Файл қосу
Сандық микросұлбаның микросұлбалар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-18-11.1.20.12/02-2013 | |ПОӘК |№1 баспа | | |«Электроника» пәнінің |26.08.2013 ж. | | |студенттерге арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI 050702-«Автоматтандыру және басқару» мамандықтары үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Е.А.Оспанов, «Автоматика және электротехника» кафедрасының аға оқытушысы. « 26 » тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР мазмұны |1 |Жалпы жағдайлар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер Оспанов Ербол Амангазович, магистр,аға оқытушы Кафедра – Автоматика және электротехника; Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 711; Сабақ өткiзу орны – аудитория № 705 «Электроника» пәнінен кредиттер саны – 3; 1.2 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны XIX – ғ.басында XX ғ электрониканың пайда болуы кәсiпорын өндiрiсдамуына байлынысты өте қарқынды жүргiзiлдi. Осы уақыт iшiнде электр энергиясы адам қызметтiң барлық сферасына ендi және сол кездегi бар механикалық және электротехникалық құралдарына салыстырып қарағанда өлшеудiң, бақылаудың, басқару құралдарының жаңа түрлерiн, яғни сезiмталдығы жоғары, дәл, тез әрекеттi аспаптарды шығаруды талап еттi. Онсыз еңбек өнiмдiлiгiн арттыру мүмкiн емес болды. Электрониканың дамуы үнемi күрделi электронды қондырғылардың шығуымен сипатталады. Қазiргi уақытта электронды аппаратураның күрделiлiгi әр бiр бес жылда 10 есе өседi деп қабылданған. Электроникада, есептеуiш техникада, автоматикада, энергетикада жартылай өткiзгiштi аспаптардың қолданылуы жақсы жетiстiктерге ие болған сипат алды: п.ә.к. жоғары, ұзақ мерзiм жұмыс iстеуi, сенiмдiлiгi жоғары, массасы аз және кiшi габариттi және т.б. Сондықтан да жартылай өткiзгiштi аспаптардың дамуының негiзгi бағыты кейiнгi он жылда интегралды микроэлектроника болып табылады. 1.3 Пәнді оқу мақсаты: Электроника негiздерi бойынша, жобалау әдiстерi және электронды сұлба және микроэлектронды қондырғыларды есептеулерiн және оларды ақпараттандыру және автоматты басқару жүйелерiнде қолдануда студенттердiң бiлiмiн толықтыру 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеттері Курсты оқу нәтижесiнде студент жартылай өткiзгiштi аспаптардың физикалық негiздерi мен жұмыс iстеу принциптерiн,олардың сипаттамалары мен параметрлерiн, сонымен қатар аналогты электронды сұлбалардың құрылу принциптерiн, дабал генератораларын, интегралды микросұлбалардың, интегралды логикалық элементтердiң құрылу және жұмыс iстеу принциптерiн меңгеруi қажет 1.5 Оқу нәтижелері: • Бiлуi керек: жартылайөткiзгiштi аспаптардың құрлысын, негiзгi сандық қондырғыларды; • Iстей алу керек: Сандық қондырғылардың стнтездеудiң әр түрлi әдiстерiн; • Тәжiрибесi болуы керек: жартылайөткiзгiштi аспаптардың сипаттамаларын ала алуы,әр түрлi электронды сұлбалардың парамаетрлерiн анықтауда,элементтiк базаны таңдауда; • Ойы болуы керек: Аналогтық және цифрлық сұлбалардың жұмыс iстеу принципiн,олардың схемотехникасының ерекшелiктерi туралы. 1.4 Курстын пререквизиттері: • физика; • математика; • электрлiк тiзбек теориясы; 1.5 Курстын постреквизиттері : • Есептеуiш желi және жүйелер; • Автоматтандыру құралдары және қондырғылары; • Микропроцессорлық жүйелер; • Дабылдарды өңдеудiң техникалық құралдары. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптың |Мазмұны |Сағат саны | |аталуы | | | | | |ДС |ПС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 | |4 |5 |6 | |Сандық |Кіріспе. Аналогты |1 | | | | | |интегралдық |микросұлбалар. Сандық | | | | | | |микросұлбаның |микросұлбалар. Комбинационды | | | | | | |негізгі |және сатылы сандық | | | | | | |параметрлері |микросұлбалар Сандық | | | | | | |және шарты |микросұлбаның белгіленуі. | | | | | | |жүйенің | | | | | | | |белгіленуі. | | | | | | | |Қарапайым |Сұлбаларды логикалық | |2 | | | | |логикалық |элементтерде зерттеу және | | | | | | |сұлбаларды |синтездеу. Сұлбаларды | | | | | | |зерттеу және |логикалық элементтерде есептеу| | | | | | |синтез. |және жобалау.Карно картасының | | | | | | | |көмегімен минимизациялау. | | | | | | |Electronics |Electronics Workbench | | |1 | | | |Workbench |программа пакетімен танысу. | | | | | | |программа |Electronics Workbench | | | | | | |пакетімен |аспаптарымен танысу. | | | | | | |танысу. |Сұлбаларды модельдеу. | | | | | | |Логикалық |Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі|1 | | | | | |функциялар |бойынша логикалық теңдік құру.| | | | | | |және олардың |Буль алгебрасының заңы. | | | | | | |түрленуі. |Қарапайым логикалық | | | | | | | |элементтер.Логикалық | | | | | | | |функцияларды.минимизациялау | | | | | | | |әдістері. | | | | | | |Логикалық |Логикалық сұлбаларды зерттеу. | | |2 |1 | | |сұлбаны және |Логикалық функцияларды | | | | | | |функциясын |логикалық элементтер көмегімен| | | | | | |зерттеу. |реализациялау.. | | | | | | |Сандық |Карно картасының көмегімен |1 | | | | | |комбинационнды|логикалық | | | | | | |құрылғыларды |функцияларды.минимизациялау | | | | | | |синтездеу. |әдістері. Электрлі сұлбаларды | | | | | | | |комбинационды сандық | | | | | | | |құрылғыларда құру. | | | | | | |Дешифраторлар |Дешифраторжәне |1 | | | | | |және |мультиплексордың жұмыс істеу | | | | | | |мультиплексорл|принципі. | | | | | | |ар. | | | | | | | |Дешифратор |Дешифратор негізіндегі | |1 | |1 | | |негізіндегі |сұлбаларды құру және жобалау.| | | | | | |сұлбаларды | | | | | | | |жобалау | | | | | | | |Дешифраторлард|Дешифратордың жұмыс істеу | | |2 |1 | | |ы зерттеу |принципімен танысу. Дешифратор| | | | | | | |жұмысына басқарушы дабылдарды | | | | | | | |зерттеу. Дешифратор | | | | | | | |негізіндегі функционалды | | | | | | | |модульдерді зерттеу және | | | | | | | |жүзеге асыру. | | | | | | |Екiлiк |Екілік сумматор жұмысы және |1 | | | | | |сумматорлар |сандық компаратор жұмысы. | | | | | | |және цифрлық | | | | | | | |компараторлар.| | | | | | | |мультиплексор |Мультиплексор негізіндегі | |1 | |1 | | |негізіндегі |сұлбаларды құру және жобалау. | | | | | | |сұлбаларды | | | | | | | |жобалау. | | | | | | | |Мультиплексорл|Мультиплексордің жұмыс істеу | | |2 |1 | | |арды зерттеу |принципімен танысу. | | | | | | | |Мультиплексор жұмысына | | | | | | | |басқарушы дабылдарды | | | | | | | |зерттеу.Мультиплексор | | | | | | | |негізіндегі функционалды | | | | | | | |модульдерді зерттеу және | | | | | | | |жүзеге асыру. | | | | | | |Триггерлік |RS-триггер, D-триггер, |1 | | | | | |құрылғы. |T-триггер, JK-триггер жұмысы. | | | | | | |Тригерлер және|Санауыштар және триггерлер | |1 | |1 | | |санауыштар |негізіндегі сұлбаларды құру | | | | | | |негізінде |және жобалау.. | | | | | | |жобалау | | | | | | | |сұлбасы. | | | | | | | |Триггерларды |Синхронды және асинхронды | | |2 |1 | | |зерттеу. |триггерлердің жұмыс алгоритмін| | | | | | | |және құрылымын | | | | | | | |менгеру.Триггерлердің негізгі | | | | | | | |типтерінің қозу және ауысу | | | | | | | |функцияларын зерттеу. | | | | | | |Есте сақтау |Есте сақтау регистрi жұмысы. |1 | | | | | |регистрi. | | | | | | | |Санауыштарды |Санауыш жұмысын зерттеу.. | | |2 |1 | | |зерттеу. | | | | | | | |Санауыштар, |Санауыштар, импульc |1 | | | | | |импульc |таратқыштар, жиiлiк бөлгiшi | | | | | | |таратқыштар, |жұмысы. | | | | | | |жиiлiк бөлгiш | | | | | | | |Жартылай |p-n-ауысудың қасиетi. |1 | | | | | |өткiзгiштердiң|Вольт-амперлік сипаттамасы. | | | | | | |электрөткiзгiш| | | | | | | |тiгi, | | | | | | | |p-n-ауысудың | | | | | | | |түзiлуi және | | | | | | | |қасиетi. | | | | | | | |Жартылай |Диод параметрін зерттеу. | | |2 |2 | | |өткiзгiшті |Вольт-амперлік сипаттамасын | | | | | | |диодты зерттеу|құру. | | | | | | |Жартылай |Жартылай өткiзгiшті диодтар: |1 | | | | | |өткiзгiшті |түзеткішті, жоғарыжиілікті, | | | | | | |диод |стабилитрон, туннельді, | | | | | | | |варикап, фотодиод, светодиод, | | | | | | | |магнитодиод, тензодиод. Шартты| | | | | | | |белгіленулері. | | | | | | |Диодты сұлба |Бір немесе бірнеше диодтан | |2 | |2 | | |есебі. |тұратын сұлбалар есебі. | | | | | | |Биполярлық |Классификация және шартты |1 | | | | | |транзисторлар.|белгіленулер. Қосылу сұлбалары| | | | | | | |(ОБ, ОЭ, ОК). Биполярлы | | | | | | | |транзистордың жұмыс істеу | | | | | | | |принципі, вольт-амперлік | | | | | | | |сипаттамалары, h-параметрлер. | | | | | | | |Транзистор сипаттамасына әсер | | | | | | | |ететін параметрлер | | | | | | | |(температура, жиілік). | | | | | | | |Биполярлық транзисторлардың | | | | | | | |қолданылу аймақтары. | | | | | | |Стабилитрон | | |2 | | 2 | | |негізіндегі | | | | | | | |сұлба есебі. | | | | | | | |Өрісті |Классификация және шартты |1 | | | | | |транзисторлар.|белгіленулер. Жұмыс істеу | | | | | | | |принциптері мен | | | | | | | |вольт-амперлік | | | | | | | |сипаттаамалары. Өрісті | | | | | | | |транзисторлардың негізгі | | | | | | | |параметрлері. | | | | | | |Азқуатты | | |2 | |2 | | |түзеткіш | | | | | | | |сұлбасының | | | | | | | |есебі. | | | | | | | |Тиристорлар. |Тиристорлар типтері, жұмыс |1 | | | | | | |істеу | | | | | | | |принциптері,сипаттамалары,пара| | | | | | | |метрлері,шартты белгіленулері | | | | | | | |және қолданылу аймақтары. | | | | | | |Биполярлы |Биполярлы транзистор | |2 | |2 | | |транзистор |параметрінің есебі. | | | | | | |параметрінің | | | | | | | |есебі. | | | | | | | |Күшейткіш |Күшейткіш каскадтың |2 | | | | | |каскадтар. |классификациясы және күшейткіш| | | | | | | |каскадтың негізгі | | | | | | | |көрсеткіштері . | | | | | | |Транзисторлық |Транзисторлық каскадтағы жұмыс| |2 | |2 | | |каскадта |нүктесін беру. Транзисторлық | | | | | | |жұмыстық |каскадтағы жұмыс режимінің | | | | | | |нүктесін беру.|анализі. | | | | | | |Биполярлы |Биполярлы транзистордың | | |2 |2,5 | | |транзисторды |сипаттамасын алу. Кіріс және | | | | | | |зерттеу. |шығыс сипаттамаларын құру. | | | | | | |СӨЖ №1 |Жартылайөткізгішті интегралды| | | | |4 | | |микросұлба. Интегралды | | | | | | | |микросұлбалардың параметрлері.| | | | | | |СӨЖ №2 |Фотоэлектрлі аспаптар | | | | |4 | | |(фоторезисторлар, | | | | | | | |фотодиодтар). | | | | | | |СӨЖ №3 |Күшейткіш каскадтар. Күшейткіш| | | | |4 | | |каскадтар жұмыс режимі. | | | | | | |СӨЖ №4 |Өрістік транзистордағы | | | | |4 | | |күшейткіш каскад. | | | | | | |СӨЖ №5 |Өрістік транзистордағы | | | | |4 | | |күшейткіш каскад ортақ құймалы| | | | | | | |сұлба бойынша | | | | | | |СӨЖ №6 |Биполярлық транзистордағы | | | | |4 | | |жұмыс нүктесінің | | | | | | | |температуралық | | | | | | | |тұрақтандырғышы. | | | | | | |СӨЖ №7 |Ортақ эммиттерлі сұлбалы | | | | |4 | | |күшейткіш каскад. | | | | | | |СӨЖ №8 |Ортақ коллекторлы және және | | | | |4 | | |ортақ базалы күшейткіш каскад.| | | | | | |СӨЖ №9 |Кернеу күшейткіштері. | | | | |5 | |СӨЖ №10 |Күшейткіштердегі қайтымды | | | | |5 | | |байланыс. | | | | | | |СӨЖ №11 |Тұрақты тоқ күшейткіштері. | | | | |5 | |СӨЖ №12 |Операционды күшейткіштер. | | | | |5 | |СӨЖ №13 |Таңдағыш күшейткіштер. | | | | |5 | |СӨЖ №14 |Түзеткіш фильтрлер. | | | | |5 | |СӨЖ №15 |Ток және кернеу | | | | |5,5 | | |тұрақтандырғыштары. | | | | | | | |Барлығы : |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | 3 ПӘНДI МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДIСТЕМЕЛIК НҰСҚАУЛАР «Электроника» курсын көрсетiлген бағдарлама бойынша меңгеру қажет. Негiзгi ұғымдар мен анықтамаларды, программаларды меңгеру қажет. Студенттiң өздiк жұмысы пәннiң аудиториялық сабақтарын толықтыратын маңызды және жауапты бөлiмi. Өздiк жұмысқа жекелеген теориялық бөлiмдер, жеке бағдарламалар құру т.б. жатады. СӨЖ-н бақылау ауызша және жазбаша бақылау, коллоквиумдар, тестілік тапсырмалар, лабораториялық жұмыстар, рефератттар түрiнде алынады. Реферат титулды парақтан, мазмұннан, кiрiспеден, негiзгi бөлiктен, қортындыдан, қолданылған әдебиеттер тiзiмiнен тұрады. Өздiк жұмыстар мен рефераттарды толтыру универститеттiң стандартына сәйкес келуi тиiс. Аралық бақылауда өтiлген тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша бақылау жұмыстары, тестiк сұрақтар берiледi. 4 Курс форматы Курсты оқу үшін келесі талаптар қойылады: – дәріске, СТС және СОӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. – Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. – Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. – СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті – Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. – Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5 КУРС САЯСАТЫ Оқытушы берген барлық тапсырмаларды студент айтылған уақытта орындауы тиіс. Өз уақытында орындалмаған тапсрымаларға төмен ұпай қойылады. Межелік аттестациялау қортындылары студенттің сабаққа қатысуына, практикалық және өздік жұмыстарды тапсыру нәтижелеріне, сонымен қатар межелік бақылау бағаларына байланысты шығарылады. Сабақ уақытында тәртіп бұзған студент аудиториядан шығару арқылы жазаланады немесе курс бойынша «қанағаттандырарлықсыз» баға қойылады. Көшіру және плагиат: Кез-келген түрдегі көшіру немесе плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану, көшіру және студенттерден не болмаса ИНТЕРНЕТТЕН көшіріп алу) аттестацияны төмендетумен және «қанағаттандырарлықсыз» баға қоюмен аяқталады. Қорытынды емтихан барлық өткен материалдарды қамтып, ауызша түрде өткізіледі. Емтихан кезінде көшіруге қатаң тиым салынады. 6 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 2-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестілік тапсырмаларды 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың барлығы |Ескерту | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |1 |Дәріс | | | |2 |Дәріс | | | |3 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |4 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |5 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 15 | | |6 |Дәріс/Прак/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |7 |Дәріс/Прак/СОӨЖ/СӨЖ/МежБақ. | - - 15 90 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |8 |Дәріс | | | |9 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |10 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ | | | |11 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |12 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 10 10 | | |13 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ |10 10 - 10 | | |14 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ | - 10 10 | | |15 |Дәріс/Прак/Зертх/СОӨЖ/СӨЖ | - 10 90 | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | |Емтихандық ұпайлар саны |400 | | |Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі. 7.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец. вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил. 7.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. – Томск: Томский государственный университет систем управления и радиоэлектроники, 1998. – 164 с. 7.1.3. Щука А.А.. Электроника. - СПб "БХВ - Петербург" - 2005. 800 с. 7.2 Қосымша. 1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”. 2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 280с., ил. 3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил. 4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов - М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz