Файл қосу
Әдістемелік әдістер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | | |сЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы | | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-34.297 | | | |/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған пәннің |№ 2 басылым | | |бағдарламасы «Географияны оқыту |11.09.2014 ж.. | | |әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Географияны оқыту әдістемесі» 5В011600 – «География»мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы _______________«___2__»___09__2014 г. Жилкишинова Д.С., химия география кафедрасының аға оқытушысы, 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Химия и география кафедрасының отырысында 4 Хаттама №1 02 «09»2014 ж. Кафедра меңгерушісі Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «___03__» ____09____2014 ж., №__1_ хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «___11__» _____09____2014 г., №__1_ хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 №2 басылым №1 басылым 18.09.2013ж. орынына ЕНГІЗІЛІП отыр МАЗМҰНЫ |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жилкишинова Динара Сайтанбековна химия және география кафедрасының аға оқытушы, Байланыс ақпараты – тел:, оқу ғимараты №3, кабинет № 402 Сабақ өткізу орны – дәрісхана №407, 401 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Студенттердің педагогикалық шеберлігін, қабiлеттiлiктер кәсіби дағдылардың қалыптастыру. Мұғалімнің сабақ берудегі шеберлігі, педагогикалық мәдениеттілігі, оң қарым-қатынасты ұйымдастыра алу мәселелерін қарастырады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттердің мектептің географиялық алаңында жаттығу жұмыстарын ұйымдастыра білуін дамыту, физика-географиялық ортаның және онда болып жататын құбылыстарды бақылаулары үшiн географиялық құралдарды қолдануын жетiлдiру. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: негізгі әдістемелік мәселелерді шешуде теориялық деңгейді жоғарлату; географиялық пәндер жүйесінің қазіргі жағдайына байланысты курсты жүргізу; оқыту мен тәрбиені кеңейту; мектеп экспериментін жүргізу әдістемесі мен технологиясын студенттерге таныстыру; студенттердің қабілеттілігін арттыру: 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Бiлуі тиіс: географиялық ғылымның және географиялық білім берудің негігі мәселелерін, мектептің оқу жоспарларының құрылымы мен құрылысы, бағдарламалары мен оқулықтарын, мемлекеттiк бiлiм беретiн стандарт орнатылатын географиялар бойынша мектеп оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтарды, мазмұнның минимумына талап және оқушылардың дайындық деңгейiне, географиялық ғылымның негiзгi мәселелерi және географиялық бiлiм, мазмұн және құрылымды; географияның мектеп курсiнiң ғылыми негiздерi. Істей білуі тиіс: мемлекеттiк бiлiм беретiн орнатылатын стандарт бойынша мазмұнның минимумына және оқушылардың дайындық деңгейiне талаптармен сәйкес сабақты жоспарлау. Оқулықтардың бірнешеуі бойынша таңдау және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалану. Дағдыларының болуы тиіс: бағалау аналитикасы, оқушылардың дайындық деңгейлеріне сәйкес, олардың және қоғам талаптарына сәйкес алатын білім бағдарламасының реализациясы және таңдалуы. Компетенциялар: әртүрлі біліми мекемелерде бастапқы және элективті курстардың бағдарламаларын қалыптастыра білуі. 1.6 Курстың пререквизиттері: Мектеп педагогикасы, жасөспірімдер психологиясы, географиядан сыныптан тыс жұмыстар, географиядан көрнекіліктер дайындау, педагогикалық зерттеулер әдістемесі, картография топография негіздерімен, геология, геоморфология. 1.7 Курстың постреквизиттері: Мемлекеттік педагогикалық іс-тәжірибе 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Часы | | | | | | | | | | | | |Әдебиет | | | | | | | | | | |Д |ПР |Спз |СР0 | | |1 |2 |3 |4 |5 |7 |8 | |1. |I модуль: Жалпы |1 | | | |7.1.1-7.1.10 | | |географияны оқыту | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | |Кіріспе. Географияны | | | | | | | |оқыту әдістемесінің | | | | | | | |құралы, басқа | | | | | | | |ғылымдармен байланысы. | | | | | | | |Географияны оқыту | | | | | | | |әдістемесінің тарихы. | | | | | | |2. |Географияны мектепте |1 | |1 |10 |7.1.1-7.1.10 | | |оқытудың мақсаты мен | | | | | | | |міндеттері. Жалпы | | | | | | | |географиялық білімнің | | | | | | | |мазмұны мен құрылымы | | | | | | |3. |Географияны оқытудың |1 | |1 | |7.1.1-7.1.10 | | |психологиялық | | | | | | | |негіздері, география | | | | | | | |сабақтарында | | | | | | | |оқушылардың оқу | | | | | | | |қызметін ұйымдастыру | | | | | | |4. |Оқыту әдістемесінің |1 | |1 |10 |7.1.1-7.1.10 | | |теориясы. Географияны | | | | | | | |оқыту әдістемесінің | | | | | | | |классификациясы. | | | | | | | |Әдістемелік әдістер | | | | | | |5. |Оқытудың әңгімелесу |1 | |1 | |7.1.1-7.1.10 | | |әдісі: әңгімелесу, | | | | | | | |айту, дәріс, түсіндіру | | | | | | |6. |Географияны оқытудың |1 | |1 |12 |7.1.1-7.1.10 | | |көрнекілік және | | | | | | | |іс-тәжірибелік әдістері| | | | | | |7. |Оқушылардың танымдық |1 | |1 | |7.1.1-7.1.10 | | |қызметін дамыту | | | | | | | |негізінде әдістерді | | | | | | | |классификациялау | | | | | | |8. |Түсініктердің дамыту |1 | |1 | |7.1.1-7.1.10 | | |теориясы.Мектеп | | | | | | | |географиясындағы | | | | | | | |негізгі түсініктер және| | | | | | | |олардың дамуы | | | | | | |9.- |II модуль: Географияны |2 | |1 |12 |7.1.1-7.1.10 | |10. |оқытудағы педагогикалық| | | | | | | |технологиялар | | | | | | | |Модульдіктехнология. | | | | | | | |Мәселелі (Проблемалық) | | | | | | | |оқытудың технологиясы. | | | | | | |11-12 |Тірек логикалық |2 | |1 |10 |7.1.1-7.1.10 | | |конспект, тірек | | | | | | | |логикалық дыбыстық | | | | | | | |технологияны қолдану | | | | | | |13-14 |Ойын және жоба |2 | |1 |12 |7.1.1-7.1.10 | | |қызметінің технологиясы| | | | | | |15-22 |III модуль: Географияны|8 | |1 | |7.1.1-7.1.10 | | |оқытуды ұйымдастырудың | | | | | | | |түрлері. | | | | | | | |Сабақ-оқу қызметін | | | | | | | |ұйымдастырудың негізгі | | | | | | | |түрі. Сабаққа дайындалу| | | | | | | |және өткізу Сабаққа | | | | | | | |қазіргі заманғы | | | | | | | |талаптар | | | | | | |23-24 |Географиядан оқу |2 | |1 |12 |7.1.1-7.1.10 | | |экскурсиялары. Дайындық| | | | | | | |пен өткізу | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |Оқушылардың біліктілігі| | | | | | | |мен білімін дамытудағы | | | | | | | |экскурсияның маңызы. | | | | | | |25-26 |Үй тапсырмасы. |2 | |1 | | | | |Оқушылардың білімін | | | | | | | |тексеру әдістері мен | | | | | | | |түрлері,оқушылардың | | | | | | | |компетенттілігін | | | | | | | |тексеру әдістері | | | | | | |27-28 |IV модуль: Географияны |2 | |1 |12 | | | |оқытудың материалдық | | | | | | | |базасы | | | | | | | |География кабинеті: | | | | | | | |кабинетті безендіру мен| | | | | | | |жабдықтаудың қазырғы | | | | | | | |заманғы талаптары, | | | | | | | |кабинеттегі жұмыс | | | | | | |29-30 |Географиялық алаң: |2 | |1 | | | | |құрал- жабдық, алаңда | | | | | | | |іс-тәжірибелік | | | | | | | |жұмыстыұйымдастыру | | | | | | | |Барлығы: |30 |- |15 |90 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Географияны оқыту технологиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық лабораториялық сабақ және 50 минуттық сабақ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша 600балл көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің 400 балл қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 1000 балды құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Географияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша балдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескертпе | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Аудиториялық сабақтарға |30 |Оқытушы студенттің | | |қатысу дайындық | |сабаққа қатыспауын | | | | |ғана белгілейді | Практикалық, лабораториялық жұмысты орындау (есеп, қорғау) |2 |Мұғалім жұмысын жоспарлау: |18 |Практикалық сабақта | | |Перспективті, тақырыптық, | | | | |сабақ жоспары. Мектептегі | | | | |географиялық білімнің | | | | |нормативті құжаттары | | | |3 |Бастапқы физикалық география |18 |Практикалық сабақта | | |курсын зерттеу әдістемесі: | | | | |мекеп бағдарламасын, қазіргі | | | | |кездегі оқулықтарды, | | | | |әдістемелік әдебиеттерді | | | | |талдау. | | | | |Мектеп географиясы курсының | | | | |мазмұнын және құрылымын | | | | |анықтау | | | |4 |Бастапқы физикалық география |18 |Практикалық сабақта | | |курсы бойынша бағдарламалық | | | | |практикалар:практикалық жұмыс | | | | |түрлері және практикалық | | | | |жұмысты өткізу | | | |5 |Курсты зерттеу әдістемесі: |18 |Практикалық сабақта | | |«Материктер мен мұхиттар | | | | |географиясы»:мектеп | | | | |бағдарламасын, оқулық пен | | | | |әдістемелік әдебиеттерді | | | | |талдау. Осы курстың мазмұнын | | | | |және құрылымын анықтау | | | |6 |Материктер мен мұхиттар |18 |Практикалық сабақта | | |географиясы бойынша | | | | |бағдарламалық практикалық | | | | |сабақтар | | | |7 |Жалпылама материалдармен |18 |Практикалық сабақта | | |танысудың әдістемелік | | | | |нұсқаулықтары: типтік | | | | |кестелерді құрау типтік | | | | |жоспарлармен жұмыс жолдарын | | | | |зерттеу | | | Студенттің өздік жұмысы СӨЖ |2 |Географияны оқытудығы |40 |Кестеге сәйкес | | |модульдік технология ( жеке | | | | |тапсырмалар бойынша конспект | | | | |жасау). | | | |4 |Тірек-логикалық конспектілер: |40 |Кестеге сәйкес | | |«Физикалық және экономикалық» | | | | |курсының оқу тақырыбы бойынша | | | | |жеке тапсырма конспекті | | | | |дайындау және тірек сигналдары| | | | |бойынша жүйе құрастыру | | | |6 |Мәселелі оқыту технологиясы: |40 |Кестеге сәйкес | | |физикалық экономикалық | | | | |география сабақтарында | | | | |мәселелі жағдайларды тудыру | | | 2 кесте жалғасы |1-7 апта аралығында|30+270 | | | |оқу қорытындысы | | | | |бойынша балдар | | | | |жиына | | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарға қатысу|30 |Оқытушы студенттің | | |және дайындық | |сабаққа қатыспауын ғана| | | | |белгілейді | Практикалық, лабораториялық жұмысты орындау (есеп, қорғау) |8-9 |«Қазақстанның физикалық |26 |Практикалық сабақта | | |географиясы» курсын зерттеу | | | | |әдістемесі: курс бойынша оқу | | | | |кешені, бағдарламаны, | | | | |оқулықтарды, әдістемелік | | | | |әдебиеттерді, дидактикалық | | | | |материалдарды | | | |10 |Мектептегі экономикалық |13 |Практикалық сабақта | | |географияны зерттеу әдістемесі| | | |11 |Қазақстанның экономикалық және|13 |Практикалық сабақта | | |әлеуметтік географиясын | | | | |зерттеу әдістемесі | | | |12-13 |Әлемнің экономикалық және |26 |Практикалық сабақта | | |әлеуметтік географиясын | | | | |зерттеу әдістемесі | | | |14 |География бойынша мектептегі |13 |Практикалық сабақта | | |профильді курстар және қазіргі| | | | |заман географиясын зерттеу | | | | |әдістемесі | | | |15 |Географияны оқытудғы жаңа |13 |Практикалық сабақта | | |технолгиялар (семинар) | | | Студенттің өздік жұмысы СӨЖ |8 |Ойын технологиялары: |30 |Кестеге сәйкес | | |(физикалық және экономикалық) | | | | |география сабақтарының біріне | | | | |рөлдік ойын сценариін жасау | | | |10 |Дәрістік семинар оқу жүйесінің|30 |Кестеге сәйкес | | |маңызды ерекшеліктерін | | | | |анықтаңдар. Осы жүйе жақсы | | | | |дамыған мектептегі география | | | | |курсынаың бір тақырыбына | | | | |зерттеу жоспарын дайындау | | | | |қажет | | | |12 |«Физикалық экономикалық |30 |Кестеге сәйкес | | |география бойынша практикалық | | | | |жұмыс өткізу әдістемесі | | | |14 |География сабақтарында |30 |Кестеге сәйкес | | |оқушыларды экологиялық және | | | | |эстетикалық тәрбиелеу | | | | |30+270 | | |8-15 апта аралығында оқу қорытындысы | | | |бойынша балдар жиына | | | | |400 | | |Емтихандағы балл жиынтығы | | | | |1000 | | |Акдемиялық аралықтағы балл жиынтығы | | | Атаулы пәннің пререквезиті болып, студент пән бойынша емтиханға, семестрдегі рейтингтік балл қоры 300-600 –ге жетсе ғана, сондай-ақ пән бойынша студентте академиялық қарызы болмаса ғана қатыса алады. Пән бойынша емтихандық баға модулдер бойынша үлгерім көрсеткіштерінің мақсималды соммасы ретінде анықталады, тезаурустік бақылау мен қорытынды аттестацияға (60%), емтиханға (40%), ол біріге отырып 100% құрайды. Білу, істей алу және студенттердің дағдылары 3-ші кестеде көрсетілгендей келесі жүйе бойынша бағаланады. Кесте 3 Білімді тексерудің көпбалды әріптік жүйесі |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 | | | | |75-79 | | |В- |2,67 | | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,00 |50-54 | | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7 ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТ 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ 7.1.1 Джаналиева К.М., Будникова Т.И., Вилясов Е.Н. и др. Физическая география Казахстана 7.1.2 Устименко П.Д., Рутковский О.О. Мой Казахстан. - Алма-Ата: Мектеп, 1970.-152 с. 7.1.3 Чупахин В.М. Физическая география Казахстана. Алма-Ата: Мектеп, 1968 г. 7.1.4 Казахстан и страны мира: книга-альбом сост. Ермекбаева Н.Б. -А.: Өнер, 2006.-254 с. 7.1.5 Николаев Н.А. Казахстан. - М.: МГУ, 1979. -148 с. 7.1.6 Казахстан. Под. ред. Герасимова И.П. -М.: Наука, 1969. -182 с. 7.1.7 Атлас Казахской ССР 7.1.8 Бейсенова А.С. Физико-географические исследования Казахстана. (1917- 1941). -Алма-Ата: Казахстан, 1982. - 176с. 7.1.9 Рутковский О.О. Занимательная география Казахстана. -Алма-Ата: Мектеп, 1973.-128 с. Тулеугалиева С.С. Краткий курс лекций по почвоведению: Учебное пособие - Семипалатинск: «Интеллект», 2008. - 230 с. 1 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТ 7.2.1. Кабанова-Меллер Е.Н. Учебная деятельность и развивающее обучение. М., Знание. 1981. 7.2.2. Герасимова Т.П. Основы обучения начальному курсу физической географии. М., Просвещение. 1978. 7.2.3. Герасимова Т.П., Ковалевская, Панчешникова Л.М. Формирование мировоззрения учащихся средней школы в процессе обучения географии. М., просвещение, 1982. 7.2.4. Теоретические основы общего среднего образования. (Под ред. Краевского И Лернера). 7.2.5. Обучение географии по усовершенствованной программе. (Под ред. Матрусова И.С.) М., Просвещение. 1984. 7.2.6. Коринская В.А. Самостоятельные работы учащихся по географии материков. М., Просвещение. 1983. 7.2.7. Развитие познавательной деятельности учащихся при изучении физгеографии. (Под ред. Бариновой И.И., Герасимовой Т.П.). М., Просвещение. 1983. 7.2.8. Рыжаков М.В. К проблеме изучения географии союзной республики. География в школе. №3, 1987. 7.2.9.Концепции географического образования в школе.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz