Файл қосу
5В010300 Педагогика және психология мамандығы үшін Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы
5В010300 – Педагогика және психология мамандығының студенттеріне арналған
«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы»
пәнінің
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей - 2013
Кіріспе
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика
кафедрасының д.м.а., педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З.
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде талқыланды және бекітілді.
Хаттама № 1 «18»09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К.
Мазмұны
1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Әдебиеттер
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен
экспертизасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға
арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 – Педагогика және психология
мамандығының студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен
экспертизасы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән
бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар
негізінде жүзеге асырады:
1.ҚР «Білім туралы» Заң. – Астана,2011.
1. ҚР МЖМБС - 2009 ;
2.ДП 042-1.01.-2013 Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
Қазіргі кезде бүкіл дүние жүзілік білім әлеміне қол жеткізу
мақсатында Қазақcтанда білімнің жаңа жүйесі құрылуда. Бұл үрдіс оқу-
тәрбие үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде. Елімізде болып жатқан түрлі
бағыттағы өзгерістер білім беру саласына жаңаша міндеттер қойып отыр:
мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін жаңаша тұрғыда ұйымдастыруды, оқу-тәрбие
үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы оқушы құзіреттілігін арттыруды, мұғалім
мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді.
Бұл талаптарға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мамандарын даярлауда
«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы»
пәнінің маңызы зор.
Жалпы білім беретін мекемелердің іс-әрекетінің нәтижелігі, ең алдымен,
мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық қасиеттері, педагогикалық білігі,
адамгершілік және ақыл-ой парасаты, педагогикалық мәселелерді шешуде
шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы мен рухани
байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады.
3.2 Курстың мақсаты: студенттерді қазіргі заман мұғалімі, мұғалімнің
педагогикалық іс-әрекеті мазмұны және ерекшеліктерімен, мұғалімнің
педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау мен экспертиза жүргізу
әдістемелерімен таныстыру, тиісті біліммен қаруландыру.
3.3 Курстың міндеттері:
- курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық біліммен
қаруландыру;
- студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау
әдістемелерімен таныстыру;
- студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза
жүргізу әдістемелерімен таныстыру.
3.4 Курс нәтижесі:
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
- курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық білімді білуі
керек;
- студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау
әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек;
- студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза жүргізу
әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек.
3.5 Курстың пререквизиттері:
«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен
экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
- Педагогика;
- Психология;
- Мамандыққа кіріспе;
- Философия;
- Әлеуметтану.
3.6 Курстың постреквизиті: пән бойынша меңгерілген білім мамандық
бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
Кесте 1
|Курс |Семестр |
|1 |2 |
|Дәріс сабақтар | |
| Модуль 1. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті және жеке | |
|тұлғасы | |
|«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен|1 |
|экспертизасы» пәні, мақсаты мен міндеттері | |
|Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекеті және жеке тұлғасы |2 |
|Диагностика және экспертиза ұғымдары және олардың мазмұны|1 |
|Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің | |
|диагностикасы | |
|Мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетінің |2 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын |2 |
|диагностикалау | |
|Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен | |
|экспертизасы | |
|Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы |2 |
|Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып |1 |
|жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы | |
|Барлығы |15 сағат |
|Тәжірибелік сабақтары | |
|Модуль 1. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті және жеке тұлғасы|2 |
| | |
|Қазіргі заман мұғалімі | |
|Педагогикалық іс-әрекетке кәсіби даярлық |2 |
|Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің | |
|диагностикасы | |
|Мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетінің |2 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын |3 |
|диагностикалау | |
|Мұғалімнің педагогикалық босаңсуға түскен балалармен |2 |
|жұмысы және диагностикасы | |
|Өзін-өзі тәрбиелеу мұғалімнің кәсіби даярлығының құралы |3 |
|ретінде | |
|Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |3 |
|диагностикасы мен экспертизасы | |
|Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен | |
|экспертизасы | |
|Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы |4 |
|Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті және диагностикасы |4 |
|Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып |3 |
|жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы | |
|Барлығы: |30 сағат |
5СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
Студенттердің оқытушы жетекшілігімен орындайтын өздік жұмыстарының
тапсырмалары:
1. Мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетінің диагностикасы.
2. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясының диагностикасы.
3. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы.
4. Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып жетекшісінің жұмысы
және оның диагностикасы.
Студенттердің орындайтын өздік жұмыстарының тапсырмалары:
1. Пән бойынша библиография құру.
2. Диагностика және экспертиза ұғымдары.
3. «ХХІ- ғасыр мұғалімі» - эссе орындау.
4. Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениетінің диагностикасы.
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
Кесте 3
|Дәріс сабағының |Тәжірбиелік сабақтар |Көрнекі |Өздігінен |Бақы |
|тақырыптары |тақырыптары |құралдар, |дайындалу |лау түрі|
| | |плакаттар, |ға сұрақтар | |
| | |лаборатория-лы| | |
| | |қ стендтер | | |
|1 |2 |4 |5 |6 |
|«Мұғалімнің | |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық | | |дарында |ауызша |
|іс-әрекетінің | | |берілген | |
|диагностикасы мен | | | | |
|экспертизасы» пәні, | | | | |
|мақсаты мен | | | | |
|міндеттері | | | | |
| |Қазіргі заман мұғалімі |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
| | | |дарында |ауызша |
| | | |берілген | |
|Мұғалімнің кәсіби |Педагогикалық іс-әрекетке |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|іс-әрекеті және жеке |кәсіби даярлық | |дарында |ауызша |
|тұлғасы | | |берілген | |
|Диагностика және | |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|экспертиза ұғымдары | | |дарында |ауызша |
|және олардың мазмұны | | |берілген | |
|Мұғалімнің кәсіби |Мұғалімнің кәсіби және |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|және жеке бас |жеке бас қасиеттерінің |талица |дарында |ауызша |
|қасиеттерінің |диагностикасы | |берілген | |
|диагностикасы | | | | |
|Мұғалімнің оқыту және|Мұғалімнің оқыту және |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша |
|тәрбиелеу |тәрбиелеу іс-әрекетінің | |дарында | |
|іс-әрекетінің |диагностикасы мен | |берілген | |
|диагностикасы мен |экспертизасы | | | |
|экспертизасы | | | | |
|Мұғалімнің |Мұғалімнің педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық |іс-әрекетінің мотивациясын|кесте |дарында |ауызша |
|іс-әрекетінің |диагностикалау | |берілген | |
|мотивациясын | | | | |
|диагностикалау | | | | |
| |Өзін-өзі тәрбиелеу |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
| |мұғалімнің кәсіби | |дарында |ауызша |
| |даярлығының құралы ретінде| |берілген | |
|Мұғалімнің отбасымен |Мұғалімнің отбасымен |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|жұмысының |жұмысының диагностикасы | |дарында |ауызша |
|диагностикасы мен |мен экспертизасы | |берілген | |
|экспертизасы | | | | |
|Мұғалімнің |Мұғалімнің педагогикалық |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық |шеберлігінің | |дарында |ауызша |
|шеберлігінің |диагностикасы | |берілген | |
|диагностикасы | | | | |
| |Мұғалімнің қарым-қатынас |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
| |мәдениеті және |әдістемелер |дарында |ауызша |
| |диагностикасы | |берілген | |
|Біртұтас |Бір тұтас педагогикалық |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық |процестегі мұғалім-сынып | |дарында |ауызша |
|процестегі |жетекшісінің жұмысы және | |берілген | |
|мұғалім-сынып |оның диагностикасы | | | |
|жетекшісінің жұмысы | | | | |
|және оның | | | | |
|диагностикасы | | | | |
7 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.- 443б.
2. Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и др.-
Алматы,2003.-366с.
3. Нұрғалиева Г.Қ. Салыстырмалы педагогика-Сравнительная педагогика
:оқулық.-Алматы,1999.-173б.
4. Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен
технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б.
5. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е изд.,
доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с.
6. Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и методах преподавания:
Мемуарные записи. - Омск., 2002, 248 с.
7. Магауова А.С. Этнопедагогика в системе профессиональной подготовки
учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с.
8. Педагогика + ТРИЗ :сборник ст. Для учителей /под ред. А.А. Гина.-
Москва,2000.
9. Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б
10. Подласый И.П. Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс обучения :учеб.для
вузов.-Москва,2004.-574с.
11. Подласый И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс воспитания :учеб.для вузов.-
Москва,2004.-574с.
12. Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие .-2-
е изд.-Москва, 2005.-255с.
13. КсензоваГ.Ю.Психолого-педагогические основы воспитательной деятельности
классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с.
14. Лизинский В.М. Практическое воспитание в школе. Ч.1.-Москва, 2002.-
160с.
15. Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И. Пидкасистого.-Москва,
2004.-604с.
16. Сластенин В.А. Педагогика :учеб.для вузов /В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев,
Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с.
17. Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом обучении
.-Санкт-Петербург,2005.-96с.
18. Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста в системе муниципального
образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с.
19. ГилленбрандК.Коррекционная педагогика:обучение трудных школьников.-
Москва,2005.-237с.
20. Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности:
учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с.
21. Хуторской А.В. Методика личностно- ориентированного обучения :как
обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с.
22. Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990.
23. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996.
24. Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993.
25. Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика
учебник для вузов.-Москва,2002.
26. Подласый И.П. Продуктивная педагогика: Книга для учителя.-Москва, 2003.-
496с
27. Обсуждаем проблемы воспитания: методические разработки педагогических
советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с.
28. Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя. -
Москва, 1981. – 128 с.
29. Борытко Н.М. Диагностическая деятельность педагога: учеб.пособие. -
Москва, 2008. – 285 с.
30. Пурин В.Д.Профилактика и коррекция педагогической
запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. -189 с.
31. Якушева С.Д. Основы педагогического мастерства. - Москва. 2008.
32. Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства.-
Ростов, 2003.
33. Митин Л.М. Профессиональная деятельность и здаровье педагога.-
Москва,2005.
34. Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования. - Москва,
2012. - 304 с.
35. Черепанов В.С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.-
Москва, 1989.
36. Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.- Москва, 2008.
37. Петрова Е.А.Визуальная диагностика личности в практической
деятельности психолога.- Москва, 2007.
38. Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. -160 с.
39. Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. –
389 с.
40. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010. –
255 с.
41. Никитина Н.Н. Введение в педагогическую деятельность: Теория и
практика. - 4-е изд., стер. - Москва, 2008. - 224 с.
42. Кудиярова А. Азбука психоанализа. - Алматы: Дарын, 2005. -161 с.
Қосымша әдебиеттер:
1. Петровский А.В. Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы.-
Алматы,1987.
2. Общая психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев., В.В.Столина.-
Москва,1987.
3. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования
/Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с.
4. Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с.
5. Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении.-
Ростов-н/Д,2004.-379с.
6. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г.
7. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь – справочник по психологической
диагностике.-Киев.,1989г
8. Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе /Авторы-
сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002.
9. Шпаргалка по введению в педагогическую деятельность: ответы на
экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. –
Москва, 2000. – 64 с.
10. Склонности и способности. Сборник статей /отв.ред. В.Н.Мясищев. –
Москва, 1962. – 125 с.
11. Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно-
методическое пособие для студентов педвузов.-Москва, 2007. – 204 с.
12. Батаршев А.В. Психодиагностика пограничных расстройств личности и
поведения.-
13. Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000.
14. Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003.
15. Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999.
16. Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин (жизнь и педагогическая деятельность)
/А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с.
Басылымдар:
1. Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы //Қазақстан мектебі, 2013 №1,
2013, 24-25б.
2. Нақылбаева Ж. Мұғалім шеберлігін шыңдау басты талап //Қазақстан
мектебі,2013, №4, 11-12б.
3. Арсылова Р., Стамбекова Ә. Жаңа тұрпатты бастауыш сынып мұғалімі //
Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б.
4. Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны
болдырмау жолдары // Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4.
5. Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей // Психологияны мектепте
және ЖОО-да оқыту, 2007, №1.
6. Догоева О. Из истории педагогической диагностики //Педагогическая
диагностика, 2009, №5, 3-4с.
7. Михайлычев Е. Проблемы качества инструментария в современной Российской
педагогической диагностика //Педагогическая диагностика, 2008, №5, 7-8с.
8. Бергестовицкая С. Педагогическая диагностика //Педагогическая
диагностика, 2009, №6, 92-93с.
9. Тубельский А. Какие способы экспертизы известны в культуре //
Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с.
10. Битянова М. Диагностика в работе педгога-психолога //Педагогическая
диагностика, 2008, №3, 10-11с.
11. Кучер С. «Идеальный» эксперт в образовании //Педагогическая
диагностика, 2008, №3, 24-25с.
12. Ефремев К. Педагогические аспекты экспертизы образовательных программ
// Педагогическая диагностика, 2008, №1.
13. ВолковаО.Диагностика-аналитическое деятельность завуча //
Педагогическая диагностика, 2008, №1.
14. Кумнир А.М. Экспертиза средств и методов обучения в России пока
отдыхает //Педагогическая диагностика, 2007, №6.
15. Кургажный С.М. Экспертиза годового плана работы школы //
Педагогическая диагностика, 2007, №6.
16. Матян Н.В., Феценко Е.М. Диагностика профессиональной компетентности
педагога-психолога //Педагогическая диагностика, 2007, №6.
17. Ибалиева С. Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас//
Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б.
18. Янковская Н.А., Амилев Н.А. Социально-психологический климат коллектива
// Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с.
19. Батаршев А.Е. Психолого-педагогическая концепция самореализации
педагога профессиональной школы //Педагогика, 2011, №9, 62-63б.
20. Бульфсон Б.Л. Статистика как источник сравнительно-педагогических
исследовании // Педагогика, 2011, №10.
21. Ганчаров М.А. Профессиональное становление учителе в Россий в 1860-
1910г.г. // Педагогика, 2012, №1, 106-107б.
22. Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции //Педагогика, 2012,
№4, 43-45с.
23. Дружилов С.А. //Профессионализм педагога психологический ракурс //
Педагогика, 2012, №6, 7-8с.
24. Ильневич Б.В., Усманова Л.Т. Этико-педагогические наследие. Кант в
Современной педагогике // Педагогика, 2012, №9, 49-50с.
25. Горикова В.О. Культура диалога как ценность образования современного
педагогака // Педагогика, 2012, №9, 75-76с.
26. Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в.// Педагогика,
2013, №1, 3-4с.
27. Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных педагогов в
развитии образования в странах СНГ// Педагогика, 2013, №1, 110-111с.
28. Егоров О.Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н.
Грановского // Педагогика, 2013, №3.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz