді ғылыми тұрғыда қазіргі заман талабына сай дәлелдеп берулері тиіс. Тақырыптардың соңында практикалық тапсырмалар, есептер мен зерттеу бланкілері ұсынылады. Тақырыптарға байланысты әрбір студент өзінің мысал-есебі мен зерттеу бланкісін толтырып орындауы студенттердің ғылыми зерттеуге деген қызығушылығын оятады деген ойдамыз. 3.2. Пәннің мақсаты «Эксперименталды психология» курсын оқытудың мақсаты – психологиялық факторлар мен заңдылықтардың сандық сипаттарының негізгі әдістерін игере білуден тұрады. Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс; - Эксперименталды психология пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; - Жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі студент тұлғасы және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.). - Жоғары оқу орнындағы белсенді оқыту әдістері мен тәрбие жұмыстарының психологиялық негізі; - Эксперименталды қарым-қатынас психологиясы; - Жоғары мектеп оқытушыларының педагогикалық іс-әрекет психологиясының спецификасын; - Жоғары оқу орнының психологиялық қызметі, - Эксперименталды психология мотивациясының психологиялық қосындысы туралы теорияларға талдау. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: -Психологиялық зерттеу практикасында қолданылатын әдістердің жалпы құрылымындағы сандық әдістердің мәнін және қай әдісті таңдау логикасын түсіндіру; - Болмыс құбылыстарына деген ғылыми принциптермен студенттерді қаруландыру, зерттеу жүргізе алуға кәсіби дағдылар мен шеберліктерді қалыптастыру; - Психологиялық эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру, нәтижелерін өңдеу, зерттеу қорытындысын жасай алуға жоғарғы ғылыми білімдерді қалыптастыру; - Психолог-зерттеуші, зерттеуші-экспериментатор еңбегіне қатысты жалпы психологиялық принциптерді беру. 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - Эксперименталды психология пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; - Эксперименталды психология зерттеудің методолгиясы мен әдіс-тәсілдерін меңгеру тарихын; Эксперименталды психология ғылымындағы зерттеу әдісінің психологиялық табиғатын, эмпирикалық мәліметтерді алудың жалпы сипатымен студенттерді таныстыру негіздерін; - Эксперименталды психология эксперименттік даму кезеңдерінде болатын өзгерістерді ғылыми тұрғыда қазіргі заман талабына сай дәлелдеп берудің психологиялық негіздерін; 3.5. Курс пререквизиттері: Психология пәні бойынша практикум, жалпы психология, әлеуметтік психология, даму психологиясы, эксперименталды психология. 3.6.Курстың постреквизиті: Психология курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отыра, эксперименттік психология, жеке бас психологиясы, психология тарихы, жалпы психология, даму психологиясы және басқа да циклдағы пәндерді меңгерту. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 -Оқу жоспарынан шығарым: |кур|семестр |кредит |лекция |семинар| |с | | | | | | | | |Д |СПС | |Дәрістер |Практикалық (семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психологиялық беру |1.Ғылыми психология |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |лерді математикалық |ның пайда болу |нұсқауы |танысып, |ялық | |өңдеу кезінде қолда |себептері. | |сұрақтар | | |нылатын негізгі |2.Эксперименталды | |әзірлеу | | |түсінік |психологияның міндет | | | | |тер |тері, пәні, даму | | | | | |тарихы. | | | | | |3.Психологияны зерттеу| | | | | |дің негізгі | | | | | |методологиялық | | | | | |принциптері. | | | | | Психологиялық өлшем |1.Психологиялық өлшем |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |теориялары. |түрлері. |нұсқауы |танысып, |ялық | | |2.Тест және өлшеу | |сұрақтар | | | |теориялары. | |әзірлеу | | | |3.Психофизика. | | | | | |Сезімталдықты зерттеу | | | | | |әдістері. | | | | |Интерпретация және |1.Интерпретация және |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |зерттеу нәтижесін |зерттеу нәтижесін |нұсқауы |танысып, |ялық | |өңдеу. |өңдеу. | |сұрақтар | | | |2.Мәліметтердің жікте | |әзірлеу | | | |луі. Мәліметтерді | | | | | |жинаудағы негізгі | | | | | |өткізілу талаптары. | | | | | |3. Мәліметтерді алғаш | | | | | |және қайта өңдеу | | | | | |туралы жалпы ұғым. | | | | |Эксперименталды |1.Эксперименталды және|Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |зерттеуді жоспарлау |эксперименталды емес |нұсқауы |танысып, |ялық | |туралы жалпы түсінік. |жоспарлар. | |сұрақтар | | | |2.Тәуеліз өзгеріс үшін| |әзірлеу | | | |жоспарлар. | | | | | |3.Квазиэксперимент | | | | | |және корреляциялық | | | | | |зерттеулер. | | | | |Корреляциялық |1.Корреляциялық гипо |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |зерттеулерді |тезалар. |нұсқауы |танысып, |ялық | |жоспарлау. |2.Эксперименталды | |сұрақтар | | | |зерттеуге қарағанда | |әзірлеу | | | |корреляциялық әдіс | | | | | |ерекшелігі. | | | | | |3.Зерттеу нәтижесін | | | | | |өңдеу формалары. | | | | | |4.Адамды зерттеу | | | | | |барысында этика | | | | | |принципін қолдану. | | | | |Психологиядағы |1. Психологиядағы |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |зерттеудің |зерттеудің |нұсқауы |танысып, |ялық | |әдіс-тәсілдері туралы |әдіс-тәсілдері туралы | |сұрақтар | | |түсінік. |түсінік. | |әзірлеу | | | |2.Пирьов жіктемесі. | | | | | |3.Б.Г. Ананьев | | | | | |жіктемесі. | | | | | |4.М.С.Роговин, | | | | | |Г.В.Залевский | | | | | |жіктемесі. | | | | | |5.Б.Н.Дружинин | | | | | |жіктемесі. | | | | |Вербалды-коммуника |1.Әңгімелесу әдісі. |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |тивті әдістер |2.Пікіртерім әдісі. |нұсқауы |танысып, |ялық | | |3.Сұхбат алу әдісі. | |сұрақтар | | | |4.Сауалнама әдісі. | |әзірлеу | | |Тестілеу |1.Психологиялық |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |тестілеу туралы |нұсқауы |танысып, |ялық | | |түсінік | |сұрақтар | | | |2.Тест теориясының | |әзірлеу | | | |классикалық түрлері. | | | | | |3.Қазіргі кездегі | | | | | |тестер теориясы. | | | | |Модельдеу |1.Психологиядағы |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |математикалық модель |нұсқауы |танысып, |ялық | | |деу. | |сұрақтар | | | |2.Объектіні зерттеу | |әзірлеу | | | |қатынасы. | | | | | |3.Алғашқы өлшем | | | | | |нәтижелерін зерттеу. | | | | |Рангтік корреляция |1.Рангтік корреляция. |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |2.Корреляциялық |нұсқауы |танысып, |ялық | | |зерттеулерді | |сұрақтар | | | |жоспарлау. | |әзірлеу | | | |Корреляциялық | | | | | |гипотезалар | | | | |Рангтік корреляция |2.Эксперименталды |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |зерттеуге қарағанда |нұсқауы |танысып, |ялық | | |корреляциялық әдіс | |сұрақтар | | | |ерекшелігі. | |әзірлеу | | | |3.Зерттеу нәтижесін | | | | | |өңдеу формалары. | | | | |Психологиядағы |Психологиядағы |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |дисперсиялық анализ |дисперсиялық анализ |нұсқауы |танысып, |ялық | | | | |сұрақтар | | | | | |әзірлеу | | |Психологиядағы |Психологиядағы |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |факторлық анализ |факторлық анализ |нұсқауы |танысып, |ялық | | | | |сұрақтар | | | | | |әзірлеу | | |Жеке басты зерттеудің |1.Жеке басты |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |теориялық және |зерттеудің |нұсқауы |танысып, |ялық | |эксперименттік жолдары|методологиялық | |сұрақтар | | | |негіздері. | |әзірлеу | | | |2.Тәжірибелі мәлімет | | | | | |терді статистикалық | | | | | |талдау. | | | | | |3.Эксперименттің | | | | | |қорытындысын кестелік | | | | | |және графиктік түрде | | | | | |талдау. | | | | |Статистикалық болжам |1.Ғылыми зерттеулерде | | | | |дарды тексеру |эксперимент пен теория| | | | | |байланысы. | | | | | |2.Психологиялық | | | | | |эксперимент | | | | | |тегі этика проблемасы.| | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Дружинин В.Н.Эксперименталь|10 |11 |100 | | |ная психология: Учебник для| | | | | |вузов:-СПб: Питер, 2005 | | | | |2 |Зароченцев К.Д., Худяков |5 |11 |50 | | |А.И.. Питер 2004 жыл | | | | | |Эксперименталды психология:| | | | | |емтихан билеттеріне жауап | | | | |3 |Рамуль К.А. Введение в |5 |11 |50 | | |методы экспериментальной | | | | | |психологии. Тарту. 2006. | | | | |4 |Крылов А.А., Маничева С.А.|10 |11 |100 | | |Практикум по общей | | | | | |экпериментальной и | | | | | |прикладной психологии. | | | | | |Питер 2009. | | | | |5 |Эксперименталды психология |10 |11 |100 | | |Сатиева Ш.С. Семей 2007. | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 4.1.1 Дружинин В.Н.Экспериментальная психология: Учебник для вузов:-СПб: Питер, 2005 4.1.2 Зароченцев К.Д., Худяков А.И.. Питер 2004 жыл Эксперименталды психология: емтихан билеттеріне жауап 4.1.3 Рамуль К.А. Введение в методы экспериментальной психологии. Тарту. 2006. 4.1.4 Крылов А.А., Маничева С.А. Практикум по общей экпериментальной и прикладной психологии. Питер 2009. 5. Эксперименталды психология Сатиева Ш.С. Семей 2007. 4.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 4.2.1 .Фресс П., Пиаже Ж. Экспериментальная психология. Вып.1-2. М. 2008 4.2.2 Паповян С.С Математические методы социальной психологии. – М., Наука, 2007. 4.2.3 Жаңбырбаев Б. С. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері. Алматы. Мектеп 2008 ж. 4.2.4 Тюрин Ю. Н., Макарев А.А. Анализ данных на компьютере. М., Фин. И стат., 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz