Файл қосу

Мұғалімнің кәсіби







 5В010300  – Педагогика және психология мамандығының  студенттеріне арналған


   «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы»
                                   пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                                        Семей - 2013

                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З.


2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама № 1 «18»09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К.




















                                   Мазмұны


1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Әдебиеттер


































      1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ
        «Мұғалімнің   педагогикалық    іс-әрекетінің    диагностикасы    мен
экспертизасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына  кіретін  оқытушыға
арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300  –  Педагогика  және  психология
мамандығының  студенттеріне арналған.
      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
       Осы  «Мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетінің   диагностикасы   мен
экспертизасы»  пәнінің оқытушыға арналған жұмыс  бағдарламасы  берілген  пән
бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі  нормативтік  құжаттар
негізінде жүзеге асырады:
  1.ҚР «Білім туралы» Заң. – Астана,2011.
  1. ҚР МЖМБС - 2009 ;
  2.ДП  042-1.01.-2013  Пәннің  оқу-әдістемелік   кешенінің   мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.
      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
       Қазіргі  кезде  бүкіл  дүние  жүзілік  білім  әлеміне   қол   жеткізу
мақсатында   Қазақcтанда білімнің жаңа  жүйесі  құрылуда.  Бұл  үрдіс   оқу-
тәрбие  үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде.  Елімізде  болып  жатқан  түрлі
бағыттағы өзгерістер  білім  беру  саласына  жаңаша  міндеттер  қойып  отыр:
мұғалімнің  оқу-тәрбие  үрдісін  жаңаша  тұрғыда  ұйымдастыруды,  оқу-тәрбие
үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы  оқушы  құзіреттілігін  арттыруды,  мұғалім
мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді.
      Бұл талаптарға  сәйкес  мектепке  дейінгі  ұйым  мамандарын  даярлауда
«Мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетінің  диагностикасы  мен  экспертизасы»
пәнінің маңызы зор.
    Жалпы білім беретін мекемелердің іс-әрекетінің нәтижелігі, ең  алдымен,
мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық  қасиеттері,  педагогикалық  білігі,
адамгершілік  және  ақыл-ой  парасаты,  педагогикалық   мәселелерді   шешуде
шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы мен  рухани
байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады.
      3.2 Курстың  мақсаты: студенттерді қазіргі заман мұғалімі,  мұғалімнің
педагогикалық  іс-әрекеті   мазмұны   және   ерекшеліктерімен,    мұғалімнің
педагогикалық   іс-әрекетін    диагностикалау    мен   экспертиза    жүргізу
әдістемелерімен таныстыру, тиісті біліммен қаруландыру.
      3.3 Курстың міндеттері:
       -  курс  мазмұны  бойынша   теориялық   және   практикалық   біліммен
қаруландыру;
       - студенттерді мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерімен таныстыру;
       -  студенттерді  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетіне   экспертиза
   жүргізу әдістемелерімен таныстыру.

      3.4  Курс нәтижесі:
   Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
      - курс  мазмұны  бойынша  теориялық  және  практикалық  білімді  білуі
керек;
       -  студенттер  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек;
      - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза  жүргізу
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек.
      3.5 Курстың пререквизиттері:
      «Мұғалімнің    педагогикалық    іс-әрекетінің    диагностикасы     мен
экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
   - Педагогика;
   - Психология;
   - Мамандыққа кіріспе;
   - Философия;
   - Әлеуметтану.
      3.6 Курстың постреквизиті:  пән бойынша  меңгерілген   білім  мамандық
   бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.
      3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1


|Курс                                                     |Семестр            |
|1                                                        |2                  |
|Дәріс сабақтар                                           |                   |
| Модуль 1. Мұғалімнің  кәсіби іс-әрекеті және жеке       |                   |
|тұлғасы                                                  |                   |
|«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен|1                  |
|экспертизасы» пәні, мақсаты мен міндеттері               |                   |
|Мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекеті және жеке тұлғасы  |2                  |
|Диагностика және экспертиза ұғымдары және олардың мазмұны|1                  |
|Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің          |2                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің            |                   |
|диагностикасы                                            |                   |
|Мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетінің            |2                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын      |2                  |
|диагностикалау                                           |                   |
|Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің          |2                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен         |                   |
|экспертизасы                                             |                   |
|Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің  диагностикасы     |2                  |
|Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып         |1                  |
|жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы              |                   |
|Барлығы                                                  |15 сағат           |
|Тәжірибелік сабақтары                                    |                   |
|Модуль 1. Мұғалімнің  кәсіби іс-әрекеті және жеке тұлғасы|2                  |
|                                                         |                   |
|Қазіргі заман мұғалімі                                   |                   |
|Педагогикалық іс-әрекетке кәсіби даярлық                 |2                  |
|Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің          |2                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің            |                   |
|диагностикасы                                            |                   |
|Мұғалімнің оқыту  және тәрбиелеу іс-әрекетінің           |2                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын      |3                  |
|диагностикалау                                           |                   |
|Мұғалімнің педагогикалық босаңсуға түскен балалармен     |2                  |
|жұмысы және диагностикасы                                |                   |
|Өзін-өзі тәрбиелеу мұғалімнің кәсіби даярлығының құралы  |3                  |
|ретінде                                                  |                   |
|Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің          |3                  |
|диагностикасы мен экспертизасы                           |                   |
|Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен         |                   |
|экспертизасы                                             |                   |
|Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің  диагностикасы     |4                  |
|Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті және диагностикасы    |4                  |
|Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып         |3                  |
|жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы              |                   |
|Барлығы:                                                 |30 сағат           |


      5СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
      Студенттердің оқытушы жетекшілігімен   орындайтын  өздік  жұмыстарының
тапсырмалары:
1. Мұғалімнің оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетінің диагностикасы.
2. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясының диагностикасы.
3. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы.
4. Бір тұтас  педагогикалық  процестегі  мұғалім-сынып  жетекшісінің  жұмысы
және оның диагностикасы.
Студенттердің орындайтын өздік жұмыстарының тапсырмалары:
1. Пән бойынша библиография құру.
2. Диагностика және экспертиза ұғымдары.
3. «ХХІ- ғасыр мұғалімі» - эссе орындау.
4. Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениетінің диагностикасы.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3

|Дәріс сабағының      |Тәжірбиелік сабақтар      |Көрнекі       |Өздігінен   |Бақы    |
|тақырыптары          |тақырыптары               |құралдар,     |дайындалу   |лау түрі|
|                     |                          |плакаттар,    |ға сұрақтар |        |
|                     |                          |лаборатория-лы|            |        |
|                     |                          |қ стендтер    |            |        |
|1                    |2                         |4             |5           |6       |
|«Мұғалімнің          |                          |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық        |                          |              |дарында     |ауызша  |
|іс-әрекетінің        |                          |              |берілген    |        |
|диагностикасы мен    |                          |              |            |        |
|экспертизасы» пәні,  |                          |              |            |        |
|мақсаты мен          |                          |              |            |        |
|міндеттері           |                          |              |            |        |
|                     |Қазіргі заман мұғалімі    |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|                     |                          |              |дарында     |ауызша  |
|                     |                          |              |берілген    |        |
|Мұғалімнің  кәсіби   |Педагогикалық іс-әрекетке |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|іс-әрекеті және жеке |кәсіби даярлық            |              |дарында     |ауызша  |
|тұлғасы              |                          |              |берілген    |        |
|Диагностика және     |                          |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|экспертиза ұғымдары  |                          |              |дарында     |ауызша  |
|және олардың мазмұны |                          |              |берілген    |        |
|Мұғалімнің кәсіби    |Мұғалімнің кәсіби және    |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|және жеке бас        |жеке бас қасиеттерінің    |талица        |дарында     |ауызша  |
|қасиеттерінің        |диагностикасы             |              |берілген    |        |
|диагностикасы        |                          |              |            |        |
|Мұғалімнің оқыту және|Мұғалімнің оқыту және     |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша |
|тәрбиелеу            |тәрбиелеу іс-әрекетінің   |              |дарында     |        |
|іс-әрекетінің        |диагностикасы мен         |              |берілген    |        |
|диагностикасы мен    |экспертизасы              |              |            |        |
|экспертизасы         |                          |              |            |        |
|Мұғалімнің           |Мұғалімнің педагогикалық  |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық        |іс-әрекетінің мотивациясын|кесте         |дарында     |ауызша  |
|іс-әрекетінің        |диагностикалау            |              |берілген    |        |
|мотивациясын         |                          |              |            |        |
|диагностикалау       |                          |              |            |        |
|                     |Өзін-өзі тәрбиелеу        |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|                     |мұғалімнің кәсіби         |              |дарында     |ауызша  |
|                     |даярлығының құралы ретінде|              |берілген    |        |
|Мұғалімнің отбасымен |Мұғалімнің отбасымен      |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|жұмысының            |жұмысының диагностикасы   |              |дарында     |ауызша  |
|диагностикасы мен    |мен экспертизасы          |              |берілген    |        |
|экспертизасы         |                          |              |            |        |
|Мұғалімнің           |Мұғалімнің педагогикалық  |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық        |шеберлігінің              |              |дарында     |ауызша  |
|шеберлігінің         |диагностикасы             |              |берілген    |        |
|диагностикасы        |                          |              |            |        |
|                     |Мұғалімнің қарым-қатынас  |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|                     |мәдениеті және            |әдістемелер   |дарында     |ауызша  |
|                     |диагностикасы             |              |берілген    |        |
|Біртұтас             |Бір тұтас педагогикалық   |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|педагогикалық        |процестегі мұғалім-сынып  |              |дарында     |ауызша  |
|процестегі           |жетекшісінің жұмысы және  |              |берілген    |        |
|мұғалім-сынып        |оның диагностикасы        |              |            |        |
|жетекшісінің жұмысы  |                          |              |            |        |
|және оның            |                          |              |            |        |
|диагностикасы        |                          |              |            |        |



      7 ӘДЕБИЕТТЕР
      Негізгі әдебиеттер:
1. Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.- 443б.
2. Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и  др.-
   Алматы,2003.-366с.
3.  Нұрғалиева   Г.Қ.   Салыстырмалы   педагогика-Сравнительная   педагогика
   :оқулық.-Алматы,1999.-173б.
4. Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың  теориясы  мен
   технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б.
   5. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е  изд.,
      доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с.
   6. Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и  методах  преподавания:
      Мемуарные записи. - Омск., 2002, 248 с.
7.  Магауова  А.С.  Этнопедагогика  в  системе  профессиональной  подготовки
   учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с.
8. Педагогика + ТРИЗ  :сборник  ст.  Для  учителей  /под  ред.  А.А.  Гина.-
   Москва,2000.
9. Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б
10. Подласый И.П.  Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс  обучения  :учеб.для
   вузов.-Москва,2004.-574с.
11.  Подласый  И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс  воспитания   :учеб.для   вузов.-
   Москва,2004.-574с.
12. Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие  .-2-
   е изд.-Москва, 2005.-255с.
13. КсензоваГ.Ю.Психолого-педагогические основы воспитательной  деятельности
   классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с.
14. Лизинский В.М. Практическое  воспитание  в  школе.  Ч.1.-Москва,  2002.-
   160с.
15. Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И.  Пидкасистого.-Москва,
   2004.-604с.
16. Сластенин В.А. Педагогика  :учеб.для  вузов  /В.А.Сластенин,  И.Ф.Исаев,
   Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с.
17. Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом  обучении
   .-Санкт-Петербург,2005.-96с.
18. Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста  в  системе  муниципального
   образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с.
19.  ГилленбрандК.Коррекционная  педагогика:обучение  трудных   школьников.-
   Москва,2005.-237с.
  20. Пурин  В.Д.  Профилактика  и  коррекция  педагогической  запущенности:
      учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с.
21.  Хуторской  А.В.  Методика  личностно-  ориентированного  обучения  :как
   обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с.
  22. Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990.
  23. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996.
  24. Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993.
25. Реан А.А., Бордовская  Н.  В.,  Розум  С.  И.  Психология  и  педагогика
   учебник для вузов.-Москва,2002.
26. Подласый И.П. Продуктивная педагогика: Книга для учителя.-Москва, 2003.-
    496с
27. Обсуждаем проблемы воспитания:  методические  разработки  педагогических
   советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с.
  28. Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя.  -
      Москва, 1981. – 128 с.
29. Борытко Н.М.  Диагностическая  деятельность  педагога:  учеб.пособие.  -
   Москва, 2008. – 285 с.
30.     Пурин     В.Д.Профилактика      и      коррекция      педагогической
   запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. -189 с.
31. Якушева С.Д.    Основы педагогического мастерства. - Москва. 2008.
32.  Занина  Л.В.,  Меньшикова  Н.П.  Основы  педагогического   мастерства.-
   Ростов, 2003.
33.  Митин  Л.М.  Профессиональная  деятельность   и   здаровье   педагога.-
   Москва,2005.
  34. Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования.  -  Москва,
      2012. - 304 с.
35.  Черепанов  В.С.  Экспертные  оценки  в  педагогических  исследованиях.-
   Москва, 1989.
36. Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.- Москва, 2008.
  37.   Петрова   Е.А.Визуальная   диагностика   личности   в   практической
      деятельности психолога.- Москва, 2007.
38. Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. -160 с.
  39. Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. –
      389 с.
40. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010.  –
   255 с.
41.  Никитина  Н.Н.  Введение  в  педагогическую  деятельность:   Теория   и
   практика. - 4-е изд., стер. - Москва, 2008. - 224 с.
  42. Кудиярова А. Азбука психоанализа. - Алматы: Дарын, 2005. -161 с.
      Қосымша әдебиеттер:
1.  Петровский  А.В.  Педагогикалық  және  жас   ерекшелігі   психологиясы.-
   Алматы,1987.
   2.    Общая    психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев.,     В.В.Столина.-
      Москва,1987.
3. Новые педагогические и информационные технологии  в  системе  образования
   /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с.
4. Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с.
5. Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии  в  обучении.-
   Ростов-н/Д,2004.-379с.
6. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г.
   7. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь –  справочник  по  психологической
      диагностике.-Киев.,1989г
8. Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе  /Авторы-
   сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002.
9.  Шпаргалка  по  введению  в  педагогическую   деятельность:   ответы   на
   экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. –
   Москва, 2000. – 64 с.
  10. Склонности и способности.  Сборник  статей  /отв.ред.  В.Н.Мясищев.  –
      Москва, 1962. – 125 с.
  11. Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно-
      методическое пособие для студентов педвузов.-Москва,  2007. – 204 с.
  12. Батаршев А.В.  Психодиагностика  пограничных  расстройств  личности  и
      поведения.-
  13. Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000.
  14. Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003.
  15. Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999.
  16. Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин  (жизнь  и  педагогическая  деятельность)
      /А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с.
      Басылымдар:
1. Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы //Қазақстан мектебі, 2013  №1,
   2013, 24-25б.
2.  Нақылбаева  Ж.  Мұғалім  шеберлігін  шыңдау  басты   талап   //Қазақстан
   мектебі,2013, №4, 11-12б.
3. Арсылова Р., Стамбекова Ә.  Жаңа  тұрпатты  бастауыш  сынып  мұғалімі  //
   Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б.
4. Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны
   болдырмау жолдары // Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4.
5. Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей // Психологияны мектепте
   және ЖОО-да оқыту, 2007, №1.
6.  Догоева  О.  Из  истории  педагогической  диагностики   //Педагогическая
   диагностика, 2009, №5, 3-4с.
7. Михайлычев Е. Проблемы качества инструментария в современной   Российской
   педагогической диагностика //Педагогическая диагностика, 2008, №5, 7-8с.
8.   Бергестовицкая   С.   Педагогическая    диагностика    //Педагогическая
   диагностика, 2009, №6, 92-93с.
9.  Тубельский  А.  Какие  способы  экспертизы  известны   в   культуре   //
   Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с.
10. Битянова М.  Диагностика  в  работе  педгога-психолога  //Педагогическая
   диагностика, 2008, №3, 10-11с.
11.  Кучер   С.   «Идеальный»   эксперт   в   образовании   //Педагогическая
   диагностика, 2008,  №3, 24-25с.
12. Ефремев К. Педагогические аспекты  экспертизы  образовательных  программ
   // Педагогическая диагностика, 2008, №1.
13.     ВолковаО.Диагностика-аналитическое    деятельность     завуча     //
   Педагогическая диагностика, 2008, №1.
14. Кумнир  А.М.  Экспертиза  средств  и  методов  обучения  в  России  пока
   отдыхает //Педагогическая диагностика, 2007, №6.
15.   Кургажный   С.М.   Экспертиза   годового   плана   работы   школы   //
   Педагогическая диагностика, 2007, №6.
16. Матян Н.В., Феценко  Е.М.  Диагностика  профессиональной  компетентности
   педагога-психолога //Педагогическая диагностика, 2007, №6.
17.  Ибалиева  С.  Мұғалімдер  мен   оқушылар   арасындағы   қарым-қатынас//
   Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б.
18. Янковская Н.А., Амилев Н.А. Социально-психологический климат  коллектива
   // Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с.
19.  Батаршев   А.Е.   Психолого-педагогическая   концепция   самореализации
   педагога профессиональной школы //Педагогика, 2011, №9, 62-63б.
20.  Бульфсон  Б.Л.  Статистика  как  источник   сравнительно-педагогических
   исследовании // Педагогика, 2011, №10.
21. Ганчаров М.А. Профессиональное становление  учителе  в  Россий  в  1860-
   1910г.г. // Педагогика, 2012, №1, 106-107б.
22. Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции //Педагогика,  2012,
   №4, 43-45с.
23. Дружилов  С.А.  //Профессионализм  педагога  психологический  ракурс  //
   Педагогика, 2012, №6, 7-8с.
24. Ильневич Б.В.,  Усманова  Л.Т.  Этико-педагогические  наследие.  Кант  в
   Современной педагогике // Педагогика, 2012, №9, 49-50с.
25. Горикова В.О. Культура диалога  как  ценность  образования  современного
   педагогака // Педагогика, 2012, №9, 75-76с.
26. Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в.//   Педагогика,
   2013, №1, 3-4с.
27. Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных  педагогов  в
   развитии образования в странах СНГ// Педагогика, 2013, №1, 110-111с.
28. Егоров О.Г. Классическое образование  в  педагогической  концепции  Т.Н.
   Грановского // Педагогика, 2013, №3.





































































Пәндер